Skocz do zawartości

Kierownice

Featured Replies

Opublikowano

.

Edytowane przez gtfan

  • Odpowiedzi 2,5 tys.
  • Wyświetleń 504,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Moją pierwszą kierownicą była Momo Racing Force, solidny kawał sprzętu jak na tamte czasy, chociaż miewałem problemy z pedałami i często gubiła kalibrację.  Driving Force Pro, i przesiadka z 240 stop

  • Postanowiłem przebudować moje Racing Rig pod kierownice.      Ostatecznie nie wyszło to źle ale popełniłem kilka błędów, które wyeliminowałem podczas budowy drugiej wersji znalezionej w

  • Zaczynając od fotelu to składanie jego jest mozolne i warto spojrzeć na YouTube, bo krótka instrukcja zawiera braki i jeden błąd. Natomiast sama jakość jest bez zarzutu, mnóstwo części i śrubek, czyst

Opublikowano

Moglby ktos z posiadaczy T500 RS napisac jak sprawuja sie w praniu te nieruchome, przymocowane do podstawy lopatki zmiany biegow? Wydaje mi sie, ze przy wiekszym kacie skretu kierownicy na nawrotach czy w ostrzejszych zakretach mieszanie biegami moze byc klopotliwe.

Opublikowano

Tylko Ci się wydaje :) Kwestia przyzwyczajenia i dojdziesz do wprawy. Plus jest taki, że paddlesy są dość duże. Poza tym, zawsze jest możliwość przymocowania łopatek do obręczy koła w taki sposób, że będą się obracać razem z kołem. Na YT znajdziesz instruktaż jak to zrobić.

Edytowane przez iDAK

Opublikowano

Mnie grając na G27 długo zeszło, żeby nauczyć się zmieniać biegi jak kierownica jest obrócona :D często gubiłem biegi :D

Opublikowano

dlaczego na Allegro model T500RS jest tańszy od T300RS?

Opublikowano

Fanatec podpisał umowę licencyjną z MS na robienie kierownic do Xone. W oficjalnej nocie piszą, że będą kierownice w różnych przedziałach cenowych (cokolwiek to znaczy w ich przypadku :P) i ma być jakaś "przystawka", że ich kiery do X360 będą działać z Xone.

 

https://www.facebook.com/Fanatec/posts/720679831341349

 

Landshut, Germany – 3.10.2014 – This is the announcement many people have been waiting for and we are happy to announce that Endor AG (the company behind the brand Fanatec) and Microsoft Corp. have closed a license agreement to make racing peripherals for the Xbox One. 
Fanatec plans to release a broad line up of racing wheels which will fit all kind of racing styles and different budgets.
Xbox One brings the latest in innovation and power to the development of racing peripherals giving fans of Fanatec products the opportunity to play the newest Xbox One titles with full support and integration. 
Available soon, fans will be able to enable Xbox One compatibility on their current Fanatec wheels by simply attaching them to a Fanatec wheel base, making their whole system compatible to Xbox One. Additional details and features will be announced soon.
Additional Fanatec peripherals like pedals, shifters or handbrakes that were purchased with an Xbox 360 will also be compatible with Xbox One. The modular configuration system in the Fanatec webshop allows you to purchase only the components you need.

Thomas Jackermeier, CEO of Endor/Fanatec: “I am very excited to announce this partnership as we have been working with Microsoft behind the scenes on new and exciting products. Xbox One and “Forza Motorsport” will continue to be a landmark of ultra-realistic racing simulations on any gaming console and we look forward to bringing this realism to a whole new level for our fans.”

Opublikowano

Jeszcze kilka pytan do wlascicieli T500RS. Jak wyglada sprawa z mapowaniem pedalow bo jak wiemy mozna je obracac i wowczas gaz i sprzeglo sa w odwrotnym polozeniu. Czy robi sie to z poziomu gry czy z poziomu PC uzywajac odpowiedniego softu. Jest dowolnosc w mapowaniu pedalow? Na przyklad gdy nie uzywam sprzegla czy moge z pedalu sprzegla zrobic pedal hamulca? Jak na prawde jest z waga tego kola kierownicy, czy faktycznie jest bardzo ciezkie bo widzialem, ze kilka razy w roznych recenzjach wypominano ten szczegol co ponoc przeklada sie na nieco opozniny czas reakcji/kontrowania?

Opublikowano

Jeszcze kilka pytan do wlascicieli T500RS. Jak wyglada sprawa z mapowaniem pedalow bo jak wiemy mozna je obracac i wowczas gaz i sprzeglo sa w odwrotnym polozeniu. Czy robi sie to z poziomu gry czy z poziomu PC uzywajac odpowiedniego softu. Jest dowolnosc w mapowaniu pedalow? Na przyklad gdy nie uzywam sprzegla czy moge z pedalu sprzegla zrobic pedal hamulca? Jak na prawde jest z waga tego kola kierownicy, czy faktycznie jest bardzo ciezkie bo widzialem, ze kilka razy w roznych recenzjach wypominano ten szczegol co ponoc przeklada sie na nieco opozniny czas reakcji/kontrowania?

 

Robi sie to przelaczajac przycisk przy kierownicy i wtedy masz zamienione sprzeglo z gazem. Na dole po lewej jest taka mala lampka, ktora oznacza odpowiedni uklad pedalow

 

A mapowania pedalow nie probowalem, ale pewnie jest to mozliwe w ustawieniach kierownicy na pc, bo tam jest na prawde sporo opcji

Opublikowano

Moglby ktos z posiadaczy T500 RS napisac jak sprawuja sie w praniu te nieruchome, przymocowane do podstawy lopatki zmiany biegow? Wydaje mi sie, ze przy wiekszym kacie skretu kierownicy na nawrotach czy w ostrzejszych zakretach mieszanie biegami moze byc klopotliwe.

