Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

GT5 Prologue i GT5 (do dnia premiery)

Featured Replies

Opublikowano

No mi się wydaje że problemem jest u mnie opóźniona reakcja a właściwie to fakt że kontrując za mało skręcam kierownicę z powrotem i niby sytuacja się poprawia ale jednak to za mało i 180 stopni obrót :/

  • Odpowiedzi 6,7 tys.
  • Wyświetleń 403,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Każdy tak płacze nad tym GT5, mimo ze gra sie nie ukazala.   Pokazcie mi 1 gre ktora zaweira tyle rzeczy co gt5.   nie sklejajcie ze w tej to to aw tej to tamto. okazcie mi 1 gre ktora jako calok

  • Niech zaprezentują trasę zupełnie nową, bo ogólnie to rzygam już wszystkimi znanymi z serii GT. Gdybym przed graniem w GT5 miał zaliczyć jeszcze GT na PSP to niektórych tras bym chyba kijem nie ruszył

  • Gość bigdaddy
    Gość bigdaddy

    jak najbardziej na + a ile auto hamowanie to dla totalnych niedzielnych graczy o tyle cofanie czasu jak dla mnie daje więcej emocji niż jazda baz tego ponieważ w fm2 trzeba było jeździć ostrożnie bo w

Opublikowano

Podstawowa rzecz, to zmniejsz siłę Force Feedback. Przy uczeniu się gry na kierownicy ważnym jest, by Twoje reakcje były błyskawicznie przenoszone na kierownicę - bardzo silny opór w tym przeszkadza. FF zwiększa się dopiero wtedy, gdy wszystko wychodzi Ci już tak jak byś chciał.

Opublikowano

Pewnie masz rację... ale znam ludzi którzy kupili kierownicę i zaraz ją sprzedali bo to całkiem inne podobno doświadczenie na początku na minus

To tak jak ja. Mialem GT25 ,na kierownicy gralo sie bosko , ale z powodu braku miejsca i stojaka nie bylo sensu jej trzymac , bo tez scigalek na PS3 jak kot naplakal ( przy czym GT5 P ukonczylem z 2 razy) . Jak juz pisalem grajac na kierownicy jest niesamowite, ale za to na padzie jest wygodniej grac lezac na kanapie , no i nikt ze zajomych ci nie powie ze dziwnie wygladasz z tym ,,kolkiem'' przed telewizorem :P , tak ze jakktos ma kase i warunki ( wlasny duzy dom) to goraco polecam kierownice ...

Edytowane przez AbraHAM

Opublikowano

Good one Emet , ale co ma wspolnego ten kontroler do symulatora lotow z GT5 :P

O sorki nie widzialem linka :) , dostaniemy to cudo na premiere GT5 , wypasik ma nawet licznik predkosci :D

Edytowane przez AbraHAM

Opublikowano

Podstawowa rzecz, to zmniejsz siłę Force Feedback. Przy uczeniu się gry na kierownicy ważnym jest, by Twoje reakcje były błyskawicznie przenoszone na kierownicę - bardzo silny opór w tym przeszkadza. FF zwiększa się dopiero wtedy, gdy wszystko wychodzi Ci już tak jak byś chciał.

A ja żeby było realistycznej przy 1 uruchomieniu force feedback podkręciłem mocniej ;)

Spróbuje go zmniejszyć jak będę następnym razem grał.

Pozdrawiam

Opublikowano

Jak ktoś ma GT5:P i kierownicę Logi DFP, to niech sprawdzi, czy da radę ustawić sprzęgło pod lewą łopatkę od zmiany biegów, a biegi na shifter ?

Jestem ciekaw, czy coś takiego w ogóle zadziała, czy może sprzęgła nie da się przypisać pod żadem klawisz i aktywuje się ono tylko z G25/27 ?

Jakoś nigdy wcześniej o tym nie pomyślałem i tej kombinacji nie wypróbowałem, a może się tak całkiem przyjemnie grać :)

Opublikowano

Z tego co pamiętam to G25 nie jest oficjalne wspierane (a przez to też sprzęgło) więc w opcjach nigdzie nie będzie opcji przypisania sprzęgła (mimo, że jak wiemy w G25 gra obsługuje sprzęgło)...

 

Mam dużą nadzieję, że jednak w pełnej grze keirownice G25/27 będą wspierane już oficjalnie..

Opublikowano

Teraz dopiero bedzie wojna, bo powiedzieli, ze fizyka jest niemal identyczna co w prologu i bardzo podobna do Forzy ;) Swietny material, sledze regularnie ich programy i mowia naprawde ciekawie i z sensen o wyscigowkach.

Opublikowano

Rzeczywiście materiał bardzo, bardzo dobry. Panowie powiadają, że samochody Standard są wymodelowane na poziomie Prologa, i nie są żywcem przeniesione z poprzednich części.

Polecam ten materiał bo jest naprawdę rzetelnie i ciekawie przygotowany.

Kudosy dla Magika za umieszczenie odpowiedniego linka :thumbsup:

Opublikowano

Artykuł całkiem ciekawy ale nie pasują mi w nim 2 rzeczy.

1. Fizyka... Mówią, że jest taka sama jak w Prologu. Posiłkując się opiniami innych osób, które grały, gameplayami ORAZ demkiem GT Academy możemy jasno stwierdzić, że to bzdura. Fizyka w GT5 jest inna (dużo lepsza).

