Posted April 28, 200817 yr Nowy Prince oficjalnie zapowiedziany (wreszcie!) Tytułu nie podano, ale po coś to Prince of Persia: Prodigy Ubisoft rejestrowało ;]
April 28, 200817 yr mam nadzieje, ze powrot do korzeni... moj prywatny ranking 1. Prince of Persia (razem z nowa wersja Classic z XLA) 2. Prince of Persia 2: The Shadow and the Flame 3. Prince of Persia: Sands of Time 4. Prince of Persia: Two Thrones 5. Prince of Persia: Warrior Within w handheldowe wersje nie gralem, tak samo jako w PoP 3D(ktory ponoc porazka byl) tak czy inaczej dla mnie must-have
April 29, 200817 yr PoP 3D był strasznie skaszaniony ciekawe w jakim kierunku pójdą, Kratos czy klasyczny PoPik
April 29, 200817 yr Są już pierwsze screeny: http://onlygames.pl/news-hot_nowy_prince_o...reeny-1044.html Pewnie będzie wiele kontrowersji odnośnie techniki graficznej, jaką stosuje w najnowszy PoP Ubi Montreal .
April 29, 200817 yr Author Nie no, wygląda, że nowy księciunio pójdzie w kierunku grafy rodem z Crackdown.
April 29, 200817 yr Mi tak samo, lubie cel-shading a na dodatek łykam wszystko w Prince of Persia w tytule Dobrze że ubi nie robie księcia w stylistyce AC, tak jak wiele osób tego oczekiwało
April 29, 200817 yr Jeśli chodzi o klimat, dizajn i w ogóle to WW podobał mi się najbardziej. Gitara z soundtracku jest boska. SoT zbyt bajkowy (jeśli chodzi o samo skakanie itp to może być), a TTT całkiem niezły, ale wygląd księcia mi nie odpowiadał (SPAŚLAK!).
April 29, 200817 yr Nowy Prince zawsze mówię tak, tylko żeby był wyważony jak 2 trony, pod względem zagadek i walki.
April 29, 200817 yr ja również uważam oraz mam nadzieje że sporo elementów pozostawią z ostatniej części..No i oczywiście animacja która jak dla mnie w PoP musi w końcu być doskonała
April 29, 200817 yr Oby dali wiecej zabijania niz skakana czy rozwiazywania "zagadek" Właśnie oby tego było jak najmniej... Do tej pory najwięcej się walczyło bodajże w PoP:WW i była to zdecydowanie najgorsza cześć gry... Ogólnie zachodni developerzy nie umieją robić dobrych chodzonych bijatyk (nawet uwielbiany God of War miał w istocie dosyć kiepski system walki) więc lepiej żeby skupili się na elementach platformowych, zagadkach i podziwianiu krajobrazów... Co do samej grafiki jak dla mnie wygląda genialnie - prawdziwy film rysunkowy, zamiast standardowego oklepanego cel-shadingu.
April 29, 200817 yr ...ale zdecydowanie w Warrior Within (która i tak pozostanie moją ulubioną) fabuła stała na najwyższym poziomie, i chciałbym, zeby czwóreczka to jeszcze bardziej podbiła - zamieszania z czasoprzestrzenia nigdy za wiele... Swoją drogą, zastanawiam się jak potoczy sie fabuła, trójka została całkiem sprawnie i logicznie zakonczona - moze Farah umrze? edit: no faktycznie, wymskneło mi sie, bo w sumie myslałem, ze kady kto tu zaglada juz grał w trójke... enyłej poprawiam i sorki ;]
April 29, 200817 yr Dzięki Gołst. za spojlerek;] Nie no fajnie to wyglada...Uwielbiam ta serię. No dobrze by było żeby gra była zbalansowana jak TTT.
April 30, 200817 yr niech to będzie bliższej Tomb Raiderowi a nie God of War, walki w WW były nużące na dłuższą metę edit: stronka http://prince-of-persia.us.ubi.com/home.php fajne logo
April 30, 200817 yr system rozgrywki faktycznie w TTT był najlepszy (dobre wyważenie walki i zagadek, do tego wiele przeciwników można było zadźgać bez walki ), ale jak wspomniałem WW był dla mnie najfajniejszy za fabułę, klimat, design itp
April 30, 200817 yr "The gameplay centres on healing a corrupted world in the style of Okami, Shadow of the Colossus or The Legend of Zelda: Twilight Princess." "Creative director Jean-Christophe Guyot told Joypad that the aim was to create a more fantastical game and "more poetic vision" than the Sands of Time trilogy, with which it shares no connection." "Although combat is still an important part of the game, enemies will be much less numerous and more vicious. The emphasis is on one-on-one swordfighting duels, with a very dynamic camera. It's described as being more Soul Calibur than God of War." "Structurally, the game will be a mix of open-ended and linear. The Prince is free to explore the world map and take on challenges in whatever order he wants - dynamic settings taking care of the difficulty curve - but each challenge will be a fairly linear assault course, maximising fluidity and acrobatics, and ending in a boss confrontation. The developers are hoping the bosses will have some of the strong personality of Metal Gear Solid's." To takie najciekawsze kawałki z tego tekstu. Nie ma wspominki o wersji na DSa. Edited April 30, 200817 yr by Hela
April 30, 200817 yr more Soul Calibur than God of War No to super. Przeskakiwanie z akrobacjami od jednego wroga do drugiego może było efektowne ale na dłuższą metą nudzące i męczące IMHO. Structurally, the game will be a mix of open-ended and linear. The Prince is free to explore the world map and take on challenges in whatever order he wants Jestem ciekaw jak to się sprawdzi w praniu. Ogólnie czekam z niecierpliwością na kolejną część PoP'a
April 30, 200817 yr Mnie marzy sie powrót do bajkowego klimatu z SoT, ale wątpię, żeby producencie zdecydowali się na taki krok, bo to sie nie sprzeda
May 5, 200817 yr Przynajmniej na początku nim nie jest...tak można wywnioskować czytając skany tego czasopisma Edge. Można jeszcze wyczytać, że inspiracją dla twórców są japońskie filmy, mangi czy gry takie jak Okami. Taki styl grafiki mi jak najbardziej się podoba. A powrotu do bajkowego klimatu raczej nie będzie skoro ma być ukazana ta walka między starożytnymi bóstwami. Zresztą po samych screen'ach widać, że będzie mroczno. PS. Ta rękawica to nawet fajny patent a jej koncept wygląda IMHO zabójczo ---> http://ipersia.eu/images/news/edge6.jpg
May 22, 200817 yr Author Wreszcie screeny "ludzkiej" jakości. Fajnie to wygląda, bardziej komiksowo niż się spodziewałem.
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.