Posted January 29, 200817 yr Nowe obrazki http://www.ene3.com/archives/020465.html Pip-boy Model 3000 http://www.n4g.com/News-104935.aspx
January 29, 200817 yr - jedną z podstawowych cech Fallouta 3 jest to, że nie da się zrobić wszystkiego w tej grze Kurna tez mi nowosc ze nie moge zrobic wszystkiego w danej grze W jednej możesz, w drugiej nie możesz. To nadaje oryginalne cechy grze. W "crapie" robisz wszystko w kilka godzin, w ambitnej grze masz kilka podejść w kilkadziesiąt godzin i nadal cię ona zaskakuje i kręci
January 29, 200817 yr Chodzi tutaj o błąd w sensie zdania chyba. Jak dla mnie z niego wynika że taka nowością tego fallouta jest to że w grze nie da się zrobić wszystkiego co się sobie wymyśli. Chodziło o to że za jednym podejściem nie da się wszystkich questów itp zrobić. Zobaczymy co wyjdzie z tego Falliviona juz za całkiem niedługi czas (patrząc oczyma tego kto czeka od dnia kiedy przeszedł 2)
January 30, 200817 yr Chodzi tutaj o błąd w sensie zdania chyba. Jak dla mnie z niego wynika że taka nowością tego fallouta jest to że w grze nie da się zrobić wszystkiego co się sobie wymyśli. Chodziło o to że za jednym podejściem nie da się wszystkich questów itp zrobić. Zobaczymy co wyjdzie z tego Falliviona juz za całkiem niedługi czas (patrząc oczyma tego kto czeka od dnia kiedy przeszedł 2) mam na dzieje ze tak bedzie nad f2 spedzilem jakies 3 lub 4 lata grajac codziennie i zaskakiwal mnie zawsze czyms nowym jakism szczegolikiem a pozniej mimo ze juz wszystko mialem obcykane to wracalem do niego jak do dobrej ksiazki...ach ilez to jeszcze czekania
March 21, 200817 yr Jako wielki fan serii - trójkę kupuję w ciemno. Nigdy nie sądziłem, że zagram w F3 na konsoli, ale w takiej formie (a'la Oblivion) mogę to przełknąć
March 21, 200817 yr Ciekawi mnie jak długo jeszcze będą czekać z pokazaniem światu pierwszego grywalnego kawałka kodu. Mieliby przynajmniej czas na wysłuchanie uwag dotyczących pokazanej części. Naprawdę bardzo chciałbym ujrzeć choć minutowy urywek in-game.
March 25, 200817 yr http://www.xbox360achievements.org/news/news.php?id=867 -Over 200 endings, since last week. The 12 endings was surpassed sometime ago. -The game is twice bigger than what they thought in the beginning. -Always just one humanoid-type companion, and another NPC like Dogmeat. -Dogmeat can die, but they are working on his health and how you maintain him. -Dogmeat can be given assignments, and will try to follow them with his Radiant AI. -Brotherhood of Steel doing their own thing; already in finished state on the game; they are on the verge of extinction, you’ll interact with them a lot more after a determined point in the game. -The game is finished, but needs a lot more polishing and testing, they are doing many playthroughs; they keep adding stuff, sometimes it takes 100 hours to play, just the main quest takes about 20 hours. -Absolutely tracking at fall 2008." chyba sobie jaja robią
March 25, 200817 yr dokladnie jak mowi diabeu, to beda rozne wariacje, kombinacje i wychodzi 200 ;]. Podobno juz w fallout 2 czy tam 1 przy kombinacjach wychodzilo wiecej..
March 25, 200817 yr Właściwie zależy, jak na to patrzeć. Zakończenia dwa były w F1 (zwykłe i, jeśli się uprzeć, zwycięstwo Mastera), w 2 było tylko jedno. Chyba żeby traktować jako zakończenia to, co w podsumowaniu mruczał sobie Ron Pearlman. Kiedy już ukończyło się grę i zobaczyło zakończenie (w dwójce wybuchnięcie platformy wiertniczej), mieliśmy coś na kształt podsumowania - fotki miejscówek, w których byliśmy, i tekst, co się dalej z nimi działo. Tekst był zależny od tego, co w danej mieścinie zrobiliśmy. Z reguły był to tekst A (robiliśmy dobrze) lub B (zrobiliśmy lokalnej społeczności kuku). Wariacje polegały na "pełności" tekstu (czyli jak głęboko weszliśmy w problemy danego miasteczka). Tak czy siak, gadka o setkach zakończeń to gruba przesada, nawet jeżeli jako "zakończenie" będziemy brać te podsumowania.
