Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Final Fantasy XV

Featured Replies

  • Odpowiedzi 3,9 tys.
  • Wyświetleń 474,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Nic nie tracisz. Próbowałem ni no kuni, final xii-2, persone 4 golden, najwięcej wytrzymałem w personie bo jakieś 4 godziny. Niegrywalny gatunek, w 90% przypadków przez jałowy gameplay, a w 100% gier

  • @Zetta Skłamałbym jakbym powiedział że nie żyłem tematem Fabula Nova Crystallis od jego momentu zapowiedzi (koncept mi się bardzo podobał i działał na wyobraźnie a wtedy jeszcze Square nie dawało tak

  • Nie, to po prostu czekanie dosłownie 10 lat na jeden tytuł (drugi to Shenmue 3) i nie opieranie się na szmatławcu jakim jest Extreme czy PPE gdzie wszystkie newsy zżynają z Polygona, IGN'a czy Gamespo

Opublikowano

@Ficuś

Ale wiesz, że ten pierwszy screen jest z rendera? Jakość oprawy jest bardzo, bardzo dobra, do framerate'u można się doczepić (choć generalnie jest stabilny, nawet w mieście i z deszczem). Dodatkowo przecież gra jest polerowana na bieżąco.

Ja jestem bardzo zadowolony.
Trzeba pamiętać, że to generalnie mała pokazówka świata gry (w dodatku droga do zrobienia i darmowa dla użytkowników), a nie jej demo w pełnym sensie. Ot urozmaicone, interaktywne tech-demo.

 

Opublikowano

Niby to bardziej jakieś takie tech demo, ale fajnalowy klimat jest obecny IMO. Po demie i trailerach zapowiada się w sumie nieźle, może w końcu dobry FF po latach. Tylko framerate martwi.

Opublikowano

Demko skończone. Dosyć to dziwne było, bardziej takie tech demo które pokazuje możliwości silnika (pogoda, pora dnia). Walka z bossem była całkiem spoko chociaż jeszcze nie do końca wiem jak robić te uniki, bo za każdym razem jak robię rolla to i tak dostaje w dupe. 

Nagrałem cały gameplay to jak ktoś chcę to mogę wrzucić.

 

Szkoda tylko że całość można skończyć w jakieś 20-30 minut, no ale to w końcu tylko pokazówka ;)

Opublikowano

Framerate jest słaby w zasadzie tylko w tej pierwszej części. Od momentu wariacji na temat Alicji w Krainie Czarów było okej, nawet podczas używania zabawkowej wersji meteor shower i deszczu w mieście (przynajmniej dla mnie).

Jeszcze gdy zglitchowałem ostatnią lokację - wtedy framerate poszedł ostro w dół.

Edytowane przez Hendrix

Opublikowano

Ta muzyka w menu :banderas:

Obecnie gram w to demo i jestem oczarowany, chyba Fajnal wraca tam gdzie jego miejsce. Pod względem technicznym bardzo fajnie to wygląda, no i ta animacja.

Edytowane przez YETI

Opublikowano

Muzyka w demku jest bardzo, bardzo dobra i fajnalowa. Klimat dziwaczny, ale zrzucam to na karb konwencji dema i chyba będzie to pierwszy Fajnal po dziesiątce, którego łyknę na premierę.

Edytowane przez Bzduras

Opublikowano

Racja, muzyka to najmocniejsza strona tego dema, kazdy kawałek momentalnie wpada w ucho. System walki też wydaje się całkiem zgrabny. Szkoda, że demo jest tak krótkie, mogli przynajmniej dać lokacje z poprzedniego demka.

Opublikowano

Grając w demko zgarnijcie tarczę i shurikena, jest do zgarnięcia od kiedy można warpować :)
Sam warp działa dużo lepiej niż Duscae - warpstrike z najwyższego punktu daje od razu stuna, walka jest szybka, a nie ma jeszcze większości opcji.

(Generalnie radzę powalczyć sobie chwilę z "bossem" i dopiero ocenić walkę - to co robimy małym Noctisem ma się nijak do ogólnych wrażeń)
 

Opublikowano

A jak się warpuje? Nie pamiętam, żeby demo podsunęło mi taką możliwość :frog:

Opublikowano

Jest dopiero w końcowej walce z Iron Giantem, Carbuncle w trakcie walki uaktywnia to, później trzeba powtórzyć walkę, zwarpować się dość wysoko, ale tak żeby być na środku budynku i opuścić się. Spadnie się na platformę z dwoma przyciskami do aktywacji :)

Warpuje się przytrzymując Trójkąt / Y  (zwykłe przyciśnięcie to szybki warp - unik)

Edytowane przez Hendrix

Opublikowano

 

Ktoś chyba wcześniej wrzucał, ale wideo już zostało usunięte.

