Skocz do zawartości

Mortal Kombat


ornit

Rekomendowane odpowiedzi

mnie boli jedynie roster (jest spory ale dalej boli brak legend) i mala liczba aren, reszta mi super pasuje, samej zawartosci jest masa juz tu i teraz, wiecej trybow, wieksza krypta, live tower (obok klatycznej wiezy) zmieniajace sie okresowo tez sa genialnym pomyslem (potwierdzili, ze jesli beda wieze oparte na postaciach z dlc to i tak w tym trybie bedzie mozna bez ich kupienia nimi grac)

Odnośnik do komentarza

ok, kupilem, pierwsze wrazenia bardzo pozytywne, lepszy MK9, ojj znowu duzo godzin spedze przy tym tytule

 

dzialanie serwerow to masakra jakas, niektore opcje w menu odbokowuja sie po dobrych paru minutach jak juz gra polaczy sie z serwerami. wojny frakcji tez mam nieaktywne, a aktualizacja punktow dla mojej frakcji nie dziala - tez macie takie problemy?

Odnośnik do komentarza

to jest główny temat o MKX ?

 

finał z turnieju ESL, jeszcze esport z tego zrobią :)

niezle to wygląda

 

 

Co te murzynki w tym Mortalu to ja nawet nie.

 

Ficek przestań beczeć o 13 aren bo przez ostatnie 3 podstrony chyba 10 razy o tym napisałeś :niedobrze:

 

Chyba się złamię i niedługo kupię.

Odnośnik do komentarza

Właśnie skończyłem Story Mode. Zajeło mi to jakieś 5-6godzin więc jak na bijatykę jest to co najmniej bardzo a bardzo dobrze.

Jedynym minusem jest to że nie wybierasz postaci tylko historia Tobie dobiera postać tak na 4y walki.

Ale jeśli komuś to się nie podoba, są jeszcze wierze w starym dobrym klasycznym stylu. Czyli np 10walk i pokaźna końcówka dla wybranej postaci. Sama gra jest pomieszaniem MK9 z JL. I muszę przyznać że lepiej mi się gra w MKX niż MK9.

W poprzednim Mortalu też nie wybierało się postaci. O to chodzi w tym Story :)

5-6 godzin brzmi bardzo sensownie. Te szybkie rezultaty osiągały pewnie osoby które leciały na pałę i obniżały walki do jednej rundy.

 

A jak z poziomem trudności w Story? Ostatni bosek w MK9 potrafił przysporzyć kłopotów niejednemu graczowi :)

Odnośnik do komentarza

Ukyo a dziewiatka taka nie byla? to taki typ bijatyki gdzie nawet noob ma czerpac radosc z grania, chcesz skillowe mordobicie 2d - kupujesz gulty gear xrd i delektujesz sie systemem

 

btw widzieliscie opcje kontrolera ? mozna wlaczyc/wylaczyc tryby gdzie nie trzeba tak idealnie dokladnie wklepywac kombinacji...geeez

 

ogolnie fajna liasta ciosow, pokazuje nawet ile klatek ma dana animacja itp, nie wiem czy to tez usprawienia mkx ale nie przypominam sobie, ze tyle specjali mozna bylo cancelowac

Odnośnik do komentarza

Jedyne co mnie wkurza w combosach to to, że trzeba klepać wszystko z wyprzedzeniem, a nie na reakcje jak w japońskich fighterach.

Story jest proste i nie ma problemów nawet przy postaciach co nam nie leżą + final bossa wystarczy pressingować, by nie odpalał swojego chorego projectile'a.

 

Mam nadzieję, że online obecnie to tylko cząstka serwerów, bo działa to tragicznie i wszyscy grają postaciami z teleport punchem, bo nie idzie posadzić normalnego juggle combo(ch.uje z capcomu mogli by sprzedawać licencje na swój kod sieciowy innym devom :/)

Edytowane przez Soban
Odnośnik do komentarza

no ja w online widze samych scorpionow z tym teleportem ognistym co z automatu podrzuca przeciwnika i rozpoczyna juggle, nawet w tym turnieju co linka dawal fanek ten koles co gral scorpionem choc przegral z tym kowbojem to tez praktycznie tylko tym ciosem zaczynal combo

Na początku w MK9 też prawie same Scorpiony latały. Później się to zmieniło. Ogólnie ludzie też szybko nauczą się grać na Scorpiona.

Odnośnik do komentarza

w pudelku karteczka jest na goro

 

mroku z godzinke dzis gralem, za malo by stwierdzic jakie sa, jednak z tego co widze to jakiegos szalu nie ma i na pewno sa gorsze (choc szczegolowo i dosc fajnie graficznie wykonane) niz te z dziewiatki - pal licho, ze w mk9 bylo ich 24 ale tam wiekszosc to byly remastery plansz z mk1-3 co mi sie genialnie podobalo i budowalo klimat

Odnośnik do komentarza

W poprzednim Mortalu też nie wybierało się postaci. O to chodzi w tym Story :)

5-6 godzin brzmi bardzo sensownie. Te szybkie rezultaty osiągały pewnie osoby które leciały na pałę i obniżały walki do jednej rundy.

 

A jak z poziomem trudności w Story? Ostatni bosek w MK9 potrafił przysporzyć kłopotów niejednemu graczowi :)

Gry zawsze rozpoczynam na normalu czy tam medium. Jedynie ostatnia walka była nieco ciężka ale tak jak to Soban podkreślił wystarczy jego rozkminić i jedziesz z nim, tak mocno że aż wydaje być się on za łatwy. Jeśli Tobie mk9 się podoba to i na pewno mkx przypadnie do gustu.

Nie rozumiem o co chodzi co niektórym z tymi arenami. Jest ich 13+chyba 5 alternatywnych wersji. Mają swój klimat i mortalową otoczkę. W MK9 była ich masa ponieważ wszystkie były przeróbkami ze wszystkich starych części.

 

 

Mam nadzieję, że online obecnie to tylko cząstka serwerów, bo działa to tragicznie i wszyscy grają postaciami z teleport punchem, bo nie idzie posadzić normalnego juggle combo(ch.uje z capcomu mogli by sprzedawać licencje na swój kod sieciowy innym devom :/)

 

Standardowo ma być patch Day1 jakieś 1.8GB.

 

Update offers multiplayer bug fixes and tougher challenge, online stability, game balancing, and a host of bug fixes..

PS:Polecam przed rozpoczęciem zabawy wybrać sobie odpowiedni banner oraz ikonę. Dokonuje się tego podczas wyboru postaci. Każdy banner oraz ikonka gracza dodaje extra xp, coinsy itd.

Edytowane przez Salwador
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...