Skocz do zawartości

Killzone 2


filipekcipek

Rekomendowane odpowiedzi

jest troszke kapa z tymi rangami. Grajac swego czasu w betę (15-20 godzin) doszedłem do przedostatniej rangi. Za szybko moim zdaniem. Mam nadzieję że zrobią coś na wzór CODa albo gra dla niektórych może szybko powęrdowac na półkę nawet wliczając w to multi.

don't worry jakim,Seb pisał swego czasu na forum,że exp potrzebny w becie do rang był tak dobrany by gracze mogli przetestować wszystkie perki,klasy itp i tym samym GG miało pełny obraz co poprawiać,zmieniać itp

Odnośnik do komentarza
jest troszke kapa z tymi rangami. Grajac swego czasu w betę (15-20 godzin) doszedłem do przedostatniej rangi. Za szybko moim zdaniem. Mam nadzieję że zrobią coś na wzór CODa albo gra dla niektórych może szybko powęrdowac na półkę nawet wliczając w to multi.

e tam, byle szybko trofea sie wbijaly 8) Osobiscie nie jestem zwolennikiem rozgrywek online, wole singla i bardzo, ale to bardzo denerwuje mnie to, ze wiekszosc gier wymaga gry online do zdobycia wszystkich trophy <_< Przez to nie mam calaka w Burnoucie...

Odnośnik do komentarza
http://www.gry-online.pl/S014.asp?ID=299

 

Pod koniec filmiku widać jak Visari mówi po angielsku,a napisy są po polsku.Jest więc jednak nadzieja,że będzie można wybrać tylko polskie napisy?

 

IMO intro zostawili po angielsku we wszystkich wersjach językowych z napisami w danej wersji j.

jeśli ktoś chce intro z napisami po francusku

 

http://jv247.com/games/667-VIDEO972-Introduction.html

 

potem jest już tylko tak,każdy wskakuje na własną odpowiedzialność (ale to początek gry więc wszyscy pewnie znają)

 

http://jv247.com/games/667-VIDEO974-C-est-...ur-un-tour.html

 

mnie się dubbing francuski podoba, z językiem ojczystym jest ten problem, że dla nas zawsze będzie brzmiał za "miękkko" tak jesteśmy zaprogramowani lingwistycznie. No chyba że wzieliby ekipę z "Pitbula" seria 1, to co Grabowski i pozostali zrobili ze swoimi głosami (czuć że ci co mają być twarde (pipi) to są twarde)... szacunek

Na pewno bardziej by nam się podobał dubbing niemiecki/rosyjski dla Helgan i reszta po Polsku :catfight: .

Dla śmiechu kiedyś przejdę to po Czesku, chociaż język czeski uwielbiam, to potrafi położyć każdy klimat w filmie.

 

Killzone tv advertisement

http://pl.youtube.com/watch?v=5WZHwH5LW4E&...=1&index=12

 

:vincencik: miazga co?

 

http://www.jv247.com/classes/photogallery/...Exclusif_33.jpg

 

dla porównania, wychodzi inny szuter :twisted2: wkrótce, zwróćcie uwagę na kółka wózka po prawej i karton na nim, po K2 nie będzie wolno robić takich rzeczy

http://f.imagehost.org/0675/New_Picture.jpg

Odnośnik do komentarza

specjalnie zobaczyłem fragment z filmiku z gry-online by zobaczyć i posłuchać polski dubbing.Jest nieźle kiedy nie ma akcji na ekranie ale zdecydowanie potwierdzam zdanie ludzi,którzy mieli styczność grać juz w polską wersję,że w momentach akcji polscy aktorzy za mało przeżywają wydarzenia na ekranie-psuje to efekt.

 

Aha i jak widać polskim odpowiednikiem słowa fuck będzie "cholera" ....

