Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mirror's Edge

Featured Replies

Opublikowano

Ej, ale bron nie jest kwintesencja tej gry. Wydaje mi sie, ze strzelania bedzie tyle co kot naplakal.

  • Odpowiedzi 401
  • Wyświetleń 49,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

bo to jest adventure FPP a nie shooter FPP

IMO broni mogłoby w ogóle nie być

poczekam aż wyjdzie i wtedy będę psioczył

Opublikowano

Oto ciekawostki z tematu numeru w CDA (niektóre mogą się powtarzać/być już znane).

 

- Faith to nie imię głównej bohaterki lecz przydomek jaki zyskała po zostaniu kurierem (podobnie jak np. Neo w Matrixie)

- Bohaterka będzie wspierana przez głos w słuchawce, w jej uchu, będzie to tajemniczy Merkury

- Szczegóły multiplayera zostaną podane na targach w Lipski, mimo tego single dalej jest priorytetem

- Zdolność utrzymywania kierunku oraz wyczucie odległości to niezbędne umiejętności wymagane na graczu

- Pęd będzie bardzo ważnym elementem gry, pozwala na lepsze skoki, akrobacje itp. wytracenie go może się wiązać np. z zabiciem przez ścigających przeciwników

- Faith traci swoje akrobatyczne zdolności jeśli ma przy sobie broń palną, a amunicji w grze nie ma (tylko ta załadowana w broni)

- Gra nie będzie ułatwiać rozgrywki automatycznie naprowadzając na dobry kierunek czy pomagając w skoku w odpowiednim momencie

- Droga którą Faith widzi na czerwono to jej zmysł gońca, jednak mimo że droga ta jest optymalna, nie jest jedyną, ani najszybszą

- Punkt pośrodku ekranu to element intefejsu pozwala skoncentrować wzrok na właściwym punkcie i odzyskać sprawność błędnika, a kiedy zmieni się na niebieski użyć slow motion

- Zapisywanie gry polega na checkpointach, mają być one jednak gęsto rozsiane, szczególnie przed trudniejszymi lokacjami

- Stylistyka miasta jest następstwem tego jak postrzega go Faith - ona uważa, że to zimne, obce miejsce, dlatego właśnie miasto wygląda sterylnie

- Loadingi mają być dosyć krótkie, co będzię ważną rzeczą - często przyjdzie nam zaczynać od poprzedniego checkpointu z powodu śmiertelnego upadku

 

To tyle z ważniejszych rzeczy :).

 

 

 

 

Opublikowano
Oto ciekawostki z tematu numeru w CDA (niektóre mogą się powtarzać/być już znane).

 

- Faith to nie imię głównej bohaterki lecz przydomek jaki zyskała po zostaniu kurierem (podobnie jak np. Neo w Matrixie)

- Bohaterka będzie wspierana przez głos w słuchawce, w jej uchu, będzie to tajemniczy Merkury

- Szczegóły multiplayera zostaną podane na targach w Lipski, mimo tego single dalej jest priorytetem

- Zdolność utrzymywania kierunku oraz wyczucie odległości to niezbędne umiejętności wymagane na graczu

- Pęd będzie bardzo ważnym elementem gry, pozwala na lepsze skoki, akrobacje itp. wytracenie go może się wiązać np. z zabiciem przez ścigających przeciwników

- Faith traci swoje akrobatyczne zdolności jeśli ma przy sobie broń palną, a amunicji w grze nie ma (tylko ta załadowana w broni)

- Gra nie będzie ułatwiać rozgrywki automatycznie naprowadzając na dobry kierunek czy pomagając w skoku w odpowiednim momencie

- Droga którą Faith widzi na czerwono to jej zmysł gońca, jednak mimo że droga ta jest optymalna, nie jest jedyną, ani najszybszą

- Punkt pośrodku ekranu to element intefejsu pozwala skoncentrować wzrok na właściwym punkcie i odzyskać sprawność błędnika, a kiedy zmieni się na niebieski użyć slow motion

- Zapisywanie gry polega na checkpointach, mają być one jednak gęsto rozsiane, szczególnie przed trudniejszymi lokacjami

- Stylistyka miasta jest następstwem tego jak postrzega go Faith - ona uważa, że to zimne, obce miejsce, dlatego właśnie miasto wygląda sterylnie

- Loadingi mają być dosyć krótkie, co będzię ważną rzeczą - często przyjdzie nam zaczynać od poprzedniego checkpointu z powodu śmiertelnego upadku

 

To tyle z ważniejszych rzeczy :).

No i po takich informacjach znowu jestem pozytywnie nastawiony do Mirror's Edge.

Opublikowano

Nie ty jeden, oj nie ^_^

Mam nadzieję, że pełna wersja nie będzie tak monotonna ja Assasins Creed (wiało nudą, choć pomysł i miejscówki były fantastyczne). :(

Jeśli twórcy rzeczywiście mają pomysł na całą grę( a nie na pierwsze 4 godziny=AC) to jest spora szansa, że gra rzeczywiście będzie must have.

 

Ciężko jednak jest wyciągnąć wnioski z trailerów-pokazują tylko niewielki fragment gry, więc trzeba poczekać na demo.

