Opublikowano 4 sierpnia4 sie @pawelgr5 jest tego trochę w internecie, trzeba szukać stat growth Definitive Final Fantasy Tactics Stat Growth Guide - Bright Rock MediaA tak szczerze nawet jak grasz to widać w czym dana klasa się specjalizuje i nie trzeba do tego tabelek.
Opublikowano 4 sierpnia4 sie Na PSX przyznam, że miałem to trochę w dupie bo grindowałem na maxa jak leci i tak czy tak byłem niezniszczalny - Deep Dungeon na lajcie zrobione tym co wtedy miałem. Teraz jak już kiedyś kupię ten remaster to może trochę inaczej podejdę do maxowania postaci.
Opublikowano 4 sierpnia4 sie Gra jest tak łatwa, że to nie miało znaczenia, w remasterze może być inaczej, bo dodają tryb hard
Opublikowano 4 sierpnia4 sie Największym problemem jest to, że w FFT postaci które rekrutujesz zawsze startują na levelu 1, więc jeśli stracisz kogoś ważnego to spodziewaj się siermiężnego levelowania na dokokszonych mobkach które mają taką postać na strzała. Jesli nie masz na to jakieś obejścia to taka strata boli.
Opublikowano 4 sierpnia4 sie Gra niby łatwa ale przy pierwszej walce gdzie trzeba było pomyśleć (w Dorter Trade City) to parę osób odpadło, a redaktor CD-Action płakał że największym minusem FFT jest wysoki poziom trudności (i wlepił 7/10) xd
Opublikowano 4 sierpnia4 sie Pierwszy raz przechodziłem w wieku 12 czy 13 lat niewiele kumając z angielskiego, miałem tylko tabelki jobów z PlayStation Plus i jakoś dałem rade. No nie najlepiej to świadczy o tych lamusach z cd action. Przypomniało mi się Hoshigami, to była brutalna gra, nie dałem rady przejść na szaraku. Dopiero remaster na nintendo ds, bo był łatwiejszy
Opublikowano 4 sierpnia4 sie Problemem w tamtych czasach mógł być brak wiedzy na temat levelowania. Wszystko było spoko do momentu walki z Veliusem i ściana i jak się nie zrobiło dobrego savea to od początku. Znam takie przypadki.
Opublikowano 4 sierpnia4 sie 13 minut temu, Shen napisał(a):tylko tabelki jobów z PlayStation PlusNie ukrywajmy, ale to jest potężne ułatwienie. U mnie Ramza jest od dłuższego czasu monkiem z opcją noszenia ciężkiej zbroi - absolutny niszczyciel, ale widziałem, że te naprawdę potężne joby wymagają wylevelowania innych podklas i to często dwóch różnych. Staram się nie korzystać z poradników, aby odkrywać tę grę samemu, ale czuję, że odpadnę.
Opublikowano 4 sierpnia4 sie Ja w tamtych czasach pamietam tylko poradnik z któregoś numeru PSX Extreme. Tak czy tak to uparlem się żeby cisnąć na klase Ninja i miałem takich zawsze 3-4 w ekipie i to mi robiło robote. Velius dał mi potężną lekcję ale ostatecznie się udało.
Opublikowano 4 sierpnia4 sie 6 godzin temu, giger_andrus napisał(a):Problemem w tamtych czasach mógł być brak wiedzy na temat levelowania. Wszystko było spoko do momentu walki z Veliusem i ściana i jak się nie zrobiło dobrego savea to od początku.Znam takie przypadki.Byłem takim przypadkiem xd.Salon gier (98/99 rok), 1 save, okazjonalna farma a potem ściana nie do przejścia w postaci Wiegrafa (a ten 1 save to przed samą walką). Zacząłem od nowa jak już kupiłem sobie konsolę xd.
Opublikowano 4 sierpnia4 sie Jak wyjdzie jakiś remaster to pewnie zagram od nowa. Pamiętam jak miałem problem z jedną walką, gdzieś w środku gry. Był taki, rycerzyk czy może jakiś kapłan z dwoma przydupasami obok, coś w tym stylu. Walka się działa w jakimś zamku, chyba ze dwa tygodnie probowałem róznymi ustawieniami drużyny go ubić.Potem już wiedziałem że muszę lekko rozwinąć profesje w moim podstawowym składzie. Gamechangerem było odblokowanie podwójnego ciachania ninjy oraz wymaksowanie Orlandu i umieszczenie robocika i summonerki w składzie.Na moim kanale YT uchował się nawet mój stary gameplay z finałowego bossa, jak ktoś chce to może sobie looknąć jak kiedyś robiłem nagrywki z aparatu z 2Mpix nie mając dostępu do nowoczesnego softu Gameplayowo FFT był całkiem udany i nieco trudniejszy od innego taktycznego jrpga pt Sayiuki Journey West, który chciało mi się ukończyć aż dwa razy Edytowane 4 sierpnia4 sie przez SebaSan1981
Opublikowano 4 sierpnia4 sie 40 minut temu, SebaSan1981 napisał(a):Jedyne co mnie w grze rozczarowało to końcówka a dokładniej mówiącNie obejrzałeś zakończenia xd
Opublikowano 4 sierpnia4 sie Sęk w tym że grałem w wersję podpisaną flamastrem i po napisie "Game is Complete" nie wyświetliło mi się nic innego, żadna animacja, filmik, cokolwiek mimo czekania i wciskania wszystkich przycisków na padzie. Widziałem tyle ile mam nagrane na filmiku a walkę powtarzałem potem jeszcze ze dwa razy aby się upewnić czy się nic nie zbugowało..Dopiero po ponad czternastu latach człowiek się dowiaduje że jednak się zbugowało. Fuck
Opublikowano 4 sierpnia4 sie Właśnie obejrzałem! Żadnych wad, już poprawiam: edycja - usuń - zapisz. A teraz czekać tylko na 30września. Ogólnie jesień zapowiada się wyjebiście. FFT, Absolum, nowy HotShots Golf - dużo gierkowego dobrostanu!
Opublikowano 7 sierpnia7 sie W dniu 4.08.2025 o 08:09, łom napisał(a):Jest parę metod na tego pana a najłatwiejsza toSpoilerustawienie Ramzy na Monka z umiejętnościami Squire (aby miał Yell i Accumulate) + coś odnawiające życie (jakiś auto potion), w pierwszej fazie (jak walczysz z Wiegrafem) robisz Yell aby zwiększyć speed, później Accumulate i startujesz drugą fazę z Ramzą który jest w stanie jednym strzałem sprzątnąć pomagierów a dwoma głównego bossa.Udało mi się podbijając Speed to jakiś 34 i Bravery na 100 xd 2-3-4 tury pod rząd, w ogóle walka zrobiła się naprawdę prosta po zabiciu jego przydupasow. Bałem się, że będą się odradzać jak udead, ale pykło. Wielkie dzięki łoma
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.