Skocz do zawartości

Battlefield: Bad Company


Rutran

Rekomendowane odpowiedzi

Smutny, no cóż pozostaje wyciszenie przez Gamercarda.

Co do "vote kick" to może macie rację, czasem niektórzy dostają świra i teamkillują bez opamiętania, z tymże już teraz gra sama ich wykopuje po pewnym czasie. Gorzej, że osoby te mogą wrócić. Ale pamiętajcie, ze inni mogą dać też głosowanie bez wyraźnego powodu i przez nich dostaniemy kopa za zajęcie artylerii czy PL w Gamertagu. Ot z czystej złośliwości.

 

nie popadajmy w paranoję

 

wczoraj pograłem w Shadowruna, okazało się że w ekipie mamy debila co zabija swoich (nabijał killsy kataną, kretyn jeden), jako że nie ma respów więc mieliśmy przesrane

wiecie kto zwołał głosowanie żeby typa pogonić? koleś z przeciwnej drużyny

w SR jest to o tyle fajnie zrobione że przy pierwszy głosowaniu masz 3 opcje "wywalić X" "wywalić Y" "nie wywalać nikogo" (X to ten co zwołał a Y to ten na którego jest robione głosowanie)

w razie gdyby był wynik na 0 to nikt nie leci, ale przy drugim głosowaniu jakby był wynik "nikt nie wylatuje" to i tak ktoś wylatuje, albo ten co zwoływał albo ten na którego było zwoływane

więc złośliwość może się na kimś zemścić, i tak już było trochę razy

Odnośnik do komentarza
  • Odpowiedzi 845
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

O to sprytny sposób, ale bądźmy realistami - są małe szanse by wprowadzili to w BC.

 

się wie, dlatego też daję sobie siana z BC na razie

primo mam dosyć Gold Rusha

secundo mam dosyć przygłupów działających na szkodę drużyny - nic im nie można zrobić

ich naprawdę powaliło żeby dawać tylko jeden tryb gry z multi, nawet najlepsze ciasto może ci się obrzydzić jak ciągle je dostajesz

giera ogólnie ma za(pipi)istą przewagę nad innymi tytułami online, tu się nie da kampować - i za to mają skrzynę piwa

Odnośnik do komentarza
primo mam dosyć Gold Rusha

secundo mam dosyć przygłupów działających na szkodę drużyny - nic im nie można zrobić

ich naprawdę powaliło żeby dawać tylko jeden tryb gry z multi, nawet najlepsze ciasto może ci się obrzydzić jak ciągle je dostajesz

Tak, Gold Rush się już trochę przejadł, pozostaje czekać na Conquesta, który powinien wprowadzić trochę świeżości. Całkiem nowe mapy też by nie zaszkodziły.

 

 

 

Odnośnik do komentarza

ale kiego H kazdy SMG jest sielniejszy od PKM???

czemu ump jest skuteczniejsze (silniejsze) od m16???

g-u-p-i-e

aha co do szotgunow

wszyscy mowia ze maja za duzy zasieg

blad

to w innych grach maja za maly - i to jest fakt - mialem przyjemnosc strzelania no i to zdecydowanie nieprawda ze po 10 m srut jest rozrzucony w okrego o promioeniu metra (chyba ze sie uzywa spec. amunicji)

Odnośnik do komentarza
ale kiego H kazdy SMG jest sielniejszy od PKM???

czemu ump jest skuteczniejsze (silniejsze) od m16???

 

Bo to tylko gra. Jeśli chcesz realizmu, idź do wojska. Dobre zbalansowanie giwer to podstawa, a że przy okazji pojawiają się różnorakie paradoksy, to inna sprawa.

Zastrzeżenia mogę mieć tylko do wspomnianego przez Ciebie UMP - twórcy rzeczywiście mocno przeholowali ze statystykami owej broni, jednak biorąc pod uwagę fakt, że specjalista został troszeczkę pokrzywdzony pod względem gadżetów (tracer gun przydaje się rzadko, podłożenie C4 pod wrogi pojazd nie zawsze jest takie łatwe, a ponadto ta klasa nie ma możliwości leczenia się), podkręcenie parametrów pistoletów maszynowych wydaje się sprawiedliwym posunięciem.

Odnośnik do komentarza

to moze jesli nie chcemy realizmu (wzglednego) to niech humvee lata bo jest slabo opancerzony i uzbrojony i tzreba pojazdy zbalansowac jakos???

dziwne myslenie

w ogole klasy postaci - moim zdaniem o wile lepszym rozwiazanem byloby samodzilene wybieranie ekwipunku - czemu nie moge np nosic c4 jak mam assasult???

