Skocz do zawartości

GTA IV


Rekomendowane odpowiedzi

Wszystko pewnie bedzie cacy, ale jedno mnie martwi . Mianowicie oprawa muzyczna oraz by gra nie poszla w kierunku shit hopowych klimatow - zamiast zawodzenia smetnych czarnuchow, wpieprdzielą ruskich oszolomow :P To by dla mnie polozylo gre, tak jak odrzucilo mnie od San Andrzejas :D

A co wolałbyś, żeby główny bohater by ubranym na czarno gotem, upudrowanym z czarną szminką na ustach? Jak nie będzie 50 centa, techno i hip hopolo rosyjskiego w stylu naszego polskiego to będzie spoko.

Odnośnik do komentarza

Nie Panie Kurski, nie mialbym nic przeciwko 80s ;) A jezeli chodzi o bardziej przyziemne zyczenia, to niech bedzie to wywazone i "normalne" i wierze, ze tak bedzie . Hiphopolo, malpa 50 cent i inny element tego pokroju, jak to mawia Waldemar Pawlak - "a sio" :P

W 100 % popieram, soundtrack z lat 80, jak w Gta: Vive City czy na przykład Scarface: The world is yours. Ale wiadomo, że takowy nie będzie, no ale byle, tych nowych trendowatych wyków disco polowych. Nie obraziłbym się jakby była jakaś, stacja, z polskim hip-hopem-WWo, Hemp-gru itd. marzenia.

Odnośnik do komentarza

Jeżeli miała by być w GTA taka muzyka jak napisał nelson, to no cóż...po prostu bym puścił jakąś "swoją" muzę z "zewnątrz" a tą "grową" wyciszył w cholerę lub po prostu przełączył stację jeżeli na innych by było coś ciekawego, godnego posłuchania, bo o ile hamburgerowy czy jakikolwiek niepolski rap ujdzie jeszcze to trance/techno i cała ta "muzyka" elektroniczna...błeee, nie moje klimaty...ale myślę, że będzie coś dla każdego...

 

 

EDIT:

 

Ok już jest dobrze z tym sigiem ;]

Edytowane przez MESHtro
Odnośnik do komentarza

Moc nowych/starych informacji:

- If niko gets shot - or shoots someone - near the camera, it'll get splattered with blood

 

- niko can push peds out of way

 

- spunk is back

 

- liberty city includes a subway that you can use

- there's a new 'dashboard view' available on cars

- you can see the lights of planes as they fly overhead

- niko's cell phone is on the 'badger' network

- you can dial 911 to get a police car to steal

- some streets are named after strange celebrities - we noticed jim jones street and hubbard avenue

- characters will communicate with niko via headset in certain missions

- niko's health is shown in a semi-circle around the radar - you can complete the circle by getting yourself a bulletproff item to wear

- you can see a character's breath when it's cold

- the mafia, the triads, the jamaicans and the irish are some factions you'll meet

- some pedestrians will wee up walls...

- one of the radio stations advertises a cartoon called "my drunk uncle"

- there are missions where you'll be encouraged to kneecap your enemies

- strip lights flicker

- cluckin bell has outlets across liberty city

- shoot a trye and you hear the air escaping

- you wear a helmet while you're riding a motorbike, and throw it down when you get off

- you pay tolls on the bridges

- some pimped out cars have spinners on the wheels

- you can see reflections in your wing mirrors

- you can hear other car's stereo

- the radio reports on missions you've just done

- niko's feet land on every step when you go up stairs (animka!)

- run somebody over and you get blood on the bumpers and windscreen (!!!)

- drivers will duck under their dashboard and try to drive away if they're caught in a gunfight

- in a minor collisions, peds can put a hand out to steady themselves against cars (animka)

- you can see passengers in the backs of cars

- some billboards shuffle electronically between adverts

- you can see cockroaches scuttling along the kitchen floor in some of the dodgier houses

- shoot people and the blood splatters

- you can see car exhaust fumes

- bodies float off in the water

- drive on a flat and the trye will shred off showering sparks

- trucks spill barrels as they swerve across the road

- yo can shoot the chains holding logs together on flatbed trucks to spill them across the road

- vans belonging to the same company will honk to acknowledge each other when they pass

- apart from picking up first-aid kits and buying food, there's apparently one other way to earn health

- two minutes of real time equate to about an hour in the game

- characters wear different brands of jeans and dress differently every time you see them

- holding down the cinematic view button during chases locks the camera onto whoever you're after

Edytowane przez t3xz
Odnośnik do komentarza

- jeżeli Niko zostanie postrzelony, albo postrzeli kogoś w pobliżu kamery - zostanie ochlapana krwią

 

- Niko może odpychać ludzi ze swojej drogi

 

- Spunk powrócił

 

- Liberty City posiada metro, które można używać

- jest nowy widok wewnątrz auta - deska rozdzielcza itd.

