Posted June 9, 200817 yr Jakie combosy używacie? Mi na duże potworki podoba się Jump + przód + YYYY ze szponów. Prawie zawsze na najniższym poziomie dostaję bonus za instant killa. Wygląd: Skok i niebieski wślizg z powietrza na przeciwnika + poteżne combo na ziemi. Na ludzi nie działa powyższe kombo. Zamiast comba Ryu podskakuje. Zamiast tego lubię z bliska przód + XXXY. wygląd: 4 niebieskie teleporty z wyrwaniem serca na końcu.
June 9, 200817 yr ja lubie i czesto korzystam z podstawowego miecza i robie: przod+jump+ Y Y Y. miecz mam maxymalnie rozwiniety wiec jak Ryu trzy razy tak przeleci przez wafla to jest spora sznasa na odciecie bani. Bezpieczna i skuteczna technika ;] poza tym lubie wibijac przeciwnkia do gory, trzy razy wcisnac X, potem Y i robi Izuna drop ;] Fajnie wyglada i bolesne :]
June 9, 200817 yr Author Izuna drop możliwa jest chyba każdą bronią, tylko lekko inaczej się robi. Wadą jednak jest, że poza zwykłymi ninja mało jest przeciwników w grze, których da się rzucić. Ten cios z katany jest fajny, bo bezpieczny, ale obrażeniami nie zachwyca. Warto pamiętać, że okaleczony przeciwnik może zostać zabity jednym ciosem, jeśli z bliska naciśniemy Y. W momencie animacji jesteśmy nietykalni.
June 10, 200817 yr Author Pod wodą YYY Lunarem zabiera chore ilości energii. Dobre na pewnego bossa. Naładowane na maksa Y Lunarem potrafi jednym ciosem zabić wszystkich otaczających nas przeciwników. Chyba najlepszy specjal obszarowy. Generalnie Lunar ma bajecznie łatwe kombosy z levelu 3 za bardzo duży damage. Na bossów lubię szpony i podwójne miecze. Dragon Sword na bossów moim zdaniem się nie sprawdza. Zabiera mniej energii, a czasami ciosy z DS się od przeciwnika odbijają.
June 12, 200817 yr Author XXY - combo dostępne od samego początku lunarem. Zabiera za dużo jak na tak szybką akcję. Znacznie dłuższe combosy z wyższych poziomów zabierają mniej. Większość słabszych przeciwników pada po jednym kombie (na ścieżce wojownika). Na pierwszego bossa starcza 4, 5 comb. Te wielkie latające, zielone stwory padają po trzech - jak się robi jedno za drugim, to gra czyta jako jedno i dostajemy bonus 3000 za instant kill.
June 12, 200817 yr YY Dragon Swordem na pierwszym poziomie (na wyższych poziomach DS dochodzi jeszcze jedno Y); drugi cios idzie na poziomie kolańca pieknie pozbawiając ninjasów dolnej kończyny - łatwo to połączyc z dobiciem przez Y i mamy prostą ale niezmiernie efektowną akcje. ;]
June 12, 200817 yr biorąc pod uwagę fakt że podczas egzekucji jesteśmy nietykalni to można srogą rozróbę odstawić
June 12, 200817 yr Author [Y]max - dmoma mieczami - najlepszy chyba cios tego typu. Silny, obszarowy i nawet jak nie trafimy pierwszym ciosem, to robi dalszą kombinacją, którą możemy sięgnąć przeciwnika.
June 12, 200817 yr ->YYY przy użyciu Claw'a i Fang'a z bossów robi miazgę. Bardzo polecam! Zedonius padł dziś w dwadzieścia parę sekund, Alexei to samo, druga forma Archfiend'a miażdżyła mnie dopóty dopóki nie wziąłem w łapę właśnie miecza Genshin'a i Dragona.
June 13, 200817 yr Author http://www.youtube.com/watch?v=XZburFtj8hM Bardzo fajnie wykorzystany Lunar na Mentorze.