To właśnie przy g25/27 pojawia się problem ze zmianą biegów manetkami przy przekreceniu kiery o więcej niż 180 stopni. Zauważ że w większości prawdziwych aut tez jest stosowany patent z manetkami "stałymi", a nie obracającymi się wraz z kierownicą.
Opublikowano

Przy G27 nie miałem takich problemów to jest wręcz intuicyjne. Masz te manetki ciągle pod ręką. Grałem w F1 w GT, w WRC w więc w sumie we wszystkich wyścigach takie rozwiązanie jest bardzo dobre. Nawet w WRC. 

 

Też się zastanawiam czy te w T500RS dzięki swoim rozmiarom sprawdzą się, czy może jednak nauka będzie bolesna! Bo kupuje T500RS jak tylko pojawi sie pCars. 

Opublikowano

Przy G27 nie miałem takich problemów to jest wręcz intuicyjne. Masz te manetki ciągle pod ręką. Grałem w F1 w GT, w WRC w więc w sumie we wszystkich wyścigach takie rozwiązanie jest bardzo dobre. Nawet w WRC. 

 

Też się zastanawiam czy te w T500RS dzięki swoim rozmiarom sprawdzą się, czy może jednak nauka będzie bolesna! Bo kupuje T500RS jak tylko pojawi sie pCars. 

Ja nie mialem wczesniej G27, wiec nie odczulem tych nieruszajacych sie manetek. A lopatki sa naprawde spore i dosc latwo jest do nich dostep, nawet pzy skreconej kierownicy

Opublikowano

.

Edytowane przez gtfan

Opublikowano

http://ts.thrustmaster.com/eng/index.php?pg=view_files&gid=3&fid=15&pid=317&cid=12

 

Jak widac powyzej T500RS ma wspolpracowac z nadchodzacymi na PS4 scigalkami jednak nie bedzie rozpoznawane w menu konsoli a kompatybilnosc tej kierownicy ma zalezec od developera danej gry... Troche lipa i zaczynam sie zastanawiac nad kupnem T300RS, ktore na 100% bedzie wspolpracowac z PS4 i z kazdym tytulem jaki sie na nia ukaze. Lepsze pedaly zawsze mozna do T300RS dokupic i nie trzeba bedzie nerwowo wyczekiwac wiadomosci od deva czy raczy ta kierownice uwzglednic w swoim tytule tak jak to bedzie z T500RS.

Opublikowano

A ja wstrzymuje się z kupnem T500RS, strasznie się napaliłem ale przyrosłem do G27 to raz a powód dla którego chcę zostać to takie małe urządzenie USB o nazwie Titan One od firmy console tuner. Już dziś G27 działa na XboxOne dzięki temu małemu urządzeniu a prawdopodobnie będzie też działać na PS4, prace trwają. 

 

Schemat całego podłączenia wygląda dokładnie tak.

  • Do konsoli podłączamy Titan One, 
  • Do Titan One kablem podłączamy pada od Xboxa / PS4 - ponieważ co jakiś czas konsola pobiera sygnał uwierzytelniania więc trzeba mieć podłączonego pada.
  • Do Pcta podłączamy kierownice, 
  • Komputera podłączamy kablem usb do Titan One.

Niedogodność jest taka że kierownica jest podpięta nie do konsoli ale do PC. Tam specjalny program emuluje działanie pada i wysyła sygnał do konsoli która rozpoznaje sygnały i można sterować kierownicą.

 

Czekam na to jak się rozwinie.

 

usb_dongle.png

 

Opublikowano

Ja właśnie zakupiłem T300RS i muszę powiedzieć, że samo kółko jest sporo lepsze od G27. FF jest bezgłośny i mega mocny. W GT6 musiałem zjechać do 3, bo ręce wysiadały.

 

Oczywiście pedaly szału nie robią, ale są lepsze od tych w DFGT.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

A co lepiej kupić, T500RS czy T300 ? Miałem G27, sprzedałem jakiś czas temu i na nowo kompletuję sprzęt, głównie do F1.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

.

Edytowane przez gtfan

Opublikowano

Taką wersję WSP należy mieć aby m.in. zamocować pedały. Otwory do przykręcenia kiery są w każdym te same.

Edytowane przez mattaman

Opublikowano

Ja posiadam stojak WSP Deluxe po G27, jednak T300 udalo mi sie bez problemu przykrecic ale niestety pedałów nie jestem w stanie bo nie posiadam tej czerwonej blaszki ktora jest dawana w zwyklej WSP. Na szczescie pedaly mi nie slizgaja sie wiec leza sobie luzem i daje sobie spokojnie z nimi rade. Jak beda mi uciekac to sobie na tryty przywiaze ;d

Opublikowano

.

Edytowane przez gtfan

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

na dzien dzisiejszy, jest jakas dobra do gt6, dobrzeby bylo jesli do ps4 tez dzialac bedzie

Opublikowano

Trustmaster

  • T300 RS
  • T300 Ferrari GTE - to ta sama kierownica co T300RS tylko kółko wygląda inaczej.

Obie działają z ps3 i PS4.

Opublikowano

n00b mode:

wchodzę do saturna a tam dwie kierki ferrari trustmaster, tylko że jedna za 500 złotych a druga za 1700... o co ho?

 

Jedna pewnie model T300 Ferrari GTE a ta tansza to Ferrari 458 Spider, Ta za 1700zł to jest to samo co T300RS tylko ze kierownica ma znaczek Ferrari (kiery mozna wymieniac jakbyco)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.