Skocz do zawartości

MotorStorm: Pacific Rift


YETI

Rekomendowane odpowiedzi

Momentami jest tak że szukasz beretki po całym pokoju, a momentami tak że znajdujesz beretkę bez problemu. ;) Gra jest nierówna graficznie. Mowa tylko o sytuacji w której staniemy autem i się rozglądamy, bo w ruchu MS2 po prostu zamiata doszczętnie.

 

Ogólnie to tekstury są ładniejsze niż w pierwszej części, ale zdarzają się też takie jak w jedynce. Cała reszt natomiast, czyli oświetlenie, efekty kurzu, błota, wody, poczucie prędkości, destrukcja pojazdów, ogólna dynamika i mechanika są znacznie lepsze niż u poprzedniczki.

 

Jak ktoś chce mieć w swojej kolekcji totalny pochłaniacz czasu i jedne z najlepszych wyścigów online to gorąco polecam.

Edytowane przez -=FEISAR=-
Odnośnik do komentarza
Momentami jest tak że szukasz beretki po całym pokoju, a momentami tak że znajdujesz beretkę bez problemu. ;) Gra jest nierówna graficznie. Mowa tylko o sytuacji w której staniemy autem i się rozglądamy, bo w ruchu MS2 po prostu zamiata doszczętnie.

 

Ogólnie to tekstury są ładniejsze niż e pierwszej części, ale zdarzają się też takie jak w jedynce. Cała reszt natomiast, czyli oświetlenie, efekty kurzu, błota, wody, poczucie prędkości, destrukcja pojazdów, ogólna dynamika i mechanika są znacznie lepsze niż u poprzedniczki.

 

Jak ktoś chce mieć w swojej kolekcji totalny pochłaniacz czasu i jedne z najlepszych wyścigów online to gorąco polecam.

 

Rozumiem. Dzięki za odpowiedź:) fajny klimacik ma Pacific Rift. Ta dżungla ;D

Odnośnik do komentarza

Daro jeśli piszesz o anty aliasingu to się miło zaskoczysz. Grając nie widać żadnych ząbków. Nawet jak potem oglądasz różne ujęcia po ukończeniu wyścigu, gdy konsola już jedzie to nie sposób jest znaleźć ząbków, co bardzo cieszy.

 

Cóż mogę dodać od siebie. Napiszę tylko tyle, że o 16 wróciłem z uczelni do domu i od tamtego czasu do teraz non stop grałem w MS2. Gra jest po prostu niesamowita. Grafikę docenia się z czasem. Zdajemy sobie sprawę na co tak naprawdę poszła moc PS3. 16 przeciwników bardzo ładnie wymodelowanych, którym odpadają części i gnie się blacha, niewiarygodne efekty oświetlenia (to trzeba zobaczyć na własne oczy) i co najbardziej odróżnia MS2 od poprzedniczki, to znacznie (przez duże Z) większa liczba szczegółów na trasach. Domki, deski, beczki, drzewka 3D, krzaki 3D uginające się po najechaniu na nie (efekt genialny w połączeniu z dużą prędkością i dźwiękiem ocierających się chaszczy o pojazd), strumyki, woda, błoto, jakieś wieżyczki, które się rozwalają i cała masa innych obiektów, mniejszych lub większych. To naprawdę robi ogromne wrażenie, tyle że docenia się to z czasem, kiedy przestaniemy zerkać na każdą teksturę, patrząc czy ta jest ładna bądź nie.

 

Na tym niepozornym screenie, widać jeden bardzo ważny czynnik w MS2, który powoduje iż z czasem gry Wasza szczęka będzie coraz niżej.

