Skocz do zawartości

Final Fantasy Type-0


_mike

Rekomendowane odpowiedzi

SE mowilo ze oni nie maja nawet teamu developerskiego dla Vity, a FFX HD wyszlo tylko dlatego ze bylo im to na reke jesli chodzi o optymalizacje, w przypadku tej konwersji mowimy o zamknietych PCach wiec pewnie nie chce im sie specjalnie jakiegos zespolu motac na rzecz portu ktory i tak na tej konsoli slabo sie sprzeda.

 

Vita to juz sprzet tylko do indykow oraz portow z PS3, okazjonalnie wyjdzie na to jakas perelka (Souls Sacrifice, lub na poczatku zycia Gravity Rush - jednak to tylko kilka exow) ale malo ktory dev 3rd party traktuje te konsole powaznie.

Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc temu...

SE mowilo ze oni nie maja nawet teamu developerskiego dla Vity, a FFX HD wyszlo tylko dlatego ze bylo im to na reke jesli chodzi o optymalizacje, w przypadku tej konwersji mowimy o zamknietych PCach wiec pewnie nie chce im sie specjalnie jakiegos zespolu motac na rzecz portu ktory i tak na tej konsoli slabo sie sprzeda.

 

Vita to juz sprzet tylko do indykow oraz portow z PS3, okazjonalnie wyjdzie na to jakas perelka (Souls Sacrifice, lub na poczatku zycia Gravity Rush - jednak to tylko kilka exow) ale malo ktory dev 3rd party traktuje te konsole powaznie.

Twórcy Danganronpy oraz Atlus

Odnośnik do komentarza

 

SE mowilo ze oni nie maja nawet teamu developerskiego dla Vity, a FFX HD wyszlo tylko dlatego ze bylo im to na reke jesli chodzi o optymalizacje, w przypadku tej konwersji mowimy o zamknietych PCach wiec pewnie nie chce im sie specjalnie jakiegos zespolu motac na rzecz portu ktory i tak na tej konsoli slabo sie sprzeda.

 

Vita to juz sprzet tylko do indykow oraz portow z PS3, okazjonalnie wyjdzie na to jakas perelka (Souls Sacrifice, lub na poczatku zycia Gravity Rush - jednak to tylko kilka exow) ale malo ktory dev 3rd party traktuje te konsole powaznie.

Twórcy Danganronpy oraz Atlus

 

O Square Enixie nie wspominając , wszak ostatnio wyszedł Deadman's Cross. Cały czas supportują Million Arthur.

 

Odnośnik do komentarza

zamawiałem dawno temu w ultimie . Tak na demo FF XV jest kod w pudełku

Po 5 godzinach gry mogę stwierdzić  że strasznie widać naleciałość z PSP małe i puste tereny oraz struktura misji w sam raz na pogranie w pociągu

 

Co do fabuły to jestem zawiedziony przez 5 godzin od początku gry scenek było może z 15 minut a interakcja miedzy bohaterami nie istnieje mam nadzieje ze później się trochę rozkręci

 

.Była by to idealna gra na ps vite gdyby nie skok na kasę z demem 15 i tak tez ja ogrywam gra odpalona przez remote play na vicie wygląda pięknie  i w sam raz nadaje się do grania przed snem.

Odnośnik do komentarza

Tak myślałem, zresztą przez chwilę wczoraj w UltimieType-0 widniał jako już dostępny (ale zreflektowali się, że do europejskiej premiery jeszcze tydzień :P). Co do oprawy, no geometrii poziomów się nie oszuka, nałożyli mnóstwo nowoczesnych efektów, ale to nadal gra z PSP.  Chociaż osobiście jestem pewien, że będę dobrze się bawił, przy orgyinalnym wydaniu spędziłem ok 30 godzin, mimo mojej wątpliwej znajomości języka KKW.

Edytowane przez Hendrix
Odnośnik do komentarza

no vita no buy - yebac cwaniakow z square, vitowcy wyblagali remastera i zostali z niczym

SE to najbardziej pazerna japonska dziw.ka ze wszystkich jap wydawcow. Tez bym wolal ograc na Vicie ale skoro nie ma to nie bede siedzial obrazony i odmawial sobie przyjemnosci grania posiadajac konsole, na ktora ten tytul jest dostepny. Sprawdze pewnie jak to wyglada na Vicie przez Remote Play a jak bedzie spoko i calkiem wygodnie pod katem sterowania to na PSV gra bedzie ukonczona.

Odnośnik do komentarza

Jeśli mogę delikatnie się wtrącić. Eksploracja to raczej średnio, ze względu na podział gry na misję, za to system walki jest dla mnie bardzo dobry i wymagający (w wersji na ps4 podobno delikatnie łatwiej jest, ale osoby, które pierwszy raz mają kontakt z Type-0 nadal uważają grę za trudną, poziom normal dla przykładu to raczej "ten stary" normal). Rozwój postaci też jest w porządku.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Też się wtrącę. ; )

@ameratsu1

nigdy nie grałem w wersję psp. system walki, rozwój postaci, oraz eksploracja dają radę? zależy mi zwłaszcza na tych pierwszych punktach :3

 

Misje są liniowe i nie ma w ich trakcie dużo eksploracji. Akcja przede wszystkim. W międzyczasie masz możliwość pobiegania po mapie świata (jest trochę opcjonalnych rzeczy do roboty) i uczestniczenia w życiu szkolnym, choć nie jest to tak rozbudowane jak np. w Personie.

 

Jeśli chodzi o system rozwoju, to można upgrade'ować zaklęcia, ale szczerze powiedziawszy użyłem tego raptem kilka razy. Bardziej liczy się poziom doświadczenia (chyba że coś się zmieniło). W ostatnim dungeonie level przeciwników zależy od levelu twoich kilkunastu podopiecznych (wyciągana jest średnia).

 

Na marginesie napomknę, że grę należy przejść dwa razy jeśli chce się poznać fabułę. Dochodzą wówczas nowe cutscenki, a nawet grywalne epizody.

 

BTW: Edycja HD posiada dodatkowy filmik inspirowany projektem, który Tabata porzucił gdy musiał zająć się FFXV (Type-1?). Było o tym info w tygodniu.

Edytowane przez Enkidou
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Hah, ludzie mimo obniżenia trudności mają duże problemy, ale się nie dziwie, Type-0 było naprawdę trudne. Cieszy też całkiem niezłe przyjęcie przez prasę. Minus parę recenzji jak 45/100 od GT (Gaming Trend, huehue), gdzie recenzent narzeka, że w grze jest tylko kilku npc i poza misjami mamy tylko szkołę kadetów. Cóż tak to jest, jak się nie próbuje wyjść na mapę świata :reggie:

Edit: Mała edycja, bo nazwy serwisów mi się pomyliły, VB dało 90/100 :)

Edytowane przez Hendrix
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...