Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Procedura serwisowa X360

Featured Replies

Opublikowano

Ja nie wiem, u mnie wszystko szybko trwało a informowany byłem na bieżąco. UPS działa sprawnie i konsolę z Niemiec dowozi w 2 dni.

  • Odpowiedzi 1,4 tys.
  • Wyświetleń 115,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Hej ,   moja konsola dotarła do serwisu w piatek 5 czerwca a już we wtorek 9 czerwca została wysłana spowrotem. Czy to możliwe że tylko 2 dni robocze leżała w serwisie??? Czy coś jest nie tak...??

  • Jasnowidzów nie szukam, może Tobie kolego by się przydał. Zapytałem żeby się dowiedzieć czy inni też mieli konsole tak szybko naprawione. Na infolinie już wcześniej zadzwoniłem ale powiedzieli że nic

  • Bardzo dziekuje:)

Opublikowano
Mam pytanie:czy numer telefonu na infolinię MS podany przez Hiva w pierwszym poście tego tematu jest nadal aktualny??

Próbowałem wczoraj zadzwonić z komóry - nie dało się. Jednakże porównując numer podany na pierwszej stronie, do tego co mam na instrukcji to ten sam ;)

EDIT: Teraz doczytałem, tylko dla telefonów stacjonarnych.

Edytowane przez Fisiu

Opublikowano
Próbowałem wczoraj zadzwonić z komóry - nie dało się. Jednakże porównując numer podany na pierwszej stronie, do tego co mam na instrukcji to ten sam ;)

EDIT: Teraz doczytałem, tylko dla telefonów stacjonarnych.

Fisiu, źle doczytałeś - tylko dla telefonów stacjonarnych połączenie bezpłatne, dla komórkowców już płatne. Jesteś już którąś osobą, która twierdzi, że z komórki nie może się dodzwonić. Ja dzwonię i rozmawiam bez problemu (ERA, abonament, poniedziałek - piątek od 9-17).

Opublikowano

ja wpisałem w telefonie komórkowym dokładnie tak: 00800 441 17 96 (z zerami)

i dodzwoniłem się bez problemu

 

btw. przesyłka przewidziana na 1.09 -_-

do Katowic przyjechała wczoraj o 6, ale widać że nie pracują w soboty

co to za firma kurierska? nawet poczta polska rozwozi paczki w soboty : O

Opublikowano
Próbowałem wczoraj zadzwonić z komóry - nie dało się. Jednakże porównując numer podany na pierwszej stronie, do tego co mam na instrukcji to ten sam ;)

EDIT: Teraz doczytałem, tylko dla telefonów stacjonarnych.

Fisiu, źle doczytałeś - tylko dla telefonów stacjonarnych połączenie bezpłatne, dla komórkowców już płatne. Jesteś już którąś osobą, która twierdzi, że z komórki nie może się dodzwonić. Ja dzwonię i rozmawiam bez problemu (ERA, abonament, poniedziałek - piątek od 9-17).

Era, tak-tak - połączenia nie można wykonać/zrealizować - już nie pamiętam co ten głupi robot gada do mnie. 0800******* - rozłącza w sekunde.

Edytowane przez Fisiu

Opublikowano
Era, tak-tak - połączenia nie można wykonać/zrealizować - już nie pamiętam co ten głupi robot gada do mnie. 0800******* - rozłącza w sekunde.

Ale tam się dzwoni 00800****** :D

Opublikowano

konsola wreszcie przyszła, wszystko lux, ale nie mogę skonfigurować połączenia z licvem :P równo na 2 tyg. od telefonu do microsoftu dostałem konsolkę

Opublikowano

A czy konieczny jest dowód zakupu(paragon?)? Co jeśli nie mam takowego?

Opublikowano
Era, tak-tak - połączenia nie można wykonać/zrealizować - już nie pamiętam co ten głupi robot gada do mnie. 0800******* - rozłącza w sekunde.

