Skocz do zawartości

Auto do 25 tys.


Ader

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie w pracy koleś kupił 5 dni temu 6 z 2004, 2.0, dobrze wyposażona z Danii - fajny wóz, myślałem o takim w kombi ale mnie ta wszechobecna rdza we wszystkich Mazdach odstraszyła.

 

Duży + za nie psucie się - 20 letnia MX6 nigdy nie zawiodła - ale na przeglądzie jak nią trzęsło to pod autem było pełno obsypanej rdzy, wymienić cokolwiek pod autem masakra - szlifiera, ucinać i wstawiać nowe.

 

I podstawa - nie bierz diesla.

Odnośnik do komentarza

Nie wierze w diesle inne niz niemieckie, poza tym to auto takie o tylko, na co dzien wiec bez sensu klekot bo mi sie to nie kalkuluje. Dodatkowo te diesle z Mazdy maja tam rozne akcje krytyczne, jak problem ze smokiem olejowym oraz stosowaniem roznych producentow oleju, ktore w najlepszym wypadku zacieraja panewki oraz walek rozrzadu a najgorszym zacieraja caly silnik. No jest kilka dosc kosztownych klopotow, ze o dwumasie, dpfie nie wspomne. Poki co, fabryczne TDI w skodzislawie sie sprawdza i nie mam zamiaru ryzykowac do auta uzywanego diesla bez 100% pewnej historii auta.

 

Korozja podwozia to standard ale ja tam nie zagladam zby tczesto wiec w sumie to mam wyj ebane. Mazdy juz tak maja. Jezeli bedzie lakier dobry to wszystko bedzie ok. Nawet nie bede zabezpieczal podwozia przed zima bo to bez sensu - wielu juz zabezpieczalo, wydaja na te bitgumy i baranki po 800zl a i tak odpada i tak. To juz mi sie wydaje, zeby lepiej to pomalowac hammereitem bezposrednio na rdze. Pomalowalem tak zderzaki, nowe progi w terenowce i tyle razy co to mialo spotkanie z drzewami i obcieralo sie to jestem pewien podziwu na trwalosc tej powloki.

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Rozważam opcję zakupu w nastepnym roku jakies coupety i mam 3 typy. Najpierw z ciekawszym sercem czyli Celica VII gen wersja TS (192km) bądź Hyundai Coupe Tiburon z 2.7 V6 (167km). Ładne sylwetki i wystarczajaca moc dla mnie. Za Hyundaiem przemawia do mnie jeszcze bardziej piekny odglos V6 ( w sumie zrobienie kilka drobnych modow pozwoliloby mi dojsc do mocy 180km ).

3 opcja bardziej ekonomiczna i najrozsądniejszą pozostaje Civic Coupe '04. Plusy tego auta to w miare oszczedny motor + z tyłu moga w miare komfortowo jechac 2 dojrzale osoby.

Ktos mial do czynienia z tymi Celicami TS i Hyundaiem z V6 ?

Odnośnik do komentarza

Jeśli chodzi o Celicę TS to jest to po prostu Corolla TS w jeszcze bardziej sportowej budzie, aczkolwiek jak na auto tego typu ma dość sporo miejsca w środku. Osiągi bardzo przyzwoite, a silnik w technologii VVTI, mimo iż nie jest to VTEC DOHC, daje bardzo dużo satysfakcji z jazdy, bo 190KM to przynajmniej wystarczająca moc dla tego pojazdu. Oczywiście o wykonaniu nie będę się rozpisywał, bo samochód jest naprawdę porządnie zbudowany i jakościowo stoi na wysokim poziomie. Jedyne do czego bym się przyczepił to trochę mdły tył pojazdu z zadziornym zderzakiem na czele, aczkolwiek naprawia to nawet niewielka lotka na tylnej klapie, a na pewno sporą rekompensatą jest przód pojazdu, który został zaprojektowany wręcz fenomenalnie moim zdaniem.

 

Moim zdaniem Celica to solidny kandydat. Jak będziesz rozglądał się za Civicami Coupe to uważaj na dziadowskie wersje non-VTEC (o zgrozo).

Odnośnik do komentarza

Przed Mazdą miałem kupić taką Celicę ale niestety praktyczność zwyciężyła i w sumie to mam teraz 5 drzwiowy samochód, który wygląda nadał ładnie. Celica bez fabrycznego spoilera wygląda słabo ale z nim już to jest piękny samochód z charakterystycznym i indiwudalnym tyłem, który z lotką wygląda kompletnie.

