Skocz do zawartości

The Darkness 2


Słupek

Rekomendowane odpowiedzi

W dwójce chciałbym dwie rzeczy - dokładniejsze sterowanie (O prawej gałce mówię) oraz brak wolności. Wolałbym aby był to shooter na szynach. Przez te zabawy w dzielnice NY oraz ciągłe podróżowanie po nich klimat był niestety trochę rozwodniony.

Edytowane przez Gooralesko
Odnośnik do komentarza

To chyba nie będzie spoiler to napisz ogólnikowo co się dalej dzieje przynajmniej zarys. Komiksu nigdy nie czytałem a nie mam zielonego pojęcia co może dalej się dziać.

 

 

Jackie nie żyje najprawdopodobniej jest w piekle, a co dalej? Bo pewno druga część również będzie się trzymała komiksu.

 

 

Nie wiem czy to z sentymentu że, The Darkness to jedna z moich pierwszych gier na klocka ale dla mnie to do dzisiaj jedna z lepszych gierek. Jeżeli chodzi o klimat, fabułę, głównego bohatera Jackiego to wysoka pólka. A przede wszystkim wciągający gameplay tzn. nie jest to typowy shooter; przejdź z lokacja a do b i wystrzel wszystko co się rusza. Właśnie ta umowna swoboda, mnogość wątków pobocznych daje całościowo ciekawy mix.

 

No i oczywiście klimatu dopina Mike Patton, dlatego również mam nadzieję że, w 2 go nie zabraknie znaczy jego głosu heh.

Edytowane przez Slupek88
Odnośnik do komentarza

Cytat z poradnika na Game Faqs:

 

And yes, Jackie Estacado WILL be back!

 

In the comics, he goes to Hell to find Jenny, comes back alone

(rebuilt from a TOOTH the Darkness hid in), and meets more

Family to kill off. He finally becomes a bit more of a "good

guy" type after meeting Batman and a few other famous types

that beleive in human spirit. He masters his Darkness and

learns to create all sorts of creatures and weapons. He

also has full body armor (from the start actually) and learns

how to summon up Darkness from shadows some never even think

to see. He eventually takes over his branch of the family,

and continues to fight all sorts of crazed evil. Be it man,

demon, or even angel (yes, not ALL angels are good guys!).

He continues to uphold good moral fiber though, and likes to

help those in need after having come around to what his powers

can do. That does not mean he quits living his mafia life

though. Jenny will always be with him, in his heart.

 

 

 

 

Sam niestety nie czytałem jeszcze komiksu, ale muszę to jak najszybciej naprawić.

Edytowane przez miki77
Odnośnik do komentarza
  • 11 miesięcy później...

Szczerze mówiąc to jestem zawiedziony, myślałem, że na Com Con 2010 pokażą jakiś gameplay, informacje itd.

A jedyne info jakie wypłynęło to:

 

http://gameinformer.com/b/news/archive/2010/07/25/bioshock-2-s-multiplayer-dev-on-the-darkness-sequel.aspx BioShock 2?s Multiplayer Dev On The Darkness Sequel

 

Pięknie po roku czasu ;/ i dalej hu.ja wiemy.

Edytowane przez SłupekPL
Odnośnik do komentarza
  • 1 rok później...

Za(pipi)ista ale zupełnie odmienna imo od jedynki, grafa w cell shadingu to jedno (mi akurat podchodzi) ale szpil jest bardziej interaktywny, można podnosić jakieś śmieci, kosze i rzucać nimi w przeciwników, jest drzewko rozwojowe umiejętności etc. Dopakowali wszystko co trzeba , myślę, że sporo czasu zabierze wymaksowanie tego szpila na calaka ;-)

Odnośnik do komentarza
  • 4 tygodnie później...

Świetny fps ze świetnym scenariuszem i fenomenalnym stylem graficznym. Pierwsze wrażenie jest mega mocne i pozytywne, niestety jednak potem jest już gorzej. O ile sama rozwałka i strzelanie to pierwsza klasa (a dzięki mackom ciemności ma się dosłownie 4 ręce) o tyle niestety gra ogranicza się tylko do tego, trzeba okazjonalnie rozwalić jakieś światło albo przeciąć kabel. Jedyna odskocznia od tego to momenty gdzie kierujemy darklingiem. W sumie to nawet lepiej że jest dość krótka (6h singla)

 

Ogólnie:

+ świetny feeling ze strzelania i sporo możliwości dzięki mocom ciemności

+ piękny styl artystyczny

+ dobry, momentami fenomenalny scenariusz i twisty

+ całkiem różnorodni przeciwnicy

+ fajny pomysł z chatą

+ klimat i "momenty"

+ postać Darklinga

+ całkiem wymagająca na poziomie Hitman

 

- rozczarowująca końcówka

- drzewko talentów mogłoby być ciekawsze

- cutscenki zrobione na zasadzie tych z Batmana czyli: sztywne i niefajne

- poza mordowaniem: gameplayowa bieda

- niektóre postacie mega irytujące

 

ode mnie 8-/10

Edytowane przez MaZZeo
Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Ja sie zawiodlem. Z mega gry zrobili zwykly korytarzowy shooter, na dodatek krotki, co moze nie jest najgorsze, bo i tak pod koniec nuzyl. Po glownej historri mamy jeszcze pare misji dodatkowych, ktore mozemy rozegrac w kooperacji, badz w pojedynke, ale to juz konczylem na sile. Nie wiem, czegos ewidentnie zabraklo, od jedynki nie moglem sie oderwac, sequel po 2 dniach poszedl do zyda.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.