Jump to content

inFamous 2


Voytec

Recommended Posts

Jak będzie wyglądać sequel jednej z największych niespodzianek 2009 roku? Na pewno nie gorzej niż jedynka. A tak na serio to całej animacji postaci nie można było nic zarzucić. Chciałbym jednak, żeby zarówno postaci jak i całe środowisko łącznie z było równie podatne na siły rządzące silnikiem fizycznym gry jak ma to choćby miejsce w konkurencyjnym produkcie firmy Rockstar. Czasami się zdarzało, że furki ładnie latały po ulicy, a postać została odrzucana prezentując ciągle tą samą animację upadku (jak w takim San Andreas). Brakowało mi też czegoś co było w Crackdown związanego z innymi środkami lokomocji niż własne mięśnie i możliwość doczepienia się do pociągu. Nie mam pojęcia jak to rozwiążą, ale po marudzić sobie można. W końcu rzadko zdarza się dostać tak dobry sandbox, nawet pomimo kilku pomniejszych bugów jak przenikanie przez ściany w kilku miejscach, sprawia wrażenie czegoś nadzwyczaj dopracowanego i nietuzinkowego.

Link to comment

Pewnie niedlugo dowiemy sie, ze podobnie jak w Mass Effect 2, przyda sie save z pierwszej czesci. Moze nie bedzie to konieczne, ale losy naszego bohatera beda mogly sie toczyc bezposrednio tam gdzie zakonczylismy jedynke. Chodzi mi glownie o to, ze zaczynamy jako zly/dobry i z odpowiednia iloscia slotow i wykupionych upgrade'ow mocy. Zbyt duzo tego nie ma wiec, tym bardziej latwiej bedzie im to zrobic. Tak czy siak, nie zdziwi mnie taka informacja.

 

t3xz - masz racje, zdecydowanie przydalaby sie wieksza interakcja z otoczeniem.

Link to comment

Na inFamous 2 będę czekał z niecierpliwością.

Jedynka bardzo miło mnie zaskoczyła, z początku byłem dość negatywnie nastawiony na ten tytuł (ot, łazi se chopek i rzuca se elektrycznymi kulkami, super...) a okazał się jednym z najfajniejszych sandboxow w jakie grałem.

 

Jestem ciekawy jak rozwiążą "problem" z charakterem Cole'a. Będziemy mogli wybrać karmę na początku gry, czy tak jak napisał Voytec wykorzystany zostanie save z jedynki?

Link to comment

Ciekawi mnie czy dostaniemy jakieś fajne nowe moce, czy dalej tylko prąd. Jak pamiętamy z jedynki

 

 

Cole z przyszłości miał nie tylko moce elektryczne, ale też jakieś duchy, bombki, fale uderzeniowa, czy podróż w czasie

 

 

Fajnie by było gdyby wykorzystali save'a z jedynki. Czarny prąd dawał jasno do zrozumienia kto tu jest badassem (chociaż wolałem grać jako dobry, lepsze moce).

 

 

Link to comment

Bardzo dobra wiadomość w sumie do przewidzenia.

 

W sequelu prosiłbym o lepsze miasto. Tzn. te w pierwszej części było takie nijakie bez polotu, bez fajnych miejscówek, na jedno kopyto.

 

Po za tym czekam na pierwsze screeny, filmiki jakieś info. Ciekaw jestem jak to wszystko się potoczy po dość konkretnym zakończeniu pierwszej części.

Link to comment

Oh yeah , po pieknej jedyneczce i ogolnej aprobacie wiadome bylo ze powstanie dwojka. Narazie jeszxze to nic potwierdzonego ale juz cos sie pojawilo wiec dobra nasza :) Co do dwojki to wiadomo ze bedzie lepiej, mam tylko nadzieje ze beda szli tez za wskazowkami graczy, oczywiscie dobrymi. Takie wykorzystanie save'a z jedynki byloby swietnym rozwiazaniem

Link to comment
  • 1 month later...

Akurat "nasz" Cole odegral kawał dobrej roboty,powiem więcej lokalizacja pl podobala mi sie bardziej niż oryginał i mam nadzieje ze głosu głównemu bohaterowi użyczy ten sam aktor. Co do fabuły sądze że jeszcze raz spotkamy się z naszą "przyjacielską" panią agent i innymi "fedziami". Nieuniknionym wydaje się również ponowne spotkanie ze starcem (jak ona miał ?) który jak wiemy przeżył starcie z nami. W każdym bądz razie czekam na kontynuacje z zapartym tchem imo jedna z najlepszych gier na ps3 w której do końca nigdy nie wiemy co sie wydarzy.

Link to comment
  • 4 months later...

Bardzo się ucieszyłem na wiadomoś o powstawaniu Infamous 2, czekam na tą grę z zapartym tchem :). Jedynka była jedną z lepszych gier w jakie grałem na ps3. Mam nadzieję że zaimplementują jakieś nowe ciekawe moce i zostawią pare starych ciekawych. Lektor osobiście bardzo mi się podobał wic mógł by zostać ten sam ;]. Oby tylko nic nie pogorszyli :/

Link to comment

osobiście liczę na bardziej "piorunujące" moce, by sianie rozpierduchy stało się bardziej widowiskowe i z bogatszymi efektami. Aha i destrukcja otoczenia, fajnie byłoby rozwalić cały dom :) Oczywiśćie też boost grafiki by się przydał i mniejsza schematyczność pobocznych zadań. I oby platynka była w podobnym stopniu trudności, czyli nie mega trudno, ale na długo :) (ja swoją wyczarowałem po prawie 3 miesiącach grania ;), aczkolwiek nie miałem wtedy zbyt wiele czasu na grę)

Edited by pawliszak
Link to comment
Guest ALIEN_ALIEN

O. Czekam z niecierpliwością bo pierwszy był świetny. No właśnie mocy raczej bohaterowi nie da rady zmienić to może zamienić bohatera z nowymi powerami :) No nic jeszcze dużo czasu mamy na gdybanie.

  • Upvote 3
  • Downvote 10
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.