Opublikowano 9 grudnia 20222 l Może jakby Nvidia w końcu zrobiła porządne karty za 20K to coś by z tego było, a tak to ciągle tną koszty, a gracze na tym tracą!
Opublikowano 15 grudnia 20222 l Autor Muszę powiedzieć, że gram właśnie już 16 godzinę w Plague Tale: Requiem i wreszcie jest to gra, gdzie DLSS nie powoduje ŻADNYCH artefaktów graficznych, więc jednak da się :D. Gram na quality w 1440p, ale nawet jak grałem kilka poziomów na auto, to też dawało radę. W ogóle to jest ciekawy przypadek, bo to chyba jedyna gra, gdzie nie widzę opcji wyłączenia jakiejś metody upscalingu, trzeba wybierać pomiędzy DLSS (DLAA) a bodaj FSR, który wiadomo ssie, bo nie ma innej "starej dobrej" metody antyaliasingu typu TAA itp. Ale gra robi to dobrze, silnik widać był tworzony już z myślą o użyciu dlss, nie tak jak u wielu innych developerów, dodali, bo NVIDIA chciała :D.
Opublikowano 20 grudnia 20222 l Autor 3 godziny temu, PiPoLiNiO napisał: Ten moment już sam zauważyłem w tygodniu na forumku pisałem (7:52), w RT niektóre fale, (koledzy wychwalający RT się oczywiście śmiali...) są pozbawione fizyki. Jest to ewidentny bug graficzny występujący w kilku miejscach, wodospad raczej powinien te fale generować . Nie jest to jakaś ogólna nakładka w RT, bo np. na bagnach jest wręcz odwrotnie, fale występują i są bardziej widoczne, a w trybie zwykłym bez RT jest ich śladowa ilość. Podsumowując nie tylko performance w RT wymaga masy patchy i dopracowywania, to co widzimy to wersja beta. Edytowane 20 grudnia 20222 l przez KrYcHu_89
Opublikowano 20 grudnia 20222 l Autor 1 minutę temu, Czoperrr napisał: Dalem dzisiaj kolejną szansę grze w trybie RT ale jest to kompletnie niegrywalne. Kiedy mniej się dzieje to jeszcze ujdzie ale kiedy stajemy w szranki z większą ilością przeciwników to gra chrupie co nie jest przyjemne. Niestety na konsolach tylko tryb wydajności ma sens. na PC też :).
Opublikowano 20 grudnia 20222 l 47 minut temu, KrYcHu_89 napisał: Ten moment już sam zauważyłem w tygodniu na forumku pisałem (7:52), w RT niektóre fale, (koledzy wychwalający RT się oczywiście śmiali...) są pozbawione fizyki. Jest to ewidentny bug graficzny występujący w kilku miejscach, wodospad raczej powinien te fale generować . Nie jest to jakaś ogólna nakładka w RT, bo np. na bagnach jest wręcz odwrotnie, fale występują i są bardziej widoczne, a w trybie zwykłym bez RT jest ich śladowa ilość. Podsumowując nie tylko performance w RT wymaga masy patchy i dopracowywania, to co widzimy to wersja beta. Przecież w tym porównaniu w ogóle nie chodzi o ilość/brak fal, tylko o odbicia RT, które są w tym przypadku zbugowane (mimo, że woda płynie odbicia są stałe, jakby to była kałuża, w innych przypadkach normalnie reagują z poruszającą się wodą, więc stąd jego wniosek, że to bug). Przecież to jest rzeka (więc o jakich my w ogóle falach rozmawiamy?), to co jest po lewej stronie w ogóle nie przypomina wody, to co jest po prawej z RT wygląda tak jak powinna wyglądać płynąca rzeka, jedynie ma problem z "nieruchomymi" odbiciami. 35 minut temu, KrYcHu_89 napisał: na PC też :). To zależy, DLSS3 zapewnia płynniutką grę nie chciałeś mi wierzyć, to masz dowód w tym materiale DF (od 16:40). Edytowane 20 grudnia 20222 l przez tjery
