Skocz do zawartości

Heavy Rain


XM.

Rekomendowane odpowiedzi

@waldusthecyc

 

Z tym dźwiękiem to się zgadzam niby dts a wszystko jest okropnie rozstrojone. Złe wyważenie pomiędzy dialogami, myślami a muzyką. Wiem, że można pogrzebać w opcjach ale od razu powinno być wszystko cacy. Nie lubię nic ściszać w opcjach.

 

Natomiast z tą grafiką już nie do końca ;]. Melina wygląda elegancko, na wysokim poziomie, ostre tekstury. Dbałość o szczegóły. Natomiast te miejsce przy autostradzie rzeczywiście prezentuje się gorzej. I tak też piszą w recenzjach, że pomieszczenia zamknięte stoją na wysokim poziomie natomiast gorzej z otwartymi terenami. Spadków animacji nie zauważyłem aż takich jak opisujesz. Fakt faktem również odniosłem wrażenie, że na cut-scenkach czy rozmowach lekko pada fremerate ale nie przesadzałbym. Co dziwne bezpośrednio podczas grania nie ma już takich "zwolnień".

 

Problemów z v-synciem natomiast nie uświadczyłem.

 

A twarze i ich mimika to mistrzostwo i to nie tylko podczas loadingów ;]. To samo animacja.

 

Edit: Trailery rwą to racja.

Edytowane przez SłupekPL
Odnośnik do komentarza

 

Komiczne ale w demie BC2 nie istnieje problem v-synca. Specjalnie ostatnio testowałem maniakalne rozglądanie się do góry, na boki, skosy i chyba tylko 1(!)raz było widać fajną linię zagubioną, więc nie wymyślaj.W Heavy Rain v-sync jest tylko czasami widoczny podczas ciekawszych akcji np. w mieszkaniu niewiasty.

 

 

 

nie wymyślam skoro mówie ze widziałem, jaki mialbym interes w tym zeby tu farmazony opowiadac? Mi sie V-sync w BC2 czasami rzuca w oczy na początku misji, to ze ty maniakalnie testowales i nie wykryles to powinienes sie cieszyc, mnie on te specjalnie nie martwi bo w trakcie gry nie wylapuje sie tego. ALe to nie temat o BC2, jak wpsomnialem w HR nie wylapalem Vsync, moze bardziej sie przyjrze pod tym kątem przy następnej okazji.

Odnośnik do komentarza

hmmmm... czyli faktycznie u każdego coś innego.

 

Przeszedłem demo kolejny raz i tak:

- V-SYNC ssie jak cholera: miejsce zbrodni, plus rozglądanie się po pokoju niewiasty. Ale najbardziej widoczny jest przy cut scenkach

- TRAILER tnie tak strasznie, że nie łapię o co chodzi, bo mi sceny przeskakują

- gubi klatki głównie podczas walki z kolesiem u niewiasty. i to gubi tak, że jeden cios potrafi mieć 3klatki (dobrze, że chociaż QTE nadążam)

- dźwięk - pada straszna. po graniu w demo HR odpaliłem BF:BC2 i znów byłem w niebie....

 

no nic, przedmucham konsolę (wiatrak na full) i może będzie lepiej - się wystudzi :teehee: hehe.

 

Mam nadzieję, że generalnie w wersjii full to wszystko zniknie, bo przez to nawet animacji twarzy nie śmiem oceniać (poklatkowa) :angry2:

Odnośnik do komentarza

Tak sobie czytam i czytam i wiecie co?... przerażacie mnie o.O Przycinki, znikające klatki, źle wyważony dźwięk i co jeszcze się znajdzie ciekawego w tym demie?... oby to faktycznie była tylko i wyłącznie wina konsoli, tudzież dema xP Tak czy inaczej - poczekajmy do premiery a wtedy będziemy oceniać xP taka mała sugestia ;) Ja tam staram się nie zrażać - szczęście w nieszczęściu, że nie mam neta do konsoli jeszcze podpiętego więc ocenianie dem mi nie grozi xP A tak swoją drogą to trochę szkoda że HR:chronicles nie będą dostępne w EK na płytce =/ chętnie bym sobie obczaił te epizody przed rozpoczęciem właściwej rozgrywki...

Odnośnik do komentarza

Co do dźwięku to się zgodzę. Jest kiepsko wyważony. Natomiast spadków framerate'u i problemów z V-synch'iem nie miałem, więc waldusthecyc ma chyba coś nie tak z konsolą.

Mam identycznie.

 

Aby uspokoić ludzi, to i ja dopiszę się, że praktycznie nie zauważyłem spadków animacji i V-syncu. Dodam jeszcze , że grafika i animacja naprawdę zrobiła na mnie wielki wrażenie (wykonanie artystyczne i design przesadzony jak dla mnie)

Odnośnik do komentarza

Ograłem demo. Szczerze mówiąc, wcześniej mało się interesowałem tą produkcją, ale demo wywarło na mnie piorunujące wrażenie. Poczułem się jakbym grał w RE albo SH. Rozmowa z dziwką bardzo ciekawie poprowadzona łącznie z bójką. Sterowanie bardzo intuicyjne, zupełnie nowe jak dla mnie.

 

A balon pewnie miał na myśli, że Quantic Dream przebili samych siebie. :thumbsup:

Odnośnik do komentarza

Przeprowadzam śledztwo czy to wino tylko mojej konsoli czy też może inni też tak mają... narazie trafiam na dwie zgoła odmienne opinie:

 

Unfortunately, the review code was sent out with some graphical and technical glitches: to name a couple, frame-rate drops and screen tearing.

