Skocz do zawartości


ping

Pochwal się...

Rekomendowane odpowiedzi

Parę zabawek dotyczących -(16)-

 

Vinyl z sailrabbit - jeden z 1000 istniejących egzemplarzy. Numerek 15 (lans)

sailrabbitai1.th.jpg

Po lewej, blaze of incompetence kupione od Phila Very, po prawej zoloft smile z dodatkowym trackiem i teledyskiem (wydanie od skośnych):

16hz0.th.jpg

Edytowane przez ping

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta


"rozowiutkie 6nastki"

Edytowane przez wozek

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

to tez sie pochwale troszeczke :)

 

 

Dodheimsgard - Supervillain Outcast

09032008002rf8.th.jpg

 

Meshuggah - Nothing (special edition)

re-edycja Nothing, nagrane na nowo + dvd ^^

09032008003um0.th.jpg

 

Raging Speedhorn - Live and Demos z autografem Johna Loughlina xD [/lans off]

09032008004ll4.th.jpg

 

 

Arkhon Infaustus - Orthodoxyn

cudne limitowane wydanie, na za(pipi)istym papierze, z oprawa a'la book of nod :] przekozacki szajsik

 

09032008jz9.th.jpg09032008005as6.th.jpg 08032008vh0.th.jpg

Edytowane przez Specu

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Gość _Milan_

wow, 4 oryginaly ;]

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
wow, 4 oryginaly ;]

 

ba ;]

mam jeszcze ze 4 ;D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Gość _Milan_

postanowilem ze wywalam wszystkie audio cd(kolo 600), lezy to na polce bez sensu, i zbiera kurz, a chwalic sie nie ma czym bo plyty z tytulami "platinum" czy "tdk" nie sa piekne.

 

wszystko zrzucam na mp3, i zostawiam tylko oryginaly na polce, przynajmniej bedzie cacy, skromnie, ale cacy ;]

Edytowane przez _Milan_

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

jak ci dysk pierd.olnie, to będzie lament

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Gość _Milan_

mam JUZ 13 plyt dvd zarchiwizowanych, glupi nie jestem.

 

 

a plyty do kartonu wywale i do piwnicy ;]

Edytowane przez _Milan_

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Gość Grzehoo

Powódź gminę Tarnowo zaleje i co wtedy.

 

 

Odpowiedź: akurat wtedy dysk je.bnie :)

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Gość _Milan_

grzesiu, idz szlochac przy dzwiekach mogwai

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Gość Grzehoo

Nie da się szlochać przy tak pozytywnej muzyce, Robuś.

 

Co do tematu: mam 5 oryginalnych płyt CD!!!!!!!!! 4 Kyussy i 1 GY!BE.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Moge wkleić print screen mego folderu z muzą, liczy się to? :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Gość tekA

kupiłbyś chociaż great milenko, kradzieju

 

kupiłbyś chociaż great milenko, kradzieju

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Na allegro za 3 dychy stoi więc może się skusze, ale to zawsze 0,7 Smirnoffa...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Gość tekA

na stereo masz z darmową przesyłką

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
to tez sie pochwale troszeczke :(

Raging Speedhorn - Live and Demos z autografem Johna Loughlina xD [/lans off]

09032008004ll4.th.jpg

 

Phi... Ja mam ze wszystkimi z RS.... :twisted:

 

Co do oryginałów to mam ich grubo ponad 100, same kolędy, disco polo i inne fajne przeboje z remizy.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
mam JUZ 13 plyt dvd zarchiwizowanych, glupi nie jestem.

 

 

a plyty do kartonu wywale i do piwnicy ;]

 

to się nie zdziw jak po latach okaże się że (pipi) z tych płyt odczytasz

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
to tez sie pochwale troszeczke :(

Raging Speedhorn - Live and Demos z autografem Johna Loughlina xD [/lans off]

09032008004ll4.th.jpg

 

Phi... Ja mam ze wszystkimi z RS.... :twisted:

[lans]Phi... ja też, ale We Will Be Dead Tomorrow z autografami od wszystkich :twisted: [/lans]

 

zresztą, jakbym kurna nie wiedział :D

Edytowane przez Specu

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Gość _Milan_
mam JUZ 13 plyt dvd zarchiwizowanych, glupi nie jestem.

 

 

a plyty do kartonu wywale i do piwnicy ;]

 

to się nie zdziw jak po latach okaże się że (pipi) z tych płyt odczytasz

 

 

mowie o plytach audio, po drugie nadal bede mial zaarchiwizowane na dvd, dodatkowo polowe mam podwojnie potrojnie zgrana, taki ze mnie balaganiarz.

 

bede budowal drogi i bedzie mnie stac na same oryginaly ;]

 

a TY jak diobel, wsyzstko oryginaly, czy tez zbierasz audio na platinumach?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

mp3 wypalasz jako audio? To z deka kalectwo;p

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Gość _Milan_

szczurek , ja nagrywalem te plyty jak Ciebie nie bylo na swiecie, nie mialem nagrywarki ani neta, szukalem muzy na informatyce w szkole, i lazilem po ludziach zeby mi sciagali i nagrywali w audio.

plus jeszcze czasy gdy sie kupowalo piraty na targu "bema"

lepiej tez bylo komus pozyczyc plyte, niz namawiac do sciagania.

odkad mam komputer nagralem kolo 100, a to dlatego ze mialem discmana, teraz juz tego nie robie, bo mam mp3 ofkoz.

 

ominal Cie ten etap, bo z tego co czytalem nie tak dawno jarales sie The black mages leszczu xD

 

nie laziles 5 tygodni dzien w dzien po targowisku by dorwac w koncu plyte "follow the leader" ;]

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

ahahahahahahahahahahahahhahaha

 

(pipi) jaki kozak i wogole stary wypier,dalacz xD a 5 tygodni za takim szajsem po rynku sie szwedal xD

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Gość tekA

za moich czasów to na targi się chodziło po dj bobo i kartridźe do pegasusa

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Gość _Milan_
ahahahahahahahahahahahahhahaha

 

(pipi) jaki kozak i wogole stary wypier,dalacz xD a 5 tygodni za takim szajsem po rynku sie szwedal xD

 

 

to Twoje zdanie, jestes jedynym ktoremu gusta nie zmienily sie od podstawowki ;]

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się


  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×