Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Console Wars

Featured Replies

Opublikowano

jednego Killzonowi nie mozna odebrac - MEGA GRAFIKI, ktora HALO nigdy nie moglo sie poszczycic. Wiadomo, ze pod wzgledem multi nie ma zadnych szans - ale SINGIEL ? Filmowy, brudny klimat, na dodatek tak opakowany miejscami, jakbysmy ogladali render ! Wgniata w fotel i nawet Reach nie ma zbytnio szans zblizyc sie pod wzgledem wykonania do K2. Bardzo bym chcial oczywiscie, ale watpie... :whistling:

Edytowane przez easye

  • Odpowiedzi 9,4 tys.
  • Wyświetleń 201,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Szał na PS3 slim zaczął się od września i jakoś dwa miesiące po premierze nie może upaść. Kto śledzi wyniki sprzedaży na bieżąco ten wie. A na horyzoncie premiera jeszcze większych killerów... FF XIII

  • Kocham ten temat   Edit: plus zostałem zminusowany przez Majora za to, że dałem link potwierdzający, że Sonyslave'y się mylą

  • olaboga minusiki mi poleciały w profilu <beczy> nikt mnie nie lubi :<   a ja dawno nikomu nie dałem minusika... trzeba to zmienic! _______________ tej? kiedys były jakies plany stworze

Opublikowano

Killzone ma ciekawe uniwersum z potencjałem, trochę bardziej sztampowe niż Halo ale ciekawe. Problem w tym, że Sony nie potrafi z nim nic zrobić, nawet jednej porządniej reklamówki, przez co nie potrafią nawet tak za(pipi)istej gry sprzedać w 1/4 ilości jaką zrobiło Halo 3.

 

- niech się Sony uczy jak dobrze robić kampanię reklamowe, to dopiero potem pogadamy.

 

Killzone miało być odpowiedzią na Halo - było klapą (oczywiście w przypadku jedynki, bo z dwójką było trochę lepiej)

Resisstance miało być odpowiedzią na Gears of War - było klapą (po całości)

 

----

 

Agent? To ta gierka, która obok L.A. Noire istniej tylko na papierze?

Opublikowano

Pisalem to wiele razy, Killzone to zamkniete przestrzenie. Reach z taka grafika i takimi polaciami terenu jest daleko technologicznie od KZ2, mozliwe ze 3. Nie ma co stawiac shootera zbudowanego an zasadzie korytarz-pokoj z epickimi bataliami z udzialem czolgow, sprzetu latajacego i ogromnych pol bitew w Halo.

Opublikowano

z podobnych powodów bardziej mnie oszołomił gdzieś z pół dekady temu Half-life 2 (epickie walki z Comibine na każdym kroku) aniżeli Doom 3 (korytarz - 2 zombie/demony - korytarz - 2 zombie/demony, nosz kur.wa?)

 

aha w Killzone nie grałem więc się nie wypowiadam. Ja myślę, że dobrnąłem do takiego miejsca w "karierze" gracza, że grafika już na mnie nie robi wrażenia, jakakolwiek by była. Interesują mnie inne aspekty techniczne (jak właśnie wygląd i nieliniowość bitew albo AI o którym wcześniej wspominałem).

Opublikowano

A co do marketingu to nie do końca tak jest, Halo = m$ =rynek usa = wydzierające się grube nerdy przez HS'y których są miliony XD

Edytowane przez MaroS

Opublikowano

Aha.

Opublikowano

Pisalem to wiele razy, Killzone to zamkniete przestrzenie. Reach z taka grafika i takimi polaciami terenu jest daleko technologicznie od KZ2, mozliwe ze 3. Nie ma co stawiac shootera zbudowanego an zasadzie korytarz-pokoj z epickimi bataliami z udzialem czolgow, sprzetu latajacego i ogromnych pol bitew w Halo.

Jasne, porównuj to czego nie widać z tym co po prostu w KZ2 widać. To tak jakby pisać, że GTA IV jest ładniejsze od Uncharted 2, bo ten drugi jest robiony na zasadzie korytarza. Choć  akurat w przypadku tych dwóch gier trudno napisać, który z nich jest bardziej zaawansowany technologicznie.

Opublikowano

nie ma to jak porownac power rangers do neonaziolowych klimatow. w koncu maja tyle ze soba wspolnego.

Opublikowano

POST MILENIUM

 

Halo to arcade'owa gra

 

Boze widzisz i nie grzmisz.

 

Rozumiesz co miałem na myśli, prawda? Łatwo w to wskoczyć nawet na Heroicu. Sporo granatów, jakieś miecze świetlne, brak zarządzania oddziałem, brak jakieś skomplikowanej taktyki, prosta wyżynka. Jest arcadowa w pewnym sensie.

Opublikowano

Psyko, co ty chrzanisz? Killzone nazywasz szajsem? To ze Microsoft potrafił sprzedac uniwersum Halo duzo lepiej niz Sony, Killzone, to nie ma w ogole przelozenia, np. na fabule. Ksiazki i komiksy to tylko czesc marketingu, a nie zafascynowania innymi tworcami, tego uniwersum. Amerykanscy Gracze je kochaja, bo idealnie im je sprzedano.

 

Polityka Sony z exami jest juz duzo lepsza, niz byla, ale na wypromowanie Killzone juz nie ma czasu.

 

No i jak uslysze jeszcze raz porownanie Reach z K2 to pekne ze smiechu. W Killzone 2 masz zamkniete tereny, ale sa tez widoczne z gory, i sa calkiem spore, a szczegolowosc ich wykonania powala. K3 ma byc bardziej otwarte, wiec spodziewajcie sie opadow szczek ;)

Edytowane przez VoytecCFC

Opublikowano

nie ma to jak porownac power rangers do neonaziolowych klimatow. w koncu maja tyle ze soba wspolnego.