 

msprboban5tq7.jpg

 

To oświetlenie. Jak widać, tutaj słońce przebija się przez dziury w konstrukcji i pięknie rzuca cień na wodę oraz inne obiekty. Musicie wiedzieć że każda trasa pokazuje zupełnie nowe oblicze o różnych porach dnia. Największe wrażenie robią trasy wtedy gdy słońce zachodzi lub wschodzi, oraz kiedy jest u samej góry. Przebija się cudownie przez konary gęstej dżungli, przez którą przyjdzie nam jechać, co daje piorunujący efekt. Na każdym aucie, na każdej powierzchni widać jak słońce rzuca światło i tworzy się cień rzucany przez obiekty zasłaniające źródło owego światła. Można przyczepić się czasem do cieni, gdyż te bywają różnej rozdzielczości i jakości, ale podczas szaleńczego wyścigu nikt nie jest w stanie tego dostrzec. Dopiero gdy się rozwalimy lub przystaniemy na chwilkę (tylko po co to drugie).

 

Mnie osobiście, takie wykorzystanie Cell'a w PS3 bardzo się podoba. Jeśli takie efekty mają być osiągane kosztem tego że nie wszędzie są piękne tekstury, to ja jestem jak najbardziej za. Nie można mieć wszystkiego a jeśli już wybierać to ja stawiam na super fizykę, genialne oświetlenie i dynamikę. Trzeba wspomnieć o tym że gra jest ultra płynna i nie zdarzyło mi się żeby przycinało coś. Zauważyłem jedynie (raz na jakiś czas, ale to bardzo rzadko) delikatny freeze na ułamek (ułamek w tym przypadku równa się chyba jakaś tysięczna) sekundy. Jest to niemal nie zauważalne i grając dłużej już wcale tego nie widziałem. Nie dzieje się to podczas jakiejś rozwałki. Ot tak z kapelusza (żeby nie napisać z d..y) zdarzyło mi się to pary razy. Nie wiem z czego wynika fakt, że teraz już tego nie ma (no chyba że już tego nie dostrzegam). Ogólnie to konsola czyta płytę nieco głośniej niż inne gry. Takie troszkę mocniejsze stukanie słychać.

 

Kończąc chcę napisać że jeśli ktoś szuka gry, która dostarcza ogromne wrażenia, poci łapska na padzie i wywołuje mimowolne okrzyki radości (złości też czasami) to bardzo gorąco polecam. Miałem duże obawy po demku i po filmikach, gdyż nie zachęcały mnie wcale, a wręcz zniechęcały. Skusiłem się na pełną wersję i stwierdzam iż to jedne z najlepiej wydane 200zł w tym roku.

 

PS. O online nie muszę chyba nic pisać. Uprzedzając pytania, odpowiem: gra sieciowa miażdży doszczętnie i uzależnia bardziej niż ....... <------- tu wstawić swoje największe uzależnienie. Lagów nie ma, chyba że trafi się jakiś pacjent ze słabym łączem, ale to i tak rzadkośc. Nic tylko kupować i grać.

 

-------

 

EDIT.

 

Zapomniałem dodać, że to jedna z najlepiej udźwiękowionych gier w jakie przyszło mi grać kiedykolwiek. Genialnie brzmią fury. Ryk silników jest bardzo przekonywujący i słychać kiedy mamy do czynienia z dużą furą, czy z małym motorkiem. Szczególnie takie coś cieszy, gdy jedziemy i nagle w tylnych głośnikach słyszymy potężny głos monster truck'a czy ciężarówki. Mimo genialnej ścieżki dźwiękowej, ja wyłączyłem muzykę i gram wsłu(pipi)ąc się w ryk silników, bo tak dobrze i trafnie oddanych odgłosów pojazdów, bardzo dawno (albo i wcale, nie licząc GT5:P) nie słyszałem.

Edytowane przez -=FEISAR=-
Odnośnik do komentarza

W poprzednim poscie masz wszystko czego potrzebujesz. Dla mnie giera jest kosmiczna. Jedne z lepszych wyscigow jakie gralem. Pojazdow do wyboru peeelno.Tras tez pelno. Jeszcze wszystkich nie obczailem, ale speed eventy ucza trasy wystarczajaco bo wymuszaja droge ktora masz jechac i poznajesz drogi ktorych bys moze i nie zauwazyl w chaosie walki :)

Narazie mam 3500/9600 punktow... 1/3 dopiero za mna :)

 

Polecam.

