Skocz do zawartości

GT5 Prologue i GT5 (do dnia premiery)

LiSoQuan

Rekomendowane odpowiedzi

Trochę to dziwne, że zamiast wykorzystać moc na dopracowanie otoczenia otoczenie( które mamy cały czas przed oczami) przeznaczyli ją na rzekome tak dokładne odbicia w kloszu (widzi to ktoś w czasie replaya?).

Oczywiście ja to widzę i ty to widzisz, i każda osoba, która ogląda replaya to widzi - właśnie dzięki takim smaczkom gra wygląda tak jak wygląda i sprawia wrażenie fotorealistycznej. Tylko po prostu świadomie nie zwraca się uwagi na takie detale bo one podczas oglądania po prostu są i łapiesz je nieświadomie.

• Plusik 1

Wtórny analfabetyzm. ;)

Tylko tydzień i będzie wszystko wiadomo. Po tym dniu zezwalam narzekać, bo będziemy wiedzieli z czym mamy do czynienia.

6012f921c7.png

Valencia w GTPSP więc pewnie w GT5 także. Z GTPlanet.

Edytowane przez MajorZero64

Dobra Emet, widzę że jesteś niereformowalny. Twoja sprawa, wierz w co chcesz. Ja dałem screeny na których wyraźnie widać jak bardzo szczegółowo są odwzorowane modele aut w GT5:P.

Nie...ty dales przyklad szczegolow na podstawie jednego konkretnego modelu....nie wiem czy zauwazyles ale Emet rowniez wrzucil screeny na przykoladzie innego modelu gdzie widzac wyraznie kanciaste nadkola (zbyt mala ilosc wielokatow). Tak sie sklada ze obaj macie racje w swoich kwestiach.

Gość =-FEISAR-=

Tak zastanawiałem się co powoduje że grafika w GT5:Prologue jest bardziej fotorealistyczna i po prostu ładniejsza niż w Forza3. Doszedłem do wniosku że to oświetlenie odgrywa tutaj kluczową rolę. Nie ujmują Forzi3 przepięknych tras, przyznać trzeba że brak jej porządnego oświetlenia z konkretnym HDR'em jak ma to miejsce w GT5:P.

Tutaj taki mały przykład tego o czym piszę. Spójrzcie na reklamy na trasie, gdzie słońce bardzo mocno się odbija i tworzy odblask. Auto również jest pięknie oświetlone. Bardzo naturalnie to wygląda i stąd taki fotorealizm w GT5:P.

Detail.jpg

• Minusik 1

W Forzy z kolei to zalezy od trasy bowiem znacznie roznia sie one designem. Niektore maja realistyczne oswietlenie, inne z kolei mniej ale za to sa efektowne (Sedona).

Jest tez kwestia lakieru na samochodach. podobnie najk w FM2 masz do wyboru lakier matowy/zwykly oraz metaliczny/blyszczacy. Stad tez niektore fotki w Forzy prezentuja sie mniej okazale od innych. Te np. sa naprawde niezle :).

2a8g2na.jpg

2dgme1g.jpg

35k2vjn.jpg

W takim GT3/4 wszystkie trasy miały od razu wcześniej wygenerowane oświetlenie jeszcze na stacjach roboczych Polyphony, przez co bez obciążania konsoli, tekstury, obiekty tras mogły się szczycić bardzo fotorealistyczną kolorystyką. Na zwykłym SD takie GT4 Prologue wyglądało tak realistycznie, że nie wierzyłem, że jest to obraz generowany przez konsolę. To były czasy :)

If you?re in France, head on over to the Paris Game Festival for your chance to play on the Gran Turismo 5 build that we saw running at GamesCom last month. The show is open to the public September 18-20. Rumors are coming in fast, however, that Sony representatives on the show floor are confirming GT5?s release date will be announced next week at the Tokyo Game Show, and the playable demo there will feature the Ferrari Enzo. Thanks to user jujub for the report and photos/videos!