 

z drugiej strony

 

I didn't notice either. Frame rate or tearing. I'm about to play it again and look for them. I didn't do any face closeups and corner stuff though. I just played it normally.

 

Oficjalne forum PS3 Community milczy, ale np. na NEOGAFIE już znajdziemy trochę narzekań

 

Liking the demo. The atmosphere is spot on, and the graphics are amazing (despite some FPS drops and tearing; at least there isn't a better-performing version on another platform, so my OCD isn't bothered :lol ).

 

Nie bardzo rozumiem jak mam interpretować słowo tearing w tym kontekście - wydaje mi się, że chodzi po prostu o przycinanie się gry (ja znam tearing w kontekście darcia się tasmy filmowej i spadku płynności filmu, ale to stare czasy :turned:)

 

What I didn't like was the framerate and some bugs in the animation, at one point Norman starts to talk to Blake with the ARI glasses on, he took them of, except Norman was standing with his arms crossed but the glasses was flying of his head, folding mid-air and flying back in the pocket, by them self!

 

Czyli generalnie nie tylko ja mam takie oko...

 

Tak czy tak, bugi są - kwestia "podwójnego" poznania policjanta daje w czambuł !!! Pomęczcie demo - ja zaliczyłem już dwie zwiechy podczas różnych dziwnych kombinacji (próbowałem wpaść pod pociąg :unsure:)

Odnośnik do komentarza

dobra już wiem co i jak Panowie i Panie.

 

Gra jest bardzo wrażliwa na ruch plików na dysku (w skrócie). Jak gracie w demo HEAVY RAIN to absolutnie nie można robić nic w tle. Wszelkie aktywności typu - ściąganie demo z PSN STORE w trybie background, wgrywanie mp3 z pendrive, ściąganie plików video z serwera plików - wszystko to powoduje, że gra się przycina.

 

Teraz chodzi faktycznie stabilniej, lecz niestety V-SYNC i bugi zostały. No nic trzymam kciuki za finalną wersję. Klimat fajny

Odnośnik do komentarza

 

Liking the demo. The atmosphere is spot on, and the graphics are amazing (despite some FPS drops and tearing; at least there isn't a better-performing version on another platform, so my OCD isn't bothered :lol ).

 

 

jesli chodzi o tearing w tym wytłuszczonym fragmencie to chodzi tu o "rwanie" animacji. Dokładnie ten fragment należy tłumaczyć tak :

 

(...) grafika jest zadziwiająca (pomimo spadków FPS i rwania, chociaż nie ma lepszej wersji na innych platformach/na innych platformach jest tak samo, wiec nie wpływa to na moje OCD? (.... hm [skrót od obsessive-compulsive disorder (zaburzenia obsesyjno-kompulsyjne) - wikipedia :) ] . W skrócie nie przeszkadza mu to w bardzo dobrej ocenie doznań wizualnych. :wink:

 

czyli tak jak to interpretowałeś.

Edytowane przez humanno
Odnośnik do komentarza

 

Aby uspokoić ludzi, to i ja dopiszę się, że praktycznie nie zauważyłem spadków animacji i V-syncu. Dodam jeszcze , że grafika i animacja naprawdę zrobiła na mnie wielki wrażenie (wykonanie artystyczne i design przesadzony jak dla mnie)

 

Przesadzony ? Co masz na myśli ?

 

Przesadzony w tym kontekście, że zaj ebisty, naprawdę oddający (przynajmniej w demku), klimat dobrego, mrocznego thrillrer'a.

Odnośnik do komentarza

 

Aby uspokoić ludzi, to i ja dopiszę się, że praktycznie nie zauważyłem spadków animacji i V-syncu. Dodam jeszcze , że grafika i animacja naprawdę zrobiła na mnie wielki wrażenie (wykonanie artystyczne i design przesadzony jak dla mnie)

 

Przesadzony ? Co masz na myśli ?

 

Przesadzony w tym kontekście, że zaj ebisty, naprawdę oddający (przynajmniej w demku), klimat dobrego, mrocznego thrillrer'a.

 

 

To się nazywa stylizacja ;p

Odnośnik do komentarza

Tearing to nie rwanie animacji. Co dziwne ja go w demie nie zauważyłem.

 

co w takim razie oznacza tearing uzyte w tym zdaniu, bo tłumacząc z ang i na logike to wlasnie to by wynikalo ze zdania, chyba ze w tym wypadku tearing ma konkretne znacznie "techniczne".

 

ps. ja tez go nie zauważyłem w demie.

Edytowane przez humanno
Odnośnik do komentarza

Tearing to nie rwanie animacji. Co dziwne ja go w demie nie zauważyłem.

 

co w takim razie oznacza tearing uzyte w tym zdaniu, bo tłumacząc z ang i na logike to wlasnie to by wynikalo ze zdania, chyba ze w tym wypadku tearing ma konkretne znacznie "techniczne".

 

ps. ja tez go nie zauważyłem w demie.

 

 

Tearing = screen tearing

Edytowane przez DJ1988
Odnośnik do komentarza

Tearing to nie rwanie animacji. Co dziwne ja go w demie nie zauważyłem.

 

co w takim razie oznacza tearing uzyte w tym zdaniu, bo tłumacząc z ang i na logike to wlasnie to by wynikalo ze zdania, chyba ze w tym wypadku tearing ma konkretne znacznie "techniczne".

 

ps. ja tez go nie zauważyłem w demie.

 

 

Tearing = screen tearing

 

no tak, czyli po prostu v-synch.. , mój błąd, nie rwanie animacji, tylko calego obrazu, źle sie wyraziłem.

Edytowane przez humanno
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...