Dopiero kiedy się ukaże każdy zainteresowany grą DICE będzie mógł sprawdzić czy ich wizja naprawdę mu odpowiada.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
http://xboxspot.pl/Aktualnosci/4757,0,DLC_...e_dla_X360.aspx

Trochę szkoda, bo gra zapowiada się na prawdziwy must-have.

Myślę, że ludzie będą chcieli grać głównie w podstawkę a nie w DLC. Mi osobiście każdy DLC zwisa i może być lub niekoniecznie. W każdym razie zarówno ekskluzywne DLC GTA IV i Fallouta 3 na mnie wrażenia nie robią. To samo działa w druga stronę gdy Sony cos uszczypnie z tego wielkiego tortu.

Edytowane przez Gooralesko

Opublikowano

Dokładnie - nie ma co się przejmować, porównają sobie wyniki sprzedaży dla obu platform to się jeszcze zastanowią.

Opublikowano

kiedy gra wychodzi bo sie nie moge doczekac do tej gry i fallouta 3 kupilem x'a

Opublikowano
Jeśli Sony było na nie stać, to napewno będą gów.niane ;]

 

Żadna strata ;]

 

Nie wszczynajcie wojenek, nawet jeśli to dział XboX - a.

 

A sama gra prezentuje się narazie awangardowo w stosunku do innych produkcji FPS. Zaprawdę, jest na co czekać.

 

Już teraz czuć ten niesamowity klimat, te "coś" płynące z tej gry. Pooglądajcie chociażby trailery... (i posłuchajcie tej muzy... :wub: )

Opublikowano
A sama gra prezentuje się narazie awangardowo w stosunku do innych produkcji FPS. Zaprawdę, jest na co czekać.

Dla mnie nie tylko awangardowo, ale i cyberpunkowo, wszak w tym ostatnim motyw kuriera jest dość często wykorzystywany. :) Zdecydowanie jest na co czekać, choć po pierwszych ocenach niektórych gier, które również miały być hitami(SW:FU, M2:WiF), można mieć pewne obawy. Jednak nadal jestem bardzo pozytywnie nastawiony do tego projektu. Szkoda, że o jego jakości przyjdzie się przekonać dopiero pod koniec roku.

 

 

 

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

z tego co pisali u konkurencji to wyszlo jakos bez rewelacji

Opublikowano

wyrobia sie na listopad z ta gra? oczywiscie ze nie czyli czekamy jeszcze z jakies pol roku na ta gre buu:( przeciez oni nie pokazali jakiegos innego trailera przeciez tylko jedenwiec na demo poczekamy sobie jeszcze z 3 miesiace a gra przy dobrych wiatrach dane bedzie nam zagrc w marcu

Opublikowano

co on napisal?

Opublikowano

Electronic Arts oraz DICE informują, że budząca spore zainteresowanie produkcja Mirror's Edge trafi do sklepów w połowie listopada. W Ameryce Północnej będzie to dokładnie 11 dzień tego miesiąca, z kolei mieszkańcy Europy poczekają zwyczajowo do najbliższego piątku - 14 listopada. Mowa jednak tylko o edycjach dla konsol Xbox 360 i PlayStation 3, posiadacze komputerów osobistych muszą wytrzymać trochę dłużej. Oprócz tego wydawca obiecuje, iż jeszcze przed premierą pojawi się w sieci możliwość przetestowania dema, zawierającego samouczek oraz fragment prawdziwych przygód Faith.

 

Od 26 września osoby składające zamówienia przedpremierowe w wybranych sklepach otrzymają kod, który pozwoli im odblokować tryb "Time Trial" w wersji demonstracyjnej. Gracze muszą w nim znaleźć jak najszybszą drogę do celu skacząc po dachach. Najlepsze wyniki trafiają na listy rankingowe skąd pozostali "Biegacze" mogą ściągnąć "duchy" i spróbować się z nimi ścigać.

 

http://www.onlinecenter.pl/

Opublikowano

Obym się nie zawiódł tak jak na Force Unleashed. Dwóch klap na jeden sezon nie zniosę ;) Rok temu musiałem znosić zawód kształtem Assassin Creed a w tym roku wspomniany SW:TFU. I wystarczy jak na jeden Holiday Season.

Edytowane przez Gooralesko

Opublikowano
Demo dziś: http://translate.google.com/translate?u=ht...sl=fr&tl=en Jak będzie na prawdę? Przekonamy się już za jakiś czas.

 

Oby to była prawda:D ,mam nadzieje,ze mirror's edge nie okaże się klapa.Mam takie pytanie gdzie można kupić gadżety związane z mirror's edge(ewentualnie z innych) koszulki itp.?

Edytowane przez zaq123456

Opublikowano

Demo ma być wkrótce dostępne ? :) super.

Nareszcie będę mógł sprawdzić ten tytuł w akcji! Mam nadzieję, że da radę... ^_^ Oby...

Edytowane przez kant1983pl

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Gra to także musthave dla mnie. W N+ jest chwalona ,ale z pewną ostrożnością. Jedyny mankament to aby po jakimś czasie nudą nie zawiało. IMO nie zawieje,a wciągnie maksymalnie,bo twórcy nad czymś takim pracowali,by gra była ciekawa i wciągająca od początku do końca. Liczę na to

Opublikowano

co z demem?

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.