Skocz do zawartości

Uncharted 2: Among Thieves


CELL7777

Rekomendowane odpowiedzi

Duużo lepszy trailer niż gow3, jak on z tego wyjdzie? :D niezły cliffhanger.

wtf?

Przecież tu nic nie pokazali, nawet gameplaya, jakas cut-scenka i to wszystko. W GOW3 przynajmniej miałeś kilka fragmentów czystej rozgrywki (podobno). Spore rozczarowanie, pewnie do E3 przyjdzie nam poczekać na coś nowego.

Odnośnik do komentarza
wreszcie screeny bezpośrednio z gry ,a nie ze skanów...jakość niesamowita.Na pierwszy rzut oka widać,że podkręcili liczbę detali,dużo wiecej się dzieje na ekranie(nawet jakieś helikoptery przelatują),zabawa filtrami...cudownie....

To nie są screeny bezpośrednio z gry, to screeny wyrenderowane specjalnie po to żeby się nimi chwalić - zapewne na engine'ie gry, ale na pewno nie w realtime. Ale i tak miażdzą i mam nadzieje ze gra będzie wyglądać podobnie :) Tylko z głębią ostrości przesadzili, stanowczno jest za mała.

Edytowane przez Deadeye
Odnośnik do komentarza

Czy pamiętając(i pewnie grając) w tak wyglądającą grę jak Uncharted1 śmiesz wątpić Deadeyye ,że prócz głębi obrazu te screeny są retuszowane?bo ja tu widzę tak szczerze to trochę przemodelowany silnik z jedynki plus świetne miejscówki(ale to już zasługa ludzi od designu).

 

Naughty Dog wszystko pięknie tylko zapowiedzcie do jasnej ciasnej nowego JAKA!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Czy pamiętając(i pewnie grając) w tak wyglądającą grę jak Uncharted1 śmiesz wątpić Deadeyye ,że prócz głębi obrazu te screeny są retuszowane?bo ja tu widzę tak szczerze to trochę przemodelowany silnik z jedynki plus świetne miejscówki(ale to już zasługa ludzi od designu).

 

Naughty Dog wszystko pięknie tylko zapowiedzcie do jasnej ciasnej nowego JAKA!!!!!!

Nie są retuszowane, tylko są renderowane nie w realtime'ie - to jest różnica. Nie "śmiem wątpić", tylko widzę że że tak jest na 100% :] Po prostu na tych screenach są rzeczy które są technicznie niemożliwe do osiągniecia na ps3 (i nie mówie tutaj o ilości detali - bo taką akurat osiągnąć można). Wystarczy spojrzeć na antyaliasing - FSAA x16 (co najmniej) z HDR nie da się osiągnąć na PS3 i większości innych sprzętów.

Edytowane przez Deadeye
Odnośnik do komentarza
Czy pamiętając(i pewnie grając) w tak wyglądającą grę jak Uncharted1 śmiesz wątpić Deadeyye ,że prócz głębi obrazu te screeny są retuszowane?bo ja tu widzę tak szczerze to trochę przemodelowany silnik z jedynki plus świetne miejscówki(ale to już zasługa ludzi od designu).

 

Naughty Dog wszystko pięknie tylko zapowiedzcie do jasnej ciasnej nowego JAKA!!!!!!

Nie są retuszowane, tylko są renderowane nie w realtime'ie - to jest różnica. Nie "śmiem wątpić", tylko widzę że że tak jest na 100% :] Po prostu na tych screenach są rzeczy które są technicznie niemożliwe do osiągniecia na ps3 (i nie mówie tutaj o ilości detali - bo taką akurat osiągnąć można). Wystarczy spojrzeć na antyaliasing - FSAA x16 (co najmniej) z HDR nie da się osiągnąć na PS3 i większości innych sprzętów.

 

to jak na rendery to chyba specjalnie je z(pipi)ali :)

jak dla mnie real-time po dobrym tuningu.

Odnośnik do komentarza
Czy pamiętając(i pewnie grając) w tak wyglądającą grę jak Uncharted1 śmiesz wątpić Deadeyye ,że prócz głębi obrazu te screeny są retuszowane?bo ja tu widzę tak szczerze to trochę przemodelowany silnik z jedynki plus świetne miejscówki(ale to już zasługa ludzi od designu).

 

Naughty Dog wszystko pięknie tylko zapowiedzcie do jasnej ciasnej nowego JAKA!!!!!!

Nie są retuszowane, tylko są renderowane nie w realtime'ie - to jest różnica. Nie "śmiem wątpić", tylko widzę że że tak jest na 100% :] Po prostu na tych screenach są rzeczy które są technicznie niemożliwe do osiągniecia na ps3 (i nie mówie tutaj o ilości detali - bo taką akurat osiągnąć można). Wystarczy spojrzeć na antyaliasing - FSAA x16 (co najmniej) z HDR nie da się osiągnąć na PS3 i większości innych sprzętów.

 

to jak na rendery to chyba specjalnie je z(pipi)ali :)

jak dla mnie real-time po dobrym tuningu.

Mylisz pojęcia - render nie znaczy w tym wypadku robienia czegoś w programie graficznym 3d, tylko po prostu użycia silnika gry do stworzenia finalnego obrazu - tyle że zastosowane efekty powodują że jedna klatka jest renderowana powiedzmy 3 sekund, a nie 1/30 sekundy - dlatego to nie jest realtime. Coś takiego na użytek graczy było choćby w Gran Turismo 4 czy Wipeout'cie HD, konsola potrafiła używając "tej samej" grafiki wyrenderować obrazek wyraźnie ładniejszy niż w samej grze (głównie dzięki dodaniu aa, użyciu najbardziej szczegółowych modeli oraz w przypadku wipeouta post-processingu), tylko że trwało to pare sekund. Autorzy gier podobnymi narzędziami tworzą właśnie takie screenshoty, tyle że one nie pokazują prawdziwego wyglądu gry =]

 

Prawdopodobnie końcowy wygląd gry będzie podobny, tylko z aliasingiem, nieco gorszym oświetleniem i mniejszą ilością detali w tle (które za to będzie widać bez depth blura). Czyli i tak cudownie :)

Edytowane przez Deadeye
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...