Opublikowano czwartek o 23:384 dni Ten event to kupa gowna i 5 metrow mulu ze im kurwa nie wstyd cos takiego wsadzic do gry xD
Opublikowano czwartek o 23:414 dni Autor No w porównaniu do tego co zaserwowali w BL3 to nie wiem co tak słabo.
Opublikowano sobota o 07:243 dni W dniu 18.10.2025 o 13:04, michu86- napisał(a):Pograłem prawie 100h w to i mimo, że strzelanka fajna, typowa dla tej serii z kilkoma usprawnieniami względem poprzednich odsłon to dla mnie ta gra nie zasługuje na więcej niż 7+/10.Na +Open worldPrzyjemne usprawnienia w sterowaniu pojazdamiMiodny gunplayUsprawnienia w kierowaniu postacią (linka, szybowanie)Na -Crushe w grzeBłędy w misjachNawigacja podczas sterowania pojazdemBalansPowtarzalność misjiEndgameFabułaBrak możliwości skipowania nudnych dialogówZ dobrym buildem nie ma żadnego wyzwania na UVH5 i w sumie poza dość nudnymi misjami nie ma co w tej grze robić. A to co ma być w przyszłości to mało mnie interesuje bo już o tej grze zapomnę ;).Podpisuje się, nie skończyłem jeszcze, ale gra ma duże problemy z balansem, z questami, z systemem podróży. Robię sobie tylko fabułę, mało pobocznych i nagle wpadłem na ścianę wykrzykników na jednym queście, kto to wymyślił i po co... teraz muszę za wszelką cenę robić nudne questy poboczne przez kilka godzin, żeby wylewelować i z tego co wiem od ludzi to muszę to robić dokładnie po triggerowaniu tej konkretnej misji w grze, wtf? Mogliby napisać już jaki minimalny level na misje, jak kiedyś, a nie jakieś czary. W teorii open world powinien wszystko zmienić na lepsze, a wyszło bardzo średnio, podróze z A do B trwają dziesiątki minut, chyba, że wcześniej żmudne odblokowywanie punktów podróży nam się spodoba, mnie odrzuciło i zrobiłem kilka. Fast travel w takim Yotei w porównaniu do tego z Borderlands to beka wnusiu.Mam przegrane z 30h i przynajmniej jeżeli chodzi o crashe to u mnie superstabilnie, ostatnio na PC na Redeonach sterowniki są niesamowicie dopracowane i praktycznie nie ma gier na UE5, które crashują. Ostatni raz zdarzyło mi się w Oblivionie. Gra trzyma też ładnie klatki, tutaj muszę pochwalić Gearbox, chociaż wiem, że nie wszędzie to tak śmiga, może akurat moja konfiguracja im podeszła :).Generalnie jednak rozczarowanie, bo spodziewałem się nowej jakości, a w sumie oceniając "miód na minutę" to jest najgorzej w serii, bo najwięcej w tej części tracimy czasu na podróz z A do B, zamiast robić to co w Borderlandsach trzeba i jest dobre zawsze, czyli strzelanie.
Opublikowano sobota o 08:062 dni Autor 41 minut temu, KrYcHu_89 napisał(a):teraz muszę za wszelką cenę robić nudne questy poboczne przez kilka godzin, żeby wylewelować i z tego co wiem od ludzi to muszę to robić dokładnie po triggerowaniu tej konkretnej misji w grze, wtf?Gdzie niby te misje musisz robić?
Opublikowano sobota o 22:072 dni 13 godzin temu, Square napisał(a):Gdzie niby te misje musisz robić?W sensie, która ma wykrzykniki na zwykłych wrogach? Nie pamiętam nazwy, ta gdzie musiałem przeskoczyć przez wielką przepaść. Czytałem o tym w necie, wielu graczy ma ten sam problem ze skalowaniem w tej konkretnej misji, jedyną opcją jest wtedy przełączenie się na coś innego, lub męczarnia z gąbkami. To już wolę jednak porobić inne questy.Najśmieszniejsze jest to, że temat jest bardziej złożony, bo zależy też podobno od tego, czy najpierw robiło się tą lewą część mapy, czy prawą, a w ogóle wielu twierdzi, że to po prostu jest błąd gry, bo widziałem nawet filmiki z Yt, gdzie normalnie tam mają 20 lvl i przeciwnicy też mają 20 lvl, a ja mam już 21, a przeciwnicy mają +6 albo więcej (w każdym razie wykrzykniki nad każdym mobem). Dziwne, poleweluję w tygodniu i zrobię prawą część mapy, a jak znowu będą wykrzykniki to najwyżej się przemęczę.------Lokacja Callis’s fortress
Opublikowano sobota o 23:002 dni Autor Ja nie miałem tam problemu, ale najpierw szedłem w góry. Gasnące Pola skończyłem jakoś na poziomie 30+ i cała gra się dobrze skalowała. Przy drugim przejściu planuje iść odwrotnie to sprawdzę, ale to jeszcze trochę minie.