Jedno co mnie drazni, to mudpluggery...masakra. Te samochody wogole nie skrecaja. Kazdy zakret trzeba pokonywac na reczny+boost. Nawet BigRigs sa bardziej skretne.Dziwne to troche. W jedynce jakos inaczej reagowaly.

Edytowane przez SZKD
Odnośnik do komentarza

wczoraj kupilem giereke, i jedno co powiem to MOOOOOCC! , godny następca króla, czyli motorstorma.

troche drazniący jest fakt ze gra niejest w wersji polskiej, niby niema tam za duzo tekstu,ale sam fakt ze sony obiecalo wersje PL i niedotrzymalo slowa jest troche śmierdzący.

Jazda przy zachodzącym słoncu,promienie tegoż słonca odbijane w tafli wody, widok palm rzucających cien na okolice, cos pieknego.

polecam wszystkim, a szczegolnie tym co niemieli stycznosci z jedynką , to będzie prawdziwa graficzno-grywalna bomba zegarowa dla nich.

Odnośnik do komentarza
wczoraj kupilem giereke, i jedno co powiem to MOOOOOCC! , godny następca króla, czyli motorstorma.

troche drazniący jest fakt ze gra niejest w wersji polskiej, niby niema tam za duzo tekstu,ale sam fakt ze sony obiecalo wersje PL i niedotrzymalo slowa jest troche śmierdzący.

Jazda przy zachodzącym słoncu,promienie tegoż słonca odbijane w tafli wody, widok palm rzucających cien na okolice, cos pieknego.

polecam wszystkim, a szczegolnie tym co niemieli stycznosci z jedynką , to będzie prawdziwa graficzno-grywalna bomba zegarowa dla nich.

to bedzie ta PL wersja?

Odnośnik do komentarza
A grafa w pelniaku jest lepsza niz w demie? Najwazniejsza to grafa dla mnie nie jest, ale wg. mnie demo Motorstorma ma lepsza grafe od dema Motorstorma 2. I jak jest z feelingiem jazdy, porownujac oba demka rowniez ze z MS wydawalo mi sie lepsze od MS2

 

Trasa w demie była najsłabsza i wyścig odbywał się o takiej porze dnia, że gra nie pokazywała na co ją stać. Pełna wersja to zupełnie inna bajka i zapewniam że nieraz będziesz szukał wspomnianej wcześniej beretki po pokoju. Przypominam jednak że grafika w tej grze to nic przy tym czym jest GRYWALNOŚĆ i masa wrażeń jakie dostarcza ten tytuł.

 

Odnośnie modelu jazdy to jest on zmieniony względem jedynki. Auta są znacznie cięższe i każde prowadzi się inaczej. Bardziej czuć to co prowadzimy niż w pierwszej części. Początkowo to może zniechęcać, bo mnie osobiście nieco to odepchnęło gdy zacząłem grać. Potem już zrozumiesz czemu model jazdy został zmieniony. Dzięki temu jeszcze bardziej czuć różnice między furami a co za tym idzie, doskonale wiesz do czego jest zdolny Twój wehikuł i co potrafi a czego nie potrafi w danym momencie przeciwnik. Wielościeżkowe trasy nabierają dzięki temu jeszcze większego znaczenia.

 

Taka mała sytuacja z gry po sieci. Ja jechałem buggy, przede mną monster truck a przed nim motor. Koleś w monster trucku za wszelką cenę chciał dorwać tego na motorze co zaowocowało zabawną sytuacją. Koleś jadący motorem znał trasę (tak można było wywnioskować) i widząc doganiającego go potwora skręcił w taki niewielki zjazd gdzie były przewrócone konary drzew. Skończyło się to tak że gracz pomykający motorkiem zmieścił się pod zniszczonymi drzewami a napalony kierowca monstera za późno się zorientował co kombinuje motocyklista i widziałem tylko paniczne hamowanie monster trucka, tyle że było już za późno. Koleś przysadził w drzewa i rozsypał się w drobny mak a spryciarz na motorze swobodnie się oddalił od swojego niedoszłego oprawcy.