March 25, 200817 yr Niech lepiej zaprezentują gameplay zamiast wabic wzrok fanów sagi hasłem "200 zakończeń" Jak mi napisza, że dialogi będa kalką (pod względem rozbudowania, ma być absolutne przeciwnieństwo Oblivionowych) tych w F1 i F2 to się ucieszę i poklepię ich po pleckach mówiąc przy tym pracujcie dalje bo jesteście na dobrej drodze. Ale dotychczas nie ujawinili niestety żadnych konkretów. Edited March 25, 200817 yr by Gooralesko
March 25, 200817 yr Na ich miejscu bym nie ujawniał za duzo i robił hype sama nazwą. troche ludzi będzie na pewno zawiedzionych boprzy tym tytule wymagania są olbżymie i musi dorównac dwóm genialnym poprzednikom.
March 25, 200817 yr Ciekawe czy i tym razem będzie można łatwo kraść, zabijać stimpackami a combo f5-f6 będzie nadmiernie eksploatowane. A Bethesda zamiast 200 niech lepiej zrobi 2 ale za to takie, które będą wisienką na torcie. Edited March 25, 200817 yr by greah
March 26, 200817 yr mnie osobiscie troche zdziwil brak normalnych znanych nam broni (w sumie rozumiem ze przyszlosc ale zeby rezygnowac z dotychczasowych zdobyczy techniki) w jednym z wywiadow przeczytalem ze zostanie w sumie kilka broni chyba a reszta to beda jakies tam wymyslone:/ troche zbilo mnie to z tropu:/ no i rzecz najwazniejsza czy beda dzieci w grze:) mam nadzieje ze ta jednak nie zrobia papki ktora ocenzuruja zeby tylko dotrzec do jak najwiekszej liczby ludzi EDIT: Jesli tylko zostawia mi to lazenie po pustkowiach, mozliwosc oslaniania karawan albo kopania grobow odstrzelenie komus nogi itd itp. to zawsze to bedzie cos na oslode;P Edited March 26, 200817 yr by danielskii
March 27, 200817 yr Właściwie zależy, jak na to patrzeć. Zakończenia dwa były w F1 (zwykłe i, jeśli się uprzeć, zwycięstwo Mastera), w 2 było tylko jedno. Chyba żeby traktować jako zakończenia to, co w podsumowaniu mruczał sobie Ron Pearlman. Kiedy już ukończyło się grę i zobaczyło zakończenie (w dwójce wybuchnięcie platformy wiertniczej), mieliśmy coś na kształt podsumowania - fotki miejscówek, w których byliśmy, i tekst, co się dalej z nimi działo. Tekst był zależny od tego, co w danej mieścinie zrobiliśmy. Z reguły był to tekst A (robiliśmy dobrze) lub B (zrobiliśmy lokalnej społeczności kuku). Wariacje polegały na "pełności" tekstu (czyli jak głęboko weszliśmy w problemy danego miasteczka). Tak czy siak, gadka o setkach zakończeń to gruba przesada, nawet jeżeli jako "zakończenie" będziemy brać te podsumowania. Owszem w F2 Nalezy traktowac podsumowanie jako czesc zakonczenia( same outro byloby conajmniej.... niewystarczajace). Wcale nie do konca, natomiast, bylo to tak, ze albo zrobilismy dobrze albo zle... z tego co pamietam kazde miasto mialo swoje problemy np. o kopalnie zlota w Redding walczyly 3 potezne miasta, to z kim zawrza saojusz zalezalo od ciebie, w Renno z koleji wojna mafijna, Geko i zepsuta elektrownia blablabla od tego jak potocza sie losy miasta bylo zalezne pd wielu twoich decyzji i cholernie dobrze mi sie tego zawsze sluchalo wiec F3 pod tym wzgledem spelnia swoja role... Czego sie boje odnosnie F3... po pierwsze chcialbym aby statystyki pozostaly z 2, plus kilka nowych ale pod rzadnym pozorem nie powinno sie zmniejszac ich ilosci, to chyba najbardziej rozbudowany erpeg pod tym wzgledem. Klimat... postnuklearny swiat to moj zywiol ale w Tactics nie bylo juz tego co w 2 czesci... mianowicie mozosc przebywania posrod tych podupadlych miast, zmarnowanych ludzi... cpunow, dziwek i bezdomnych sierot, kto gral ten zrozumie... nie chce czegos ala gears of war z doswiadczeniem i mapa, chce w tym zyciu uczestniczyc, no i fabula oraz humor... uwielbialem go, smialem sie do upadlego, wiecie dialogi typu - czy to co wyrasta ci z glowy to galaz? - Tak to galaz, nazywa sie Billy i czesem do niego mowie gdy jestem samotny, buahahaha zartuje!... nazywa sie Wiliam! Pozatym dwojka byla wogole gra ponadczasowa, na trzecza czesc czekam od 8 klasy podstawowki( powaznie) gdy odkrylem F2 a mam juz 23 lata i kupie ja bez wzgledu na wszystko a czy bede zalowal... cholera wie