Opublikowano 20 grudnia 20222 l Autor 12 minut temu, tjery napisał: Przecież w tym porównaniu w ogóle nie chodzi o ilość/brak fal, tylko o odbicia RT, które są w tym przypadku zbugowane (mimo, że woda płynie odbicia są stałe, jakby to była kałuża, w innych przypadkach normalnie reagują z poruszającą się wodą, więc stąd jego wniosek, że to bug). Przecież to jest rzeka (więc o jakich my w ogóle falach rozmawiamy?), to co jest po lewej stronie w ogóle nie przypomina wody, to co jest po prawej z RT wygląda tak jak powinna wyglądać płynąca rzeka, jedynie ma problem z "nieruchomymi" odbiciami. To zależy, DLSS3 zapewnia płynniutką grę nie chciałeś mi wierzyć, to masz dowód w tym materiale DF. To jest rwąca rzeka i wygląda jakby coś się bugowało, bo nie ma fal, tylko zwykła tekstura stojącej wody z odbiciami RT też stojącymi (podejrzewam, ze to wlasnie był główny problem szybko plynaca woda i zastosowanie odbic RT do plynacej wody). Przecież co ma fizyka fal do RT, w trybie RT ewidentnie fal nie ma... ja chyba widziałem inną wodę w życiu i fale istnieją :). DLSS 3 (czytaj fake fpsy ) nie naprawia frame pacingu, spowodowanego niepoprawnym zużyciem CPU, dalej jest na niskim poziomie, więc obraz nie jest płynny. Oczywiście odczucia lepsze, ale chyba to jest tylko ostateczna deska ratunku, a Redzi po prostu nie umieją wykorzystać dostępnych bibliotek i nie przenieśli gry do dx12, tylko ją emulują. Stąd, co potwierdza DF, nawet w Uber+ bez RT jest różnica jakieś 50% na korzyść dx11 przy tej samej jakości... Ogólnie jeszcze dużo pracy przed Redami, ciekawe czy przeniesienie do prawdziwego Dx12 bedzie w ogole mozliwe, czy trzeba po prostu czekac na nowe cpu i karty/ PS6, żeby w to zagrac naprawdę płynnie. Zobaczymy co przyniosą patche.
Opublikowano 20 grudnia 20222 l 13 minut temu, KrYcHu_89 napisał: To jest rwąca rzeka i wygląda jakby coś się bugowało, bo nie ma fal, tylko zwykła tekstura stojącej wody z odbiciami RT też stojącymi (podejrzewam, ze to wlasnie był główny problem szybko plynaca woda i zastosowanie odbic RT do plynacej wody). Przecież co ma fizyka fal do RT, w trybie RT ewidentnie fal nie ma... ja chyba widziałem inną wodę w życiu i fale istnieją :). Jaka rwąca rzeka? Zwykła rzeka z normalnym nurtem. Nie ma żadnej "tekstury stojącej wody" tylko woda normalnie płynie, zobacz sobie film i ten moment, który zaznaczyłeś... Może i widziałeś jakąś wodę w życiu, ale na pewno nie była to woda w rzece. 13 minut temu, KrYcHu_89 napisał: po prostu czekac na nowe cpu i karty Nowe CPU nic nie da jak gra wykorzystuje jeden rdzeń, a reszta śpi. A GPU nie ma tu żadnego znaczenia, więc nie wiem co by miały zmienić nowe karty. Edytowane 20 grudnia 20222 l przez tjery
Opublikowano 20 grudnia 20222 l Autor 1 minutę temu, tjery napisał: Jaka rwąca rzeka? Zwykła rzeka z normalnym nurtem. Nie ma żadnej "tekstury stojącej wody" tylko woda normalnie płynie, zobacz sobie film i ten moment, który zaznaczyłeś... Może i widziałeś jakąś wodę w życiu, ale na pewno nie była to woda płynącej w rzece. Nowe CPU nic nie da jak gra wykorzystuje jeden rdzeń, a reszta śpi. A GPU nie ma tu żadnego znaczenia, więc nie wiem co by miały zmienić nowe karty. Nie wiem co tam technicznie się dzieje na tym 1 rdzeniu, ale jednak jest różnica między najnowszym i9, a r5 3600 kolosalna, więc cos jednak się dzieje, boost jest. Ale tak naprawdę to skopana jest optymalizacja, z tym można się zgodzić, że jedyny setup, w którym da się grać i przymykać oko na niektóre problemy to mocarny procek i dlss3 (czyli dokładnie 2 karty z rynku ). @tjery dzięki za wymianę zdań na temat tej analizy, już nie offtopujmy za duzo w technikalia :).
