Skocz do zawartości

Uncharted 2: Among Thieves


CELL7777

Rekomendowane odpowiedzi

nie trzeba grać, wystarczy patrzeć jak ktoś gra w tą grę, to tak jakby oglądać naprawdę dobry film - moja żona to potwierdza

ja już wyczekuję na pierwszą oficjalną wzmiankę o trzeciej części bo nieoficjalna jest zawarta w wywiadzie z panami z w/w studia przy okazji recenzji gry

Dla mnie 10/10.. i dodajmy do tego miód, który płynie z trybu multi - z niejednej pasieki by tyle nie zebrał :)

Dobra objrzałem ten film dwa razy.Liczyłem na żywotność tgo filmu nieco dłuższą ale dzięki multi stoi na półce. Wczoraj czekałem 13 min na rozpoczęcie gry. Kupiło tą grę miliony ale chyba z 95% z nich nie ma połączenia z internetem bo online jest coś koło 9950 ludków?!

Odnośnik do komentarza

Kilka słów o multi.

Jest słabe. Serio. Map jest tylko siedem i wiekszość jest malutka, przez co takie tryby jak chain reaction lub plunder powodują że gra się kończy w poniżej jednej minuty. Gattz też wspomniał o problemie z ilością kasy za tryby. Prawda to.

Jak koleś rzuci granat pod nogi to za Chiny demokratyczne nie uciekniesz. Nawet jak wybuchnie 4 metry obok to zabije. W singlu to wystarczy odskoczyć i przeżyjesz, tu nie. Domyślam się że to przez lagi i dziwne hitboxy, ale to słabe usprawiedliwienie.

Wiszący na ścianie może ściągnąć gościa stojącego nawet 3 metry dalej i zabija nie ważne jak mała byłaby tak wysokość.

Czasami można przeżyć strzał z granatnika przyjętym na twarz, a czasami nie, kolejny random.

Czy tylko mnie denerwuje to że jak mam celownik ustawiony centralnie na glowie przeciwnika i oddaje tylko jeden strzał to są małe szanse na headshota. Nawet z bliska czy będzie headshot czy nie to jest całkowity random. W singlu to jest przesada bo tam mają jeszcze hełmy, ale w multi hs to czysty przypadek.

Na koniec zostawiłem wspaniały atak melee. Nie dość, jest auto aim przez co można uderzyć gościa co już jest za naszymi plecami, to jeszcze ten co uderza dostaje dasha do przodu, tak na wszelki wypadek by gość nie uciekł za daleko.

Matchmaking to też parodia jak balansuje teamy, ale to większość gier tak ma.

A coop ma tylko 3 mapy i ND zapowiedziało że raczej nie wyda więcej map.

 

Ktoś może powiedzieć, że multi w tej grze to dodatek za który powinniśmy być wdzięczni. Ale jeśli ND robi multi to niech to zrobią porządnie albo wogóle, bo to mi przypomina sytuację z GoW2.

 

A mi się to multi podoba. Mapki są akurat jak na 5on5, nie trzeba się szukać. Zawsze ktoś się nawinie i dzięki temu nie jest nudno.

Prawda to, że celnie rzuconego granatu bardzo trudno uniknąć. Może powinny mieć minimalnie mniejsze hitboxy. Ale aż takiej tragedii nie ma jak myślałem na początku że będzie. Zobaczymy co będzie jak już ludzie się nauczą je rzucać :]

Headshoty są zupełnie z tyłka. Czasem zupełnie nie celowałem w głowę i wchodził hedshot, a czasem celowałem w stojącego gościa 10sekund i nie wchodził head.

Zgadzam się też co do matchmakingu. W 80-90% przypadków byłem w teamie gdzie levele kształtowały się na poziomie 4,6,1,10,15 gdzie w przeciwnej drużynie było to 35, 26, 18, 16, 6 (i wcale nie przesadzam)

Wkurza, że przy walce wręcz obaj gracze mogą zginąć (Double KO)

Ogólnie przeszkadzają lagi z serii tych niewidocznych, ale co tu się dziwić, jeżeli grają ze sobą gracze z całej europy a czasem chyba nawet i USA.

Pomimo tego wrażenie jest pozytywne i mi się gra przyjemnie. W porównaniu do Metala Online na plus można zaliczyć framerate, który w MGO jednak przeszkadza. Tutaj mamy stałą liczbę klatek i gra jest komfortowa.

Odnośnik do komentarza

najbardziej podoba mi się recenzja Uncharted 2 by Kali. Prawie całkowicie się z nim zgadzam. Tylko notę dałbym 10/10. Bo jak taka gra jej nie otrzymała to prawdopodobnie już żadna inna ( z innej dziedziny) też już nie dostanie bo ... w jakiś sposób będzie odtwórcza :( i będzie bazowała na pomysłach innych.

