Skocz do zawartości

Praca dla Gracza


Drantzell

Rekomendowane odpowiedzi

Drzab w sensie robota. Nie no, chwali ci sie Dark serdz, ale patrzac na programistow i innych typow z tych wszystkich studiow developerskich odechciewa sie zyc. Zarywanie dziesiatek nocek pod rzad przed monitorem, zeby animacja byla rowna. No way, nic z tego, nu nu. Nie jest latwo, raczej. No jak ty robisz przy telefonach komórkowych, to nie ma az takiej presji chyba, nie? :]

Odnośnik do komentarza
Drzab w sensie robota. Nie no, chwali ci sie Dark serdz, ale patrzac na programistow i innych typow z tych wszystkich studiow developerskich odechciewa sie zyc. Zarywanie dziesiatek nocek pod rzad przed monitorem, zeby animacja byla rowna. No way, nic z tego, nu nu. Nie jest latwo, raczej. No jak ty robisz przy telefonach komórkowych, to nie ma az takiej presji chyba, nie? :]

 

Nie ma. Robota jest lekka i przyjemna i dziekuje przypadkowi, ze mnie skierowal w dobre miejsce, w dobrym czasie i dzieki graniu w (pipi)y na komorkach moge teraz utrzymac rodzine - tak wiec marna kase tez mozna wlozyc miedzy bajki - przynajmniej w krakowie.

Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc temu...

"[Wstęp możesz ominąć, gdyż dotyczy moich własnych rozterek - drażnią]

 

Zawsze chciałem pracować w branży gier - elektronicznej rozrywki. Myślę, programista - mówię, znam podstawy HTML(...). Myślę, dźwiękowiec - mówię, grałem na cymbałkach w zerówce. Myślę, grafik - mówię czy mówią, że mam dwie lewe ręce do rysowania. Myślę, Game Designer - mówię, tak w tym się spełnię(!). Mam tysiące setek pomysłów w głowie, moja kreatywność i oryginalność a zarazem specyficzność pozwoliłaby mi objąć to stanowisko. "

 

Jednak jest pewien szkopuł(?), czy jako "spełniony" maturzysta w wieku 19 wiosen, bez wykształcenia wyższego mógłbym się ubiegać o stanowisko Game Designer ?

 

Jak ćwiczyć, trenować, polepszać swoje skille ? Słyszałem o szablonie "Game Designera" (gdzieś w listach wyczytałem w Psx stronkę z szablonem ale gdzieś się zapodział w kotłowni(!) - prosiłbym o link.

 

Czy z dobrym projektem dostałbym pracę ?

 

Pozdrawiam !

Odnośnik do komentarza

gdyby projekt byl naprawde dobry to moze byal bys jakies szanse zeby go sprzedac, ale to co tobie wydaje sie dobre nie musi byc naprawde dobre, moze nie spełniac warunkow jakie dyktuje rynek (ma sie sprzedawac!) itp, bez zadnej szkoly pewnie sie nei znasz na rynku ;p

 

 

a pomysly w stylu "idzie taki robot i ooo walczy! ooo i strzelają sie! i potem wychodzi laska i tez strzela!ooo!" to wiesz :P

 

 

 

zapodaj jakis pomysł

Odnośnik do komentarza

Nie chcę Ci podcinać skrzydeł, ale ciężko może być. Z samymi pomysłami bez wcześniejszego doświadczenia czy jakiegokolwiek innego kontaktu (robienia lasek szychom) z procesem tworzenia gier nikt nie potraktuje cię poważnie. Wiele osób ma ciekawe pomysły, to samo przychodzi jak się gra już te kilka lat, ale do bycia reżyserem (bo rozumiem że o to Ci chodzi) to nie wystarczy. Kiedyś wiele osób zaczynało od programowania, tworzenia grafiki i to nadal jest chyba najlepsza droga do osiągnięcia celu.

 

 

Życzę jak najlepiej, chciałbym za kilka lat na Wikipedii pod hasłem Nookie przeczytać "...kariera tego guru elektronicznej rozrywki zaczęła się od wpisu na forum dla konsolomaniaków..."