Odnośnik do komentarza
to moze jesli nie chcemy realizmu (wzglednego) to niech humvee lata bo jest slabo opancerzony i uzbrojony i tzreba pojazdy zbalansowac jakos???

dziwne myslenie

 

Nie odwracaj kota ogonem, mówimy o broniach, nie pojazdach, a sarkazm sobie daruj - najwidoczniej nie dociera do Ciebie fakt, że mechanizmy i sytuacje z codziennego życia nie mają racji bytu w wirtualnej rzeczywistości.

 

w ogole klasy postaci - moim zdaniem o wile lepszym rozwiazanem byloby samodzilene wybieranie ekwipunku - czemu nie moge np nosic c4 jak mam assasult???

 

Niech zgadnę - bo każdy brałby najlepszy osprzęt, przez co rozgrywka stałaby się nudna i schematyczna?

Odnośnik do komentarza
Nie podoba się to nie grać.

^^^ Genialny komentarz.^^^

Wybieranie samemu ekwipunku byłoby trochę bez sensu bo 90% wybrałoby najmocniejsze cechy każdej klasy i stworzyło z nich jedną. Mi się wydaje, że zamierzeniem twórców miał być teamwork w squadach. Jakby się upierać z realnymi obrażeniami od broni to dwie kulki z byle czego rozwiązywałyby sprawę. Tak jest całkiem dobrze.

Edytowane przez Dante
Odnośnik do komentarza

blablabla

czemu jesli naginamy parametry broni to nie mozemy pojazdow???

 

bad c mi sie podoba, tylko ze to mogla byc gra na 10 a wyszedl tylko dobry sieciowy szuter

1 tryb? smieszna ilosc map? dziwnie zbalansowane bronie (a ze sie da lepiej pokazal cod4)

 

najlepsze cechy danej postaci? super jak dla mnie;]

Odnośnik do komentarza
ale kiego H kazdy SMG jest sielniejszy od PKM???

czemu ump jest skuteczniejsze (silniejsze) od m16???

Wszystkie pistolety maszynowe zadają podobne obrażenia do karabinów, są po prostu o wiele szybsze, stąd to wrażenie większej mocy. Jednak nie nadają się do walki na odległość, skuteczne mogą być jedynie na średnich dystansach. Zresztą specjalista służy przede wszystkim do walki w terenie zabudowanym, ewentualnie może polować na pojazdy.

2) Jeżeli ludzie w teamie który się broni nie są kompletnymi ciapami to prawie na pewno obrońcy wygrają.

Niestety, ale tak to wygląda. Większość map stawia obrońców w lepszej sytuacji, przykładowo zdobycie ostatniego wzgórza na Harvest Day graniczy z cudem. Oczywiście dużo zależy od samych drużyn, czy choćby szczęścia, ale ogólnie defensorzy mają łatwiejsze zadanie.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
blablabla

czemu jesli naginamy parametry broni to nie mozemy pojazdow???

 

A co Ci nie pasuje w pojazdach? IMO wszystko jest ok.

 

bad c mi sie podoba, tylko ze to mogla byc gra na 10 a wyszedl tylko dobry sieciowy szuter

 

A czego oczekiwałeś? Rozbudowanego rpga?

 

1 tryb? smieszna ilosc map? dziwnie zbalansowane bronie (a ze sie da lepiej pokazal cod4)

 

Dlaczego wszyscy porównują CoDa z Bf-em? Przecież te gry mają zupełnie inną specyfikę - pierwsza to ciasne, zamknięte mapy, a druga - ogromne tereny z masą wszelkiego rodzaju wojskowych wehikułów. Stąd też parametry broni z Call of Duty całkowicie nie pasowałyby do charakteru rozgrywki w Bad Company.

Edytowane przez van_guard
Odnośnik do komentarza
nie no, HumVee jest tak wolne że łapy opadają, czołg jest szybszy

a z c4 lekko zwalili sprawę, typ to rzuca jakieś 0,5m od siebie (o ile nie bliżej - w sumie to to wygląda jakby mu z ręki wypadało) w MC można było kapitalnie walczyć z użyciem c4

Dla mnie zasięg rzutu C4 jest jak najbardziej uzasadniony. Gdyby wynosił on 2-3 metry, to niszczenie pojazdów byłoby zbyt proste. Obecnie wymaga ono trochę zachodu i szczęścia, a i tak specjalista w rękach dobrego gracza, to maszynka do mielenia żelastwa ;)

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...