Opublikowano wtorek o 15:014 dni Stare sterowanie dźwigami nie było złe, na szczęście można je włączyć w menu. Nie mogłem tylko w nim zmienić typu mocowania - jednopunktowy czy wielopunktowy.Wróciłem więc do nowego i powiem, polecam w ustawieniach zaznaczyć opcję odpowiadającą za przełączanie przycisku sterowania dźwigiem - wtedy nie musicie trzymać wciśniętego R1 L1, wciskacie je tylko raz i robocie co trzeba. Edytowane wtorek o 15:024 dni przez Masamune
Opublikowano wtorek o 15:044 dni Dla mnie odwrotne te duże portowe spoko, ten na samochodzie no pojebało kogoś z tymi opcjami pod l1 i r1 ale spokojnie do przyzwyczajenia będzie.
Opublikowano wtorek o 15:524 dni Sporo zmian widzę i to niefajnych, jeżeli spędziłeś setki godzin w SRunnerze.Ale szykuje się dobra zabawa w porównaniu z Expeditions, które były dla mnie nieporozumieniem (chociaż na papierze zapowiadały się super).
Opublikowano wtorek o 17:554 dni Gram tą drugą mapkę i jest świetnie. Budowanie dróg zajebiste, jak kolejne mapki jeszcze bardziej będą takie dobre to Obama.
Opublikowano wtorek o 19:144 dni Oczywiście siła RoadCrafta będzie tkwiła w (miejmy nadzieję) dobrze wycenionych i w miarę regularnych dlc, jak SRunner, który nabrał rumieńców po którymś tam dlc i kolejnej aktualizacji.
Opublikowano wtorek o 19:454 dni 1 godzinę temu, messer88 napisał(a):Gram tą drugą mapkę i jest świetnie. Budowanie dróg zajebiste, jak kolejne mapki jeszcze bardziej będą takie dobre to Obama.Te dwie pierwsze to tutorial :P
Opublikowano wtorek o 20:584 dni Jeden minus właśnie zadanie żeby zrobić drogę tam gdzie ją już wcześniej położyłem :/ co prawda na auto to nie zajmuje dużo czasu zwieźć tylko sprzęt ale denerwujące mogła by gra wykryć że już jest droga dokładnie w tym samym miejscu.
Opublikowano wtorek o 21:174 dni Normalnie wykrywa, więc może z tą pierwszą jest coś nie tak? Zwykle jak miałem drogę zrobioną, gdzie potem jest zadanie, to łapało te elementy, które się pokrywały.
Opublikowano wtorek o 23:534 dni Te wolnostojacę sa w obsłudze prostsze od tych samochodowych ale to też kwestia ogrania. Po kilkunastu użyciach mozna trzaskać bez patrzenia na ekran. Gra wciąga zdecydowanie bardziej od Expeditions, jest większa różnorodność czynności, dostępnych sprzetów i jest oczywiście łatwiej. Technicznie nie dojechali. Spokojnie daliby radę z taką grafą 4k60 fps na Pro a tu nie bardzo to wygląda. Ale gra sie miodnie, przyjemnie i angażująco. Podoba mnie się to.
Opublikowano środa o 05:444 dni Na PS5 możecie się połączyć z PROs? Mi wywala że jestem offline a sprawdziłbym czy nie ma czegoś za granie w poprzednie ich gierki będąc połączonym.
Opublikowano środa o 07:144 dni Gra rzeczywiście, jak sama nazwa wskazuje bardziej jest o budowaniu, niż o jeździe, Snowrunner pozostaje więc na na szczycie, jeśli mówimy o symulacji offroad transportów ciężkimi maszynami.Na szybko plusy i minusy ode mnie z doświadczeń w samouczku:+ zmiany środowiskowe na mapie wraz z postępem w scenariuszu mapy+ mnogość funkcyjnych sprzętów do zabawy typu wywrotki, dźwigi, żurawie itp+ swoboda pakowania cargo - żegnajcie sloty!+ grafika- płynność 30fps w trybie Quality PS5 PRO- brak skrzyni biegów, tylko automat- brak zużycia paliwa- brak działających lusterek- brak uszkodzeń mechanicznych i wizualnych pojazdówNeutralne jak na razie:Fizyka - niby jest lepiej, pojazdy są lepiej osadzone , nie skaczą już tak bardzo ale mam nieodparte wrażenie, że mają też z góry zadane parametry fizyki i załadunek nie wpływa lub wpływa bardzo słabo na to, jak się prowadząInteraktywność obiektów i otoczenia - spodziewałem się rewolucji i w pełni interaktywnego świata, tymczasem interaktywne są tylko te obiekty, które dotyczą danej misji + drzewa do ścięciaMagiczne napełnianie piachem wywrotki w takiej grze to powinny być koparki, 3-5 ruchów i wywrotka napełniona, tymczasem mamy portal z nieba...Brak opcji modyfikacji pojazdów znanej z Snowrunner, pojazdy z góry są przypisane do określonych funkcjiSkaner terenu w skaucie - nie rozumiem po co to jest potrzebne, jak na razie nie znalazłem zastosowania dla tego bajeru, bo w zupełności da się jeździć jak w Snow - na czuja Edytowane środa o 09:074 dni przez Masamune
Opublikowano środa o 07:144 dni Po dwóch godzinach narzuca się kilka wniosków. Przede wszystkim model jazdy jest zupełnie inny. Z jednej strony auto zwiadowcze lepiej reaguje na kamienie i inne nierówności na drodze. Nie podskakuje już jak na trampolinie, ale zawieszenie i amortyzatory ładnie pracują. Z drugiej strony pułapki błotne, przynajmniej na pierwszych dwóch mapach, nie wydają się takie trudne do pokonania. Odpada zarządzanie paliwem, więc w sumie cały czas można jechać 4x4 i niczym się nie przejmować. Mam nadzieję, że w przyszłości jakaś łatka wprowadzi taką opcję. Super reagują połamane drzewa i gałęzie, kiedy przejeżdżamy je pojazdem. I chyba najważniejszy wniosek to taki, że to nie jest SnowRunner 2. To zupełnie inna gra, skupiająca się na zupełnie czymś innym. I jest to miła odmiana do tego, co oferują dwa poprzednie tytuły studia i śmiało można je ogrywać naprzemiennie, co też będę czynił. Gram na PS5 w trybie jakości i to 30 klatek w tej grze zupełnie nie przeszkadza. Póki, co nie miałem też żadnych bugów, glitchy czy innych błędów. Wszystko śmiga elegancko.
