Skocz do zawartości

GT5 Prologue i GT5 (do dnia premiery)


LiSoQuan

Rekomendowane odpowiedzi

UK - SEPTEMBER !?! No żesz ku*** jego je**** mać !!! Co oni tam jeszcze robią? Od którego roku robią gt5?

 

2005, jeżeli nie wcześniej :whistling:

 

Komuś chciało się czytać informacje na tych skanach? jest coś tam o full pogodzie i nocy na każdej trasie?

 

Qrde. Gdybym wiedział, że to będzie tak długo trwało to bym w 2005 zaczął uczyć się tworzyć gry i pewnie już bym miał ją gotową :)

Odnośnik do komentarza
Gość bigdaddy

Niestety to kolejny glitch w nowym modelu kolizji. Oby do premiery fulla wyeliminowali jak najwięcej takich rzeczy. Swoją drogą to na razie nie ma ani jednego filmiku pokazującego dachowanie, które zostało przecież zapowiedziane.

 

swoją drogą to nie ma ani jednego filmiku pokazującego dachowania, super zniszczeń, nocy, warunków atmosferycznych, itd. Od czasów E3 cały czas to samo.

Odnośnik do komentarza

Toyota FT-86

 

Przejazd po po trasie, którą każdy zna na pamięć.

Co rzuca się w oczy? Oczywiście kolizje :/ Szczególnie 0:50 WTF?!

 

Mam nadzieję, że te kolizje wynikają z niedopracowania silnika za nie odpowiadającego, bo raz są ok raz gorsze niż w Prologu i że w fullu będzie zawsze odpowiednio reagował.

Edytowane przez butch.stein
Odnośnik do komentarza
Gość szpic

Toyota FT-86

 

Przejazd po po trasie, którą każdy zna na pamięć.

Co rzuca się w oczy? Oczywiście kolizje :/ Szczególnie 0:50 WTF?!

 

Mam nadzieję, że te kolizje wynikają z niedopracowania silnika za nie odpowiadającego, bo raz są ok raz gorsze niż w Prologu i że w fullu będzie zawsze odpowiednio reagował.

za taka trampoline pewnie bedzie trophy :D

tak pozatym ten film jest z pazdziernika wiec pewnie od tego czasu troche sie zmienilo :)

co widac po filmach z GtAcademy

Odnośnik do komentarza

W Psx Extreme z marca ukazał się arykulik o GT5, autorstwa Lucka. Jest w nim napisane coś, co mnie zaniepokoiło. Cytat:

"Wiemy, że wszystkie fury mają reagować na dzwony spadkiem osiągów, ale tylko na 170 z nich zobaczymy rysy i wgniecenia"

 

A oto, co wisi na nieoficjalnym blogu GT Planet:

 

http://www.gtplanet.net/a-very-brief-look-at-production-car-damage-in-gt5/

 

A to w lutowym Official PS Magazine:

 

http://www.gtplanet.net/night-racing-weather-indy-cars-irl-confirmed-for-gt5/

 

W PS Magazine jest jak byk napisane, że wszystkie samochody dostaną pełny model uszkodzeń. Artykuł jest z lutego co prawda, ale to przecież Official Ps Mag a nie jakiś świerszczyk. Z kolei później na GT Planet pojawił się post sugerujący, że auta rajdowe będę podatne na zniszczenia wizualne o wiele bardziej niż takie np cywilne Lambo.

 

Jeśli by ktoś mnie zapytał, jak ja to widzę, to powiedziałbym, że 830 autek będzie miało model zniszczeń podobny do tego z Forzy 3, a reszta dostanie kozacki model zniszczeń a'la gry rajdowe typu Colin McRae z odpadającymi zderzakami, szybami, kołami, maskami itp.

 

Wiadomo, trzeba czekać do premiery i wtedy wszystko się okaże.

Odnośnik do komentarza

GT5 jest niestety tak specyficznym tytułem, na którego temat informacje spływają niemalże ciągle, i to niestety, bardzo często takie, które wzajemnie się wykluczają. W momencie pisania tekstu, z dostępnych materiałów udało mi się wywnioskować, że model zniszczeń obejmie wygląd właśnie tych 170 fur, reszta natomiast zareaguje na jeżdżenie po bandach naturalnym spadkiem osiągów. Z tego co pisze OPM rzeczywiście może to wyglądać jednak inaczej - faktycznie, może być tak, że auta rajdowe będą się "rozpadać", natomiast te cywilne zniszczymy, ale w mniejszym stopniu.

Odnośnik do komentarza
Gość szpic

z wczesniejszych wpisow w OPM gtplanet + chyba jakies wywiady wynika ze ma byc tak:

wszystkie samochody maja miec zniszczenia typu otarcia itp

a 170 ma miec pelne zniszczenia + odksztalcenia kokpitu wewnatrz?

Odnośnik do komentarza

Lucek, dzięki za szybką odpowiedź!

 

1000 samochodów to dużo. Nawet grając na PSP mając do dyspozycji tyle samochodów, zauważasz, że dużo z nich zachowuje się podobnie. Zupełnie jak w realu. Czy nie lepiej by było, gdyby było ich mniej? Developer mógłby skupić się na najbardziej charakterystycznych samochodach i dopracować je do perfekcji.

 

W jednym z wywiadów Kojima powiedział, że stworzyli na potrzeby GT5 taki silnik fizyczny, który po wklepaniu parametrów samochodu, oddaje idealnie jego właściwości jezdne. Jeżeli samochód jest świetny w realu, będzie też świetny w GT5. Aż się prosi, żeby polyphony udostępniło ludziom jakiś zestaw do tworzenia własnych aut. Wtedy by się zaczęło... Ale to zapewne marzenie ściętej głowy.. Tak jak ta historia z edytorem tras..

Odnośnik do komentarza
Gość =-FEISAR-=

W jednym z wywiadów Kojima powiedział, że stworzyli na potrzeby GT5 taki silnik fizyczny, który po wklepaniu parametrów samochodu, oddaje idealnie jego właściwości jezdne. Jeżeli samochód jest świetny w realu, będzie też świetny w GT5. Aż się prosi, żeby polyphony udostępniło ludziom jakiś zestaw do tworzenia własnych aut. Wtedy by się zaczęło... Ale to zapewne marzenie ściętej głowy.. Tak jak ta historia z edytorem tras..

 

Kojima to robi MGS'y a od GT jest Yamauchi.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
Gość szpic

skad to gameplaye?

0 zniszczen, ciagle te same trasy, ciagle te same samochody.

pewnie PD jest w takiej du*** ze nawet polowy z obiecanych nie zrobili i ciagle te same pokazuja :/

 

co do AI to szkoda gadac. 1.25 drugiego filmy to az szkoda gadac

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...