Skocz do zawartości

Fat Princess


YETI

Rekomendowane odpowiedzi

zgadzam się w całej rozciągłości, niestety brak lobby wymusza granie z debilami. Ale dzięki temu dowiedziałem się jak zostać mega kurczakiem na koniec ( wyrzynka lepsza niż kostuchem) musisz być numero 1 i w drużynie która przegrała.

 

Z ciekawszych: na mapie z lawą, księżnicza ( obozie czerwonych) wpadła w nieznany glitch (nie było jej widać) stało się to przy jej wynoszeniu gość (niebieski) wskoczył na mur tuż przy wejściu i został tam zabity, a panienka zniknęła. Na mapie widać ją było ale na planszy nie.

Odnośnik do komentarza
  • Odpowiedzi 79
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Raczej większość ma takie problemy, spróbuj założyć własną grę i zostać hostem, albo dołączyć się do kogoś z friend listy (za każdym razem mnie łączyło). Na oficjalnym blogu Titan Studios jest napisane że obecnie pracują nad patchem, jest obecnie testowany, ale nie znają jeszcze daty jego wydania. Poniżej lista błędów które mają zostać naprawione/poprawione

 

The following bugs and imbalances have been well reported and documented. In general, there is no need to send additional information. If you come across something new – please send it on.

 

* Failed Game Connections

* Lag

* Hosting Problems

* AoE Scoring Exploits

* Stalemates

* Missing Princess (on certain levels)

* Dead Hat Machines

* Scoreboard Issues (only top 1000 scores shown)

* Ranking System Problems

 

http://titanstudios.com/blog/

 

 

Videorecenzja IGN:

http://ps3.ign.com/dor/objects/14266745/fa...vdr_080309.html

Odnośnik do komentarza

pojawił się faq na http://titanstudios.com/blog/fat-princess-faq/

poniżej system rankingowy, obliczany na podstawie ostatnich 10 meczy w których uczestniczyliście od początku do końca.

 

* Squire – 500-599

* Private – 600-699

* Corporal – 700-799

* Sargeant – 800-899

* Ensign – 900-999

* Lieutenant – 1000-1249

* Captain – 1250-1499

* General – 1500-1749

* Warlord – 1750-1999

* Sir (Dame) – 2000-2249

* Baron (Baroness) – 2250-2499

* Earl (Countess) -2500-2999

* Duke (Duchess) – 3000-3499

* Lord (Lady) – 3500-3999

* Prince (Princess) – 4000-4499

* King (Queen) – 4500+

 

Odnośnik do komentarza

Jeśli ktoś jest zainteresowany meczem dziś wieczorem około 21.30-23.00 to zapraszam. Mogę postawić serwer dla 4v4, aby wbić się bez problemów musicie mnie dodać (zaprosić) do friend listy i z poziomu szukania gier znaleźć mnie wśród innych znajomych. Bardzo proszę o zgłoszenie kto się będzie chciał wbić, tak abym mógł zablokować dla was sloty. Mile widziane osoby z hs.

 

a i dajcie znać jekie tryby gry was intersują, kolejnośc wg ilości zgłoszeń na poszczególny rodzaj

 

bartek

Edytowane przez ziemia1
Odnośnik do komentarza

Dziś ściągnąłem gre, na poczatku fajne (najpierw włączyłem singla), później właczam multi i totalny chaos. Byłem jedyny robolem w mojej druzynie, reszta to sami wojownicy i łucznicy, zero taktyki tylko ida i się napierdzielają, rozbili nam mur i brame, i zamiast pomóc mi to naprawić to cały czas chcieli wejsc do zamku wroga. -.-

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...
Gość pawel_k

jest ok :) nie gram za dużo bo nie mam czasu ale jak już wejdę i uda się połączyć to jest fun, szczególnie jak trafisz na konkretnych ludzi. jeśli masz wolną kasę to na pewno warto, ale cały czasu uważam że gra powinna kosztować max. 36zł.

Odnośnik do komentarza

A ja się boje,że w FP szybko przestanie grać sporo osób z uwagi na to co zauważają inni w tym temacie- założenia rozgrywki tej gry nie są noob i stupid friendly i wymagają taktyki.Podobno sprawa z k2 i jego podstawowym trybem Warzone gdzie wymagana jest taktyka i przynajmniej podstawowe pojęcie o tym co trzeba w daje chwili robić. Niestety większość graczy chyba gdy włącza grę odkłada mózg na półkę bo to co dzieje się w niektórych grach online woła o pomstę do nieba.

Odnośnik do komentarza
Gość pawel_k

tyle że w FP nie trzeba zgranych 16 osób w zespole - wystarczy że parę osób jest w miarę zorganizowanych to one pociągają drużynę. potrzeba po prostu przywódcy który pokaże jak grać i pociągnie zespół do walki, to wtedy nawet nooby sobie poradzą i będą ważnym elementem drużyny. a nawet jak nooby nie będą grać drużynowo tylko walić na pałę to na początku po prostu będą przeszkadzać w rozwoju klas przeciwnikowi zabijając ich workerów, a w decydujących starciach odciągnął przeciwnika od zamku przez typowy mayhem na środku ;)

 

gorzej jak w drużynie nie ma zdecydowanych liderów za którymi można się pociągnąć - wtedy jest typowa młócka i trzeba liczyć na szczęście. sam nie powiem żebym był jakimś wymiataczem - grałem może 6h w grę i na razie nie poświęciłem jej na tyle dużo czasu żeby opanować każdą klasę, dlatego gram głównie łucznikiem (ale na początku oczywiście ścinam drzewa), więc muszę mieć za kim się złapać żeby uzupełnić magów, księży i wojowników - wtedy możemy wiele zdziałać :)

Edytowane przez pawel_k
Odnośnik do komentarza

(pipi)um.....

 

http://titanstudios.com/blog/2009/08/fat-princess-eu-1-02-patch-live/

 

Fat Princess: EU 1.02 Patch Live!

Posted in Fat Princess on August 13th, 2009 by john.mundy ?

 

The Sony Europe connection and lag patch is now live! We thank you for your amazing patience during these first couple of weeks. Turn on you PS3?s, fire up Fat Princess and you should get the update. I?ve added the patch notes below again just so you don?t have to head back to the previous post.

 

For those in Asian territories, have no fear. The Asia patch should hit by the end of the week.

1.02 Patch Notes

 

Our primary focus with this patch was to improve connections and reduce lag. We also addressed the AoE scoring exploits, a few other scoring imbalances, and made minor tweaks that should reduce stalemates. Here are the details:

 

* The server selection heuristic has been modified so that ping time has been more heavily weighted when selecting potential matches. This will result in players being connected to games in such a way that game population and ping are more evenly weighted.

* Newly hosted servers will be more attractive to potential clients and thus fill up more quickly. The change will also better distribute connection attempts among servers and thus reduce failed attempts.

* Potential servers will be given less time to respond to ping requests. This should speed up that portion of the connection process.

* Selected servers will be given more time to establish a connection, resulting in fewer failed attempts.

* The connection code is less sensitive to packets coming back out of order. This was a cause of failed connections.

* Ice Mage and Dark Priest AoE scoring has been adjusted from 10 points to 2 points per enemy affected.

* Non-worker resource return has been reduced from 20 points to 10 points.

* Feeding the princess has been reduced from 20 points to 15 points.

* Castle door hit points have been reduced slightly from 30 to 25.

* The Princess? calorie burn has been increased at weight stage 2, 3, and 4. Calorie burn was previously 2 per second at all stages. Stage 2 is now 4 per second, stage 3 is 8 per second, and stage 4 is 12 per second.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...