GTPlanet

5ct38.gif

Na pewno GT5 wyjdzie w tym roku. Teraz już nie ma bata.

24 wrzesień, ale nie wiadomo jak to rozwiążą.

Tym to już powinien się cieszyć każdy. Będzie strona Gran Turismo po polsku. Nie jesteśmy w ciemnej (pipi)e.

http://www.gran-turismo.com/

sls-amg-video-games-i01.jpg

The Mercedes-Benz SLS AMG which celebrated its world premiere during the 2009 International Motor Show (IAA), is the highlight in the latest version of the PlayStation?3 video game Gran Turismo?5. And just as with the visitors to the IAA, it is expected to excite gamers worldwide with its breathtaking performance.

When Gran Turismo?5 comes out soon to continue the success of this popular game series, fans the world over can look forward to the opportunity to take control of a very special car. The Mercedes-Benz SLS AMG will be just as impressive in the game as it is in real life, thanks to the extremely realistic rendering techniques used to depict its drivers. Drivers of the SLS AMG can look forward to taking part in thrilling high speed races on a variety of different race tracks, including the legendary Nürburgring Nordschleife, while competing against other vehicles from the super sports car segment.

The Mercedes-Benz SLS AMG will be displayed at the Tokyo Game Show (24 - 27 September 2009) with latest information on Gran Turismo?5.

With the new interpretation of the legendary gullwing, Mercedes-Benz is presenting a truly exciting super sports car which features an extremely impressive technology package: aluminium spaceframe bodywork with gullwing doors, AMG 6.3-litre V8 front centre engine with a maximum power of 420 kW/571 hp and dry sump lubrication, 7-speed double clutch transmission in a transaxle configuration, and sports suspension with aluminium double wishbone axles. The ideal weight distribution of 47 to 53 percent between the front and rear axles and the low centre of gravity accentuate the uncompromising sports car design. The Mercedes-Benz SLS AMG will celebrate its market launch in the spring of 2010.

Pięknie.

24 wrzesień, ale nie wiadomo jak to rozwiążą.

Tym to już powinien się cieszyć każdy. Będzie strona Gran Turismo po polsku. Nie jesteśmy w ciemnej (pipi)e.

http://www.gran-turismo.com/

sls-amg-video-games-i01.jpg

The Mercedes-Benz SLS AMG which celebrated its world premiere during the 2009 International Motor Show (IAA), is the highlight in the latest version of the PlayStation?3 video game Gran Turismo?5. And just as with the visitors to the IAA, it is expected to excite gamers worldwide with its breathtaking performance.

When Gran Turismo?5 comes out soon to continue the success of this popular game series, fans the world over can look forward to the opportunity to take control of a very special car. The Mercedes-Benz SLS AMG will be just as impressive in the game as it is in real life, thanks to the extremely realistic rendering techniques used to depict its drivers. Drivers of the SLS AMG can look forward to taking part in thrilling high speed races on a variety of different race tracks, including the legendary Nürburgring Nordschleife, while competing against other vehicles from the super sports car segment.

The Mercedes-Benz SLS AMG will be displayed at the Tokyo Game Show (24 - 27 September 2009) with latest information on Gran Turismo?5.

With the new interpretation of the legendary gullwing, Mercedes-Benz is presenting a truly exciting super sports car which features an extremely impressive technology package: aluminium spaceframe bodywork with gullwing doors, AMG 6.3-litre V8 front centre engine with a maximum power of 420 kW/571 hp and dry sump lubrication, 7-speed double clutch transmission in a transaxle configuration, and sports suspension with aluminium double wishbone axles. The ideal weight distribution of 47 to 53 percent between the front and rear axles and the low centre of gravity accentuate the uncompromising sports car design. The Mercedes-Benz SLS AMG will celebrate its market launch in the spring of 2010.

Pięknie.

No i to mi się podoba ;)

GT przed samym TGS`em nabiera rozpędu.

Oby tylko (odpukać) nie rozbiło się na pierwszym zakręcie...

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...