Opublikowano środa o 07:564 dni Jeszcze nie grałem, ale martwi mnie ten brak skrzyni biegów, nie rozumiem, czemu nie mogli dać po prostu wyboru. Nawet na głupim padzie zmienianie biegów analogiem było po prostu przyjemne i zwiększało immersję, zwłaszcza, jak w sytuacji kryzysowej "nie trafiłeś" w bieg. No ale też nie można im po SR odmówić, że nie sluchają graczy, nawet model kierowcy (co prawda bez animacji, ale zapowiedzieli jeśli się nie mylę że dodadza) dodali tuż przed premierą po opiniach graczy. To może i tryb pro się pojawi z manualną skrzynią i paliwem.Fajnie by było jeszcze na tej generacji zobaczyć prawdziwie next genowego SR2, ale pewnie dopiero na kolejnej.
Opublikowano środa o 08:174 dni 8 minutes ago, Bartg said:Jeszcze nie grałem, ale martwi mnie ten brak skrzyni biegów, nie rozumiem, czemu nie mogli dać po prostu wyboru. Nawet na głupim padzie zmienianie biegów analogiem było po prostu przyjemne i zwiększało immersję, zwłaszcza, jak w sytuacji kryzysowej "nie trafiłeś" w bieg. No ale też nie można im po SR odmówić, że nie sluchają graczy, nawet model kierowcy (co prawda bez animacji, ale zapowiedzieli jeśli się nie mylę że dodadza) dodali tuż przed premierą po opiniach graczy. To może i tryb pro się pojawi z manualną skrzynią i paliwem.Fajnie by było jeszcze na tej generacji zobaczyć prawdziwie next genowego SR2, ale pewnie dopiero na kolejnej.Brak skrzyni to efekt tego, że jazda tutaj to tak na prawdę tylko dodatek. Masz się przemieścić z punktu A do punktu B po to, żeby rozpocząć w danym miejscu proces budowy, załadunku, czyszczenia itp - zajmujesz się infrastrukturą. Zabrali L1 na poczet funkcji użytkowych pojazdów. No ale chyba trzeba powiedzieć, że ta gra nie jest o jeździe, jak Snow, przynajmniej na tej pierwszej mapie tak to wygląda. Może po samouczku wskoczy na inne tory ale ten początek i kwestie tras to kaszka z mleczkiem. Edytowane środa o 08:214 dni przez Masamune
Opublikowano środa o 09:294 dni Brak paliwa mi nie przeszkadza, myślałem że będzie gorzej ale całkiem o tym zapomniałem. No i można jeździć cały czas z AWD bo czemu nie. Za to denerwuje ten brak opcji zgaszenia silnika i brak ręcznego.Z tym piaskiem trochę beka ale rozumiem jest strefa i można w niej ładować, może to i dobrze że nie trzeba konkretnie kursować w jakiś punkt. Wczoraj jedno miejsce zasypywałem na chyba kilka razy, to szybkie recovery do garażu przy piasku jedziemy sypać i ponownie.
Opublikowano środa o 09:524 dni 22 minuty temu, messer88 napisał(a):brak ręcznegoPrzecież jest ręczny pod .
Opublikowano środa o 11:144 dni Gra wciąga jak bagno. Brak paliwa u mnie na plus. bo takie gry są i tak u mnie na granicy cierpliwości. Cała reszta cymesik. Pięknie śmiga i wygląda na pc.
Opublikowano środa o 11:344 dni Zużycie paliwa i tak miało sens tylko w trybie hardcore Snowrunnera, wiele osób grało na zwykłym poziomie trudności.
Opublikowano środa o 11:394 dni Nawet nie wiedziałem o premierze, gierka zamówiona! W sumie dobrze, że nie jest to SR2 bo tam jestem chyba z dwoma sezonami do tyłu
Opublikowano środa o 12:204 dni Pytanie jak w infrastrukturze mamLinie miedzy dwoma miejscami i odebralem wszystkie nagrody to cos potem jeszcze leci czy mozna zamknac trase?
Opublikowano środa o 12:244 dni 3 minuty temu, danielskii napisał(a):Pytanie jak w infrastrukturze mamLinie miedzy dwoma miejscami i odebralem wszystkie nagrody to cos potem jeszcze leci czy mozna zamknac trase?Możesz zamknąć z tego co ja robiłem. Nic nie było dodatkowego.
Opublikowano środa o 13:454 dni 1 hour ago, danielskii said:Pytanie jak w infrastrukturze mamLinie miedzy dwoma miejscami i odebralem wszystkie nagrody to cos potem jeszcze leci czy mozna zamknac trase?Hmm, nie wiem czy przypadkiem nie generują się zasoby podczas gdy ciężarówki jeżdżą w tę i z powrotem
Opublikowano środa o 14:303 dni Jak nagrody zrobione to jedynie pod trofeum, żeby przejechało 750 ciężarówek.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.