Odnośnik do komentarza

Wczoraj odpaliłem Killzone 2, bez wielkiej nadziei zajrzałem do multi - i znalazłem grę! :)

Pokój nazywał się SCEAPR1 i grali m.in. ludzie z IGN (jak wskazywały tagi), a pewnie i paru z GG, wnioskując z języka :)

Graliśmy godzinkę na Wzniesieniu Pyrrus (pustynia), Przeprawie przez Korynt (wielki most) i Zakładach Helghan (fabryka).

Po raz kolejny doszedłem do wniosku, że multi jest bardzo specyficzne - typu love it/hate it. Ja pokochałem już od pierwszych sekund bety, ale specyficzny klimat, "ciężar i mułowatość" rozgrywki oraz specyfika broni nie każdemu przypadną do gustu (jak zresztą pisałem w PE137).

Kilka spostrzeżeń:

- faktycznie są paski biegu i energii - tylko że ANI RAZU nie spojrzałem na nie podczas walk :)

- po zdobyciu ok. 100 pkt dostajemy możliwość zakładania własnych oddziałów i zapraszania ludzi (team 4-os.). Po kilku rundach sam też dostałem invite do takiego oddziału, od człowieka z mojej ekipy. I tutaj olśniła mnie MEGA fajna sprawa: przyłączając się do squadu, dostajemy możliwość spawnu W POBLIŻU dowódcy, gdziekolwiek jest na mapie - co oszczędza upierdliwego biegania po spawnie od bazy do miejsca akcji. MISTRZ! Nasz dowódca oznaczony jest specjalną ikoną nad głową i na radarze.

- jedna z klas postaci (Saboteur?) ma możliwość udawania postaci z wrogiej drużyny - MEGA UPIERDLIWE :) Jeden koleś zaczął tego używać i nikt w naszych szeregach nie był już nigdy pewny, czy ma obok siebie kumpla czy wroga - dopóki ten w kamuflażu nie zgarnie serii, jest NIE DO POZNANIA, nawet nick nad jego głową jest w kolorze adekwatnej drużyny, o mundurze nie wspominając. Dopiero po paru kulach zaczyna przebijać czerwony nick, sygnalizując fałszerza... Skończyło się tak, że na "dzień dobry" kontrolnie każdy wygarniał serię do napotkanego kumpla, zanim przechodził do wykonywania misji :D

- w multi mamy jezyk adekwatny do wybranego w singlu - tzn. grając z ludźmi z USA, wszystko miałem po polsku, łącznie z wokalami, poleceniami głosowymi, napisami na ekranie, itd.

- kucanie nie jest włączane on/off - tylko trzymanie L2 (w singlu dodatkowo skleja nas z osłoną) i nie ma innej konfiguracji tego. R2 granaty.

aha, btw:

klimat i wykonanie map zabija na miejscu - śmieci targane wiatrem, burza piaskowa na Pyrrusie, ciemności fabryki, wielopoziomowy, zdewastowany most, wszechobecny syf, błyskawice, odgłosy botów... masakra. Jakbyście jeszcze nie wiedzieli... :)

Edytowane przez Butcher
Odnośnik do komentarza
Po raz kolejny doszedłem do wniosku, że multi jest bardzo specyficzne - typu love it/hate it.

 

to stwierdzenie pasuje praktycznie do kazdej gry multi. jakakolwiek gierke wlanczam na multi to juz po 30min grania wiam czy bede w multi gral miesiacami czy tez gierka jeszcze dzis wyladuje na ukcji lub w sieci gamestop. poza tym uwazam ze wymyslenie swojego systemu (jesli jest dobrze przemyslany) jest znacznie lepszym rozwiazaniem niz chamskie kopiowanie innych (ciesze sie ze nie jest to kalka cod'a bo gierka bylaby dla mnie spalona).

 

Butcher jak to jest z killfriend. czy jak zabijesz swojego kolesia z druzyny kilka razy ro cie automatycznie kickuje - tak jak ma to miejsce np. w counter strike?

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...