June 15, 200817 yr pytanko. jak rozwalic ostatniego bossa - walic w glowe ( oczy ) czy w te niebieska kule w jego klacie. Kolo kolo rozwala mnie za kazdym razem. Pozdrwiam Edited June 16, 200817 yr by artur z londynu
June 15, 200817 yr w sumie nie mialem na niego jakiegos patenta ale, tak, warto walic w klate. Czasem jest tak jak boss cisnie tym niebieskim laserem to mozna sie schowac przy korpusie i tam napierdzielac. sporo energii traci. Tylko dziwnym jest, ze czasami, mozna spokojnie podczas niebieskiego laseru schowac sie przy korpusie, a czasami promien trafia w smoczego ninje zabierajac beszczelnie duzo energii. Loteria? Inny, podobny atak? No i przede wszsytkim wypada posiadac choc jedna apteczke. Bywaly trudniejsze potyczki edit. aj (pipi)a ;] zmylil mnie "jak zarwalic ostatniego bossa" w poprzednim poscie, a tu o arcydemona biega ;] Edited June 15, 200817 yr by Snejk
June 15, 200817 yr jesli jestes szybki to wal w glowe pozniej 3x LT w jakims kierunku zeby ominac krew, od razu walic arrow na lvl 2 na klate i znowu 3x LT,pozniej znowu charge arrow i w łeb,,,,, i tak w kolko jesli dobrze bedziesz wykonywac, boss nie zrobi zadnego ataku(nie liczac tej krwi) Co do glownego watku: Izuma drop na Mentorze i NM a na reszte Kosa i YYY, a DS sprawdza sie na wszystkich,lacznie z bossami (chociaz wiekszosc mozna zastapic kosa dla wiekszego dmg)
June 16, 200817 yr Author Izuna staje się podstawową akcją na Mentorze. Zwłaszcza z Lunara i ze szponów, kiedy rzut można wykonać podczas skoku. Chyba 100% instant kill + szansa na spore obrażenia znajdujących się na dole przeciwników. Osobiście ciągle lubię XXY Lunarem. Obok YYY mieczem podstawa w normalnych walkach. XXY mieczem też fajne. Mentor jednak mnie irytuje. Walki z zamaskowanymi ninjami z wybuchowymi strzałkami są dla mnie za bardzo randomowe. W NGB broniłem się i czekałem na counter. Tutaj tak się nie da. Jak Wy sobie z nimi radzicie na Mentorze? Jest możliwość pozbyć się przyklejonego nożyka? EDIT: Jednak chyba countery najlepiej się sprawdzają. Sądziłem, że jak się trzyma blok, to i tak się przyklejają nożyki. Jednak ja zwyczajnie robiłem dashe w złym momencie.
June 17, 200817 yr Tak sie zastanawiam, czy czasem z tymi challenge'ami nie jest związana strategia "najpierw przejdź grę, dopakuj bronie, a dopiero później zabieraj się za tests of valor". Z pewnością nagrody wybitnie pomogły by w rozkmince gry w dalszych chapter'ach. Nie wiem czy warto się męczyć na początku z nimi. wszystkie zrobiłem przy pierwszym podejściu do gry, do tego używając tylko DS - jak widać wszystko można taki mały hint ode mnie: komplety życia bogów jak i wisiory warto trzymać na odpowiedni moment, np. walka z bossem - użycie przedłuża jak i uzupełnia pasek więc idzie mordować bez używania proszku leczniczego, jestem w 12tym chapterze i mi jeszcze 2 sznury zostały
June 17, 200817 yr Z challengy darowalem sobie na razie trzeci bo jak zobaczyłem te srające fireballami stwory to mnie krew zalała. Ale ja dopiero 6 rozdział przechodzę. Testy od 1,2,4 zaliczone Ten akurat jest prosty, z tego co pamietam są tam martwi kolesie ze strzalami, więc najperw trzeba wystrzelac te smoki (czy co to tam jest), nie cackając się z ładowaniem strzal, wystarczy podskakiwac i strzelac z powietrza, autoaim załatwia sprawę. Kiedy już wybijemy wszystkie latające, wystarczy pozamaitać resztę patałachów.