Opublikowano 20 grudnia 20222 l @KrYcHu_89dzięki, że mnie zacytowałeś bo nie wiedziałem o tym temacie. Przeczytałem cały, i widzę że trochę głupotki piszesz. A najgorsze, że wspominasz, iż nie masz 4090, a mimo to oceniasz co widać, a co nie z DLSS 3 w kwestii artefaktów. Trochę to bezsensu. Ale co ja tam wiem Inna kwestia, że Nvidia faktycznie wprowadziła burdel i nie wiadomo do końca czy to DLSS 2 + Generator czy może DLSS 3 + Generator. Bo w żadnej grze nie pokazuje cyfry przy DLSS, jedynie dochodzi generator.
Opublikowano 20 grudnia 20222 l 9 godzin temu, balon napisał: PC River Wars No cóż poradzę nawet jakby chodziło o ziarnka piasku na 3-cim planie, fakty muszą pozostać faktami Edytowane 21 grudnia 20222 l przez tjery
Opublikowano 21 grudnia 20222 l Autor 11 godzin temu, PiPoLiNiO napisał: @KrYcHu_89dzięki, że mnie zacytowałeś bo nie wiedziałem o tym temacie. Przeczytałem cały, i widzę że trochę głupotki piszesz. A najgorsze, że wspominasz, iż nie masz 4090, a mimo to oceniasz co widać, a co nie z DLSS 3 w kwestii artefaktów. Trochę to bezsensu. Ale co ja tam wiem Inna kwestia, że Nvidia faktycznie wprowadziła burdel i nie wiadomo do końca czy to DLSS 2 + Generator czy może DLSS 3 + Generator. Bo w żadnej grze nie pokazuje cyfry przy DLSS, jedynie dochodzi generator. O artefaktach pisałem w związku z dlss 2, najgorzej to wygląda w CP2077, chociaż ostatnie patche trochę to poprawiły, teraz są już tylko problemy z oświetleniem przy dlss on, kiedyś na premierę był okropny flickering obiektów. Frame Generation (czy tam dlss3, nazywany różnie) powoduje inny problem - frame pacing, w wielu grach. Zapraszam do analizy DF, mówili coś o tym. RTX 3080 wspiera dlss 2 i to akurat od 2 lat dogłębnie analizuję. Jest coraz lepiej, ale artefakty są jeszcze widoczne. Plague Tale 2 ma chyba najlepszą implementację, ostatnio sprawdzałem też DL2 - również znaczna poprawa w stosunku do wersji premierowej, można pykać w RT z dlss quality na RTX 3080, co na premierę było udręką ze względu na artefakty.
