Jump to content

Wolfenstein


Recommended Posts

scany screenow

http://games.tiscali.cz/news/news.asp?id=28389&r=top

 

"Na razie wiemy jedynie, że nowa gra powstaje z myślą o PeCetach oraz konsolach PlayStation 3 i Xbox 360. Produkcją zajmują się połączone sztaby Id Software i Raven Software, natomiast wydawcą będzie Activision. Akcja zostanie osadzona w trakcie II Wojny Światowej, a jednym z kluczowych elementów zabawy ma być wykorzystywanie nadprzyrodzonych mocy – zarówno przez nazistów, jak i przez głównego bohatera."

GOL

 

prawdopodobnie wiecej info uzyskamy na E3

Link to comment
  • Replies 47
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Obrazki w hi-resie - IMO przesłabo się to prezentuje...

 

Mnie się to widzi bdb - jestem przekonany że gra będzie lepsza niż - praktycznie nic nowego do rozgrywki nie wnoszące - COD 2/3 ( czy MOH : V ) , choć nie będzie od nich ładniejsza ( szczególnie od COD3 ) - ale tak ma być , bo te tytuły postawiły na oprawę AV i otoczkę , a nie na silnik , konstrukcję poziomów , czy przemyślenie i dopracowanie koncepcji rozgrywki .

Jeśli dla kogoś najważniejsze są oprawa AV i otoczka ( czyli ktoś - głównie - ogląda grę , a nie "zanurza" się w rozgrywce ) , to może się zawieść .

Link to comment

Nie wazne jak wygladac bedzie, wazne aby gameplay wciagal i to sie najbardziej liczy, bo jesli wpadnie sie w wir akcji nie zwraca sie uwagi na to czy ten budynek lepsze ma tekstury niz ten widziany np w cod 4. Ja licze na ta gierke, zewzgledu na klimat jaki mial RTCW.

Link to comment
Nie wazne jak wygladac bedzie, wazne aby gameplay wciagal i to sie najbardziej liczy, bo jesli wpadnie sie w wir akcji nie zwraca sie uwagi na to czy ten budynek lepsze ma tekstury niz ten widziany np w cod 4. Ja licze na ta gierke, zewzgledu na klimat jaki mial RTCW.

 

OTÓRZ TO .

Mnie się bardziej podbała rozgrywka i misje w RTCW ( choć silnik był średni - słabo sobie radził na dużych przestrzeniach ) niż w seriach COD i MOH .

 

Link to comment

W RTCW zagrywałem się na PC od 2001 roku, potem przyszła pora na PS2 i wersja z paroma dodatkowymi misjami na początku gry(ukończyłem z bananem na twarzy). Gre stawiam ponad MoHa i CoDa ze względu na ciekawą fabułę i te paranormalne smaczki, kombinowanie Niemiaszków z UberSoldatami i Panie z SS Paranormal Division ^_^ .

Dlatego będe trzymał kciuki za tą produkcje, oby udało im się stworzyć RTCW na miare X360.

Over and out.

 

Link to comment

Gra zapowiada sie bardzo ciekawie, ani wersji na PC nie skonczylem, zaciolem sie w pewnym lasie, nie wiem czy to byl blad czy co, gre probowalem przejsc jakies 5x od poczatku, ciagle to samo. Wersja na X'a nie podpasila mi, poczatek gry nie spodobal mi sie, myslalem ze to zupelnie inna produkcja, tak jak w przypadku cod 1 na pc a x'a. A tu okazuje sie, ze to poprostu wiecej misji na singla;) Dzis walcze znow na PC.

Link to comment
Gra zapowiada sie bardzo ciekawie, ani wersji na PC nie skonczylem, zaciolem sie w pewnym lasie, nie wiem czy to byl blad czy co, gre probowalem przejsc jakies 5x od poczatku, ciagle to samo. Wersja na X'a nie podpasila mi, poczatek gry nie spodobal mi sie, myslalem ze to zupelnie inna produkcja, tak jak w przypadku cod 1 na pc a x'a. A tu okazuje sie, ze to poprostu wiecej misji na singla;) Dzis walcze znow na PC.

 

 

Możliwe, że miałeś ten sam problem co ja. Jeżeli mówisz o tym lesie zaraz po rozwaleniu tego potwora wielkiego (który wcześniej zabija tą grubą babę) to cały myk polega na tym aby przejść misję niezauważonym (po cichu dostać się do ich bazy). Pamiętam, że gra czasem pozwalała kontynuować misję nawet, jak odkryli twoje położenie, niestety pod sam koniec etapu, gdy dochodziło się do "wyjścia" nic się nie działo.

Link to comment

nic sie nie działo bo zabiłes straznika ostatniego

 

a silnik wyglada jak D3 engin z HDR to chyba nie jest piatka bo jesli jets to niespecialnie to wyglada ale siła piatki maja byc otwarte przestrzenie i brak ciagłego doczytywania przynajniej takie ploty kraza o Rage pozatym RTCW2 był w fazie produkcji jeszcze przed Q4 modele postaci powstały juz wtedy i patrzac na to co jets na screanach to niewiele sie zmieniły to ten sam styl z D3 grube łapska i bary jak u pudziana wygladaja jak karykatury bo w RTCW wygladali dosc realistycznie tu znow kazdy bedzie taki sam z postury tylko inna facjata zupełnie jak NPC z D3 wszyscy wygladali tak samo ten sam model sylwetki nie liczac grubasa. jezu kiedy zrobia gre ze obok grubego bedzie stał chudy i wysoki obok niskiego

mnie bardziej martwi fizyka bo to zawsze kulało w ID i w ich silnikach a patrzac jak lezy ziom http://www.gamikaze.pl/Galerie/Wolfenstein_Galeria_1.aspx#0 to widac ze buty beda lewitowac rowno chayb ze to jakies zaburzenie grawitacji (cos dziwnego lezy jak mina) bo widze ze tam kazdy lezacy jets jakies 10cm nad ziemia

 

RTCW nie był realny bo nie miał byc to taki steampunk troche i to go wyrozniało, szkoda ze poszli w lasery i (pipi)ety zamiast w Haunebu, bron mikrofalowa, promieniotworcza i soniczna, bomby paliwowe nad tym wszystkim niemcy pracowali przeciez a to sa jak najbardziej realne i pasujace do gry elementy fantastyczne nowa szwabia, tybet itp lokalizacje a tu znow bedzie kotlet chyba....

Edited by kowal
Link to comment
  • 2 weeks later...
  • 11 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.