Skocz do zawartości

Mortal Kombat

Featured Replies

Opublikowano
  • Autor

Ku mojemu zaskoczeniu okazało się, że gra wcale nie jest drewniana :scratch_one-s_head:Tym razem myslę, że Boonowi naprawdę się udało i zapowiada się naprawdę ciekawa opcja turniejowa (tak, wiem, że w dziewiątkę grali do samego końca w USA). Szkoda tylko, że o ile większosć postaci wygląda naprawdę fajne (głównie zamaskowani/zdeformowani) tak jest kilka mega (pipi)owych przypominających pniaki (Liu Kang). Teraz kilka pytań:

1) Mógłby mi ktos prostym językiem i w miarę dokładnie wytłumaczyć te opcje ułatwienia przy wyborze kontrolera? Na czym dokładnie polega to uproszczenie i czemu fatale robi się wciskając 2 przyciski...?

2) Czy można włączyć blokowanie tyłem? (chyba w Injustice się dało).

3) Czy jak włączę skos w inputach to będzie to miało jakis konkretny wpływ przy wykonywaniu ciosów? Bo nawet jak mam wyłączone to kręcę ćwierćkółka i wszystko wychodzi...

  • Odpowiedzi 2,7 tys.
  • Wyświetleń 388,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Sylvan Wielki
    Sylvan Wielki

    Platyna #131. Teraz zabieram się za 100% w najnowszym Dead or Alive. O Mortalu napisałem już wystarczająco dużo na forum. W skrócie - fantastycznie wygląda (najlepiej prezentujące się mordobicie i j

  • Sylvan Wielki
    Sylvan Wielki

    16 godzin gry za mną. Z czystym sumieniem mogę napisać, że nowy Mortal wypadł znakomicie. Jestem przekonany, że recenzenci nie będą skąpić pochwał i wzorem Mortal Kombat X oceny rzędu 8-9/10 często bę

  • Spędziłem z tą grą już trochę czasu. Rozegrałem ok 120 walk online. Gra się świetnie. Jeśli ktoś chce kupić tą grę aby grać przeciwko żywym przeciwnikom lub na tzw "kanapowe granie" to będzie się świe

Opublikowano

Ku mojemu zaskoczeniu okazało się, że gra wcale nie jest drewniana :scratch_one-s_head:Tym razem myslę, że Boonowi naprawdę się udało i zapowiada się naprawdę ciekawa opcja turniejowa (tak, wiem, że w dziewiątkę grali do samego końca w USA). Szkoda tylko, że o ile większosć postaci wygląda naprawdę fajne (głównie zamaskowani/zdeformowani) tak jest kilka mega (pipi)owych przypominających pniaki (Liu Kang). Teraz kilka pytań:

1) Mógłby mi ktos prostym językiem i w miarę dokładnie wytłumaczyć te opcje ułatwienia przy wyborze kontrolera? Na czym dokładnie polega to uproszczenie i czemu fatale robi się wciskając 2 przyciski...?

2) Czy można włączyć blokowanie tyłem? (chyba w Injustice się dało).

3) Czy jak włączę skos w inputach to będzie to miało jakis konkretny wpływ przy wykonywaniu ciosów? Bo nawet jak mam wyłączone to kręcę ćwierćkółka i wszystko wychodzi...

1. Uproszczenie polega na tym że z czasem jeśli nie dokładnie ktoś robi powiedzmy ćwierć kole do przodu to gra poprawia to na dokładne. C

Co do easy fatality to je z używasz jak monety. Gdy zaczynasz pierwszy raz grę to (o ilę dobrze pamiętam) masz 3 czerwone monety. Czyli możesz wykonać 3razy easy fatality. Można więcej ich zdobyć znajdując je w krypcie. Także masz skip battle są to chyba niebieskie lub zielone monety i pozawalją Tobie przeskoczyć mecz w wierzy i chyba w story mode.

 

Co do reszty nie znam odpowiedzi.

