Skocz do zawartości

Procedura serwisowa X360


Rekomendowane odpowiedzi

A ja dzisiaj latałęm za kurierem a nie on za mną. Bosko. Wystarczyło, że wyszedłem na 1,5 godziny do lekarza (ach te kolejki u rodzinnego) a UPS zawitał w czasie mej nieobecności mod chatę. Ciekaw jestem dwóch rzeczy jak długo będę czekał na konsolę oraz czy wymienią mi wentyle na cichse zgodnie z tym co jest napisane w zgłoszeniu awarii. O wymianie osranego napędu DVD nie wspomnę bo to muszą zrobić.

Edytowane przez Gooralesko
Odnośnik do komentarza

@ Gryzli http://www.psxextreme.info/FAQ-Procedura-s...360-t70738.html

masz tam screena jak wyglada droga konsoli do serwisu i z powrotem...

 

Ja wysłałem konsolę 6 listopada, a juz dziś przyszła do mnie spowrotem. Nieźle- serwis do spółki z UPSem uporał się w 9 dni.

Zgłaszałem rysowanie płyt i wieszanie się gier. Moja konsola była wyprodukowana w 2006.

Nie cackali się z wymianą komponentów tylko dostałem w zamian inny egzemplarz wyprodukowany 9 wrzesnia 2008 r.

Generalnie wydaje mi się, że konsola jest głośniejsza od poprzedniej... z czego średnio jestem zadowolony.

Ogólnie UPS na 6 , serwis MS również na 6

zobaczymy jak będzie się sprawowała "nowa" konsolka

 

edit: kodu na miesiąc live'a nie dostałem... zadzownie w poniedziałek i zobacze czy cokolwiek można zrobić

Edytowane przez opall
Odnośnik do komentarza
Hmm.. Troszke dziwna sprawa. Konsola ma trafić do Frankfurtu, a teraz jest w DUSSELDORF. Przecież Frankfurt jest koło granicy z Polską, a Dusseldorf jest koło granicy z Holandią... :o

 

 

DUSSELDORF,

DE 14.11.2008 23:23 SKAN PRZYBYCIA

LANGENHAGEN,

DE 14.11.2008 19:19 SKAN WYJAZDU

W Niemczech sa 2 Frankfurty. Konsola jedzie nie do tego kolo granicy z Polska.

Odnośnik do komentarza
@ Gryzli http://www.psxextreme.info/FAQ-Procedura-s...360-t70738.html

masz tam screena jak wyglada droga konsoli do serwisu i z powrotem...

 

Ja wysłałem konsolę 6 listopada, a juz dziś przyszła do mnie spowrotem. Nieźle- serwis do spółki z UPSem uporał się w 9 dni.

Zgłaszałem rysowanie płyt i wieszanie się gier. Moja konsola była wyprodukowana w 2006.

Nie cackali się z wymianą komponentów tylko dostałem w zamian inny egzemplarz wyprodukowany 9 wrzesnia 2008 r.

Generalnie wydaje mi się, że konsola jest głośniejsza od poprzedniej... z czego średnio jestem zadowolony.

Ogólnie UPS na 6 , serwis MS również na 6

zobaczymy jak będzie się sprawowała "nowa" konsolka

 

edit: kodu na miesiąc live'a nie dostałem... zadzownie w poniedziałek i zobacze czy cokolwiek można zrobić

 

U mnie było identycznie, 360tka hałasuje głośniej ale i działa sprawnie. Po naprawie (początek czerwca) chodzi bez problemowo. Niedługo dash z hałasem załatwi sprawę ;) Zdrapki też nie dostałem, w zasadzie to nic oprócz tego, że wymieniono napęd i płytę.

Odnośnik do komentarza

Wyświetla się taki komunikat:

 

 

Typ: Paczka

Status: Doręczono

Dostarczono dnia: 17.11.2008

8:14

Doręczono do: FRANKFURT, DE

Podpisano: IA SCHMITT

Usługa STANDARD

 

Ale stan naprawy: Oczekiwanie na urządzenie w centrum serwisowym

Czy wszystko przebiega tak jak powinno? Oni jeszcze nie dostali konsoli? Ciągle czekają? Ale jest napisane: doręczono..

Odnośnik do komentarza

Wczoraj w imieniu kumpla dzwoniłem na infolinie ponieważ padł mu zasilacz gdy wszystko ładnie wytłumaczyłem miła pani powiedziała że posyła do mnie nowy zasilacz i przewód do prądu w osobnych paczkach, dodam ze w maju bez problem temu samemu koledze posłali nowego pada również bez wcześniejszego odsyłania go do nich. Że tak powiem bardzo fajnie.

 

Przy okazji zapytałem o gwarancje i jeżeli np. po dwóch latach od zakupu konsoli padnie nam np. napęd (a jak wiadomo na RROD mamy trzy lata gwarancji) to gdy sami zechcemy naprawić np napęd to oczywiście przepada nam gwarancja na RROD. W takim razie zapytałem ile kosztowała by np. naprawa tego napedu, a pani powiedziała że w takim wypadku wysyłamy do nich konsole na własny koszt i wtedy technicy testują konsolę i niezależnie od usterki płacimy za naprawe tylko ok 90 ojro :lol3:

Odnośnik do komentarza

hmm, ja to chyba musze pochwalić caly ten M$, zepsułami się konsola tydzień temu. Po zgłoszeniu awari M$ wysłał mi naklejkę dla UPS, zadzwoniłem po kuriera, zqabrał konsolę w środę, zero opłat za przesyłkę. wczoraj dostałem maila, że konsola trafiła do serwisu. Dzis zerknąłem na stronie jak prace postępują, a tu niespodzianka, konsola została" wymienona bądż naprawiona i jest w trakcie wysyłki", WOW, a pisali, że 2 tyg to ma zająć. :)

Odnośnik do komentarza

Serwis działa bardzo sprawnie ;) Konsoli nie mam sprawnej już 2 tygodnie i 2 dni (zepsuła mi się pechowo w piątek przed ostatnim długim weekendem i odebrana została do naprawy dopiero w środę).

Tydzień temu dostałam informację, że dotarła do serwisu, a dzisiaj dostałam informację, że konsola jednak nie dotarła.

Po telefonie na infolinię okazało się, że już jest naprawiona i czeka na odbiór przez kuriera. W sumie o ile dobrze pójdzie wszystko zamknie się w 3 tygodniach.

Odnośnik do komentarza

Nie mogłem dodzwonic sie dzis na infolinie MS[00800 itd] "połączenie nie może być zrealizowane" wtf? telefon w tpsa, normalny, stacjonarny, jakos nie widziałem po guglach żeby ktos miał podobne problemy, te numery są czasem blokowane czy to raczej może być jakiś tymczasowy problem?

Edytowane przez okoolarnik
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...