Skocz do zawartości

GT5 Prologue i GT5 (do dnia premiery)


LiSoQuan

Rekomendowane odpowiedzi

Obejrzałem ten gameplay z tego dema i grafika jest wyraźnie brzydsza od dema z TGS... Nie trzeba się nawet przyglądać by to zauważyć.

 

Jeśli Polyphony specjalnie obniżyło jakość by plik ważył mało z myślą o GT Academy to są prawdziwymi bezmózgami. Teraz każdy posiadacz ściągnie to demo i się zniechęci.

  • Plusik 1
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza
Gość bigdaddy

Obejrzałem ten gameplay z tego dema i grafika jest wyraźnie brzydsza od dema z TGS... Nie trzeba się nawet przyglądać by to zauważyć.

 

Jeśli Polyphony specjalnie obniżyło jakość by plik ważył mało z myślą o GT Academy to są prawdziwymi bezmózgami. Teraz każdy posiadacz ściągnie to demo i się zniechęci.

 

taka teoria nie ma sensu przecież....PD nic specjalnie nie obniżyło by zaoszczędzić kilka mb, zresztą jaki to by miało sens? taki zabieg = grzebaniem w silniku i mechanice gry...

 

220mb = 1 trasa i 1 samochód + dźwięk i menusy czyli zgadza się :teehee: w fm3 na drugiej płycie kilkanaście tras + dźwięk zajmują razem 700mb. Albo jeszcze lepszy przykład - Burnout Paradise to tylko 3.2GB :potter:

Tak po prostu wygląda gt5 i nie ma co się oszukiwać... <_< mnie to akurat nie dziwi bo taki sam poziom tras 5/6 prezentowało się w gt5p jedynie Londyn ładniejszy jest, tak samo z tą trasą z TGS, ładniejsza trasa + kilka samochodów na trasie robi lepszy efekt od tej trasy z dema i1 samochodu w time trial.

Odnośnik do komentarza
Gość donsterydo

Jak oglądałem filmik z tego dema to miałem wrażenie, że coś jest nie tak, jakby trasa i samochód były z zupełnie innych gier, patrząc na screeny już wiem dlaczego. Nie ma co się oszukiwać, na ostatnich targach wykonanie trasy wyglądało identycznie, tyle że więcej było obiektów (budynki, drzewa). Jak w Japonii ma wyjść w marcu to nawet do końca lutego nie mają czasu żeby zamknąć grę, najpierw finalny produkt muszą oddać jeszcze do certyfikacji, dopiero później tłocznia i dystrybucja. W marcu się okaże co i jak.

 

Major: Chyba nie myślisz, że po premierze w Japonii będą jeszcze pracować nad grą i wypuszczą dwie różniące się jakościowo wersje :P

Edytowane przez donsterydo
Odnośnik do komentarza

 

taka teoria nie ma sensu przecież....PD nic specjalnie nie obniżyło by zaoszczędzić kilka mb, zresztą jaki to by miało sens? taki zabieg = grzebaniem w silniku i mechanice gry...

 

220mb = 1 trasa i 1 samochód + dźwięk i menusy czyli zgadza się :teehee: w fm3 na drugiej płycie kilkanaście tras + dźwięk zajmują razem 700mb. Albo jeszcze lepszy przykład - Burnout Paradise to tylko 3.2GB :potter:

Tak po prostu wygląda gt5 i nie ma co się oszukiwać... <_< mnie to akurat nie dziwi bo taki sam poziom tras 5/6 prezentowało się w gt5p jedynie Londyn ładniejszy jest, tak samo z tą trasą z TGS, ładniejsza trasa + kilka samochodów na trasie robi lepszy efekt od tej trasy z dema i1 samochodu w time trial.

 

Tylko zauważ, że w demie na TGS samochody wyglądają o niebo lepiej niż to auto w tym demie GT Academy. Nawet widać więcej efektów w oprawie wizualnej. Coś jest nie teges. Albo rzeczywiście ta trasa jest tak brzydka i to daje takie złudzenie reszty.

Edytowane przez Lukas_AT
  • Plusik 1
  • Minusik 2
Odnośnik do komentarza

wg mnie to też tylko i wyłącznie zasługa trasy-na TGS była ładniejsza.

 

Mnie jedynie szokuje asfalt na tych fotach z jutrzejszego dema.Przecież kur.wa mać GT5P miało go zabisty-nie tylko na Londynie ale na każdej trasie(np High Speed Ring) -chropowatość,tekstury były super.A tutaj paćka jak na ps2...nawet linie na jezdni rozmazane.........

