Opublikowano 12 kwietnia 201510 l Autor Ku mojemu zaskoczeniu okazało się, że gra wcale nie jest drewniana :scratch_one-s_head:Tym razem myslę, że Boonowi naprawdę się udało i zapowiada się naprawdę ciekawa opcja turniejowa (tak, wiem, że w dziewiątkę grali do samego końca w USA). Szkoda tylko, że o ile większosć postaci wygląda naprawdę fajne (głównie zamaskowani/zdeformowani) tak jest kilka mega (pipi)owych przypominających pniaki (Liu Kang). Teraz kilka pytań: 1) Mógłby mi ktos prostym językiem i w miarę dokładnie wytłumaczyć te opcje ułatwienia przy wyborze kontrolera? Na czym dokładnie polega to uproszczenie i czemu fatale robi się wciskając 2 przyciski...? 2) Czy można włączyć blokowanie tyłem? (chyba w Injustice się dało). 3) Czy jak włączę skos w inputach to będzie to miało jakis konkretny wpływ przy wykonywaniu ciosów? Bo nawet jak mam wyłączone to kręcę ćwierćkółka i wszystko wychodzi...
Opublikowano 12 kwietnia 201510 l Ku mojemu zaskoczeniu okazało się, że gra wcale nie jest drewniana :scratch_one-s_head:Tym razem myslę, że Boonowi naprawdę się udało i zapowiada się naprawdę ciekawa opcja turniejowa (tak, wiem, że w dziewiątkę grali do samego końca w USA). Szkoda tylko, że o ile większosć postaci wygląda naprawdę fajne (głównie zamaskowani/zdeformowani) tak jest kilka mega (pipi)owych przypominających pniaki (Liu Kang). Teraz kilka pytań: 1) Mógłby mi ktos prostym językiem i w miarę dokładnie wytłumaczyć te opcje ułatwienia przy wyborze kontrolera? Na czym dokładnie polega to uproszczenie i czemu fatale robi się wciskając 2 przyciski...? 2) Czy można włączyć blokowanie tyłem? (chyba w Injustice się dało). 3) Czy jak włączę skos w inputach to będzie to miało jakis konkretny wpływ przy wykonywaniu ciosów? Bo nawet jak mam wyłączone to kręcę ćwierćkółka i wszystko wychodzi... 1. Uproszczenie polega na tym że z czasem jeśli nie dokładnie ktoś robi powiedzmy ćwierć kole do przodu to gra poprawia to na dokładne. C Co do easy fatality to je z używasz jak monety. Gdy zaczynasz pierwszy raz grę to (o ilę dobrze pamiętam) masz 3 czerwone monety. Czyli możesz wykonać 3razy easy fatality. Można więcej ich zdobyć znajdując je w krypcie. Także masz skip battle są to chyba niebieskie lub zielone monety i pozawalją Tobie przeskoczyć mecz w wierzy i chyba w story mode. Co do reszty nie znam odpowiedzi.
Opublikowano 12 kwietnia 201510 l 2.nie można blokować tyłem 3.przestawiłem na ten input ze skosami i różnicy nie zauważyłem
Opublikowano 12 kwietnia 201510 l A co biega z brytality? Ciężko jest je zrobić. Chyba raz udało mi się Kung Lao.
Opublikowano 12 kwietnia 201510 l Czytasz opis i robisz Tak teraz myślę, że wrzucenie tych postaci z poprzedniej gry, które umarły do mk x w postarzonej wersji jest totalnie z dupy oprócz jaxa. Przeszedłem story mode i tam nic takiego się nie dzieje, że liu kang robi się stary itp. Edytowane 12 kwietnia 201510 l przez Soban
Opublikowano 12 kwietnia 201510 l Każde brutality u wybranego przez Ciebie zawodnika posiada różne wymagania. Na przykład.. niektóre wymaga zadanie pierwszego ciosu podczas walki a kończysz pojedynek trzymając strzałkę do przodu wraz z jakimś specjalem który jest podany w opisie.
Opublikowano 12 kwietnia 201510 l Czym gracie ? U mnie na prowadzenie wysunął się Kotal Khan tylko nie wiem w jakiej wariacji, bo chory dmg w łatwy sposób to on może wykręcić każdą. Będzie można coś popykać na plejstejszyn w tygodniu jak każdy już ogarnie sobie jako tako ulubioną postać.
Opublikowano 12 kwietnia 201510 l mega podoba mi sie ten mortal, watpilem w niego, a dzis troche pogralem i jest bez dwoch zdan lepiej niz w mk9, kazdy komu podobala sie tamta czesc na pewno sie ta nie zawiedzie system walki o dziwo (balem sie ze przez wariacje bedzie ubogi) jest solidnie rozbudowany, pewnie najbardziej pro beda narzekac ale ja noob bjatykowy jestem zadowolony story - zaliczylem dwa rozdzialy w niecala godzine wiec wydaje mi sie, ze spokojnie ok 5h bede ten tryb przechodzic - w 3h na pewno da sie to przejsc ale ustawiajac czas walk na minimalny, poziom na super easy i liczbe rund na jedna o dziwo ogladalem streamy i bylem bardzo sceptyczny co do grafy - na zywo na tv wyglada to na prawde ladnie, nie jakos szalowo ale na prawde bardzo solidnie rzeczy do robienia mnostwo, wypadly tag teamy i nie ma juz wiezy z 200 wyzwaniami ale za to mamy mega wypasna krypte (normalnie jak gra przygodowa, zbieramy itemy, wykorzystujemy je by otworzyc droge gdzies indziej itp), wieze godzinne/dzienne i okresowe (walki z przeciwnikami z narzuconymi jakimis statusami), mamy challenge, za robienie praktycznie wszystkiego nabijamy statystyki, levelujemy, wreszcie sa te wojny klanowe - sa wyzwania dla klanow, fatality klanowe, baa czesc opcji jest dalej niedostepna o dziwo dzis wieczorkiem zaczely fajnie dzialac serwery gry i rozegralem z 4 pojedynki bez nawet najmniejszego laga - rewelacja co na minus? standardowo - roster zawodnikow - za malo legend, a nowi tylko w czesci sa fajni areny bardzo fajne - malo ale fajnie zrobione, fakt, ze sentyment z mk9 i remasterow starych aren dalej mnie trzyma ale nie ma tragedii smialo mozna atakowac, fani smoczej sagi i dziewiatki beda zachwyceni
Opublikowano 12 kwietnia 201510 l to jest główny temat o MKX ? finał z turnieju ESL, jeszcze esport z tego zrobią niezle to wygląda Co te murzynki w tym Mortalu to ja nawet nie. Ficek przestań beczeć o 13 aren bo przez ostatnie 3 podstrony chyba 10 razy o tym napisałeś Chyba się złamię i niedługo kupię. Ktos mi powie dlaczego na słuchawki douszne zakładają większe słuchawki ?
