Skocz do zawartości

Killzone 2


filipekcipek

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Mr. Blue

Odnosząc się do wypowiedzi kilku osób, które wątpią w sukces komercyjny KZ2... Już teraz w SAMEJ EUROPIE jest 1,1 miliona PREORDERÓW.

 

Sukces jest, właściwie, pewny na 100%. Nawet Zeratul tak uważa, o ile dobrze zrozumiałem.

Odnośnik do komentarza
11 min demo... to chyba nie jest cały pierwszy etap right?

 

Zastanawia mnie jedno, jeżeli jest to ograny etap który wszyscy, a w szczególności Jacobss widzieli milion razy, to skąd orgazmy?

 

Za 3.5 h bede w domu, liczę ze za 4h zagram. 11 min, przejde 3 razy wypowiem się i pójdę kosić w Halo Wars. Chyba, ze rzeczywiście KZ2 jest tak cudowny, że będę przechodził demko milion razy.

 

Czy k2 wykorzystuje w pełni potencjał Cella?

Jakieś ok 60 % nie dalej ;).

 

Bzdura, wykorzystuje w 100% moc PS3. Potwierdzone w wywiadze z GG

 

Nie oznacza to jednak, że w przyszłości nie pojawią się jeszcze bardziej zaawansowane technicznie gry. Zawsze może zostać opracowany lepszy silnik, który pokaże więcej. Więc % odłóżmy na bok.

Odnośnik do komentarza
11 min demo... to chyba nie jest cały pierwszy etap right?

 

Zastanawia mnie jedno, jeżeli jest to ograny etap który wszyscy, a w szczególności Jacobss widzieli milion razy, to skąd orgazmy?

 

Za 3.5 h bede w domu, liczę ze za 4h zagram. 11 min, przejde 3 razy wypowiem się i pójdę kosić w Halo Wars. Chyba, ze rzeczywiście KZ2 jest tak cudowny, że będę przechodził demko milion razy.

 

To nie pierwszy etap, ba to zaledwie początek :). Pierwszy etap trwa coś koło godziny.

 

Skąd helgazm? Ano stąd, że miodnie się gra. Dźwięki są za(pipi)iste, a akcja non-stop. A grafika? Mimo, że za(pipi)ista, to dla mnie to tylko dodatek. Gameplay mną pozamiatał. Poza tym dlatego, że w gry się gra, a nie ogląda.

 

 

A procentami polecam się nie zajmować - niech się developerzy tym martwią.

 

Xymek - widzę, że odwiedzasz temat. Powiedz coś nam, jako pracownik firmy dev, na temat głupoty tych procentów :). Ty to wyjaśnisz bardzo dobrze.

 

Idę grać po raz 12 (naprawdę, już policzyłem). Temat zostawiam sobie otwarty :). Może ktoś zna jakieś smaczki w demie? Coś ukrytego?

Edytowane przez Jacobss
Odnośnik do komentarza

Możliwości cella są tylko takie duże ze względu na jego architekturę, ale no właśnie "your avarage developer" nie ma pojęcia jak ten potencjał użyć, Sony i GG razem zabrało to 5 lat, nie ma szans, żeby 3rd party dev tyle przeznaczył na robienie gry....jak może zrobić kilka razy szybciej na x360 i dac słaby port na ps3....choć niektóre porty są lepsze od innych.

 

Wiadome jest jednak, że lepiej robić najpierw na ps3 a potem portować na x360, ale szkoda, że większość developerów tak nie robi....

 

PS: działa sztuczny upscale do 1080? tzn jak w opcjach konsoli odznaczymy 720 i zostawimy same 1080? z niektórymi grami działa ;p Ja dopiero jutro pogram w demko :/

Edytowane przez sakiu
Odnośnik do komentarza
Xymek - widzę, że odwiedzasz temat. Powiedz coś nam, jako pracownik firmy dev, na temat głupoty tych procentów :). Ty to wyjaśnisz bardzo dobrze.

 

Takie procenty to jedno wielkie marketingowe pieprzenie...bo tak jak ktos juz napisal wykorzystanie hardware'u zalezy od software'u - czyli w tym przypadku silnika...im silnik bardziej wydajny i sprytnie napisany ;) tym przezywamy wiekszy Helgazm...taka prawda i nie ma sie co nad tym rozwodzic...

