Skocz do zawartości

Condemned 2: Bloodshot


Afroman

Rekomendowane odpowiedzi

Właśnie skończyłem drugi raz demo i teraz juz jestem pewien ze kupie ją na pewno w dniu premiery, czyli 28.03.08. Choć graficznie nie jest jakoś za(pipi)iście (niektóre tekstury wyglądają jak z ps2) to klimacik jest niesamowity. Ta czarna mazia po prostu wylewa sie z ekranu. System walki jest innowacyjny, intuicyjny i widowiskowy - nie grałem w kroniki ridicka ani w poprzedniego condamed. Odgłosy przeciwników i otoczenia brzmią bardzo prawdziwie. Szkoda ze niewiele elementów straszących wystąpiło w demie no ale to tylko demo. Myślę ze tekstórki w pełnej wersji tez będą lepszej jakości.

Edytowane przez Afroman
Odnośnik do komentarza

Demo bardzo pozytywnie nastawiło mnie do tej gry. Jest BARDZO klimatycznie. Grafika też w porządku. Szkoda jedynie, że latarka nie generuje dynamicznych cieni ... ale da sie to przełknąć. Gry nie kupie na pewno na premierę (na ten czas mam inne plany growe :P) ale wcześniej czy później pewnie się w pełną wersję zaopatrzę.

Odnośnik do komentarza

A no co ty, takie motywy to juz raczej standard w większoszci gier. Sam tytuł naprawdę mi się spodobał. Fajnie przedstawiona perspektywa- czuc ze sterujemy postacią a nie zlepkiem poligonów. Z poprzednią czescią nie miałem do czynienia więc jak dla mnie system walki jest świerzością i sprawdza się wyśmienicie. Jak tytułek potanieje to z pewnościa go sprawdzę w całości.

Odnośnik do komentarza
gierka nawet fajna,ale cos mi sie wydaje ze pelna wersja bedzie lekko monotonna?, jak cala gra bedzie w tej smolistej mazi... troche dennie by bylo na dluzsza mete.

 

Mam identyczne obawy do Twoich.

 

Z nadzieją ściągnąłem wczoraj demko ,wszak pierwsza część Condemned uchodzi za jeden z najlepszych horrorów tej generacji.Nie rozczarowałem się ale też wielkiego wrażenia demko na mnie nie wywarło.To mój pierwszy kontakt z serię i jakoś nie widziałem w tym fragmencie jakiś strasznych momentów(choć może po prostu akurat taki niezbyt ciekawy fragment etapu dali).To co fajne to system walki,jeszcze się z takim czymś w fpp nie spotkałem.Grafika buduje fajny klimat choć mogłaby być spokojnie lepsza.Szczególnie kują w oczy średnie tekstury(wyraźnie je widać np podczas wspaninaczki drabiną na dach budynku).Pewnie kiedyś zagram,ale najwcześniej gdzieś za rok,dwa

Odnośnik do komentarza

Demko jest ZA(pipi)ISTE!!To jest cos wspanialego na glosniczkach 5.1 schiz byl na okrąglo(doslowanie i wprzenosni)..a system walki MIODZIO!!Czuc jakbysmy sie naprawe naparzali po za brakiem bólu.Wogole sterowanie bohaterem to jest majstersztyk mozna sie super wczuc w postac.Klimat a la Max Payne moze z czasem znuzyc ale tak czy siak jest mrocznie i stracznie.Grafa??coz nie mozna miec wszystkiego:)Grunt ze tekstury sa dosyc ostre i widac wszystko w ciemnosciach:)

  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

Klimat, klimat, klimat... czy po tak krótkim demie można go ocenić, jeśli składają się na niego tylko ciemne lokacje i muza ??

Kolesie ze smoły na jeden strzał woglóle do mnie nie przemawiają jako "straaaszni" przeciwnicy a taki archaizm jak  brak skoku to już woła o pomstę do nieba. Nie mogli dać jakiegoś animowanego przeskoku przez przeszkodę czy czegoś w tym stylu ? Czułem się jak bym w Black na ps2 grał.

Poczekam jak stanieje, no chyba że do tego czasu coś lepszego wypłynie :) 

Edytowane przez Łebi
Odnośnik do komentarza
Klimat, klimat, klimat... czy po tak krótkim demie można go ocenić, jeśli składają się na niego tylko ciemne lokacje i muza ??

Kolesie ze smoły na jeden strzał woglóle do mnie nie przemawiają jako "straaaszni" przeciwnicy a taki archaizm jak  brak skoku to już woła o pomstę do nieba. Nie mogli dać jakiegoś animowanego przeskoku przez przeszkodę czy czegoś w tym stylu ? Czułem się jak bym w Black na ps2 grał.

Poczekam jak stanieje, no chyba że do tego czasu coś lepszego wypłynie :) 

 

Ciemne lokacje??a co w nocy maja byc jasne??:DA co do skoku to niby po co?wedlug mnie wlasnie jego brak wzmacnia realizm bo kto w prawdziwej walce skacze jak glupi??:P

Edytowane przez izon
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza
Klimat, klimat, klimat... czy po tak krótkim demie można go ocenić, jeśli składają się na niego tylko ciemne lokacje i muza ??

Kolesie ze smoły na jeden strzał woglóle do mnie nie przemawiają jako "straaaszni" przeciwnicy a taki archaizm jak  brak skoku to już woła o pomstę do nieba. Nie mogli dać jakiegoś animowanego przeskoku przez przeszkodę czy czegoś w tym stylu ? Czułem się jak bym w Black na ps2 grał.