Edytowane przez Łu#
Odnośnik do komentarza

Na chlopski rozum wydaje mi sie, ze najpierw najlepeij wkrecic sie w branze zeby nabrac jakiegokolowiek doswiadczenia jak wyglada proces tworzenia gry od srodka. Poszukaj pracy jakos jakis beta tester, teraz takich ogloszen jest coraz wiecej (jest kilku na forum w tym fachu), pracuj, sprawdzaj swoje pomysly i szlifuj je, po testerze mozesz zostac jakims level designerem a z czasem kto wie, po szczebalach wejdziesz na stanowisko ktore pozwoli ci wcisnac graczom swoje chore pomysly ;)

Odnośnik do komentarza

Tez kreci mnie praca w branzy, w zasadzie nie wyobrazam sobie zapier.dalania w czyms co mnie wogole nie kreci, wiec to jest jakas tam roga zawodowa dla mnie. Programowanie, muzyka, grafika odpadaja z braku opowiednich skilli. Ale design jak najbardziej wchodzi w gre. Oczywiscie racjonalnie patrzac na poletku mikro, gdyz ciezko, ba niemozliwym jest zostac lead designerem produkcji za grube miliony zielonych. Tylko motyw jest, jak sie wkrecic w to wszystko. Ogolnie jako wyjscie awaryjne moglbym sie zajac polonizacja, albo przenoszeniem polskich tytulow na jezyk angielski. Najbardziej prawdopodobna opcja.

Odnośnik do komentarza

Wydaje mi sie ze np hobbista programista (lol), ktory nie ma szkoly, a ma naprawde porazajace umiejetnosci, ma wieksze szanse niz typ po dobrej uczelni, ktory ma papier ze swietna ocena, ale w praktyce koledze co w wolnym czasie dlubal przy c++ czy asemblerze moze buty czyscic.

Odnośnik do komentarza

game designer - wymagania z kilku wlasnie przejrzanych ogloszen:

REQUIREMENTS:

• 3+ years game design experience including systems design experience on a shipped product.

• Ability to write scripts to manage game events (xml script experience highly desirable)

• Ability to both conceptualize and implement game ideas using various tools and technology

• Strong communication and technical writing skills, i.e., ability to convey ideas and concepts in a clear, detailed, and organized manner through verbal and written communication

• Demonstrable success in creating compelling game-play, scenarios, activities, and encounters

• Strong organizational skills, e.g. ability to multitask and keep track of minute details as well as the big picture

• Strong computer skills (very comfortable with apps such as MS Word, Excel, Visio, Illustrator, Photoshop, different game editing tools etc.)

• Art and programming (e.g. scripting) experience or background a huge plus

• An avid gamer with knowledge and understanding of various games and game types, as well as the drive and motivation to push the industry forward creatively

• Feel comfortable designing within the design constraints

• Creative writing talent a plus

• Database knowledge a plus

 

 

# Must be a hardcore gamer. The only activity that you enjoy more than playing games is creating games for others.

 

# Must be very familiar with shooter games, of all types, especially the genre’s milestone titles.

 

# Must have deep experience with at least 2+ different shooter editors. Experience with non-shooter editors is another plus.

 

# Must have at least 2+ years of level design experience on shooter games. Additional non-shooter experience is a plus.

 

# Must have strong written and verbal communication skills. Can write technical documentation for standards and scales when the time comes.

 

 

• Must showcase strengths in imagination and creativity.

 

• Excellent analytical, facilitation and organizational skills required.

 

• 4-7 years of game design experience.

 

• Shipped multiple games as lead designer.

 

• Experience managing and mentoring junior designers.

 

• Demonstrated ability to be self-motivated- meeting deadlines is required.

 

 

Z 5 pierwszych ogloszen jakie przejrzalem w zadnym nie ma mowie o jakichs specjalnych szkolach/edukacjach. Grunt to zdobyc doswiadczenie, a po nie trzeba sie wkrecic zaczynajac od czegos mniejszego (betatester?)

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...