Edytowane przez -=FEISAR=-
Odnośnik do komentarza

Miałem teraz dziwną sytuację. Na Badlands jechało przede mną z 5 ciężarówek i ze 3 quady. Byli bardzo blisko, gdy nagle jeden z quadów rozbił się o skałę. Gra tak pogubiła klatki iż myślałem że zaraz się zatnie. Dosłownie slide show. Nie wiem czemu tak się stało, bo byłem świadkiem niezłej rozpierduchy w tej grze i nic takiego do tej pory się nie robiło. Co dziwniejsze, to gdy już wyjechałem z tego całego karambolu i przede mną nie było praktycznie nikogo, to gra ciągle jeszcze gubiła fps'y. Po około 3 sekundach wszystko wróciło do normy. Zaskoczyło mnie to, bo do tej pory było ultra płynnie, a mam grubo ponad 50% ukończone.

Edytowane przez -=FEISAR=-
Odnośnik do komentarza
Miałem teraz dziwną sytuację. Na Badlands jechało przede mną z 5 ciężarówek i ze 3 quady. Byli bardzo blisko, gdy nagle jeden z quadów rozbił się o skałę. Gra tak pogubiła klatki iż myślałem że zaraz się zatnie. Dosłownie slide show. Nie wiem czemu tak się stało, bo byłem świadkiem niezłej rozpierduchy w tej grze i nic takiego do tej pory się nie robiło. Co dziwniejsze, to gdy już wyjechałem z tego całego karambolu i przede mną nie było praktycznie nikogo, to gra ciągle jeszcze gubiła fps'y. Po około 3 sekundach wszystko wróciło do normy. Zaskoczyło mnie to, bo do tej pory było ultra płynnie, a mam grubo ponad 50% ukończone.

 

Może coś się w tle działo - jakiś plik się skończył ściągać albo ktoś się zalogował ? A może płytka zabrudzona - nie wiem czy gra streamuje, jezeli tak to kłopoty z odczytem = kłopoty z framerate

Odnośnik do komentarza

Na razie gram dalej i zero spadków animacji. Pewnie to jakiś mały wypadek przy pracy. Na osłodę wrzucam parę fotek, zrobionych przed chwilką.

 

http://img371.imageshack.us/img371/7131/msprboban22qc6.jpg

 

http://img371.imageshack.us/img371/7454/msprboban23vn9.jpg

 

http://img510.imageshack.us/img510/9629/msprboban24lu6.jpg

 

http://img91.imageshack.us/img91/8266/msprboban25yu3.jpg

 

http://img367.imageshack.us/img367/3391/msprboban26sv3.jpg

 

http://img260.imageshack.us/img260/5946/msprboban27hb6.jpg

 

http://img241.imageshack.us/img241/792/msprboban28mz7.jpg

 

Ta gra momentami wygląda tak, że zastanawiam się jeść dziś w ogóle obiad, bo to wiąże się z odejściem na parę chwil od konsoli.

 

-------

 

Jeszcze 3 ostatnie. :P Gra daje rade. Zwróćcie uwagę na cie rzucany przez monster truck'a. W ruchu wygląda to niesamowicie. W zależności od światła, od tego co je przysłania, cień rzucany na obiekty i trasę jest przez to bardzo realistyczny. Dynamiczne oświetlenie to bardzo mocny atut tej produkcji.