  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza
Gość bigdaddy

 

taka teoria nie ma sensu przecież....PD nic specjalnie nie obniżyło by zaoszczędzić kilka mb, zresztą jaki to by miało sens? taki zabieg = grzebaniem w silniku i mechanice gry...

 

220mb = 1 trasa i 1 samochód + dźwięk i menusy czyli zgadza się :teehee: w fm3 na drugiej płycie kilkanaście tras + dźwięk zajmują razem 700mb. Albo jeszcze lepszy przykład - Burnout Paradise to tylko 3.2GB :potter:

Tak po prostu wygląda gt5 i nie ma co się oszukiwać... <_< mnie to akurat nie dziwi bo taki sam poziom tras 5/6 prezentowało się w gt5p jedynie Londyn ładniejszy jest, tak samo z tą trasą z TGS, ładniejsza trasa + kilka samochodów na trasie robi lepszy efekt od tej trasy z dema i1 samochodu w time trial.

 

Tylko zauważ, że w demie na TGS samochody wyglądają o niebo lepiej niż to auto w tym demie GT Academy. Nawet widać więcej efektów w oprawie wizualnej. Coś jest nie teges. Albo rzeczywiście ta trasa jest tak brzydka i to daje takie złudzenie reszty.

 

 

eee to @major pisze że ładniej i lepszy kokpit teraz ty że słabiej :P

Wiesz, musieli by pokazać ten sam samochód na TGS i w tym demie żeby dobrze to porównać. Co do efektów to może zależeć od trasy np: w fm3 trasy są w różnych porach dnia i efekty też się różnią, - raz oślepiające słońce i inna kolorystyka samochodów raz szaro-buro.

A co to jest GT Academy?

Edytowane przez bigdaddy
Odnośnik do komentarza

A może tak poczekacie do jutra i sprawdzicie sami jak to wygląda?

Jak tak czytam wypociny niektórych osób to mam wrażenie, że zaraz ktoś napisze tu "recenzję" pełnego GT5 na podstawie kilku filmików z niby dema GT5... <_<

Ja sie nie nastawiam na poprawę grafiki względem Prologa, bo ten nadal jest najładniejszą ścigałką. Mam nadzieję jedynie, że poprawia w końcu fizykę kolizji, zawieszenia oraz prowadzenia samochodów przy małych prędkościach (<50km/h).

Odnośnik do komentarza
Gość bigdaddy

Ja sie nie nastawiam na poprawę grafiki względem Prologa, bo ten nadal jest najładniejszą ścigałką.

dobre! :whistling: na ps3 taki dirt2 jest znacznie ładniejszy...ładne samochody to nie wszytko.... to mały fragment całości oprawy...to tak jak by w uncharted 2 były super postacie ale takie sobie otoczenie to też byłaby najładniejszą grą pewnie :P

 

Zatem do jutra.

Edytowane przez bigdaddy
Odnośnik do komentarza

Byłem na 100% pewien, że odpowiesz na mojego posta...

Dirt... Dirt 2 wygląda ładnie, efektownie ale ogólnie wcale nie ładniej niż GT5, które z kolei wygląda bardziej realistycznie, w dodatku chodzi w 60fps (Drit 30). Otoczenie wygląda również całkiem nieżle. Skoro tor w rzeczywistości jest pusty to trudno żeby w grze dookoła był las lub miasto... to nie EA i NFS, gdzie otoczenia toru jest sztucznie upiększane :)

Ja zdaję sobie sprawę z tego, że cieżko jest ci się (nadal) pogodzić z faktem, że GT5 wygląda dużo ładniej niż FM3... ale nie musisz na każdym ktoku jechać po GT, szczególnie jeśli nie ma ku temu powodów.

Odnośnik do komentarza
Gość bigdaddy

Byłem na 100% pewien, że odpowiesz na mojego posta...

Dirt... Dirt 2 wygląda ładnie, efektownie ale ogólnie wcale nie ładniej niż GT5, które z kolei wygląda bardziej realistycznie, w dodatku chodzi w 60fps (Drit 30). Otoczenie wygląda również całkiem nieżle. Skoro tor w rzeczywistości jest pusty to trudno żeby w grze dookoła był las lub miasto... to nie EA i NFS, gdzie otoczenia toru jest sztucznie upiększane :)

Ja zdaję sobie sprawę z tego, że cieżko jest ci się (nadal) pogodzić z faktem, że GT5 wygląda dużo ładniej niż FM3... ale nie musisz na każdym ktoku jechać po GT, szczególnie jeśli nie ma ku temu powodów.