Opublikowano 21 grudnia 20222 l 25 minut temu, KrYcHu_89 napisał: Frame Generation (czy tam dlss3, nazywany różnie) powoduje inny problem - frame pacing, w wielu grach. Zapraszam do analizy DF, mówili coś o tym. Serio, chcesz coś pisać na jakiś temat to zastanów się najpierw czy coś wiesz na ten temat czy tylko coś tam Ci się obiło o uszy. Bo piszesz w sposób, jakby to był fakt, po czym dodajesz "mówili coś o tym". DLSS3 nie powoduje żadnych problemów z frame pacingiem, zapewne to sobie ubzdurałeś po analizie DF w Microsoft Flight Simulator, gdzie ten problem występował przez jakiś czas, ale nie miał nic w wspólnego Frame Generatorem jako technologią, tylko z Vsync. A ty sobie na luzie piszesz "Frame Generation (czy tam dlss3, nazywany różnie) powoduje inny problem - frame pacing, w wielu grach." Nie dość, że to bzdura, to jeszcze dodajesz zupełnie z tyłka "w wielu grach", co sobie wymyśliłeś, żeby spotęgować wrażenie tego co sobie wcześniej "ubzdurałeś", na podstawie materiału, który kiedyś tam widziałeś, a nie do końca zrozumiałeś. Podobnie jak wczoraj z tą wodą.
Opublikowano 21 grudnia 20222 l Autor Pisze ten co nigdzie nie widzi problemów w DLSS i uważa się za osobę światłą, a nigdy analizy nie zrobił. Wiesz dlaczego nie ma DLSS3 w Cyberpunku ? Bo powoduje stuttering i crashe, od 4 miesiecy nad tym pracują A problemy z DLSS w Cyberpunku to są ogromne problemy od premiery, po dziś dzień. I sam to im zgłosiłem 2 lata temu typie, co kupił coś, a się nie zna na technologii. Zresztą Ty nie mogles testowac dlss od 2 lat, to co mozesz wiedziec, o tym, jak to wygladalo przed premierą RTX 4090...
Opublikowano 21 grudnia 20222 l Autor Obecnie to wyglada tak: DLSS2 (testowałem sam) w Plague Tale 2: top, DLSS3: glitche w UI, masa zgłoszeń DLSS2 w Cyberku (testowałem sam) : artefakty w oświetleniu, spowodowane silnikiem gry, DLSS3 jest usuniete, dostepne tylko w beta, glitche wszędzie DLSS2 w W3 (testowałem sam) : średnio, artefakty, fatalna implementacja, nie powodująca wzrostów wydajnosci, DLSS3 - sturreting, frame pacing issues DLSS2 w DL2 (testowałem sam) : od ostatniego patcha - top, DLSS3 jak na razie brak supportu Więc postępy są, ale praktycznie każda gra ma z technologiami AI większe lub mniejsze problemy, które muszą być naprawione przez developera. Jeszcze dla porówniania DL2 i CP2077 na premierę: DL2 na premierę: flickering, migotanie, rozmycie obrazu - wszystko naprawili w patchach Cyberpunk: to był dramat premierowy, w niektórych miejscach dosłownie rozszarpywało tekstury z dlss2 (głównie te czerwone neony migotały), jednak misja była przez to niegrywalna. Zostały tylko problemy z oświetleniem (szczególnie widoczne na pojazdach, trzeba wylaczyc dlss, zeby zobaczyc, jak wyglada poprawna implementacja). Edytowane 21 grudnia 20222 l przez KrYcHu_89