June 19, 200817 yr Author Przeszedłem w końcu pierwszy test. Na mentorze szpony są zdecydowanie jedną z lepszych broni. Właśnie za ich pomocą zaliczyłem ten test - skok -> wślizg -> izuna. Dobrze, że miałem zaoszczędzone dwa sznury kul. Bossa z metra przeszedłem z jedną apteczką. Tu Lunar mi niesamowicie pomógł. Wcale łuk nie jest potrzebny. Cały czas ładujemy Lunara z okręgiem. Jak wypuści rybki, to puszczamy. W tym jednym przypadku rybki i tak zostawiają kolorowe kulki. Jak się odwróci, to atak na twarz Lunarem - skok -> XXY - blisko pół paska. Spokojnie można przejść bez straty apteczki. W ogóle polubiłem Lunara. Non stop robię pełny okrąg + [Y] - mega obrażenia + nietykalność przez 5 sekund (niezależnie czy trafimy, czy nie)
June 19, 200817 yr Author Alexei na mentorze padł bez apteczki. Lunar i XXY z ziemi i powietrza. Może zabiera lekko mniej, niż combo z dwóch katan, ale jest znacznie krótsze i łatwiej kontrolować walkę.
June 21, 200817 yr Author W pierwszej planszy zaraz po przejściu mostem na drugą stronę rzeki jest miejsce, gdzie pojawiają się dwie ninje. Jest to zaraz za rogiem, gdzie z małego balkonu strzelają do nas. Jest to mega glitch tej gry, gdzie ci dwaj przeciwnicy pojawiają się w nieskończoność. W ok. 10 godzin można tu zebrać max kasiory. Przydatne w odblokowanych poziomach trudności. Wypacza to jednak całkowicie karma run, bo karmę można zbierać tu w nieskończoność. Szkoda, że nie znałem tego tricku wcześniej. Postaram się przejść mentora normalnie. Master ninja spróbuje już ze wszystkimi możliwymi trickami (o ile dam radę odblokować)
June 22, 200817 yr Author Volf to najłatwiejszy boss tej gry. Oddalamy się i prowokujemy do szarży. Czekamy blokując, a jak podbiegnie z szarżą, to dash na bok. Wystawia się nam na YYYY dwoma katanami, chociaż ja osobiście robię XYY Lunarem. Trzeba tylko ostrożnie, bo jak trafi szarżą, to grubo ponad połowa krechy leci. W moim przypadku to prawie cae życie, bo zbieram sznury na końcówkę gry.
June 22, 200817 yr jego najczęstsze kombo składa się z około 3-4 uderzeń unikasz wszystkich i dopiero kroisz
June 22, 200817 yr Author Genshina się nie unika, jego się blokuje. Nie można też skakać, bo szybko nas zdejmie. Normalnie stoimi i blokujemy. Jedynie jego nieblokowalny cios trzeba uniknąć - najlepiej wyjść poza zasięg. Najlepsze kombo, to moim zdaniem XXY Lunarem. Wystarczy ok. 5. ------------------------------------------------------------ Doszedłem do Zedoniusa na Mentorze bez żadnej apteczki. Trochę ciśnienie mi podskoczyło, ale udało mi się pokonać. Uniki i XXY Lunarem dało radę.
June 22, 200817 yr Wyczaiłem fajny sposób na żółwie x2 tonfa YYY chory DMG ,albo taniocha wybuchające shoryukeny prosto w głowę wink.gif
June 23, 200817 yr Author Dagradai - zaraz na początku walki dobrze jest naładować łuk na maksa i strzelić. Natychmiast sprowadzi go to na ziemię. O ile da radę, to najlepiej zawsze go tak zdejmować, jeśli zaczyna się unosić.
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.