Ale tam się dzwoni 00800****** :D

K,urwa - przecież mówie, połączenia nie można wykonać przy numerze 00800, a przy 0800 rozłącze w sekunde :rolleyes:

Opublikowano

Yy może masz jakoś zablokowane połączenia za granice ? Ja normalnie z abo w erze dzwoniłem.

Opublikowano
A czy konieczny jest dowód zakupu(paragon?)? Co jeśli nie mam takowego?

Zazwyczaj nie. A jak będą chcieć a ty nie masz - nic, dosłownie nic - żadnej gwarancji :D

Na pocieszenie ci powiem, że słyszałem tylko o kilku przypadkach prośby o dowód zakupu.

Opublikowano

Kupiłem X'a jakiś miesiąc temu i tu pytanie : czy jeśli nie zarejestrowałem konsoli w ciągu 14 dni od daty zakupu(skąd ja to ku.rwa miałem wiedzieć?) gwarancja mi przepada? Czy źle zrozumiałem to co jest napisane w pierwszym poście tego tematu?

Opublikowano

Ader konsole rejestrujesz dopiero jak coś się zepsuje.

Niczym się nie przejmuj.

Opublikowano

Fisiu też mam Ere i za nic nie szło zadzwonić. Dopiero z Orange się dodzwoniłem. Specjalnie kupowałem kartę aby zadzwonić do serwisu.

Opublikowano

to nie lepiej wpaść do znajomego czy kogoś z rodziny żeby zadzwonić ze stacjonarnego? też się nie mogłem dodzwonić więc pojechałem do mojej dziewczyny i po bólu.

Opublikowano
Yy może masz jakoś zablokowane połączenia za granice ? Ja normalnie z abo w erze dzwoniłem.

Rozróżniasz abo od tak-taka?

 

Tylko czy w ogóle można wymieniać ten headset (nie mam paragonu, ani wersji premium [arcade z dyskiem 120])?

Opublikowano
Tylko czy w ogóle można wymieniać ten headset (nie mam paragonu, ani wersji premium [arcade z dyskiem 120])?

 

headsetu Ci nie wymienia skoto go nie ma w zestawie arcade

Opublikowano
Tylko czy w ogóle można wymieniać ten headset (nie mam paragonu, ani wersji premium [arcade z dyskiem 120])?

 

headsetu Ci nie wymienia skoto go nie ma w zestawie arcade

Dzięki za info. No to szykuje kase na nowy.

Opublikowano

Jak trzeba zapakować konsolę do wysyłki? Bo chcę mieć już wszystko gotowe już dziś, a zadzwonię w poniedziałek.

Opublikowano

W pudło od butów. Po drukarce, czymkolwiek. Owiń w gazety czy "cuś" i gotowe.

Edytowane przez Fisiu

Opublikowano

Na poczcie idzie dostać za 4zł pudło, które pasuje idealnie.

Ja nawrzucałem tam 3 gazety ( każda kartka osobno w kulkę i do kartonu ), podejrzewam, że mieli niezły ubaw jak to otwarli. :)

Opublikowano

Jak wygląda serwisowanie urządzeń które nie są w zestawie z konsolą(kamera, bezprzewodowy headset, gitara itp) też trzeba zadzwonić na infolinie czy do sprzedawcy?

Opublikowano
Jak wygląda serwisowanie urządzeń które nie są w zestawie z konsolą(kamera, bezprzewodowy headset, gitara itp) też trzeba zadzwonić na infolinie czy do sprzedawcy?

 

Idź do sprzedawcy. Jesteśmy w Unii, a i tak wiedza na temat praw konsumenckich jest niewielka :mellow: . Według prawa możesz w ciągu 2 lat wymienić produkt (u sprzedawcy) na nowy, jeśli przestanie on poprawnie funkcjonować - o ile masz ważny dowód zakupu i oryginalne opakowanie.

 

Opublikowano

Zapewne wysyłyjąc konsole do serwisu trzeba mieć podbitą karte gwarancyjną,mam racje??

A co jeśli mam nie podbitą i,co gorsza nie mam paragonu...? :huh:

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.