 

Co do samego dema...ciesze sie ze nareszcie macie okazje przezywac to samo co ja przezywalem kilka tygodni temu :)...szkoda tylko ze demo jest takie krotkie - ale ja tez widzialem niewiele wiecej (bo wiadomo ze najfajniej przezywa sie takie gry na swoim sprzecie w domku w milej atmosferze i z butelka piwka - dlatego postanowilem sobie nie psuc zabawy)

 

w koncu moge to powiedziec - Moi Drodzy...mamy nowego Krola FPSow i najladniej wygladajaca gre obecnej generacji :)

Odnośnik do komentarza

Wydaje mi się że to nie jest finalny kod,grafa dobra ale bez spazmów.Za to animacja to rewelka,demo krótkie,6 minut i koniec,ale to co robi magnum z ciałami helgastów jest super.Wiem już że nie bede grał w polską wersje.Udało mi się raz złożyć kolesia jak na końcu klipu "Ballet of the Death"-poezja :P

 

 

Może zaczną dawać EDGE innym,by nie musieli się tak męczyć z programowaniem,albo chociaż tanio odsprzedadzą :P

Odnośnik do komentarza
Sterowanie, tzn. nie chodzi mi o rozkład klawiszy, tylko wszystko jest takie ślamazarne, choć na ekranie dzieje się wiele.
Bo tyś pewnie chciał znowu kolejnego "kallofdjuty" :lol:

 

Gra jest po prostu inna. A nazywanie tego "ślamazarnością", świadczy tylko o tym w jakie shootery w życiu grałeś :).

 

Proszę Cię chłopie, daj sobie spokój, grałem w wiele FPSów. Nic dziwnego po prostu jesteś napalony strasznie na grę i już, że nie dopuszczasz do siebie zdania innych. Każdy ma swoje gusta, grę kupię na pewno, ale jakoś się więcej spodziewałem...

 

Nie chcę byś zrozumiał, że być napalonym na grę to źle, ale trzeba zaakceptować opinie innych...

Odnośnik do komentarza

Kolejną rzecz jaką mam do powiedzenia o grze jest to, że faktycznie jest za łatwo z nożem na normalu (jedyny poziom do wybrania w demie, normalnie są cztery - easy, normal, hard i very hard - zapomniałem nazw z gry). Helghaści padają łatwo, ale o szarżowaniu można zapomnieć. Kumple tego, którego kroisz, załatwią cię w oka mgnieniu.

 

Jednak na wyższych poziomach to będzie coś :D.

 

Marcin - nie ucz mnie o szanowaniu zdania innych okej? Najpierw naucz się czytać ze zrozumiem, bo twoje zdanie przyjąłem, uszanowałem i uważam, że się po prostu mylisz. Nie chce mi się z tobą polemizować, bo uważam to za stratę czasu. Nie obchodzi czy grę kupisz czy nie. Uważam, że nie można się spodziewać po flagowym shooterze PS3, strzelania z oklepanej serii Call of duty. Styknie? Czy mam się dalej produkować?

 

To jest po prostu nierealne, żeby każda gra była taka sama, a ktoś kto grał w wiele shooterów, wie, że takie coś ma miejsce. Jak zacząłeś swoją przygodę z grami 3 lata temu, to się nie dziwię. I dlatego piję do twojego wieku.

Edytowane przez Jacobss
Odnośnik do komentarza

Gra jest obowiazkowo do zaliczenia na HARD ja nie jestem jakims orlem w FPSy na konsolach a slalem head'a za head'em na normalu - co prawda grajac ostroznie i zza zaslon...nie wspominam juz nawet o zalatwieniu wszystkich helgow w hali nozem...

 

Osobny topic nalezy sie cover systemowi ktory w Killzone jest rozwiazany po prostu genialnie... :)

Odnośnik do komentarza

Straszne cwaniaki z halgastów,gdy przeładowywałem broń w magazynie,chcieli mnie zajść z 2 stron,na tym poziomie są łatwi,ale stawiam że na 3 od którego zaczne gre będzie ostro.Przez chwile mi się wydawało że snajper był na dachu "kanciapy"w tym magazynie,zabiłem go raz,ale później już go nie widziałem.

Odnośnik do komentarza
Marcin - nie ucz mnie o szanowaniu zdania innych okej? Najpierw naucz się czytać ze zrozumiem, bo twoje zdanie przyjąłem, uszanowałem i uważam, że się po prostu mylisz. Nie chce mi się z tobą polemizować, bo uważam to za stratę czasu. Nie obchodzi czy grę kupisz czy nie. Uważam, że nie można się spodziewać po flagowym shooterze PS3, strzelania z oklepanej serii Call of duty. Styknie? Czy mam się dalej produkować?

 

To jest po prostu nierealne, żeby każda gra była taka sama, a ktoś kto grał w wiele shooterów, wie, że takie coś ma miejsce. Jak zacząłeś swoją przygodę z grami 3 lata temu, to się nie dziwię. I dlatego piję do twojego wieku.

No nie powiedziałbym, że przyjąłeś moje zdanie, wręcz wyśmiałeś moją opinie, więc nie opowiadaj bajek. Uczyć cię nawet nie zamierzam, po porostu mówię. No tak, ale zapomniałem wg. ciebie każdy komu może nie przypaść do gustu KZ2 musi być "inny", tak z twoich postów można wyczytać. Nie zamierzam ciągnąć tematu więcej.

