Skocz do zawartości

Fallout 3


_mike

Rekomendowane odpowiedzi

czy w wersji PL jest mozliwosc grania z angielskim dubbingiem i polskimi napisami?

 

bierz po Polsku, chyba ze chcesz koniecnzie mieć szybko dodatki, ale nie wiem czy warto za nie płacic - moze za broken stell. Grałem w trzech opcjach i najbardizej mi się podobało właśnie po Polsku. Na początku cieżko było się przyzwyczaić, ale potem uznałem, że jest nawet lepiej nież po angielsku, czy z napisami.

Odnośnik do komentarza

Skończyłem właśnie Point Lookout, IMO to najlepszy dodatek jeśli chodzi o questy i miejscówki (Broken Steel pozostaje najlepszym w ogóle przez swój wpływ na rozwój postaci). Miejscówka dość spora i zawiera kilka ciekawych miejsc, miejscami przywołuje na myśl Prypeć w CoD4. Nie jest szczególnie strasznie, ale na pewno klimatycznie, a jeden z questów pobocznych szczególnie mi się spodobał (

podążanie śladami chińskiego szpiega

). Poza tym ten DLC najbardziej przypomina podstawkę jeśli chodzi o sam gameplay, mamy kawałek otwartego świata i nieliniową rozgrywkę, questy poboczne i nie trzeba szukać jakiś pierdół jak The Pitt. Na pewno warto.

Odnośnik do komentarza
IGN: Will Point Lookout or Mothership Zeta once again lift the level cap for 360 and PC players that have hit 30 already?

 

Todd Howard: Neither affects the level cap, so it's whatever your game is already at. If you have Broken Steel, it will be 30, if not, it will be 20.

Czyli nie podniesie, zresztą jakby podnosił to nie miałoby wielkiego sensu, zakładając, że większość graczy będzie miała już ukończone w momencie zakupu podstawkę i inne DLC. A wtedy wymagające mnóstwo expa levele 30-40 byłyby niemalże nieosiągalne przez normalne granie.

Jak dla mnie to nawet jeśliby podnosili jednak limit, to nie powinni już dawać osiągnięć za poziomy.

 

Mam jeszcze nadzieję, że dojdzie 300 GS i calakiem będzie 1750 a nie jakieś dziwne 1550 czy 1650.

Edytowane przez Wampis
Odnośnik do komentarza

Jezu jakie ty masz problemy koleś.

 

Osobom które skończyły BS, mają ten 30 level i patrzą na statystyki swojego herosa nie wydaje się dziwne, że prawie wszystkie umiejętności mają wymaksowane lub prawie wymaksowane?

 

Bethesda popełniła kardynalny błąd jeszcze przy developingu podstawki. Robiąc level cap zabezpieczyli się przed tym co ma miejsce po przejściu BS czyli wymaksowaniu statsów. A co za tym idzie kompletnemu zaprzeczeniu sensu istnienia rozwoju postaci i wyboru konkretnej specjalizacji. Gdyby "odległości" pomiędzy poszczególnymi poziomami były takie jak należy, xp za zabicie wrogów odpowiednio zbalansowane, dojście do poziomów 20-24 stanowiłoby wyzwanie oraz ilość pkt. umiejętności przyznawana co level byłaby proporcjonalnie zmniejszona, to system rozwoju postaci byłby idealnie wyważony. Coś dla hardcorowców - osiągnięcie conajmniej 20 poziomu byłoby nie lada wyzwaniem. Dokładnie tak samo jak w poprzednikach gdzie od 15-18 poziomu zaczynały się naprawdę porządne perki będące nagrodą za tak wysoki leveling swojego gostka.

Odnośnik do komentarza

nabijanie poziomów to taka mentalna masturbacja, każdy ją lubi w rpg i każdego cieszy ;) w przypadku F3 można by zreformować cały system i np zrobić tak jak we wcześniejszych częściach, że od pewnego poziomu np 50 pkt aby nabić sobie pkt umiejętności do broni to trzeba wydać dwa punkty. ewentualnie statsy do 200 powiekszyć, ale znów zmniejszyc ich skuteczność na 100. perki można by też rzadziej rozdawać. wszystko było by do zrobienia, ale teraz już chyba jest za późno.

Odnośnik do komentarza

Owszem ale nabijanie poziomów służy konkretnemu celowi - byciu lepszym w jakiejś tam profesji (czyt. umiejętnościw F3), ulepszaniu atrybutów (jak w TESach) lub jednemu i drugiemu (jak w Gothicach). Tu, po osiągnięciu 30 poziomu, mamy gostka dobrego dosłownie we wszystkim co fabryka dała. Jak sam już zauważyłeś nie tak powinien wyglądać system rozwoju postaci w erpegu.

 

ewentualnie statsy do 200 powiekszyć, ale znów zmniejszyc ich skuteczność na 100. perki można by też rzadziej rozdawać.

Nie wiem czy sam na to wpadłeś czy grałeś w F1 i F2 ale tak dokładnie było ;) I było to idealne rozwiązanie (bo troszkę wymagające myślenia i taktyki przy podejmowaniu decyzji co wybrać i kiedy wybrać).

 

np zrobić tak jak we wcześniejszych częściach

Faktycznie grałeś. Nie zauważyłem tego fragmentu.

Odnośnik do komentarza

Miałem przerwę w graniu, ciągle jestem na początku i mam problem - gdzie najlepiej sprzedać rzeczy, które znalazłem w opustoszałym markecie na zlecenie tej laski, która pisze książkę? Wiadomo, że coś sobie zostawię, ale obecnie mój bohater nosi ponad dwa razy więcej bagażu niż powinien, jeśli chce biegać. Mogę sprzedać przedmioty jej, ale ceny ma, jak na mój gust, zaniżone.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...