Opublikowano 21 grudnia 20222 l Autor https://www.techpowerup.com/review/the-witcher-3-wild-hunt-fsr-2-1-vs-dlss-2-vs-dlss-3-comparison/ In other DLSS Frame Generation supported games we've tested, all of them had issues with the in-game on-screen UI, which had a very jittery look—the DLSS Frame Generation implementation in The Witcher 3: Wild Hunt does not have this issue. TO CI PANOWIE TEŻ SIĘ NIE ZNAJĄ, TYLKO NASZ FORUMOWY KRÓL xD? W3 to pierwsza gra, gdzie w UI nie ma problemów. I wszystko da się owszem naprawić, ale warto by było informować ludzi z forum, szczególnie na tym topicu. A nie pisać - U mnie zajebiście, patrzcie jakie screeny... Inny problem z dlss3 w W3, ktorego nie naprawili: We spotted excessive shimmering and flickering on tree leaves and vegetation at 1440p and below, and these shimmering issues are visible even when standing still, but it is less pronounced when compared to the FSR 2.1 Edytowane 21 grudnia 20222 l przez KrYcHu_89
Opublikowano 21 grudnia 20222 l Autor Każdy upscaling powoduje problemy, ale DLSS powoduje problemy bardzo widoczne od swojej premiery w 10tkach tytułów, a niestety mało kto ma RTXy i potem właśie jest jak jest. Przetestowałem naprawdę dużo tego i myślę, że za kilka lat to będzie przyszłość, ale na razie dwie gry: DL2 i Plague Tale 2 dostają u mnie rekomendację DLSS w trybie quality 1440 UW):). Reszta powoduje mniejsze lub większe przekłamania graficzne. Edytowane 21 grudnia 20222 l przez KrYcHu_89
Opublikowano 21 grudnia 20222 l Co Ci muszę przyznać, to że kumulujesz w sobie wszystkie najgorsze cechy internetowego rozmówcy, kłamiesz, przekręcasz, piszesz o czymś jakbyś był specjalistą w temacie, a nie masz o tym zielonego pojęcia, wszystkie swoje stwierdzenia opierasz na "bo ja tak mówię", jak Ci się pokaże czarno na białym, że ściemniasz to szybko zmieniasz temat. Znowu powyżej dosłownie każde Twoje zdanie to bzdura, ale już mi się nie chce krok po kroku Ciebie wyjaśniać. Zostań lepiej przy Playstation, bo o grafice i związanych z nią technologiach na PC to nie masz bladego pojęcia.
Opublikowano 21 grudnia 20222 l Autor 1 minutę temu, tjery napisał: Co Ci muszę przyznać, to że kumulujesz w sobie wszystkie najgorsze cechy internetowego rozmówcy, kłamiesz, przekręcasz, piszesz o czymś jakbyś był specjalistą w temacie, a nie masz o tym zielonego pojęcia, wszystkie swoje stwierdzenia opierasz na "bo ja tak mówię", jak Ci się pokaże czarno na białym, że ściemniasz to szybko zmieniasz temat. Znowu powyżej dosłownie każde Twoje zdanie to bzdura, ale już mi się nie chce krok po kroku Ciebie wyjaśniać. Zostań lepiej przy Playstation, bo o grafice i związanych z nią technologiach na PC to nie masz bladego pojęcia. Kup sobie okulary typie, wiem, że kupiles drogi produkt, ale okłamywanie forumowiczów to już przesada. Internet nie kłamie, moje analizy również. U Ciebie nawet nie widać, że w coś grasz, bo w notce nie masz nic... Każda negatywna opinia o performancie na PC, kończy się u Ciebie negacją, tak jakbyś trzymał całe jarzmo pecetowców w swoich portkach, dawno nikt mnie tak nie rozśmieszył.