 

http://img392.imageshack.us/img392/714/msprboban29kq5.jpg

 

http://img171.imageshack.us/img171/1362/msprboban30uw8.jpg

 

http://img399.imageshack.us/img399/1032/msprboban31on0.jpg

Odnośnik do komentarza

Już blisko 80% wyścigów zaliczonych, wszystko na złoto, robi się coraz trudniej. Ale jak sie usiądzie do tej gry, to trudno się oderwać, wczoraj ponad 3 godzinki szalonej, błotnistej walki ;) Genialna gra (wiem, powtarzam sie). Jeżeli lubicie taki gry (np. Burnouta), to śmiało inwestujcie. Czysty miód, który wylewa sie litrami z ekranu waszych TV. Chyba nie przesadzę jak napiszę, że to jeden z lepszych tytułów na PS3, a jeżeli chodzi o arcade racery numer jeden (Burnout nie ma zadnych szans)

 

PS. Muzyka w tej grze rządzi!

Edytowane przez YETI
Odnośnik do komentarza

Odnośnie dropów o których pisałem wcześniej, to jednak potwierdziły się moje przypuszczenia. Mam już około 80% gry i stawka podczas wyścigu jedzie bardzo blisko siebie. To wiąże się z tym że gdy zdarzy się wypadek, to nagromadzone jest sporo pojazdów w jednym miejscu. Miałem ze 3 takie dosyć duże dropy (coś jak w jedynce, gdy była konkretna rozpierducha). Przy jednym spauzowałem grę i w photo mode obróciłem kamerę żeby zobaczyć co się za mną dzieje. Okazało się że w jednym miejscu (w tą samą wystającą skałę) rozbiły się 3 quady naraz (czyli ciała zawodników latały wszędzie) i jeden racing truck. To wytłumaczyło mi dlaczego w tym momencie miałem taki slide show.

 

PS. Późniejsze bilety są chore! Np. my jedziemy motorem, a cała reszta stawki to monster truck'i i ciężarówki. Przetrwać jest cholernie trudno.

 

-------

 

Parę fotek ze wspomnianych wyścigów motor vs waga ciężka i jedna z potyczki only moto bikes oraz jedna ot taka sobie. To w razie gdyby ktoś jeszcze się wahał, czy kupić ten obowiązkowy dla każdego posiadacza PS3 tytuł.

 

http://img261.imageshack.us/img261/4166/msprboban32uz1.jpg

 

http://img87.imageshack.us/img87/8633/msprboban33qx5.jpg

 

http://img147.imageshack.us/img147/5598/msprboban34rb3.jpg

 

http://img368.imageshack.us/img368/8660/msprboban35cn5.jpg

 

http://img401.imageshack.us/img401/7070/msprboban37lx4.jpg

 

Jeszcze wracając do tych dropów o których wspominałem, to zauważyłem że dotyczy to dużej ilości motorów lub quadów na trasie. Chodzi tutaj o fruwające ciała. Kiedy rozwala się parę aut, to nie widać takich dropów, ale gdy blisko nas rozsypie się większa liczba pojazdów z których spada kierowca, to wtedy pojawiają się te nieszczęsne dropy. Warunek jest jeszcze taki, że stawka musi być mocno skupiona w jednym obszarze. Myślę że można to wybaczyć tej grze, bo na rynku nie ma żadnej gry wyścigowej, która pokazywałaby na ekranie taką dynamiczną i wszechobecną rozwałkę.

Odnośnik do komentarza

Oto co się stanie z tym oto pięknym autem

 

http://img50.imageshack.us/my.php?image=ms...nnerpl16pt1.jpg

 

po paru krotnym dachowaniu po twardej nawierzchni :D

 

http://img125.imageshack.us/my.php?image=m...nnerpl15hp1.jpg

 

 

 

 

Bonus: a, taki tam widoczek, jakich pełno w nowym MotorStorm ;)

 

http://img48.imageshack.us/my.php?image=ms...unnerpl2vw5.jpg

Edytowane przez nightrunner
Odnośnik do komentarza

Dzisiaj nabyłem grę, pograłem godzinkę i jako ogromny fan pierwszej części muszę napisać jedno: Nowy MS urywa łeb przy samej d...e!!! :o Grafika boska! Nie wiadomo czy się ścigać czy oglądać widoki. :blink: Dynamika jeszcze większa! Bardzo podoba mi się patent z uderzaniem w bok za pomocą triggerów. Pozycja obowiązkowa dla każdego kto nie ma uczulenia na gry wyścigowe. :slinotok:

Odnośnik do komentarza

A ja troszke ponarzekam. Czesto bardzo nierowny jest poziom trudnosci (dalsze wyscigi). Oto przyklad: gram jakis wyscig, w ktorym musze zmiescic sie w 4 minutach.Udalo sie - czas to 3:58 i pierwsze miejsce. Zaraz obok jest drugi wyscig - dokladnie ta sama trasa. Rywale jada jednak zupelnie inaczej. Dopiero po kilkunastu probach udaje mi sie wygrac, z wynikiem 3:29. Czas z poprzedniego wyscigu (w ktorym bylem pierwszy) dalby mi... 14 miejsce. Oprocz tego (moze sie czepiam), ale zauwazylem, ze w dalszych etapach gry bardzo latwo niszcza nas rywale. Mimo, ze podczas wyscigu jada pojazdy tej samej klasy, jest nam bardzo ciezko wyrzucic ich z trasy. Kontakty z przeciwnikami zazwyczaj koncza sie nasza wywrotka. Czesto jadac monster truckiem przejezdzajac po rywalu wywracam sie. Natomiast rywal jadacy monster truckiem zmiata naszego buggy czy innego rally cara z drogi bez uszczerbku.

Ogolnie pisze to wszystko po 2,5 godzinach prob przejscia 21-ego wyscigu w 4-tej zonie (eliminator). Na razie tylko srebro :). To co napisalem wyzej jest i tak przycmione przez mega ogromna grywalnosc i hektolitry miodu wyplywajace z tej produkcji. Pozycja obowiazkowa dla kazdego fana arcade. A ja ide na dol, bo zostalo mi jeszcze 13 wyscigow do przejscia (21-szy z 4-tej zony na razie odpuszcze :P).

Odnośnik do komentarza

Butcher pisał że własna muza chodzi nie do końca tak jak powinna na kinie domowym. Ja natomiast grając w stereo (słuchawki) nie zauważyłem różnicy między ost a własnym soundtrackiem, więc jeżeli nie odpalacie gry w 5.1 nie macie się czego obawiać.

 

EDIT:

 

Zrobiłem parę fotek. Trochę obrobiłem w Photoshopie żeby lepiej się prezentowały...

msprchindoospl1ru5.th.jpgthpix.gifmsprchindoospl2cu3.th.jpgthpix.gifmsprchindoospl3mb9.th.jpgthpix.gif

Edytowane przez CHINDOOS
Odnośnik do komentarza

Dlatego też pisałem wyraźnie, że kaszana robi się w 5.1 - custom OST w stereo nie boli, tylko trzeba dobrać głośność odpowiednio.

Ataki R1/L1 faktycznie nieźle rozwiązano - tego patentu się obawiałem (bo niby jak atakować, nie tracąc obranej ścieżki?), ale jest naprawdę spoko. Natomiast kompletną rewelką jest AI przeciwników - pierwszoligowe madafaki... :)

 

Mam wielką proźbę związaną z Motorstormem 2 , nie wie ktoś gdzie dokładnie było napisane( przedstawione ) ,że motorstorm będzie po polsku?

Naprawdę nie wiem skąd takie ciśnienie na PL w grze wyścigowej - jak dla mnie mogłaby w ogóle nie zawierać napisów, poza opcją Restart :D

Ale jeśli Cię to ciekawi, SCEP zapowiedziało spolszczenie na konferencji przed PlayStation Day, w Londynie 06.05.2008 - zrobiłem nawet fotkę tego slajda z ich prezentacji, którą (afair) daliśmy w majowym PE...

