Opublikowano 12 kwietnia 201510 l Stawiałbym raczej na to pierwsze. Jeszcze się okaże, że będzie z tego drugi Street Fighter IV. Może dzięki temu gra nie umrze tak szybko jak mk9, bo sf4 od 7 lat nadal jest mocno katowany właśnie dzięki tym odświeżonym wersją.
Opublikowano 12 kwietnia 201510 l byle tylko wszystko bylo kompatybilne ze soba i umozliwialo rozbudowanie posiadajac podstawke, to co campcom zrobilo z posiadaczami podstawowego sf4 to chuu.jjj
Opublikowano 12 kwietnia 201510 l ok, kupilem, pierwsze wrazenia bardzo pozytywne, lepszy MK9, ojj znowu duzo godzin spedze przy tym tytule dzialanie serwerow to masakra jakas, niektore opcje w menu odbokowuja sie po dobrych paru minutach jak juz gra polaczy sie z serwerami. wojny frakcji tez mam nieaktywne, a aktualizacja punktow dla mojej frakcji nie dziala - tez macie takie problemy?
Opublikowano 12 kwietnia 201510 l to jest główny temat o MKX ? finał z turnieju ESL, jeszcze esport z tego zrobią niezle to wygląda Co te murzynki w tym Mortalu to ja nawet nie. Ficek przestań beczeć o 13 aren bo przez ostatnie 3 podstrony chyba 10 razy o tym napisałeś Chyba się złamię i niedługo kupię.
Opublikowano 12 kwietnia 201510 l Szperam w necie szukam i zero poradnika do MK X typu gdzie jest cośik fajnego w krypcie !
Opublikowano 12 kwietnia 201510 l Właśnie skończyłem Story Mode. Zajeło mi to jakieś 5-6godzin więc jak na bijatykę jest to co najmniej bardzo a bardzo dobrze. Jedynym minusem jest to że nie wybierasz postaci tylko historia Tobie dobiera postać tak na 4y walki. Ale jeśli komuś to się nie podoba, są jeszcze wierze w starym dobrym klasycznym stylu. Czyli np 10walk i pokaźna końcówka dla wybranej postaci. Sama gra jest pomieszaniem MK9 z JL. I muszę przyznać że lepiej mi się gra w MKX niż MK9. W poprzednim Mortalu też nie wybierało się postaci. O to chodzi w tym Story 5-6 godzin brzmi bardzo sensownie. Te szybkie rezultaty osiągały pewnie osoby które leciały na pałę i obniżały walki do jednej rundy. A jak z poziomem trudności w Story? Ostatni bosek w MK9 potrafił przysporzyć kłopotów niejednemu graczowi
Opublikowano 12 kwietnia 201510 l Boże oglądam tego streama i widać że ta gra to totalny balas Ale co kto lubi xD
Opublikowano 12 kwietnia 201510 l Ukyo a dziewiatka taka nie byla? to taki typ bijatyki gdzie nawet noob ma czerpac radosc z grania, chcesz skillowe mordobicie 2d - kupujesz gulty gear xrd i delektujesz sie systemem btw widzieliscie opcje kontrolera ? mozna wlaczyc/wylaczyc tryby gdzie nie trzeba tak idealnie dokladnie wklepywac kombinacji...geeez ogolnie fajna liasta ciosow, pokazuje nawet ile klatek ma dana animacja itp, nie wiem czy to tez usprawienia mkx ale nie przypominam sobie, ze tyle specjali mozna bylo cancelowac
Opublikowano 12 kwietnia 201510 l Jedyne co mnie wkurza w combosach to to, że trzeba klepać wszystko z wyprzedzeniem, a nie na reakcje jak w japońskich fighterach. Story jest proste i nie ma problemów nawet przy postaciach co nam nie leżą + final bossa wystarczy pressingować, by nie odpalał swojego chorego projectile'a. Mam nadzieję, że online obecnie to tylko cząstka serwerów, bo działa to tragicznie i wszyscy grają postaciami z teleport punchem, bo nie idzie posadzić normalnego juggle combo(ch.uje z capcomu mogli by sprzedawać licencje na swój kod sieciowy innym devom ) Edytowane 12 kwietnia 201510 l przez Soban
Opublikowano 12 kwietnia 201510 l no ja w online widze samych scorpionow z tym teleportem ognistym co z automatu podrzuca przeciwnika i rozpoczyna juggle, nawet w tym turnieju co linka dawal fanek ten koles co gral scorpionem choc przegral z tym kowbojem to tez praktycznie tylko tym ciosem zaczynal combo
Opublikowano 12 kwietnia 201510 l no ja w online widze samych scorpionow z tym teleportem ognistym co z automatu podrzuca przeciwnika i rozpoczyna juggle, nawet w tym turnieju co linka dawal fanek ten koles co gral scorpionem choc przegral z tym kowbojem to tez praktycznie tylko tym ciosem zaczynal combo Na początku w MK9 też prawie same Scorpiony latały. Później się to zmieniło. Ogólnie ludzie też szybko nauczą się grać na Scorpiona.