Opublikowano sobota o 23:442 dni 39 minut temu, Square napisał(a):Ja nie miałem tam problemu, ale najpierw szedłem w góry. Gasnące Pola skończyłem jakoś na poziomie 30+ i cała gra się dobrze skalowała. Przy drugim przejściu planuje iść odwrotnie to sprawdzę, ale to jeszcze trochę minie.To tak jakby coś podbiło mi grę nagle o 5 leveli przez tą misję, i teraz muszę te 5 leveli dobić, no jak jeszcze jest te 3-4 lvl wyżej to spoko, ale 5-6 to już trochę czasami ciężko i jest to dziwne, bo właśnie ograłem quest poboczny i jeden główny z drugiej strony i wszystko ok, wróciłem na Callis i dalej 5 leveli w plecy tam, ale już da się grać, bo trochę dobiłem z prawej strony mapy questami, chyba 2 levele. No taki się hardmode zrobił :).To był ewidentny bug, skończyłem ten quest właśnie i boss miał 4 lvl wyżej niż Ja, a gdybym nie questował kilka godzin, to byłaby lipa, bo gra działa tak, przynajmniej na tych levelach niskich jeszcze, że jestesmy na hita jak boss jest tak dużo lvli wyżej od Nas, a byłoby 7-8. Po tym queście wszystko wróciło do normy.Przed środkiem mapy dla pewności jednak trochę sobie poquestuje :).
Opublikowano 20 godzin temu20 godz. Ukończone. Gra pełna problemów, na dziś dzień najgorsza część serii (grałem we wszystkie). Według mnie sama podstawowa gra (pewnie będą ją poprawiać itd. itp.) jest po prostu niedorobiona.Świetny gunplay, na pewno najlepszy w serii, ulepszenia w pojazdach, travesalu, stosunkowo dobre walki z bossami i super grafika to nie wszystko.Bo...FATALNY system skalowania, warto przejrzeć ile wątków na Reddicie jest temu poświęcona. Niesamowite, że jak w złym momencie odblokujesz jedną z misji głównych skalowanie psuje Ci się na całą grę, w wielu miejscach przeciwnicy randomowi już zawsze będą z wykrzyknikami, aż do osiągnięcia maksymalnego levelu. Nieprawdopodobna pomyłka Gearboxa. Niektórzy zwykli przeciwnicy byli wręcz nie do pokonania i musiałem ich walić z daleka ze snajperki przez 5 minut. Instancjonowane lokacje i bossowie ok, oni ZAWSZE się skalują, ale tak zepsuć skalowanie randomów z open worlda i nie naprawić ponad miesiąc po premierze, gdzie mają dziennie na to tysiące zgłoszeń jest dla takiej gry niedopuszczalne.6.5/10 i zawód roku, prawdziwy rollercoaster negatywnych i pozytywnych emocji. Wrócę na DLC, tylko jak Gearbox weźmie się nie roboty.Największy plus gry topowrót królowej xD
Opublikowano 20 godzin temu20 godz. FATALNY system skalowania, warto przejrzeć ile wątków na Reddicie jest temu poświęcona. Niesamowite, że jak w złym momencie odblokujesz jedną z misji głównych skalowanie psuje Ci się na całą grę, w wielu miejscach przeciwnicy randomowi już zawsze będą z wykrzyknikami, aż do osiągnięcia maksymalnego levelu. Nieprawdopodobna pomyłka Gearboxa. Niektórzy zwykli przeciwnicy byli wręcz nie do pokonania i musiałem ich walić z daleka ze snajperki przez 5 minut. Instancjonowane lokacje i bossowie ok, oni ZAWSZE się skalują, ale tak zepsuć skalowanie randomów z open worlda i nie naprawić ponad miesiąc po premierze, gdzie mają dziennie na to tysiące zgłoszeń jest dla takiej gry niedopuszczalneTo jest ciekawe co piszesz, u mnie ten problem nie wystąpił. Całą kampanię przeszedłem na hardzie - w coopie z dwoma znajomymi i nigdy nie było problemu z jakimś dziwnym przeskalowaniem mobów. Ciekawe z czego to wynika, być może jakiś bug.Sam grę odstawiłem po ok 200h ale to z powodu słabego (nieistniejącego) endgame.