- widać swiatła samolotów przelatujących nad Tobą

- komórka Niko jest w sieci 'Badger'

- można zadzwonić pod 911 żeby przyjechał radiowóz, po czym go ukraść

- niektóre ulice mają nazwy "znanych i lubianych" np. Jim Jones Street and Hubbard Avenue

- w niektórych misjach postacie bedą komunikować się z Niko za pomocą zestawu słuchawkowego (chyba o to chodziło :) )

- zdrowie Niko pokazane jest jako półkole, można je uzupełnić kołując sobie coś kuloodpornego

- kiedy jest zimno widać oddech postaci

- w grze spotkasz mafie, triade, jamajczyków i irlandczyków

- niektórzy przechodnie bedą sikać na mury

- jedna ze stacji radiowych reklamuje kreskówke "mój pijany wujek"

- są misje, które zachęcają do przestrzelenia kolana wrogom

- jarzeniówki migają

- w całym Liberty City są punkty Cluckin Bell

- po przestrzeleniu opony słychać uchodzące powietrze

- w trakcie jazdy na motorze masz kask, po zejściu z motoru zdejmujesz go

- są opłaty za przejazd przez mosty

- niektóre odpicowane bryki maja spinnery

- widać odbicia w bocznych lusterkach

- słychać muzykę w innych autach

- radio bedzie informować o misjach, które własnie ukończyłeś

- podczas chodzenia po schodach stopy Niko lądują na każdym stopniu

- po przejechaniu kogoś na zderzaku i szybie zostanie krew (!!!)

- kierowcy bedą się chować pod deska rozdzielcza i bedą próbować ucieć podczas strzelaniny

- podczas lekkich kolizji przechodnie podpieraja sie rekoma o samochody (animka)

- widać pasażerów na tylnych siedzeniach aut

- niektóre elektroniczne billboardy same zmieniaja reklamy

- w melinach widać karaluchy

- po postrzale krew bryzga

- w samochodach widać spaliny z wydechu

- ciała pływaja na powierzchni wody

- jadąc na kapciu opona postrzępi się i pójda iskry

- podczas gwałtownych manewrów z ciężarówek spadają beczki

- można przestrzelić łancuch trzymający kłody na ciężarówce, wtedy wysypią się na drogę

- wany tej samej firmy trąbia by się pozdrowić podczas mijania na drodze

- poza apteczkami i kupowaniem żarcia prawdopodobnie jest jeszcze jedna metoda pozyskiwania zdrowia

- 2 minuty realnego czasu równa się około godziny w grze

- postacie ubrane są w jeansy różnych marek oraz są ubrane inaczej za każdym razem kiedy je widzisz

- przytrzymanie przycisku "kinowego widoku" podczas pościgu ustawia kamerę na ściganego

Edytowane przez Colin84
Odnośnik do komentarza

Nie wiem czemu ale mam wrazenie ze szybko to nie nastapi. Cala ta otoczka tajemnicy, podsycania napiecia itd. Jest juz dosc sporo screenow, krotkich trailerow, oficjalna strona... Na ostateczny wyglad gry i gameplay pewnie poczekamy az do terminu bardzo bliskiego premiery. Sa juz pierwsze zapowiedzi, info o grze i jej mozliwosciach ale w koncu chodzi o pobudzenie wyobrazni, oczekiwan no i smaka na giere :)

Odnośnik do komentarza

Posiadacze PS3 łączymy się w bólu ;/

http://giery.eu/Xbox360/Newsy/GTAIV-online...#jc_allComments

 

Kolejne info

- Misje z pościgami samochodowymi nie zostały jeszcze w pełni ukończone.

- Kiedy opona naszego samochodu zostanie zniszczona pozostanie ona na feldze.

- Jedna z misji będzie polegała na zabijaniu członków gangu przy użyciu snajperki z dachu jednego z budynków.

- Achievement dla wersji Xbox360 - "One Man Army" - zostaje odblokowany, kiedy zestrzelimy policyjny helikopter za pomocą wyrzutni rakiet.

- NPC po śmierci upuszczają swoje przedmioty.

- Gracz ma możliwość korzystania z trzech rodzajów strzału. Pierwszy rodzaj umożliwiający strzelanie bez celu, w powietrze. Drugi rodzaj jest to ogień zaporowy, który uniemożliwia przeciwnikowi wychylenie się zza osłony. Trzeci rodzaj polega na wystawieniu jedynie broń zza osłony i otwarciu ognia.

 

EDIT:

A jednak

Rockstar has confirmed to CVG that "both versions of Grand Theft Auto IV will have an online multiplayer component", so it looks like Mattrick did get his words mixed up

http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=182206

Edytowane przez XM16E1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...