 

Ważne aby nie wziąć zajechanego bo potem stosunkowo drogo go przywrócić do stanu fabrycznego i często ludzie to już olewają i potem jeżdżą takie auta "złomki" a to już przykry widok.

Odnośnik do komentarza

Generalnie zazwyczaj jezdze tylko w dwie osoby, czasem na jakis wypad jezdze w 4 ale to droga maksymalnie do 100km takze nie bede sie przejmowac ze komus jest niewygodnie. Auto generalnei sluzy mi i tylne siedzenia sa na wszelki wypadek ;) Myslalem jeszcze o Integrze ale to juz jest stara buda i troche boje sie wchodzic w ten interes. Z lotka czy bez nie auto jak je posiadzimy na ladnej feldze bedzie dobrze wygladac. Czytalem kilka opinii ( na forum civica ) ze auto niby nie trzyma mocy i jest awaryjne ( panewki itp ).

Jeszcze mam okazje zakupic Honde Accord 6 gen w coupe od osobnika, ktory wpakowane ma w nia całe hondowskie ospojlerowanie ( swoja droga ciezko dostepne w pl ) i z swapem silnika H22A z Prelude ktory legitymuje sie moca 2.2 200km. Pewnie kwota bedzie w granicach aut ktore podalem wczesniej no ale musze poczekac na informacje.

Odnośnik do komentarza

Nie kupiłem po lifcie bo to nie ten budżet no lol. Zobacz sobie ceny w Niemczech. Gdybym miał kupić BMW to tylko 330xd a to już gruby budżet za używke z Niemiec.

 

 

 

800px-BMW_E46_front_20080328.jpg

 

 

800px-BMW_E46_front_20080822.jpg

 

13404495181884_A.jpg

 

BMW smutny przedlift vs Mazda - nie ma nad czym się zastanawiać.

 

 

No jak można kupic przedlifta jak polift jest jednym z najpiekniejszych BMW ever made. Trzeba byc szalonym aby kupić pierwszą wersje i potem za każdym razem mieć kaca gdy obok stanie polift.

Edytowane przez Yacek
Odnośnik do komentarza

Ale wklej zdjęcie na którym coś widać bo auto pomnalowane całe na czarno szału nie robi. To nie jest ori M pakiet bo pomalowali nerki. No i teraz powodzenia aby znalezc w .de auto z oryginalnym M pakietem a nie po druciarstwie i z jakimś mądrym silnikiem z jakiegoś salonu BMW z pełną historią. Taniej będzie kupić Celicę.

 

 

33223370003_large.jpg

 

 

Jaki jest sens w M pakiecie przedliftowym, do autka które obok prawdziwego M nie jezdziło ? Jest sens klepać te sportowe zderzaki i progi do przedlifta aby wyglądał strasznie groźnie z tym swoim silniczkiem 1.8 albo jakims 2.0D ? To nie lepiej kupić prawdziwe M3 albo jako normalne auto kupić polifta, który jest piękny fabrycznie bez tych wszystkich super sportowych dodatków ?

Edytowane przez Yacek
Odnośnik do komentarza

Przegladnalem sobie allegro by obadac ceny liftowych E46 coupe i jedyna w miare dobrze wygladaja na allegro pojawila sie w cenie 28tys. zł.

http://otomoto.pl/bmw-325-polift-po-lifcie-coupe-C25361778.html

W cenie 24tys zł mam zainwestowana E46 coupe z takim samym fajnym silnikiem i ladnie doinwestowana.

http://otomoto.pl/bmw-325-ci-e46-m-pakiet-C25809430.html

 

Macie racje, ze m-pakiet chinski czy nie chinski w 1.8 czy 2.0d to nie halo ale nie wmowicie mi ze nie moge jezdzic z m-pakietem majac 2.5i z 192km.

Idac dalej tym samym tokiem kupujac bmw w salonie rowniez mozna dokladac do najbiedniejszych wersji silnikowych m-pakiet i co.

 

Nie ma co ukrywac. Lift > przedlift ale to jest w chyba z kazdym autem ale to rowniez wiaze sie z wieksza cena. Za civica VII coupe (EM2) przedlifta mozemy wyciagnac juz za 15tys zł gdzie lift najmniej sie ceni za 20tyz zł. a 5 tys zł to juz jest spora suma.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...