Opublikowano 19 godzin temu19 godz. 19 minut temu, KOMARZYSKO napisał(a): 11 minut temu, KrYcHu_89 napisał(a):To jest ciekawe co piszesz, u mnie ten problem nie wystąpił. Całą kampanię przeszedłem na hardzie - w coopie z dwoma znajomymi i nigdy nie było problemu z jakimś dziwnym przeskalowaniem mobów. Ciekawe z czego to wynika, być może jakiś bug.Sam grę odstawiłem po ok 200h ale to z powodu słabego (nieistniejącego) endgame.No tak, podobno to bug, jednym się trafia, drugim w ogóle, inna sprawa, że coop ma pewnie inne zasady, ja grałem singla casualowo. Final Boss był na moim levelu, miałem 30 (w sensie on miał 2 i 3 wyżej, czyli tak jak powinno być na final bossie), cała instancja Upper Dominion też była skalowana ok, a chłopki wczęsniej w open world w samym Dominion na wykrzyknikach z milionem HP, ciężko powiedzieć jaki mieli level, ale wykrzyknik to minimul 6+ chyba xD. Było to śmieszne i bez sensu, że randomy są silniejsze od głównych bossów. I co ciekawe w obrębie Dominion tyczyło się to też tylko niektórych mobów.Z ciekawości po zakończeniu gry wbiłem jeszcze 2 lvl wróciłem tam i co? I te randomy podlevelowały ze mną i dalej to samo, sieczka, naprawdę żadne Borderlandsy nie miały takiego głupiego systemu.Zepsuło się w jednej story misji na północnym zachodzie i po prostu niektóre lokacje nagle zaczęły mieć zupełnie inne skalowanie totalnie z czapy i nie było to związane z moją progresją, pisałem o tym kilka postów wyżej, grę przeszedłem na normalu, ale randomy z wykrzyknikami to na pewno był bug. Widziałem też na Yt i rzeczywiście niektórzy normalnie w Dominion i u Calis mieli skalowanie poprawne, a inni tylko wykrzykniki, a grali na tym samym levelu xD.Problemem głównym tej gry jest to, że ona nie pokazuje w żaden sposób graczowi o co chodzi z tym levelami wrogów, nie jest pokazane jaki mają level rzeczywiście, jakie są wymaganie na misje, przekombinowali totalnie temat skalowania. W dniu 27.09.2025 o 22:47, michu86- napisał(a):Miałem chyba błąd w level scaling. Idąc do ostatniego bossa fabularnego, chwilę przed wejściem na jego wieżę, po korytarzach wypełnionych przeciwnikami na schodach zrespilo mi 5 przeciwników elitarnych o kilka leveli wyżej ode mnie, a 3 z nich to miało wykrzyknik - pojawia się jak przeciwnik ma ponad 4 levele wyżej niż nasza postać. Nigdy tak nie miałem. Ta ekipa była znacznie trudniejsza niż ostatni boss. Pokonałem ich po męczarniach i ciągłym uciekaniu. Następnie jak poszedłem dalej wgłąb wieży wszystko wróciło do normy - przeciwnicy byli max 1 level wyżej ode mnie. Dziwne.No coś takiego właśnie, od pewnego momentu w grze. Mógłbym pisać rozprawki o level scalingu w grach, Borderlands 4 byłby na świeczniku, najgorszy level scaling w historii gamingu.Powinni zostawić to jak w 1,2,3 do singla kampanii na normalu żadnego gówna skalowania i byłaby 2x lepsza gra.Skalowanie powinno być tylko na endgame.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.