 

Ohh zapewne sporo poważniejsza jest walka ze złymi typkami o czerwonych oczach i w maskach gazowych, albo udawanie komandosa w CoD, gdzie wraz z jednym ziomkiem rozkur.wiasz bataliony ruskich albo talibów.

 

A co do power rangers, ehh ja jestem skłonny uwierzyć, że za te 500lat ludzkość będzie używała tego typu pancerzy, aniżeli popiertalać bez hełmu i w krótkim rękawku w trakcie zimy, jak to w pewnej grze jest ukazane

 

laserki blasterki - ktoś to świetne podsumował jakiś czas temu w innym temacie

Pewnie wyglada to tak :

-Generale nasi naukowcy opracowali rewelacyjna broń laserową która może zmieść ISA z powierzchni ziemi.

-Laserową?A jak by to wygladało?

-Zaleznie od długości fali laser miałby kolor czerwony,rózowy, niebieski.....

-Eee słabo by to wygladało, strzelamy ołowiem

-Ale broń laserowa ma wiekszą siłę razenia, wiekszy zasieg...

-Zamilcz, niewazna skuteczność, to jest wojna- tu wszystko ma wygladać tak męsko rozumiesz, a nie że lepsze lasery

:teehee:

Opublikowano

Nie no jasne, za 500 lat bedziemy to siebie pruć karabinami laserowymi :teehee:

 

Poza tym, Sev to twardziel, wiec zadna zima mu nie straszna. :potter:

Opublikowano

Jeżeli Killzone 3 będzie miało tak samo "fascynującą" fabułę, "charyzmatyczne" postacie i "urozmaicone" misje to do pieca z tym crapem

Opublikowano

ha ha-ja to napisałem ;)

No bo jak ktoś pisze że Killzone jest realistyczne, bo mimo postepu technicznego za 500 lat będziemy używać broni o mniejszej skuteczności niż obecna to ....:P

No i dugi fakt-Na pierwszy rzut oka K2 robił oszałamiające wrażenie, ale po chwili pogrania i zobaczenia jakimi ograniczeniami jest to okupione ciężko nazwać tą grę okazem rewelacyjnej grafiki

Opublikowano

Kto pisze ze shooter science fiction osadzony w absolutnie wymyslonych realiach, z wymyslonym konfliktem zbrojnym jest realistyczny?

 

Realizm, jak juz w tej grze odnosi sie ciezkosci postaci, poczuciu broni, ktorych sie uzywa. W Halo biega sie w kombinezonie, (ktory z papieru nie jest) lzej niz nago. Byl ktos choc raz na paintballu? Tam najlzejsze ubranie, w ktorym nie przezylibysmy minuty na wojnie, jest dosc ciezekie i przebiegniecie 100 metrow jest trudne do wykonania, a w tym samym czasie strzelac? Elite difficulty.

Opublikowano

Polecam poczytać co nieco o Halo, a nie pieprzyć takie farmazony Voytec.

Opublikowano

Nie no jasne, za 500 lat bedziemy to siebie pruć karabinami laserowymi :teehee:

 

http://apocalypse.blox.pl/2009/10/Laserowa-bron-juz-dziala.html a za 500 lat?

 

ja już generalnie pomijam że ludzkość w Halo poza Spartan Laserem używa broni palnej, a wszystko inne to arsenał Covenantów, ale trudno żeby kosmici używali ołowiu :confused:

Opublikowano

KZ jest przesztampowym Amerykanskim kiczem, gdzie zawsze-dobrzy amerykanie walcza ze zlymi faszystami. tak samo jest w girsach, wielkie umiesnione debile napierdalajace do bogu ducha winnych potworkow (co w zasadzie smierdzi mi tutaj konfliktem usa-irak hehe), wiec raczej bilans m$-sony jest wyrownany.

 

a halo hmmmm, nie chce powaznie krytykowac tej gry, bo jej nie znam- gralem chwile, ale "pcium! pcium!" nakazalo mi zmienic plyte. nie moje klimaty.

Opublikowano

Polecam poczytać co nieco o Halo, a nie pieprzyć takie farmazony Voytec.

A co takiego złego napisałem, hmm? Ciezkosc postaci w Halo jest inna?

 

Nie musze czytac o tej grze. Probowalem przekonac sie, ale gdzies w polowie Halo 3 wyjalem plytke z czytnika, nie moglem dotrwac do konca.

 

Najtmer - w Girasch nie masz bogu ducha winnych powtorkow ;]

Opublikowano

ktos wie ile obcenie jest preorderow na Reach ? bo chcialbym dodac 1 swoj :teehee:

Opublikowano

w US -/+ 1.5mln

 

do Halo z początku też nie moglem się przekonać, grając w H2 było > co to (pipi)a jest ?! H3 no spoko fajna gierka ale o co te Halo...dopiero strategia HW mnie przekonała do uniwersum, ODST już było dla mnie dobre i mega grywalne ale trochę przestarzałe ;]

Edytowane przez bigdaddy

Opublikowano

No nie no porównywanie KZ z Halo jest bardzo mądre. Zresztą jak ktoś lubi FPSy i gry w ogóle to zagra w to i to. IMO uniwersum KZ bardziej wciąga, ale Halo też ma to coś (w Reach już nie ma tylu plastikowych gnomów). Obie gry nie są idealne, żadna z nich nie zasługuje na 10, ale jako FPSy są bardzo dobre. Jak ktoś powie, że w grach Halo ma lepszą fabułę i postaci niż KZ to :sick:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.