A ta (Uncharted 2) ma to coś, co napisał Kali; mianowicie: nie trzeba grać, wystarczy patrzeć jak ktoś gra w tą grę, to tak jakby oglądać naprawdę dobry film - moja żona to potwierdza ::). Gratulacje dla Naughty Dog :)

W ciemno można kupować ich gry .

.

.

ja już wyczekuję na pierwszą oficjalną wzmiankę o trzeciej części bo nieoficjalna jest zawarta w wywiadzie z panami z w/w studia przy okazji recenzji gry

Dla mnie 10/10.. i dodajmy do tego miód, który płynie z trybu multi - z niejednej pasieki by tyle nie zebrał :)

piciu12-79.png

To co Uncharted2 nie dostal dychy w PSXie, ta gazeta spada na psy, lepsze juz jest NEO Plus, moim zdaniem najlepsze recenzje w PSXie pisze Gulash, bo takie MGS2 dostalo tyle ile mialo dostac, Killzone2 zreszta tez. Jednego nie rozumiem, skoro zazwyczaj twierdza, ze gra jest odtworcza to dlaczego Halo3 dostalo dyche, co za przypal.

Odnośnik do komentarza

moim zdaniem najlepsze recenzje w PSXie pisze Gulash

To Gul pisze recenzje dla Extrima!?:o IMO ocena U2 w PE jest jak najbardziej adekwatna - tzn. nie poszli z hajpem i nie walnęli od razu pełnej "dychy" dopisując tylko do oceny tekst. W moim odczuciu, biorąc pod uwagę czas w jakim pojawiło się Uncharted i U2, jedynka wyróżnia się na tle dwójki jednym istotnym elementem - była rewolucyjna (sposób prowadzenia historii, rozmach, filmowość) Among Thieves stanowi rozwinięcie genialnego pomysłu chłopaków z Naughty Dog - tylko tyle i aż tyle.

 

Oceniając to co dla mnie w grach liczy się najbardziej (FUN) -> U > U2 ^_^

Edytowane przez stoodio
Odnośnik do komentarza

Zgadzam się też co do matchmakingu. W 80-90% przypadków byłem w teamie gdzie levele kształtowały się na poziomie 4,6,1,10,15 gdzie w przeciwnej drużynie było to 35, 26, 18, 16, 6 (i wcale nie przesadzam)

No to jest z deka chore ale te rangi wcale nie odzwierciedlają tego jak kto gra tylko raczej ile gra :)

Wkurza, że przy walce wręcz obaj gracze mogą zginąć (Double KO)

To akurat jest fajne, starły się dwa koguty i zabiły :D

Odnośnik do komentarza

moim zdaniem najlepsze recenzje w PSXie pisze Gulash

To Gul pisze recenzje dla Extrima!?:o IMO ocena U2 w PE jest jak najbardziej adekwatna - tzn. nie poszli z hajpem i nie walnęli od razu pełnej "dychy" dopisując tylko do oceny tekst. W moim odczuciu, biorąc pod uwagę czas w jakim pojawiło się Uncharted i U2, jedynka wyróżnia się na tle dwójki jednym istotnym elementem - była rewolucyjna (sposób prowadzenia historii, rozmach, filmowość) Among Thieves stanowi rozwinięcie genialnego pomysłu chłopaków z Naughty Dog - tylko tyle i aż tyle.

 

Oceniając to co dla mnie w grach liczy się najbardziej (FUN) -> U > U2 ^_^

Sorki, pomylilo mi sie z Hiv, hehe

Odnośnik do komentarza

W moim odczuciu, biorąc pod uwagę czas w jakim pojawiło się Uncharted i U2, jedynka wyróżnia się na tle dwójki jednym istotnym elementem - była rewolucyjna (sposób prowadzenia historii, rozmach, filmowość) Among Thieves stanowi rozwinięcie genialnego pomysłu chłopaków z Naughty Dog - tylko tyle i aż tyle.