Poczekam jak stanieje, no chyba że do tego czasu coś lepszego wypłynie  :)  

 

Ciemne lokacje??a co w nocy maja byc jasne?? :) A co do skoku to niby po co?wedlug mnie wlasnie jego brak wzmacnia realizm bo kto w prawdziwej walce skacze jak glupi?? :P

 

Mi nie chodziło o to że ciemne lokacje są złe ale o to że TYLKO na ich podstawie (i muzie) w demie budowany jest klimat ! Mam nadzieję że w pełnej wersji klimat nie będzie budowany tanimi chwytami, jak w np seri Resident Evil (hop coś z okna, łubu dubu za ścianą ;) ) ale za pomocą fabuły.

 

I gdzie ja tam napisałem że brakuje mi skoku w walce ??? Tylko jak widzę barierkę do pasa której nie mogę nijak przejść/przeskoczyć to w tym wypadku realizm i potrochu klimat lecą na pysk !

Odnośnik do komentarza
Klimat, klimat, klimat... czy po tak krótkim demie można go ocenić, jeśli składają się na niego tylko ciemne lokacje i muza ??

Kolesie ze smoły na jeden strzał woglóle do mnie nie przemawiają jako "straaaszni" przeciwnicy a taki archaizm jak  brak skoku to już woła o pomstę do nieba. Nie mogli dać jakiegoś animowanego przeskoku przez przeszkodę czy czegoś w tym stylu ? Czułem się jak bym w Black na ps2 grał.

Poczekam jak stanieje, no chyba że do tego czasu coś lepszego wypłynie  :)  

 

Ciemne lokacje??a co w nocy maja byc jasne?? :) A co do skoku to niby po co?wedlug mnie wlasnie jego brak wzmacnia realizm bo kto w prawdziwej walce skacze jak glupi?? :P

 

Mi nie chodziło o to że ciemne lokacje są złe ale o to że TYLKO na ich podstawie (i muzie) w demie budowany jest klimat ! Mam nadzieję że w pełnej wersji klimat nie będzie budowany tanimi chwytami, jak w np seri Resident Evil (hop coś z okna, łubu dubu za ścianą ;) ) ale za pomocą fabuły.

 

I gdzie ja tam napisałem że brakuje mi skoku w walce ??? Tylko jak widzę barierkę do pasa której nie mogę nijak przejść/przeskoczyć to w tym wypadku realizm i potrochu klimat lecą na pysk !

 

A no wsumie racja wedlug mnie powinno byc tak ze np nie mozna sobie caly czas skakac ale jak jest przeszkoda to pojawia sie znak ze mozna a la Gears of War i byloby super..No coz mam nadzieje ze fabularnie gra bedzie mocna chociaz Silenta raczej nie ma sie co spodziewac:)

  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

łoj potwierdzam klimat, klimat mimo że demko zapusciłem przed 20min (słonko na zewnątrz i ptaszki jeszcze spiewają (nie martwe)), to wsiąkłem. Amer oceniłeś muzykę/dźwięki na 8 naprawdę jest gorzej niż w demie? Bo po tym co mnie spotkało od mojego nagłośnienia to imo 9-10. Tylko te subtitle, no kufa pisali to dla głuchych :)

Odnośnik do komentarza

8 czyli bardzo dobry i tego się trzymam :) niestety - system ocen cząstkowych w PE nie pozwala na stosowanie "połówek", co bolało mnie szczególnie przy ocenie miodności/rajcowności gry (chciałem dać 7+).

 

czy wersja review wypadała pod tym względem słabiej od dema/pełnej gry? Tego nie wiem. I chyba nie do końca chce mi się w to wierzyć (sprawdzałem tylko wer na X360). Mówiąc szczerze nieszczególnie podobało mi się tu jedynie udźwiękowienie broni palnej stąd np. starałem się raczej z 9-tką nie wygłupiać.

 

a przy okazji, który poziom pokazuje demko? Jeśli nr 1 (czarna maź na ścianach i pogoń za dawnym znajomym) to jest to bezwzględnie jeden ze słabszych etapów gry :D

 

cieszy mnie solidna porcja zmina które spotkały C2, naprawdę. W jedynce parliśmy po prostu do przodu katując kolejne zastępy upierdliwych typów, a starcia ograniczały się jedynie do szybkiego okładania przeciwnika najlepszą z dostępnych na danym levelu bronią. Walka wręcz, combosy, dowolność w analizie - brawo!

 

niezwykle sugestywnie wypadają także późniejsze etapy, z których szczególne wrażenie zrobiły na mnie:

 

 

- wizyta w fabryce zabawek i możliwość posługiwania się występującymi tam lalkami jako bronią (granaty?). Małe, wredne "kukły" w paskudny sposób gaworzą do nas przewracając tymi swoimi czarnymi oczkami (lub tym co po nich zostało) ;)

 

- poziom w lesie: noc + śnieg + opuszczona chata w górach, gdzie później przyjdzie nam ratować się przed atakiem krwiożerczego niedźwiedzia, którego zwyczajnie nie da się zatrzymać - stres jak cholera, uff.

 

 

dobra gra.

Edytowane przez Amer
Odnośnik do komentarza

Wersja PS3 ma problemy z dźwiękiem a mianowicie

 

It transpires that the sound is dropping out every 30 seconds or so, not exactly helping with the suspense of slowly meandering your way through those dark and dreary levels.

 

W skrócie co jakieś 30 sek na chwile dźwięk chrupie, sam sie z tym spotkałem ale myślałem że to może wina konsoli a tu sie okazuje że to jest spory bug.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...