2. Znowu wprowadzanie w błąd co do jakości modeli Standard. Kolesie mówią, że to poziom Prologa. Bullshit! :angry:

Przecież wszyscy dobrze widzieliśmy na własne oczy, że są to modele przeniesione z GT4. Jedyna różnica jest taka, że w GT5 zlikwidowano (przynajmniej częściowo) rozpikselowane tekstury imitujące cieniowanie (bo silnik GT5 sam sie tym zajmuje w real-timie) oraz ogólnie wygłądzono minimalnie tekstury. Poza tym, z tego co widać będą użyte modele garażowe z GT4, czyli te z normalnymi modelami felg i minimalnie lepiej oteksturowane.

Opublikowano

Jeśli to co oni mówią jest częściowo nie prawdą, odnoszę się tu do wykonania modeli Standard, rodzi się pytanie: Po jaką cholerę zapewniają wszystkich, że jest za(pipi)iście, usprawiedliwiając tym samym PD twierdząc, że przez ogrom pracy włożony w stworzenie tego wszystkiego premiera musiała zostać tyle razy przesunięta. Ich zadaniem jest obiektywna ocena tego co widzą i krytyka/wskazanie słuchaczom tego co odstaje wykonaniem od reszty.

Opublikowano

Tylko coś takiego jak "obiektywizm", już od dawna w serwisach testujących/oceniających gry nie istnieje. Także radzę brać te wszystkie ochy i achy na zimno, by nie było potem kolejnego rozczarowania.

 

Edit: fizyka taka jak w prologu wydaje mi się mało realna. Był by to krok do tyłu i jednocześnie strzał we własną stopę PD <_<

Fizyka może być taka sama, ale pewnie w trybie standard.

Edytowane przez Michał102

Opublikowano

I dlatego nie zamawiam pre-ordera bo skończy się jak z Heave Rain niby miało być cudownie a wyszło tylko dobrze. Będzie Demo będą wasze opinie już po ograniu to wtedy zobaczę.

Opublikowano

BTW, ma ktoś z was kierownice Logitecha GT Driving Force? Do premiery GT5 się nad nią zastanawiam, lecz nie mam pewności co do jej jakości. Jest droga i wolałbym nie wywalić kasy w błoto ;P

Opublikowano

http://www.allegro.pl/item1081278259_kierownica_logitech_driving_force_gt_najtaniej.html

 

Mówimy o tej samej.

 

Zastanawiam się czy wraz z premierą GT5 wyjdzie jakiś nowy model kierownicy i się jeszcze wstrzymać z zakupem ;)

 

Jest to model dedykowany do GT5, także nowszy raczej już nie wyjdzie.

A jak bierzesz pod uwagę zakup tej kierownicy, to lepiej się pospiesz... przed premierą GT5 ceny pójdą mocno w górę.

Opublikowano

 

2. Znowu wprowadzanie w błąd co do jakości modeli Standard. Kolesie mówią, że to poziom Prologa. Bullshit! :angry:

 

Na E3 mogli zagrac tylko premiumami, wiec w tej kwestii musza opierac sie na slowach pracownikow z PD.

Szkoda ze nie udalo im sie wyciagnac wiecej info...chyba 3 razy pytali sie o liczbe samochodow standard, o kokpity i liczbe tras a odpowiedz zawsze byla taka ze na chwile obecna nie moga o tym mowic :sweat:

Opublikowano

http://www.allegro.pl/item1081278259_kierownica_logitech_driving_force_gt_najtaniej.html

 

Mówimy o tej samej.

 

Zastanawiam się czy wraz z premierą GT5 wyjdzie jakiś nowy model kierownicy i się jeszcze wstrzymać z zakupem ;)

 

Jest to model dedykowany do GT5, także nowszy raczej już nie wyjdzie.

A jak bierzesz pod uwagę zakup tej kierownicy, to lepiej się pospiesz... przed premierą GT5 ceny pójdą mocno w górę.

 

Racja, to samo było przed i po premierze Forza 3. Kiery, które wcześniej kosztowały 100zł i było ich pełno na Allegro po premierze kosztowały ponad 200zł. To samo będzie z GT5, a może i gorzej bo na pewno gry sprzeda się dużo więcej to i zapotrzebowanie na kierownice będzie dużo większe i się jeszcze okaże, że nawet jak się będzie miało kasę to po prostu nigdzie się już sprzętu nie dostanie.

Opublikowano

BTW, ma ktoś z was kierownice Logitecha GT Driving Force? Do premiery GT5 się nad nią zastanawiam, lecz nie mam pewności co do jej jakości. Jest droga i wolałbym nie wywalić kasy w błoto ;P

Żeby nie wywalić kasy w błogo już dziś zastanów się co czego przykręcisz tą kierownicę ;)

Opublikowano

BTW, ma ktoś z was kierownice Logitecha GT Driving Force? Do premiery GT5 się nad nią zastanawiam, lecz nie mam pewności co do jej jakości. Jest droga i wolałbym nie wywalić kasy w błoto ;P

Żeby nie wywalić kasy w błogo już dziś zastanów się co czego przykręcisz tą kierownicę ;)

Spoko, z tym nie ma problemu ;)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.