Opublikowano 21 grudnia 20222 l Zrobię to ostatni raz dla Ciebie i wrzucę na tapetę jedną z tych Twoich "analiz". 2 godziny temu, KrYcHu_89 napisał: DLSS2 w W3 (testowałem sam) : średnio, artefakty, fatalna implementacja, nie powodująca wzrostów wydajnosci No to dajemy ocenę DLSS2 w Wiedźminie 3 wydaną przez znany portal, zajmujący się technologią, z artykułu, który sam powyżej wkleiłeś: When using DLSS, the image was stable in motion in Quality modes, the level of detail rendered in vegetation and tree leaves is greatly improved in comparison to the in-game TAA solution, and small details in the distance, such as fishing nets or thin steel objects, are rendered more correctly and complete. A więc jakość i szczegółowość obrazu dzięki DLSS2 w trybie quality została "greatly improved" w stosunku do natywnego 4K. Ani słowa o artefaktach (ale nawet jeśli jakieś tam są i się ich nie doszukali bądź o nich nie wspomnieli, to nie mają one żadnego wpływu na finalną jakość obrazu). Dokladnie takie same wnioski jak techpowerup napisałem ja w temacie o Wiedźminie, że jedna z lepszych implementacji DLSS2 w grach Twoja "analiza" - DLSS2 w W3 (testowałem sam) : średnio, artefakty, fatalna implementacja Do tego musisz pojąć jedną podstawową kwestię, DLSS2 to nie jest coś co sobie włączasz po nic, od tak, żeby było, on w np. Wiedźminie 3 sprawia, że w 4K w trybie quality masz 53 fpsy w stosunku do 34 fps w natywnym 4K. To jest 55% wzrost wydajności przy jednoczesnej poprawie jakości obrazu. Rozumiesz? Wiesz ile to jest 55% wzrost wydajnosci? To więcej niż przynoszą kolejne generacje GPU. I przy tym jeszcze polepsza jakość obrazu. Więc nawet jeśli są tam gdzieś jakieś artefakty widoczne przy szczegółowym szukaniu to przy tych niesamowitych wręcz korzyściach jakie oferuje ta technologia nie mają one żadnego znaczenia. Ty natomiast skupiasz się na jakichś tam wyimaginowanych "artefaktach" i zupełnie pomijasz plusy, tak jakby włączenie DLSS2 w Wiedźminie nie dawało nic poza jakimiś tam widzianymi przez Ciebie "artefaktami". Lecimy dalej: 2 godziny temu, KrYcHu_89 napisał: DLSS2 w W3 (testowałem sam) ...fatalna implementacja, nie powodująca wzrostów wydajnosci Znowu bzdury, implementacja jest wręcz wzorowa i powoduje takie wzrosty wydajności jakie powinna powodować. Po raz kolejny winisz technologie za coś, z czym nie ma nic wspólnego. Załączenie DLSS2 w tej grze w niektórych momentach nic nie daje, bo DLSS2 obniża rozdzielczość renderowania i w ten sposób pomaga GPU, natomiast w Wiedźminie 3 ogranicza nie GPU, a CPU. Dlatego też DLSS2 w sytuacjach gdzie jest CPU bootleneck nic nie daje, ale nie ma to nic wspólnego z jego "fatalną implementacją" tylko z optymalizacją samej gry. 2 godziny temu, KrYcHu_89 napisał: DLSS3 - sturreting, frame pacing issues No to znowu cytat z analizy techpowerup: With DLSS Super Resolution in Quality mode and DLSS Frame Generation enabled, you can expect more than doubled performance at 4K and 1440p, and during our testing, overall gameplay felt very smooth and responsive, we haven't spotted any issues with the input latency Czyli dokładnie tak jak ja opisywałem swoje wrażenia w temacie o Wiedźminie, "smooth". Na tym przykładzie analizy Twoich "nieomylnych analiz" poprzestanę. Mam nadzieję, że trochę się zaczniesz zastanawiać, co piszesz. Edytowane 21 grudnia 20222 l przez tjery