Edytowane przez YETI

Opublikowano

Ciekawe, co z tego finalnie wyjdzie. Jak SE nie spieprzy fabuły jakimiś banialukiem, jak to mają ostatnio w zwyczaju, to może być mocny strzał.

Opublikowano

Graficznie względem pierwszego dema na pewno na plus, jednak działa tak samo kijowo jak i demo, muszą to poprawić. Jeśli chodzi zaś o system walki, to nie jestem pewien czy mi się podoba ta zmiana. Wcześniej można było płynnie kontrować każdego wroga, tutaj czegoś takiego nie ma, a jak pojawia ci się opcja kontry, to masz wielki napis :square: przez 5 sekund, gdzie wcześniej na kontrę naprawdę trzeba było pracować. Np walka z Behemothem:

 

https://youtu.be/LkFwlebfm1Q?t=14m9s- na to parry miałem dosłownie ułamek sekundy (a z samym Behemothem walczyłem jakieś 25 minut więc na zakończenie walki taka akcja dała mi OGROMNĄ satysfakcję) gdzie w tym demie z Iron Giantem dali mi niemalże sygnalizacje świetlną kiedy mam co wcisnąć.

 

Usunęli też rożne kombosy w zależności od kierunku trzymania gałki, nie wiem czemu... :niedobrze:

 

Fajnie jednak że całość miała ten Finalowy klimat, jeśli mi porżną walkę na kawałki żeby masy mogły mashować atak, to chociaż klimatem się nacieszę.

Opublikowano

Cóż, przepych rodem z filmów Buza Luhrmanna połączony z klasycznymi motywami "dojrzewania podczas drogi", szekspirowymi zwrotami akcji i mitologią rodem z FF,  w sumie szykuje się powrót do starego podejścia pisania scenariuszy w Finalach (czyli pulpa z ambicjami i klasycznymi motywami).

@Bansai

Mi bardziej się podoba walka tutaj (oczywiście mowa o dorosłym Noctisie). Ładowanie paska, manualna zmiana broni, lepsze warpy i znacznie lepszy lock. Reszta dojdzie w pełnej wersji. (w Duscae był leveling na 20 poziom i pełna ekipa). Co do parry - tutaj mamy quasi-bossa i tutorial w sumie.

Czekam z wypiekami na pełną wersję, trzeba będzie się na deluxe'a rzucić - artwork Amano jest świetny.
Obczaiłem też już anime - jak na promocyjny materiał to jest nieźle.
 

Opublikowano

Cóż, przepych rodem z filmów Buza Luhrmanna połączony z klasycznymi motywami "dojrzewania podczas drogi", szekspirowymi zwrotami akcji i mitologią rodem z FF,  w sumie szykuje się powrót do starego podejścia pisania scenariuszy w Finalach (czyli pulpa z ambicjami i klasycznymi motywami).

No elegancko ujęte :)

Opublikowano

demko tuorialowe nudnawe ale ten trailer wyżej Reclaim your throne mnie kupił od razu

Opublikowano

muzyka - genialna

klimat - dosc ciekawy

system walki - podoba mi sie, na pewno nie bedzie to samograj

technikalia - na tyle lat roboty totalnie srednio, fajnie ze ida w open world z wielkimi miastami i warunkami ale calosc chodzi jakby serio czekala na ps4k

 

podsumowanie - jestem pelen nadziei, nie licze na jakiegos mesjasza ale jak poprawia technikalia to moze byc pierwsza japonska gierka open world ktora na prawde bedzie mi sie podobac i bedzie fajna

Opublikowano

Ciekawe czy będzie na netflixie, w końcu przy dostępności  było wyraźnie napisane: available to download & streaming services. Imo byłoby fajnie :v

Opublikowano

Obejrzałem wreszcie na spokojnie w zaciszu domowym te nowe trailery, obadałem demo, i nie powiem jaranko bardzo wzrosło  :banderas:  Co prawda obawy o aspekty fabularne nadal pozostają, ale raczej na pewno biorę na premierę.

Opublikowano

Wersja delux zamówiona z square shop, Ultimate olałem ze względu na cenę, boję się, że przez to znowu pójdą do góry ceny EK i te 80-90 funtów teraz to będzie nic...

Opublikowano

Tak bardzo od rana żyje dziś FFXV że zamówiłem ze Square sklepu wersje Deluxe i Ultimate (deluxe mój Brat łyknął). Już od czasu Duscae jestem bardziej niż kupiony (choć od 2006 nie przestałem wierzyć w ten tytuł) a jest tylko lepiej (minus to co opisał Bansai z halogenem, nawet na trailerkach da się to zauważyć ale może będzie można to w pełnej wersji wyłączyć). i weź tu teraz dotrwaj do 30 września (a na koniec roku czeka jeszcze nowa Zelda mfff będzie się działo).

Edytowane przez chrno-x

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.