Opublikowano 12 kwietnia 201510 l Ktos mi powie dlaczego na słuchawki douszne zakładają większe słuchawki ? Niektórzy mają obsesje na punkcie słuchania własnej muzyki podczas grania.
Opublikowano 13 kwietnia 201510 l Czym gracie ? U mnie na prowadzenie wysunął się Kotal Khan tylko nie wiem w jakiej wariacji, bo chory dmg w łatwy sposób to on może wykręcić każdą. az sie zdziwilem - mialem nim rozdzial w story i wydawal mi sie dretwy ja troche pogralem kenshim ale chyba bede zmieniac na kogos innego - ogolnie jeszcze swojej postaci nie mam super podoba mi sie ten mortal, jak kod sieciowy bedzie dzialac tak jak wczoraj wieczorem gdy gralem to juz calkiem bedzie lodzio-miodzio
Opublikowano 13 kwietnia 201510 l Na tą chwile Kenshi, Kitana oraz Jax to moi faworyci. Ale 2dni to za mało aby całą resztę poznać. Edytowane 13 kwietnia 201510 l przez Salwador
Opublikowano 13 kwietnia 201510 l U mnie też padło na Kenshina:D Sub Zero jakiś taki nie jaki :< Edytowane 13 kwietnia 201510 l przez Soul
Opublikowano 13 kwietnia 201510 l wczoraj trailem w sieci na sub zero kozaka, w wariacji z lodowymi klonami mnie miazdzyl po prostu, co chwile wpadalem w nie, zamarzalem i sadzil combosy piekelne
Opublikowano 13 kwietnia 201510 l Tak tą w której można rzucać klonem zapowiada się najlepiej trochę nim pograłem Lecz póki co jakoś tak nie jak mi się nim gram :< Edytowane 13 kwietnia 201510 l przez Soul
Opublikowano 13 kwietnia 201510 l No ja jestem Mortal Kombatową konserwą. Od pierwszej części trzymam się Sub-Zero i tak będzie teraz (nawet jak Sub będzie jakimś low-tierem). Ostatnio całkiem dużo można było nim ugrać. Jak wygrałem jakiś turniej w pubie o 0,5, to chcieli go nawet zbanować Wersja Suba z Klonami (Grandmaster) będzie pewnie podstawową. Na postaci teleportujące się pewnie będzie wybrać coś innego. Edytowane 13 kwietnia 201510 l przez Drantzell
Opublikowano 13 kwietnia 201510 l Jak tam te nowosci z uzywaniem aren do walki? Ogolem wypada lepiej czy porownywalnie do 9ki?
Opublikowano 13 kwietnia 201510 l masz specjalny pasek energii odpowiadajacy za integracje z plansza wiec nie mozna z aren korzystac nonstop interaktywnych elementow jest malo co mnie cieszy bo nie zrobili z tego drugiego injustice - z jeden lub dwa itemy (łopata, jakis konar, beczka) do rzucenia w przeciwnika i jakies liny/kamienie (glownie w rogach plansz) sluzace do ucieczki gdy przeciwnik niebezpiecznie zamknie nas w narozniku gdy grasz vs na jednej konsoli czy w sieci player1 decyduje czy interakcje z planszymi wlaczyc/wylaczyc wiec jak widac gdy ktos uwaza to za glupi patent mozna temu nawet tak zaradzic sa tez stage brutality oparte na tych itemach, o ktorych pisalem
Opublikowano 13 kwietnia 201510 l Bardzo fajne te "przeskoki" i elementy które pizgamy w przeciwnika, dodało to dynamiki i fajnego powera. ps Arena Raidena prezentuje się cudownie, ten deszcz
Opublikowano 13 kwietnia 201510 l Autor Mi się najbardziej las podoba. Lubię takie klimaty. Nigdy w MK nie grałem dłużej niż 15 minut, teraz chciałbym posiedzieć nad tym dłużej. Reptile <3
Opublikowano 13 kwietnia 201510 l kazda z warunkami atmosferycznymi super - las, ta deszczowa raidena i te wzgorze z klasztorem w tle gdzie pada snieg <3
Opublikowano 13 kwietnia 201510 l Autor Mam nadzieję, że nindżasy dostaną klasyczne stroje z jedynki z chęcią zapłacę
Opublikowano 13 kwietnia 201510 l A propos strojow to przypomnialo mi sie, ze w MK9 pare postaci mialy dodatkowe fatale, dostepne jedynie wlasnie po wykupieniu dlc ze szmatami. Jakos mam przeczucie, ze w MKX troche rozszerza ten pomysl...
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.