Opublikowano 21 grudnia 20222 l @KrYcHu_89 Ja mam wrażenie, że Ty jakiś troll jesteś. Gram w Wieśka w 4K, mam 4090 i sprawdzałem wersję bez dlss, z dlss i z generatorem. I DLSS daje dużego kopa, właściwie pozwalam grać płynnie, bo bez niego się nie da. Generator powoduje widoczne artefakty w napisach jak szybko ruszasz kamerą. Ale pisanie, że DLSS nic nie daje to jawne pierdolenie głupot. Edytowane 21 grudnia 20222 l przez PiPoLiNiO
Opublikowano 22 grudnia 20222 l Autor 20 godzin temu, PiPoLiNiO napisał: @KrYcHu_89 Ja mam wrażenie, że Ty jakiś troll jesteś. Gram w Wieśka w 4K, mam 4090 i sprawdzałem wersję bez dlss, z dlss i z generatorem. I DLSS daje dużego kopa, właściwie pozwalam grać płynnie, bo bez niego się nie da. Generator powoduje widoczne artefakty w napisach jak szybko ruszasz kamerą. Ale pisanie, że DLSS nic nie daje to jawne pierdolenie głupot. Daje dużo, zawsze tylko próbuję obiektywnie ocenić, że powoduje też dużo problemów, które niektórzy negują, pisząc, że nie występują (nie piszę o Tobie, Ty napisałeś). To nie jest tak, że starczy wrzucić DLSS do gry, żeby działało, obserwując postępy od 2 lat, widać, że wymaga to dużo pracy po stronie NVIDii i devsów. Jest znacznie lepiej niż kiedyś, zarówno DLSS2, jak i zwłaszcza 3 będą pewnie ciągle poprawiane, ale obecnie to jeszcze jest w powijakach. Na pewno nie podoba mi się to, że na PC teraz optymalizacja opiera się głownie na tym, że wbijamy DLSS do maksimum i będzie działać, dlatego wiele gier ma ogromne problemy z płynnością w stosunku do wersji konsolowych na podobnym sprzęcie i pod koniec roku jest już kilka takich przypadków (Marvel Midnight Suns, Callisto, W3 na dx12 itp.). Jak kupowałem pierwszego RTXa myślałem, że ta technologia jest już dopracowana, ale to tylko na reklamach :D. Wszystko zależy od konkretnej gry i silnika. W dalszym ciągu to technologia przyszłości, jak każde AI, wymaga czasu.
Opublikowano 22 grudnia 20222 l No jak miałem pierwszego 2070S, to dlss w ogóle nie używałem, bo wyglądało to tragicznie. W Control tekstury były przeostrzane i tak dalej. Ale w tej chwili do samego dlss nie jestem w stanie się przyczepić. Natomiast jego element w postaci generatora to jest sraka póki co i wymaga dopracowania.
Opublikowano 22 grudnia 20222 l Autor 5 minut temu, PiPoLiNiO napisał: No jak miałem pierwszego 2070S, to dlss w ogóle nie używałem, bo wyglądało to tragicznie. W Control tekstury były przeostrzane i tak dalej. Ale w tej chwili do samego dlss nie jestem w stanie się przyczepić. Natomiast jego element w postaci generatora to jest sraka póki co i wymaga dopracowania. Też zaczynalem od 2070S MSI ten wypasiony. 3080 teraz, ale poluję, tylko coś słabo z ofertami poniżej 6k za 4080, 9k 4090 ostatnio :P. 3080 od Gigabyte (Gaming OC). @tjery, @PiPoLiNiOjakie macie wersje 4090, czy 80, bo nie pamiętam, które macie? Ja się zastanawiam nad tym 4080 bez OC, ale https://www.x-kom.pl/p/1083481-karta-graficzna-nvidia-gainward-geforce-rtx-4080-phantom-16gb-gddr6x.html mogłoby trochę zejść z ceny, w weekend była za 6399, a teraz w promocji drożej :D.
Opublikowano 22 grudnia 20222 l Ja mam Gainwarda 4090. Ale trochę mnie wkurwia brak możliwości zdjęcia kagańca na moc. Dałbym go chętnie na 600, a nie 450W i byłoby git Nie miałem o tym pojęcia jak kupowałem. Zresztą raz, ze wyboru dużego nie było, a dwa Gainward wygląda dla mnie najlepiej i mam sentyment od dzieciaka, bo ostro katowałem GeForce 4Ti od nich Z drugiej strony i tak kręci się spoko i w grach lata na 2955MHz. Więc w sumie więcej niż w recenzjach większość kart po oc bez blokady mocy Edytowane 22 grudnia 20222 l przez PiPoLiNiO
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.