Skocz do zawartości

Mortal Kombat


ornit

Rekomendowane odpowiedzi

Ku mojemu zaskoczeniu okazało się, że gra wcale nie jest drewniana :scratch_one-s_head:Tym razem myslę, że Boonowi naprawdę się udało i zapowiada się naprawdę ciekawa opcja turniejowa (tak, wiem, że w dziewiątkę grali do samego końca w USA). Szkoda tylko, że o ile większosć postaci wygląda naprawdę fajne (głównie zamaskowani/zdeformowani) tak jest kilka mega (pipi)owych przypominających pniaki (Liu Kang). Teraz kilka pytań:

1) Mógłby mi ktos prostym językiem i w miarę dokładnie wytłumaczyć te opcje ułatwienia przy wyborze kontrolera? Na czym dokładnie polega to uproszczenie i czemu fatale robi się wciskając 2 przyciski...?

2) Czy można włączyć blokowanie tyłem? (chyba w Injustice się dało).

3) Czy jak włączę skos w inputach to będzie to miało jakis konkretny wpływ przy wykonywaniu ciosów? Bo nawet jak mam wyłączone to kręcę ćwierćkółka i wszystko wychodzi...

Odnośnik do komentarza

Ku mojemu zaskoczeniu okazało się, że gra wcale nie jest drewniana :scratch_one-s_head:Tym razem myslę, że Boonowi naprawdę się udało i zapowiada się naprawdę ciekawa opcja turniejowa (tak, wiem, że w dziewiątkę grali do samego końca w USA). Szkoda tylko, że o ile większosć postaci wygląda naprawdę fajne (głównie zamaskowani/zdeformowani) tak jest kilka mega (pipi)owych przypominających pniaki (Liu Kang). Teraz kilka pytań:

1) Mógłby mi ktos prostym językiem i w miarę dokładnie wytłumaczyć te opcje ułatwienia przy wyborze kontrolera? Na czym dokładnie polega to uproszczenie i czemu fatale robi się wciskając 2 przyciski...?

2) Czy można włączyć blokowanie tyłem? (chyba w Injustice się dało).

3) Czy jak włączę skos w inputach to będzie to miało jakis konkretny wpływ przy wykonywaniu ciosów? Bo nawet jak mam wyłączone to kręcę ćwierćkółka i wszystko wychodzi...

1. Uproszczenie polega na tym że z czasem jeśli nie dokładnie ktoś robi powiedzmy ćwierć kole do przodu to gra poprawia to na dokładne. C

Co do easy fatality to je z używasz jak monety. Gdy zaczynasz pierwszy raz grę to (o ilę dobrze pamiętam) masz 3 czerwone monety. Czyli możesz wykonać 3razy easy fatality. Można więcej ich zdobyć znajdując je w krypcie. Także masz skip battle są to chyba niebieskie lub zielone monety i pozawalją Tobie przeskoczyć mecz w wierzy i chyba w story mode.

 

Co do reszty nie znam odpowiedzi.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Czytasz opis i robisz :)

 

Tak teraz myślę, że wrzucenie tych postaci z poprzedniej gry, które umarły do mk x w postarzonej wersji jest totalnie z dupy oprócz jaxa. Przeszedłem story mode i tam nic takiego się nie dzieje, że liu kang robi się stary itp.

Edytowane przez Soban
Odnośnik do komentarza

mega podoba mi sie ten mortal, watpilem w niego, a dzis troche pogralem i jest bez dwoch zdan lepiej niz w mk9, kazdy komu podobala sie tamta czesc na pewno sie ta nie zawiedzie

 

system walki o dziwo (balem sie ze przez wariacje bedzie ubogi) jest solidnie rozbudowany, pewnie najbardziej pro beda narzekac ale ja noob bjatykowy jestem zadowolony

 

story - zaliczylem dwa rozdzialy w niecala godzine wiec wydaje mi sie, ze spokojnie ok 5h bede ten tryb przechodzic - w 3h na pewno da sie to przejsc ale ustawiajac czas walk na minimalny, poziom na super easy i liczbe rund na jedna