Odnośnik do komentarza

Demko ukończyłem około 10 razy i naprawdę nie wiem od czego tu zacząć. Lądowanie na plaży to pierwsze mocny strzał! Jak to sie prezentuje, prawdziwe szaleństwo! Od razu developer pakuje nas w sam środek piekła, wybuchy, krzyki, ktoś sie pali, ciągłe strzały. Pierwszy kontakt z bazooką, strzał w most i piękkkkny wybuch, które nie zobaczymy w żadnym innym fpsie. Fizyka jest genialna, zwłaszcza w hangarze pokazuje pazurki, jak zaczniemy strzelać w butlę z gazem :) Animacja to także wyznacznik nowej jakości, po prostu uwielbiam podbiec do helghasta i wpakować mu pół magazynku. Czuć ciężar postaci, ale polecam zwiększyć na max czułość celowania. Szkoda tylko, że demko takie krótkie (za pierwszym razem 15 min.).

 

Post pisany na szybko i wstanie ciężkiego szoku ;) 25.02 dostaniemy prawdziwego killera, grę która wyznacza nowe standardy, a każdy kolejny FPS, będzie porównywany do KZ2. Aż się boję, co zaprezentuje multiplayer :)

 

PS. Grafika to obecnie numer jeden na konsolach nowej generacji. Prawdziwy pokaz mocy PS3.

PS2. Nie mając DS3 dużo tracicie. Strzelając z broni wibracje są naprawdę mocny.

PS3. Na ponad 80 osób z mojej listy, 57 było online w tym 3/4 ściągało lub grało w KZ2 :)

Odnośnik do komentarza

Polizałem ściany i też nie znalazłem ani teczki ani emblematu.

 

Zacznę od dubbingu- nie jest taki zły jak myślałem że będzie. Po kilku minutach w feworze walki nie zwraca się na to uwagi ale miło jest słyszeć "wojnę po polsku".

 

Jako że ograłem betę jakiś czas temu to jakość wykonania demka nie zrobiła jakiegoś szczególnego wrazenia na mnie. Myślałem że jednak będzie ciut ładniej :) Jak już ktoś wczesniej zauwazył mniejszy jest rozrzut przy serii bez celowania. Samo sterowanie od razu polecam ustawić na Alternate 2 i włączyć manualny zoom w menu.

 

Co dalej hmm. Nasza podstawowa broń wygląda nieco ładniej niż w becie- ma chyba więcej szczegółów i jakoś sprawia lepsze wrażenie. Animacja postaci- pierwsza klasa. W becie system trafien w przeciwnika nie był tak odczuwalny- co oczywiste bo to multi, natomiast normalnie w singlu sprawia to niesamowite wrażenie. Polecam pochodzić z magnumem i celować helgastom w nogi. Świetnie upadają.

 

Teksturki niektórych obiektów równierz wydaja się lepsze niż w becie. Mimo że wtedy mieliśmy do czynienia z innymi poziomami niż etraz to jednak widac że sa one lekko poprawione. Chodzi mi o metalowe i betonowe konstrukcje i ściany. Na zbliżeniu wyglądają lepiej niż te w becie.

 

No i to w sumie narazie tyle. Dynamika- pierwsza klasa- mimo że widziałem(jak kazdy z nas) ten poziom setki razy to zagranie w niego samemu potęguje wrażenia kilkukrotnie do tego co się oglądało na ekranie monitora.

 

Aha- przechodzac demko drugi raz zauważyłem inne teksty wypowiadane przez postacie w tym samym momencie gry. Mianowicie kiedy nasz kompan podsadza nas do windy a my mu potem rękę podajemy. Całkiem inne teksty usłyszałem przy pierwszym jak i drugim podejściu. Fajny motyw.

Odnośnik do komentarza

W Call of Duty 4 zagrałem tyle godzin, że aż wstyd się przyznawać, i na PC i na PS3 :D Ale mimo to gameplay w Killzone 2 od razu przypadł mi do gustu, czuć, że sterujemy wielkim chłopem-żołnierzem, a nie marionetką jak w CoD 4, aż teraz z ciekawości odpaliłem CoDa i od razu poczułem, że jakoś tak drętwo się biega, bezpłciowo. :)

Odnośnik do komentarza

Ta gra wymiata! Walić Grafikę( która jest świetna),Polski Dubbing( nie taki najgorszy , ale angielski lepszy) .Jak ktoś już tutaj napisał ,w Kz2 gra się za(pipi)iście, czuć tą moc a każdy rozwalony helgast cieszy mordę jak prezenty na Boże Narodzenie. To jest prawdziwy wojenny FPS czuć ten bród , a cover system, jest rozwiązany świetnie , pozwalając się jeszcze bardziej się w czuć w Seva , ba po wyłączeniu Huda, celownika , podpowiedzi itd jest jeszcze lepiej . Chłopaki po premierze , jadę na dłuuugie wakacje na Helgan.

Odnośnik do komentarza

zaraz jak się wychodzi z hangaru.

 

btw.nie naciskajcie nic na ekranie gdzie pisze press start,właczy się filmik z późniejszego etapu gry.Wtedy dopiero zobaczycie co to znaczy w tej grze,że im dalej tym ładniej :).Już sam filmik mi pokazał,że następne etapy graficznie mi wypalą oczy :P

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...