 

zgadzam sie z ogolnym sensem, ale z pogrubieniem nie moge

 

sposob prowadzenia historii? przeciez w jedynce to byl zwykly przekladaniec: gra, filmik, gra, filmik itd

w kontynuacji pojawiaja sie takie bajery jak zaburzona chronologia

gre zaczynamy od srodka

czy dołożenie "grywalnych filmikow" (nie wiem jak to nazwac, akcja jak ze wstawki a tu sie okazuje, ze sterujemy bohaterem

np na samym koncu gdy straznik dusi chloe

)

 

uwaga, spoilery dotyczace jedynki

 

rozmach i filmowosc - jedynka to praktycznie jedna mala wyspa i jeden bardzo efektowny poscig, a razem ze zlodziejami szlajamy sie po kawalku swiata i akcji typu "a teraz otwieramy usta z wrazenia" jest duzo wiecej, wiec nie nazwalbym tego "rozwinieciem"

oczywiscie "rewolucja tez nie"

Odnośnik do komentarza

Nie chodzi mi o to, ze U2 nie dostalo dychy, tylko o to, ze zawsze kiedy gra jest naprawde bardzo dobra to pisza, ze "to juz bylo" i daja 9+. Moge sie z tym zgodzic, ale niech ktos odpowie na pytanie czego nie ma Halo1 i 2, a co takiego ma Halo3, sami sobie zaprzeczaja. Pamietam tamten nr. PSXa, 9 dla Metroida3, zasluzone 10 dla Bioshocka i 10 dla Halo3, ktore powinno dostac 9. Metroid pierwszy byl czyms swiezym (sam ekran tytulowy masakrowal), Halo1 tez bylo czyms swiezym (wiele wnioslo do gatunku FPP), ale MP3 i H3 to odgrzewane kotlety, czy jak Oni to pisza "gry odtworcze". W takim razie, gdzie jest dycha dla LBP, kiedys PSX Ex. bylo ciekawsze i na poziomie, a teraz sami sie pogubili w tym wszystkim, ratuja sie zgrentgenem albo twierdza, ze ocena jest tylko opinia danego recenzenta. Dlatego najlepszym sposobem oceniania byla by srednia wszystkich recenzentow i obyloby sie bez kwiatkow typu 9+ dla HS czy 10 dla Halo3. Takie moje zdanie, nie kazdy musi sie z nim zgadzac. Poprostu patrzac na ogrom pracy jaka ND wlozylo w U2, szczegolnie, ze wszystko jest na bardzo wysokim poziomie, wydaje mi sie to krzywdzace nie dajac dychy, biorac pod uwage wysokie oceny niektorych, duzo slabszych gier, zeby nie bylo, uwzgledniam rowniez w swoim zdaniu daty premier. Amen

Odnośnik do komentarza

W tej generacji tak naprawde tylko cztery gry zasluguja na dyche. Moim zdaniem jest to Bioshock (dluga, klimatyczna, wciagajaca gra, ktora wniosla wiele nowego do gatunku FPP), SMG (czysty fun, tak sie robi platformery, godny nastepca SM64), LBP (orginalna i ze swietnymi pomyslami platformowka, klasyka 2D (2.5D), dodatkowo rozbudowany, ale nie skomplikowany edytor), U2AM (moze i gra odtworcza, jednak wszystko wykonane jest na bardzo, ale to bardzo wysokim poziomie, gra z ktorej powinni teraz brac przyklad inni developerzy). Ale to tylko moje zdanie, rozumiem, ze kazdy ma inny gust!

Odnośnik do komentarza

najbardziej podoba mi się recenzja Uncharted 2 by Kali. Prawie całkowicie się z nim zgadzam. Tylko notę dałbym 10/10. Bo jak taka gra jej nie otrzymała to prawdopodobnie już żadna inna ( z innej dziedziny) też już nie dostanie bo ... w jakiś sposób będzie odtwórcza :( i będzie bazowała na pomysłach innych.

A ta (Uncharted 2) ma to coś, co napisał Kali; mianowicie: nie trzeba grać, wystarczy patrzeć jak ktoś gra w tą grę, to tak jakby oglądać naprawdę dobry film - moja żona to potwierdza ::). Gratulacje dla Naughty Dog :)

W ciemno można kupować ich gry .

.

.

ja już wyczekuję na pierwszą oficjalną wzmiankę o trzeciej części bo nieoficjalna jest zawarta w wywiadzie z panami z w/w studia przy okazji recenzji gry

Dla mnie 10/10.. i dodajmy do tego miód, który płynie z trybu multi - z niejednej pasieki by tyle nie zebrał :)

 

 

piciu12-79.png

Wywnioskowalem to z tego, tak przynajmniej "brzmi" ten tekst, ze "zasmierdzialo" mi 9+, mam nadzieje, ze sie myle ;).

Odnośnik do komentarza

Zastanawia mnie jakim cudem grafika dostala 10, a muzyka tylko 9 - raczej na odwrot.

No blagam nie oszukujmy sie, czy w kazdym momencie dostajemy oczoplasy z zachwytu ? (co innego muzyka ktorej nie mozna zarzucic kompletnie niczego).

Osobiscie uwazam zreszta ze KZ2 jest znacznie ladniejszy zarowno pod wzgledem oprawy jak i grafiki.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...