Skocz do zawartości

Jakie słuchawki ?


zolwik777

Rekomendowane odpowiedzi

Piszę tutaj bo nie chce zakładać nowego tematu a HP nikt mi nie pomógł. ;(

 

Kupiłem sobie słuchawki bo moje głośniki były już przedpotowe i jeden nawet nie działał. No i doszły mi dzisiaj te słuchawki ale mam pewien problem a jestem laikiem w tych sprawach. Gdy podłączam kabel prosto pod kompa dźwięk na fullu jest znośny, spokojnie można słuchać, nawet by się chciało głośniej. Gdy jednak podłącze moje przedpotowe głośniki i do nich podłącze słuchawki to wystarczy, że trochę podgłosze i już jest bardzo głośno, tylko wtedy działa mi jedna słuchawka(pewnie przez te rozj.ebane głośniki). Czym to idzie? Pewnie muszę nową kartę muzyczną kupić tak? Czy jest inna opcja by grały głośniej? W ustawieniach systemu i głośników mam wszystko na full.

 

http://www.allegro.pl/item288316923_philip...1rok_nowe_.html

 

To moje słuchawki, jeśli to w ogóle ma jakieś znaczenie. Kupiłem w ciemno bo się nie znam na tym.

Odnośnik do komentarza
Piszę tutaj bo nie chce zakładać nowego tematu a HP nikt mi nie pomógł. ;(

 

Kupiłem sobie słuchawki bo moje głośniki były już przedpotowe i jeden nawet nie działał. No i doszły mi dzisiaj te słuchawki ale mam pewien problem a jestem laikiem w tych sprawach. Gdy podłączam kabel prosto pod kompa dźwięk na fullu jest znośny, spokojnie można słuchać, nawet by się chciało głośniej. Gdy jednak podłącze moje przedpotowe głośniki i do nich podłącze słuchawki to wystarczy, że trochę podgłosze i już jest bardzo głośno, tylko wtedy działa mi jedna słuchawka(pewnie przez te rozj.ebane głośniki). Czym to idzie? Pewnie muszę nową kartę muzyczną kupić tak? Czy jest inna opcja by grały głośniej? W ustawieniach systemu i głośników mam wszystko na full.

 

http://www.allegro.pl/item288316923_philip...1rok_nowe_.html

 

To moje słuchawki, jeśli to w ogóle ma jakieś znaczenie. Kupiłem w ciemno bo się nie znam na tym.