 

o dziwo ogladalem streamy i bylem bardzo sceptyczny co do grafy - na zywo na tv wyglada to na prawde ladnie, nie jakos szalowo ale na prawde bardzo solidnie

 

rzeczy do robienia mnostwo, wypadly tag teamy i nie ma juz wiezy z 200 wyzwaniami ale za to mamy mega wypasna krypte (normalnie jak gra przygodowa, zbieramy itemy, wykorzystujemy je by otworzyc droge gdzies indziej itp), wieze godzinne/dzienne i okresowe (walki z przeciwnikami z narzuconymi jakimis statusami), mamy challenge, za robienie praktycznie wszystkiego nabijamy statystyki, levelujemy, wreszcie sa te wojny klanowe - sa wyzwania dla klanow, fatality klanowe, baa czesc opcji jest dalej niedostepna

 

o dziwo dzis wieczorkiem zaczely fajnie dzialac serwery gry i rozegralem z 4 pojedynki bez nawet najmniejszego laga - rewelacja

 

co na minus? standardowo - roster zawodnikow - za malo legend, a nowi tylko w czesci sa fajni

areny bardzo fajne - malo ale fajnie zrobione, fakt, ze sentyment z mk9 i remasterow starych aren dalej mnie trzyma ale nie ma tragedii

 

smialo mozna atakowac, fani smoczej sagi i dziewiatki beda zachwyceni

Odnośnik do komentarza

 

to jest główny temat o MKX ?

 

finał z turnieju ESL, jeszcze esport z tego zrobią :)

niezle to wygląda

 

 

Co te murzynki w tym Mortalu to ja nawet nie.

 

Ficek przestań beczeć o 13 aren bo przez ostatnie 3 podstrony chyba 10 razy o tym napisałeś :niedobrze:

 

Chyba się złamię i niedługo kupię.

 

 

Ktos mi powie dlaczego na słuchawki douszne zakładają większe słuchawki ?

Odnośnik do komentarza

Czym gracie ? U mnie na prowadzenie wysunął się Kotal Khan tylko nie wiem w jakiej wariacji, bo chory dmg w łatwy sposób to on może wykręcić każdą.

az sie zdziwilem - mialem nim rozdzial w story i wydawal mi sie dretwy

 

ja troche pogralem kenshim ale chyba bede zmieniac na kogos innego - ogolnie jeszcze swojej postaci nie mam

 

super podoba mi sie ten mortal, jak kod sieciowy bedzie dzialac tak jak wczoraj wieczorem gdy gralem to juz calkiem bedzie lodzio-miodzio

Odnośnik do komentarza

No ja jestem Mortal Kombatową konserwą. Od pierwszej części trzymam się Sub-Zero i tak będzie teraz (nawet jak Sub będzie jakimś low-tierem). Ostatnio całkiem dużo można było nim ugrać. Jak wygrałem jakiś turniej w pubie o 0,5, to chcieli go nawet zbanować :)

 

Wersja Suba z Klonami (Grandmaster) będzie pewnie podstawową. Na postaci teleportujące się pewnie będzie wybrać coś innego.

Edytowane przez Drantzell
Odnośnik do komentarza

masz specjalny pasek energii odpowiadajacy za integracje z plansza wiec nie mozna z aren korzystac nonstop

interaktywnych elementow jest malo co mnie cieszy bo nie zrobili z tego drugiego injustice - z jeden lub dwa itemy (łopata, jakis konar, beczka) do rzucenia w przeciwnika i jakies liny/kamienie (glownie w rogach plansz) sluzace do ucieczki gdy przeciwnik niebezpiecznie zamknie nas w narozniku

 

gdy grasz vs na jednej konsoli czy w sieci player1 decyduje czy interakcje z planszymi wlaczyc/wylaczyc wiec jak widac gdy ktos uwaza to za glupi patent mozna temu nawet tak zaradzic

 

sa tez stage brutality oparte na tych itemach, o ktorych pisalem

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...