Edytowane przez Butcher
Odnośnik do komentarza
Natomiast kompletną rewelką jest AI przeciwników - pierwszoligowe madafaki... :)

 

Jasne, ale zalezy ktora pozycje aktualnie zajmujemy. Grajac dalej i dalej doszedlem do wady (dla innych moze zaleta), ktora prawie przekresla moja chec grania dalej w ta produkcje. Chodzi mi o to, ze poziom AI przeciwnikow zalezy od pozycji, ktora zajmujemy. Specjalnie zrobilem eksperyment. 21-szy wyscig w 3-ciej zonie. 5 monster truckow, reszta to motory i quady. My jedziemy oczywiscie motorem. Pierwsza proba: jade jak rowny z rownym, po chwili jestem juz pierwszy. Staram sie utrzymac te pozycje, ale zaraz zostaje rozjechany przez monster tracka (nie wazne ze jade na prostej na boost od 10 sekund - widocznie jest szybszy). Chwila nieuwagi i jestem 10-ty. Teraz to boost mi niepotrzebny, bo wyprzedzam wszystkich jak chce. No ale gdy zaczynam doganiac czolowke zaraz napatacza sie kolejny monster truck. Caly wyscig wyglada tak, ze bedac na dalszych miejscach nie mam problemow, ale gdy doganiam czolowke rozjezdza mnie wszystko (nawet motory potrafia mnie rozwalic). Zrobilem eksperyment - w tym samym wyscigu przy starcie zostalem na mecie cala minute i dopiero ruszylem. Efekt - po pierwszym okrazeniu jestem juz czwarty... Jak dla mnie padaka. Jeszcze jedna sprawa, ze gdy jestesmy w czolowce, to nie wazne dla przeciwnika jest czy wpychajac nas na przeszkode sam sie nie rozwali. Wychodzi na to, ze mamy 15 przeciwnikow, ktorzy wspolpracuja. Nie wazne kto wygra - ja mam przegrac... Gram dalej - moze dotrwam do konca...

Odnośnik do komentarza
Natomiast kompletną rewelką jest AI przeciwników - pierwszoligowe madafaki... :)

 

Jasne, ale zalezy ktora pozycje aktualnie zajmujemy. Grajac dalej i dalej doszedlem do wady (dla innych moze zaleta), ktora prawie przekresla moja chec grania dalej w ta produkcje. Chodzi mi o to, ze poziom AI przeciwnikow zalezy od pozycji, ktora zajmujemy. Specjalnie zrobilem eksperyment. 21-szy wyscig w 3-ciej zonie. 5 monster truckow, reszta to motory i quady. My jedziemy oczywiscie motorem. Pierwsza proba: jade jak rowny z rownym, po chwili jestem juz pierwszy. Staram sie utrzymac te pozycje, ale zaraz zostaje rozjechany przez monster tracka (nie wazne ze jade na prostej na boost od 10 sekund - widocznie jest szybszy). Chwila nieuwagi i jestem 10-ty. Teraz to boost mi niepotrzebny, bo wyprzedzam wszystkich jak chce. No ale gdy zaczynam doganiac czolowke zaraz napatacza sie kolejny monster truck. Caly wyscig wyglada tak, ze bedac na dalszych miejscach nie mam problemow, ale gdy doganiam czolowke rozjezdza mnie wszystko (nawet motory potrafia mnie rozwalic). Zrobilem eksperyment - w tym samym wyscigu przy starcie zostalem na mecie cala minute i dopiero ruszylem. Efekt - po pierwszym okrazeniu jestem juz czwarty... Jak dla mnie padaka. Jeszcze jedna sprawa, ze gdy jestesmy w czolowce, to nie wazne dla przeciwnika jest czy wpychajac nas na przeszkode sam sie nie rozwali. Wychodzi na to, ze mamy 15 przeciwnikow, ktorzy wspolpracuja. Nie wazne kto wygra - ja mam przegrac... Gram dalej - moze dotrwam do konca...

 

 

nic nowego nieodkryles ^_^ , kazdy kto grał w motor storm 1 , dobrze otym wie , a i tak gramy w pacifica 8) :P

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...