Skocz do zawartości

Killzone 2


filipekcipek

Rekomendowane odpowiedzi

Kilka ciekawych informacji na temat multi, o które tutaj pytaliście - może nie zginą w natłoku wrażeń z demka ;)

By default, games support up to 32 players and rotate through all of these mission types, and typically, the first faction to win five missions wins the match. But when you go to create a game, you're given a lot of options to play with. The game gives you five preset configurations, including a one-on-one type that only goes through the smallest maps, and another that restricts all players to pistols only. But you're also given six custom slots that let you build your own variants.

 

When creating a custom game, you can set which of the game's eight maps will be in the rotation, which of the five mission types will pop up, the player count, if bots will be present, if enemies show up on the radar or not, if the game will force team balance, and which weapons are allowed to be used. You can also set options for the enabled missions, such as the point limits for Body Count, the time limits for Assassination, and so on. You can also dictate which badges, if any, are allowed to be used. Badges are persistent rewards that players earn over time. This is where the class-based aspect of Killzone 2's online mode comes into play.

źródło

BTW:

wspominałem - bo w recenzji na pewno nie - o genialnym wykorzystaniu tilta podczas ekranów loadingu ? Mmm.... :rolleyes:

 

 

Ktoś chce coś wiedzieć o trzeciej stronie konfliktu ?

No to teścik silnej woli :twisted2:

 

NIE MA żadnej trzeciej strony konfliktu...

 

Odnośnik do komentarza

co za głąb niestworzył możliwości włączenia angielskiego głosu i polskich napisów, o czym myślą w tym firmach :/ po obejrzeniu filmików, widzę, że będe przechodził po angielsku rozumiejąc jakieś 50-60 % i troche mnie to wkurzyło. Nadal mam nadzieje, że niezawiodę się na killzone2 tak jak na farcry 2

Odnośnik do komentarza
BTW:

wspominałem - bo w recenzji na pewno nie - o genialnym wykorzystaniu tilta podczas ekranów loadingu ? Mmm.... :rolleyes:

Nie wspominales ale...... :)

Jeff z GiantBomb pisze:

PS: The loading screens are awesome and quite possibly the best use of SIXAXIS technology to date. More on that later!

Ciekawe ciekawe, nie chce znac szczegolow, ale brzmi interesujaco. :)

 

Czekam na recenzje w GiantBomb, tym czasem sprawdzcie ten filmik z mala relacja z gry: :)

http://www.giantbomb.com/quick-look-killzone-2-pt-1/17-202/

Jest swietnie zrealizowany. :lol:

Edytowane przez saptis
Odnośnik do komentarza
Ktoś chce coś wiedzieć o trzeciej stronie konfliktu ?

No to teścik silnej woli :twisted2:

 

NIE MA żadnej trzeciej strony konfliktu...

 

ale ponoc...

 

sa rodowici mieszkańcy planety, tylko oni są robakami czy czymś tak i nie biorą bezpośrednio udziału w walce... prawdali to?

 

Odnośnik do komentarza
David Reeves: 'Sony has to suffer', Killzone 2 preorders over 1.1 milion. :)

http://www.n4g.com/ps3/News-271970.aspx

 

No to jeszcze trochę i się im koszt produkcji zwróci ;P

 

Noo niezle gra jeszcze nawet nie trafila na polki sklepowe a juz lepiej sie sprzedaje niz 3/4 hitow:D

 

Nie wiem co wy tam spojlujecie ale zaraz nei wytrzymam i to przeczytam wiec lepiej przeniescie takie rozmowy na priva:)

Edytowane przez izon
Odnośnik do komentarza
Prawda (

niemniej są osobniki agresywne, ale mało szkodliwe

). Pojawia się też

przynajmniej jedna postronna osoba, choć raczej z rodziny Hellghastów (choć 100% pewności co do jej przynależności nie mam),

ale więcej nie powiem ;).

k dzieki... a co z tym mym pytaniem o AI. Lepsze niż w Halo 3? Obiektywne spojrzenie faceta pracującego w branży. Może być na PMke, żeby wojny nie wywołać. Cholernie mnie to interesuje, bo ostatnio pograłem w H3 na Heroicu i przyjrzałem się dokładnie co grunty, bruty wyprawiają i mimo, że gra miała premierę półtora roku temu to dalej zachwycałem się AI przeciwników. (AI kompanów w H3 ssie).

 

O której demo? :catfight:

Odnośnik do komentarza

Powiedzcie mi panowie jedną rzecz. Czy w pełnej wersji bronie (te które odblokowuje się daje) mają konkretnego kopa? Chodzi mi o to czy czuć że nawalamy z mocnej giwery? Pytam bo strasznie nie lubię jak masywna broń, wydaje dźwięki jak pukawka. Np. odgłosy broni w COD4 bardzo mi się podobają. Natomiast nie mogę znieść jak w FPP zamiast broni mamy jakieś pierdziawki (np. Resistance).

Odnośnik do komentarza
Trututututu majtki z drutu. 1.1 miliona preorederów w samej tylko Europie:

http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=207519

Zaczynam wierzyć w moc KZ2. :lol:

 

To ty mierzysz MOC killzone 2 ilościa sprzedanych sztuk. LBP na poczatku słąbo sie sprzedało a teraz przez ostatnie tygodnie jest w 10 i juz przekroczyło spokojnie 2 miliony.

 

Co nie zmienia faktu ze K2 powinien przekroczyc spokojnie 3.5-4 milony sztuk sprzedanych.

Odnośnik do komentarza
Demko już jest na palestyńskim PS STORE!! właśnie ściągam

Cholera, chyba mi ciśnienie skoczyło. Bez takich żartów.

 

@polaki889, to zależy jak rozumieć "moc KZ2". Mi akurat chodziło o tą moc, która każe ludziom składać masowo preordery / biec do sklepu, kiedy ta będzie już dostępna. Choć można to rozumieć jak Ty to robisz, z tym też się godzę.

Edytowane przez t3xz
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...