March 27, 200817 yr Właściwie zależy, jak na to patrzeć. Zakończenia dwa były w F1 (zwykłe i, jeśli się uprzeć, zwycięstwo Mastera), w 2 było tylko jedno. Chyba żeby traktować jako zakończenia to, co w podsumowaniu mruczał sobie Ron Pearlman. Kiedy już ukończyło się grę i zobaczyło zakończenie (w dwójce wybuchnięcie platformy wiertniczej), mieliśmy coś na kształt podsumowania - fotki miejscówek, w których byliśmy, i tekst, co się dalej z nimi działo. Tekst był zależny od tego, co w danej mieścinie zrobiliśmy. Z reguły był to tekst A (robiliśmy dobrze) lub B (zrobiliśmy lokalnej społeczności kuku). Wariacje polegały na "pełności" tekstu (czyli jak głęboko weszliśmy w problemy danego miasteczka). Tak czy siak, gadka o setkach zakończeń to gruba przesada, nawet jeżeli jako "zakończenie" będziemy brać te podsumowania. Owszem w F2 Nalezy traktowac podsumowanie jako czesc zakonczenia( same outro byloby conajmniej.... niewystarczajace). Wcale nie do konca, natomiast, bylo to tak, ze albo zrobilismy dobrze albo zle... z tego co pamietam kazde miasto mialo swoje problemy np. o kopalnie zlota w Redding walczyly 3 potezne miasta, to z kim zawrza saojusz zalezalo od ciebie, w Renno z koleji wojna mafijna, Geko i zepsuta elektrownia blablabla od tego jak potocza sie losy miasta bylo zalezne pd wielu twoich decyzji i cholernie dobrze mi sie tego zawsze sluchalo wiec F3 pod tym wzgledem spelnia swoja role... Czego sie boje odnosnie F3... po pierwsze chcialbym aby statystyki pozostaly z 2, plus kilka nowych ale pod rzadnym pozorem nie powinno sie zmniejszac ich ilosci, to chyba najbardziej rozbudowany erpeg pod tym wzgledem. Klimat... postnuklearny swiat to moj zywiol ale w Tactics nie bylo juz tego co w 2 czesci... mianowicie mozosc przebywania posrod tych podupadlych miast, zmarnowanych ludzi... cpunow, dziwek i bezdomnych sierot, kto gral ten zrozumie... nie chce czegos ala gears of war z doswiadczeniem i mapa, chce w tym zyciu uczestniczyc, no i fabula oraz humor... uwielbialem go, smialem sie do upadlego, wiecie dialogi typu - czy to co wyrasta ci z glowy to galaz? - Tak to galaz, nazywa sie Billy i czesem do niego mowie gdy jestem samotny, buahahaha zartuje!... nazywa sie Wiliam! Pozatym dwojka byla wogole gra ponadczasowa, na trzecza czesc czekam od 8 klasy podstawowki( powaznie) gdy odkrylem F2 a mam juz 23 lata i kupie ja bez wzgledu na wszystko a czy bede zalowal... cholera wie widze ze swoj czlowiek ja do dzis smieje sie na wspomnienie tego karzelka poszukiwacza przygod w broken hills jak go spuscilismy na linie do studni wyrzucil nam worek kapsli i te jego teksty ze widzi cos w ciemnosci cos wchodzi mu na noge itp:) wlasnie to bylo piekne ze nie trzeba bylo posuwac sie z fabula tylko mozna bylo robic co sie chcialo a jednoczesnie caly czas wszystko szlo w odpowiednim tempie (zaleznym tylko od nas) piekna gra
April 3, 200817 yr No to doczekaliśmy się polskiej wersji stronki Fallaut 3. Link poniżej http://fallout.bethsoft.com/pol/home/home.php
April 11, 200817 yr http://images.gamersyde.com/gallery/public...4/1282_0003.jpg http://images.gamersyde.com/gallery/public...4/1282_0002.jpg http://images.gamersyde.com/gallery/public...4/1282_0001.jpg
April 11, 200817 yr Pierwsze zdjęcie kozackie. Jak będzie mozna mieć psa towarzysza to Fable 2 wymięka. Zresztą nigdy mi się nie podobał cukierkowy klimat gier Petera M. Edited April 11, 200817 yr by Gooralesko
April 11, 200817 yr Z tego co mowi Piotrek to wynika, ze "jego" pies bedzie lepszy. Chodzi o to, ze zwiazesz sie bardziej emocjonalnie z psiakiem. Anyway pies w Fallout'cie bedzie przydatny do przynoszenia "medykamentow"czy broni bedacej w poblizu. Cool
May 9, 200817 yr http://fallout.bethsoft.com/eng/downloads/music.html trzy utwory muzyczne do Fallout 3. Muzykę do F3 będzie komponował Inon Zur znany z takich projektów jak PoP: The Two Thrones, Baldurs gate II, SOCOM II czy Crysis. Posłuchajcie i napiszcie co sądzicie. Edited May 9, 200817 yr by Gooralesko
June 2, 200816 yr Kolejne 3 shoty z gry. Tak się zastanawiam, czy najpierw się supermutant przewrócił, a potem mu odstrzelił bohater nogę, czy odwrotnie...
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.