Jump to content

jar3czek

Użytkownicy
  • Content Count

    224
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

121 Exclusive Sony

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna
  • Skąd:
    Warszawa
  • GamerTag:
    JaroslawZZZ
  • PSN ID:
    JaroslawZZZ

Recent Profile Visitors

828 profile views
  1. https://mega.nz/file/cHolBIYT#Pv3rd31QSq4YN5noS9M41C-srPj3s6RTrSc2knkfFIE mirror
  2. EDIT: zdążyli już ściągnąć wideo, zapodam zaraz jakiegoś mirrora
  3. Niektóre preordery na pudełka już latają po 299zł: Wersja digital 289zł, tak jak @suteq napisał w poście wyżej.
  4. Tutaj racja, fabryczne pasty i w X i PS4 to totalny szajs :p Chodziło mi tylko o kwestię samego IHS.
  5. Brak IHS to normalna rzecz w tego typu układach (nie montowanych przez użytkownika i bez sklejek różnych chipów) i według mnie pod względem odbierania ciepła to zaleta Tani nielutowany IHS (a nie oszukujmy się, na konsolach koszty są cięte ile się da) może spowodować problemy z jego oddawaniem, vide procesory Intela i ich słynny glut. Minusem braku IHS jest za to podatność na uszkodzenia mechaniczne, ukruszenie rogu chipu przy np zakładaniu chłodzenia = kaput (najczęściej takie sytuacje zdarzają się chyba w pecetowych GPU).
  6. jar3czek

    The Last of Us Part II

    Po co te nerwy chłopaki, przytulcie się na zgodę i po sprawie.
  7. jar3czek

    The Last of Us Part II

    Tak jak każdą inną, licznik odlicza tylko czas do możliwości uruchomienia. Może Ci ją już po prostu zassało?
  8. Thermal Grizzly Kryonaut w opakowaniu 5,55g(te mniejsze ma już ch.ujowszą oddzielną łopatkę) jest bardzo proste do równomiernego nałożenia. Nakładałem jakiś czas temu w PS4 Pro/PC i przy tym combo konsystencja + akcesoria do nakładania to dosłownie kilka sekund roboty do idealnie równego rozprowadzenia. Sama przewodność cieplna pasty też jest dobra - 12,5 W/mK (Arctic MX4 to dla porównania 8,5 W/mK).
  9. jar3czek

    The Last of Us Part II

    Miałem już taką akcję kilkakrotnie przy preorderach w euro rtv. Konsultant na infolinii może w takim przypadku wybrać w systemie termin jaki mu podasz, załatwiłem to właśnie w ten sposób ostatnim razem. Przy braku wyboru terminu nie liczyłbym, że dostarczą na piątek i nie anulują zamówienia po czasie.
  10. HRTF jest już przecież używany na wielu platformach od dawna w wielu różnych implementacjach, lepszych (jak np Creative) i gorszych (jak np PS Platinum Headset), programowo/sprzętowo (Windows Sonic na Xbox One/PC, inne wszelakie softy na PC) i jako oddzielny sprzęt(wszelakie dongle USB do słuchawek, SBX G6 po USB/toslink). Cały clue tego ficzera na PS5 polega chyba na tym, że rozwiązania podane wyżej opierają się na HRTF dla formatu źródłowego 5.1/7.1 Dolby/DTS/PCM do słuchawek stereo, w nowym rozwiązaniu Sony "kanałów" źródłowych ma być natomiast więcej (i z dodatkową płaszczyzną), podobnie jak w Dolby Atmos. Zakładając, że dany dev zaimplementuje dźwięk w takim formacie, w innym przypadku będzie to raczej zwykłe 7.1 -> Stereo.
  11. Która platforma? Na Xbox działa to w taki sposób, że wciśnięcie lewego analoga to toggle do wyciągnięcia/schowania broni, a do samego celowania służą dwa analogi - lewy do szybkiego ruchu i prawy - do dokładniejszego powolnego celowania. Nie wiem niestety czy tak samo działa to na PS3.
  12. jar3czek

    audio do pokoju

    Ja ze swojej strony mogę polecić Klipsch R-115SW, kawał solidnego suba
  13. jar3czek

    audio do pokoju

    Co do eARC, to wygląda to fajnie na papierze ale w praktyce nie jest tak kolorowo i duży zależy od implementacji po stronie TV. Przykładowo w OLED od LG jest to w moim przypadku praktycznie bezużyteczne i daje tyle co zwykłe ARC, przez to że implementował to debil z kretynem : 1) wszystkie aplikacje odpalane na TV maja ograniczenie wyjścia na DD/DTS, brak bezstratnych formatów i wielokanałowego PCM 2) przy podłączeniu innych urządzeń do TV(konsole, Apple TV itd) format dźwięku jest negocjowany na podstawie danych EDID TV, który a jakże nie ma ustawionej obsługi wielokanałowego audio po PCM, więc np w takim Xbox One X/Apple TV leci Dolby Atmos po PCM w 2.0, PS4 to samo PCM 2.0, ponownie jedyna opcja na wiele kanałów to tylko stratne DD/DTS (czyli podobnie jak zwykłe ARC, przy Dolby TrueHD/DTS HD według danych w EDID powinno pójść, tylko np konsole nie puszczają dźwięku z gier w tych formatach). I jest to problem całkowicie po stronie TV, po edycji danych EDID zaciągniętych przez PC, taki PCM 7.1 ładnie śmiga po eARC na ampli: Pacjent to LG OLED C9 + ampli Yamahy, LG ma wydać fixa EDID "kiedyś" do tej i nowej serii TV (problemu z pkt 1 nie mają zamiaru poprawiać). Mam nadzieję, że inni producenci TV mają to lepiej ogarnięte po swojej stronie.
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.