Opublikowano

A co biega z brytality? Ciężko jest je zrobić. Chyba raz udało mi się Kung Lao.

Opublikowano

Czytasz opis i robisz :)

 

Tak teraz myślę, że wrzucenie tych postaci z poprzedniej gry, które umarły do mk x w postarzonej wersji jest totalnie z dupy oprócz jaxa. Przeszedłem story mode i tam nic takiego się nie dzieje, że liu kang robi się stary itp.

Edytowane przez Soban

Opublikowano

Każde brutality u wybranego przez Ciebie zawodnika posiada różne wymagania. Na przykład.. niektóre wymaga zadanie pierwszego ciosu podczas walki a kończysz pojedynek trzymając strzałkę do przodu wraz z jakimś specjalem który jest podany w opisie.

Opublikowano

Czym gracie ? U mnie na prowadzenie wysunął się Kotal Khan tylko nie wiem w jakiej wariacji, bo chory dmg w łatwy sposób to on może wykręcić każdą.

 

Będzie można coś popykać na plejstejszyn w tygodniu jak każdy już ogarnie sobie jako tako ulubioną postać.

Opublikowano

mega podoba mi sie ten mortal, watpilem w niego, a dzis troche pogralem i jest bez dwoch zdan lepiej niz w mk9, kazdy komu podobala sie tamta czesc na pewno sie ta nie zawiedzie

 

system walki o dziwo (balem sie ze przez wariacje bedzie ubogi) jest solidnie rozbudowany, pewnie najbardziej pro beda narzekac ale ja noob bjatykowy jestem zadowolony

 

story - zaliczylem dwa rozdzialy w niecala godzine wiec wydaje mi sie, ze spokojnie ok 5h bede ten tryb przechodzic - w 3h na pewno da sie to przejsc ale ustawiajac czas walk na minimalny, poziom na super easy i liczbe rund na jedna

 

o dziwo ogladalem streamy i bylem bardzo sceptyczny co do grafy - na zywo na tv wyglada to na prawde ladnie, nie jakos szalowo ale na prawde bardzo solidnie

 

rzeczy do robienia mnostwo, wypadly tag teamy i nie ma juz wiezy z 200 wyzwaniami ale za to mamy mega wypasna krypte (normalnie jak gra przygodowa, zbieramy itemy, wykorzystujemy je by otworzyc droge gdzies indziej itp), wieze godzinne/dzienne i okresowe (walki z przeciwnikami z narzuconymi jakimis statusami), mamy challenge, za robienie praktycznie wszystkiego nabijamy statystyki, levelujemy, wreszcie sa te wojny klanowe - sa wyzwania dla klanow, fatality klanowe, baa czesc opcji jest dalej niedostepna

 

o dziwo dzis wieczorkiem zaczely fajnie dzialac serwery gry i rozegralem z 4 pojedynki bez nawet najmniejszego laga - rewelacja

 

co na minus? standardowo - roster zawodnikow - za malo legend, a nowi tylko w czesci sa fajni

areny bardzo fajne - malo ale fajnie zrobione, fakt, ze sentyment z mk9 i remasterow starych aren dalej mnie trzyma ale nie ma tragedii

 

smialo mozna atakowac, fani smoczej sagi i dziewiatki beda zachwyceni

Opublikowano

 

to jest główny temat o MKX ?

 

finał z turnieju ESL, jeszcze esport z tego zrobią :)

niezle to wygląda

 

 

Co te murzynki w tym Mortalu to ja nawet nie.

 

Ficek przestań beczeć o 13 aren bo przez ostatnie 3 podstrony chyba 10 razy o tym napisałeś :niedobrze:

 

Chyba się złamię i niedługo kupię.

 

 

Ktos mi powie dlaczego na słuchawki douszne zakładają większe słuchawki ?

Opublikowano

Ktos mi powie dlaczego na słuchawki douszne zakładają większe słuchawki ?

Niektórzy mają obsesje na punkcie słuchania własnej muzyki podczas grania.