 

nie wiem ile fpsów jest w dirt 2 ale poczucie prędkości jest tam lepsze jak i oprawa graficzna, sorry ale jak ktoś pisze dalej że gt5p z 6 trasami to najładniejszy racer na rynku to gratulacje...rozumiem że jesteś największym fanem GT na tym forum ale są też inne gry wyścigowe. Co do realności oprawy to właśnie dirt2 i jego otoczenie wygląda dosyć realnie w gt5p jest strasznie jaskrawe.

I nic nie pisałem o fm3 w temacie oprawy vs gt5 ale ty jak zwykle musi zaczynać wojenki :rolleyes:

Zobacz na posty które tu inne osoby piszą i jak widzisz są powody żeby jechać GT, a jak będą powody żeby chwalić GT to tak będzie.

 

GT5 wygląda dużo ładniej niż FM3... ale nie musisz na każdym ktoku jechać po GT,

czyste fanboy-ostwo

Edytowane przez bigdaddy
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Mozna juz sciagac z japonskiego PS Store.

 

No wiec jezeli chodzi o grafike to screeny nie klamia ... slabo sie to prezentuje, jezeli chodzi o to konkretne demko to FM3 jest sporo ladniejsza. Dodatkowo aliasing wali po oczach =/

 

EDIT

 

Zmienilem rozdzialke na 720p i jest troszeczke lepiej niz w 1080p jezeli chodzi o aliasing, ale tak czy inaczej nie za dobrze.

Edytowane przez Ins
Odnośnik do komentarza

Major: Chyba nie myślisz, że po premierze w Japonii będą jeszcze pracować nad grą i wypuszczą dwie różniące się jakościowo wersje :P

 

Tak było z Gran Turismo 5 Prologue.

 

Edit: W kółko gadacie o grafice, a mnie osobiście wydaje się w GT to ona robi wrażenie przez pierwsze parę godzin, a później liczą się już model jazdy i tryby.

Edytowane przez MajorZero64
Odnośnik do komentarza

Ins jeżeli AA "wali" Cię po oczach to dziwię się jak możesz grać w FM3? Gdzie sytuacja z AA wygląda słabiej (jeżeli po zmniejszeniu na 720p wygląda to lepiej to nie wiem jaki masz TV? Może wzorem braci z FM3 zmniejsz ostrość w TV to nie będzie Cię tak razić)

Co do samej gry

Poprawiono kłopoty z v-sync,

widok z kabiny wygląda jeszcze lepiej i bardziej naturalnie,

filtry nadające blur otoczeniu zostały zminimalizowane, teraz obiekty w oddali są wyraźne i ostre

AA jest znacznie lepsze niż w prologue

na temat modelu jazdy każdy z nas ma indywidualne zdanie, ja w nim odnajduje masę frajdy

(jeździ się łatwiej albo wczorajsze kilka godzinek z GT5P zrobiło swoje)

Edytowane przez SM1
Odnośnik do komentarza

Sądzę, że nie potrzebnie wszyscy dopatrują się w tym time trialu wersji finalnej GT5, tu nie ma fajerwerków graficznych, trial ma za zadanie wyłonić najlepszych, którym będzie dane spróbować sił w GT academy - to jest reprezentant inicjatywy, nie gry, jako takiej.

Edytowane przez SM1
Odnośnik do komentarza

Pewnie, oceni sie jak wyjdzie pelna wersja, szkoda tylko, ze dali taka a nie inna trase to tego triala.

 

Tutaj jest napisane czemu w 720p mam lepsze AA:

 

GT5 Time Trial 720p/1080p analysis

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-gt5-time-trial-blog-entry

Edytowane przez Ins
Odnośnik do komentarza

Sądzę, że nie potrzebnie wszyscy dopatrują się w tym time trialu wersji finalnej GT5, tu nie ma fajerwerków graficznych, trial ma za zadanie wyłonić najlepszych, którym będzie dane spróbować sił w GT academy - to jest reprezentant inicjatywy, nie gry, jako takiej.

no właśnie to może w związku z tym pokręcimy jakieś czasy, tak żeby już wykorzystać to, że ten kawałek kodu jest za darmo i zobaczymy jak z formą niektórych graczy:)

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...