Jump to content

WWE Smackdown


Omnibus

Recommended Posts

  • 5 years later...

Proszę o pomoc! :)

Wieki temu zagrywałem się w WWF Smackdown na PSX. Wersja jakiś pirat-beta, w której nie dało się przejść trybu fabularnego i odblokować wszystkich, ale i tak bawiłem się przednio. Z siostrami, kuzynami - wszyscy graliśmy (głównie w wywalanie z ringu:). Przy końcowej erze PSXa, wyszła "dwójka", ładniejsza graficznie (jakby zastosowano antialiasing np. na dywanie:), wszystkiego było tam więcej.

Fenomen tych gier to łatwość obsługi dla noobów:

kuzyni nie mieli żadnej konsoli, ale wystarczyły dwie minuty by mogli wymiatać.

X + kierunek = uderzenie

O + kierunek = rzut

Ciosy były zależne czy jesteśmy przy głowie, czy przy nogach przeciwnika itd. Więc wciskając ciągle kółko plus różne strzałki, wychodziło całkiem widowiskowo i to dla osoby, która nigdy wcześniej w to nie grała.

 

Dobra, mamy erę PS3/X360, po drodze tytuł trafił także na PS2. Odpaliłem niedawno jakieś demko WWE Smackdowna i...? Coś spier.dolili z klawiszologią, bowiem sterowanie przypomina teraz te z Tekkena(?) :(

W której ostatniej części Smackdowna, sterowanie bylo takie jak na PSXie? Czyli rzut i uderzenie dla każdego z przycisków.

Wyobrażam sobie że po latach gram z dorosłymi kuzynami, bez multitapa, ale na czterech, przy piwku :).

Tyle właśnie że ta najnowsza odsłona byłaby dla nich za trudna.

 

Ktoś gra w jakiś wrestling na PS3? Co wyszło najlepszego? Przydałby się w Extrimie jakiś przegląd* :( Kaliiiii...

 

 

* - może nie tyle co wrestlingu, ale w ogólę kiedyś były różnego rodzaju przeglądy gierek i było spoko :)

Edited by grzybiarz
Link to comment
  • 9 years later...

Ale odgrzebię temat :D
@grzybiarz
Też miałem z tym problem i z tego co pamiętam to spierdoliło się po "Here Comes the Pain" (PS2) z 2003 - to była ostatnia odsłona z tak intuicyjnym sterowaniem i dynamiczną rozgrywką.
Później wprowadzili jakieś multipleksy, łamania, tempo rozgrywki siadło i trzeba było spamiętać masę pierdół, co spowodowało, że przestałem w to grać (a lubiłem serię).
Zajrzałem tu, bo kupiłem najnowszą odsłonę - WWE 2K22. Przed chwilą zainstalowałem i za chwilę odpalę, by zobaczyć, jak dziś wygląda rozgrywka w serii.

  • Thanks 1
Link to comment

Nareszcie ktoś mi odpisał, 9 lat zleciało jak jeden dzień.
X lat temu, wszedłem na Wikipedię i patrzyłem chronologicznie co wyszło i po prostu pobierałem ISO i sprawdzałem. Faktycznie Here Comes to pain jest ostatnią taka częścią… 

Ze 3 lata temu kupiłem WWE bodajże 2k18 i w sumie to nie to samo. Gra chyba zajmowała 40 GB, sam sejw 2GB, a sterowanie oczywiście do bani. 
W erze psxa podobały mi się wejścia zawodników które byly w FMW (te laseczki typu Trish Straus i jej cycuszki hmm). 
Chętnie bym ograł remake: z dzisiejsza grafika, tamtym sterowaniem i filmami FMW na wejściu. 

  • Like 1
Link to comment

@grzybiarz Jeśli jeszcze masz PS3/X360 to koniecznie sprawdź WWE All Stars. Loadingi irytują ale to jest jedna z najlepszych gier imprezowych, walki każdy na każdego przy 4 chłopa i % to beczka miodu (szczególnie jak zawierane są sojusze 3 vs 1).

  • Upvote 1
Link to comment

ostatnio na decku ogrywam sobie wwe 2009 i 2010 z ps2, w które to zagrywałem się jak zły te 12 lat temu

nawet spoko się zestarzały te gierki, wciąż fajnie poskakać na typa z drabiny czy zrobić pedigree na szczycie klatki, zlatując przez dach w dół :banderas:

Link to comment

Roster zawodników w tym najnowszym WWE 2K22 jest pełen jakichś no-name'ów (w sensie dla mnie, który tego nie śledzi od wielu lat), a moi bohaterowie z lat młodzieńczych zamknięci są za paywallem (Bret Heart, Shawn Michaels, Hulk Hogan, Scott Hall, Goldberg, Kane). Choć dość łatwo uzbierać kasę na wykupienie ich wszystkich, więc tragedii nie ma.
No i z przyjemnością testuję sobie granie babkami w Exhibition - fajnie wyglądają, są świetnie animowane i ogólnie miło się na nie patrzy (oczywiście nie na wszystkie, bo są też maszkarony).

Gameplayowo to coś pomiędzy starym, prostackim Here Comes the Pain, a następnymi, bardziej skomplikowanymi odsłonami, ale jednak nadal bardziej w kierunku tych ostatnich.
Czasem mam wrażenie, że akcje są za mocno oskryptowane i gra musi zaliczyć swoją kombinację animacji, żeby wreszcie zawodnik zaczął nas znowu słuchać.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.