Opublikowano

Czym gracie ? U mnie na prowadzenie wysunął się Kotal Khan tylko nie wiem w jakiej wariacji, bo chory dmg w łatwy sposób to on może wykręcić każdą.

az sie zdziwilem - mialem nim rozdzial w story i wydawal mi sie dretwy

 

ja troche pogralem kenshim ale chyba bede zmieniac na kogos innego - ogolnie jeszcze swojej postaci nie mam

 

super podoba mi sie ten mortal, jak kod sieciowy bedzie dzialac tak jak wczoraj wieczorem gdy gralem to juz calkiem bedzie lodzio-miodzio

Opublikowano

Na tą chwile Kenshi, Kitana oraz Jax to moi faworyci. Ale 2dni to za mało aby całą resztę poznać.

Edytowane przez Salwador

Opublikowano

U mnie też padło na Kenshina:D

Sub Zero jakiś taki nie jaki :<

Edytowane przez Soul

Opublikowano

wczoraj trailem w sieci na sub zero kozaka, w wariacji z lodowymi klonami mnie miazdzyl po prostu, co chwile wpadalem w nie, zamarzalem i sadzil combosy piekelne

Opublikowano

Tak tą w której można rzucać klonem zapowiada się najlepiej trochę nim pograłem :)

Lecz póki co jakoś tak nie jak mi się nim gram :<

Edytowane przez Soul

Opublikowano

No ja jestem Mortal Kombatową konserwą. Od pierwszej części trzymam się Sub-Zero i tak będzie teraz (nawet jak Sub będzie jakimś low-tierem). Ostatnio całkiem dużo można było nim ugrać. Jak wygrałem jakiś turniej w pubie o 0,5, to chcieli go nawet zbanować :)

 

Wersja Suba z Klonami (Grandmaster) będzie pewnie podstawową. Na postaci teleportujące się pewnie będzie wybrać coś innego.

Edytowane przez Drantzell

Opublikowano

masz specjalny pasek energii odpowiadajacy za integracje z plansza wiec nie mozna z aren korzystac nonstop

interaktywnych elementow jest malo co mnie cieszy bo nie zrobili z tego drugiego injustice - z jeden lub dwa itemy (łopata, jakis konar, beczka) do rzucenia w przeciwnika i jakies liny/kamienie (glownie w rogach plansz) sluzace do ucieczki gdy przeciwnik niebezpiecznie zamknie nas w narozniku

 

gdy grasz vs na jednej konsoli czy w sieci player1 decyduje czy interakcje z planszymi wlaczyc/wylaczyc wiec jak widac gdy ktos uwaza to za glupi patent mozna temu nawet tak zaradzic

 

sa tez stage brutality oparte na tych itemach, o ktorych pisalem

Opublikowano

Bardzo fajne te "przeskoki" i elementy które pizgamy w przeciwnika, dodało to dynamiki i fajnego powera.

 

 

ps Arena Raidena prezentuje się cudownie, ten deszcz  :obama:

Opublikowano
  • Autor

Mi się najbardziej las podoba. Lubię takie klimaty. Nigdy w MK nie grałem dłużej niż 15 minut, teraz chciałbym posiedzieć nad tym dłużej. Reptile <3

Opublikowano

kazda z warunkami atmosferycznymi super - las, ta deszczowa raidena i te wzgorze z klasztorem w tle gdzie pada snieg <3

Opublikowano
  • Autor

Mam nadzieję, że nindżasy dostaną klasyczne stroje z jedynki :) z chęcią zapłacę

Opublikowano

A propos strojow to przypomnialo mi sie, ze w MK9 pare postaci mialy dodatkowe fatale, dostepne jedynie wlasnie po wykupieniu dlc ze szmatami. Jakos mam przeczucie, ze w MKX troche rozszerza ten pomysl...

Opublikowano

pierwsze slysze by w mk9 byly fatale eksluzywne dla ubranek

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.