Opublikowano 12 kwietnia 201510 l Ficuś weź mi powiedz prawilny klapie jak z tymi arenami ? Dobre są, czy takie nijakie ? Czuć ten stary feeling z tego mordobicia ? Te 4 postacie z Predatorem,Jasonem itd to będzie w Season Pass, czy jak to jest ?
Opublikowano 12 kwietnia 201510 l Tu nie chodzi o postać i cios tylko ku.rewski lag przez co ciężko to (pipi) zablokować
Opublikowano 12 kwietnia 201510 l Tu nie chodzi o postać i cios tylko ku.rewski lag przez co ciężko to (pipi) zablokować Lagi w multi ? No to ładnie..
Opublikowano 12 kwietnia 201510 l w pudelku karteczka jest na goro mroku z godzinke dzis gralem, za malo by stwierdzic jakie sa, jednak z tego co widze to jakiegos szalu nie ma i na pewno sa gorsze (choc szczegolowo i dosc fajnie graficznie wykonane) niz te z dziewiatki - pal licho, ze w mk9 bylo ich 24 ale tam wiekszosc to byly remastery plansz z mk1-3 co mi sie genialnie podobalo i budowalo klimat
Opublikowano 12 kwietnia 201510 l W poprzednim Mortalu też nie wybierało się postaci. O to chodzi w tym Story 5-6 godzin brzmi bardzo sensownie. Te szybkie rezultaty osiągały pewnie osoby które leciały na pałę i obniżały walki do jednej rundy. A jak z poziomem trudności w Story? Ostatni bosek w MK9 potrafił przysporzyć kłopotów niejednemu graczowi Gry zawsze rozpoczynam na normalu czy tam medium. Jedynie ostatnia walka była nieco ciężka ale tak jak to Soban podkreślił wystarczy jego rozkminić i jedziesz z nim, tak mocno że aż wydaje być się on za łatwy. Jeśli Tobie mk9 się podoba to i na pewno mkx przypadnie do gustu. Nie rozumiem o co chodzi co niektórym z tymi arenami. Jest ich 13+chyba 5 alternatywnych wersji. Mają swój klimat i mortalową otoczkę. W MK9 była ich masa ponieważ wszystkie były przeróbkami ze wszystkich starych części. Mam nadzieję, że online obecnie to tylko cząstka serwerów, bo działa to tragicznie i wszyscy grają postaciami z teleport punchem, bo nie idzie posadzić normalnego juggle combo(ch.uje z capcomu mogli by sprzedawać licencje na swój kod sieciowy innym devom ) Standardowo ma być patch Day1 jakieś 1.8GB. Update offers multiplayer bug fixes and tougher challenge, online stability, game balancing, and a host of bug fixes.. PS:Polecam przed rozpoczęciem zabawy wybrać sobie odpowiedni banner oraz ikonę. Dokonuje się tego podczas wyboru postaci. Każdy banner oraz ikonka gracza dodaje extra xp, coinsy itd. Edytowane 12 kwietnia 201510 l przez Salwador
Opublikowano 12 kwietnia 201510 l tez wierze, ze to wina tego, ze gra jeszcze nie wyszla bo w chwili obecnej serwery tej gry dzialaja totalnie tragicznie, pal licho online ale nawet zawartosc singlowa sie nie wczytuje i jest niedostepna (zakladki klanowe, living tower itp)
Opublikowano 12 kwietnia 201510 l Patch to jest od piatkuTo jest całkiem ciekawe. Ponieważ grę mam od wczoraj a patch żadnego jeszcze nie miałem
Opublikowano 12 kwietnia 201510 l Wiem,że jest kartka na Goro, ale jak wpisuje to podaje informacje o niewłaściwym kodzie. Może to wina tego,że nie ma jeszcze premiery?
Opublikowano 12 kwietnia 201510 l pisalismy juz - tak to jest wina tego ze nie bylo premiery, nikomu kod nie dziala patch 1.01 jest od paru dni, sprawdz w statusie gry w konsoli, na 100% na ps4 byl juz patch
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.