Skocz do zawartości

inFamous 2


Voytec

Rekomendowane odpowiedzi

Spokojnie, bez nerwów:) , ale czy dyskusja o głównym bohaterze to nie rozmowa po części o grze? będą kolejne konkrety na temat gameplayu, mocy, misji to się będzie o tym gadać. Na razie jest chwilowa pauza w nowych info, więc spokojnie można posmęcić o głównym bohaterze (lub nie jak kogoś tak to irytuje).

Edytowane przez balon1984
Odnośnik do komentarza

No ten skok na budynki to faktycznie ciekawa opcja. Coś czuję, że może on być w pewien sposób ograniczony tzn może np będzie się ładował jakiś czas. Bo jeżeli będzie można skakać tak cały czas to nie trzeba będzie praktycznie szukać dogodnych dróg (wspinaczka po balkonach na dach)i i dogodnego rozłożenia kabli do śmigania, w celu latania po dachach i np omijania zadym na dole.

 

Ciekawe jak to rozwiążą?

 

 

edit: nie powiem, to że musiałem w jedynce czasami się zastanowić jak się gdzieś dostać, jaką drogę obrać aby wspiąć się na dany budynek, bardzo mi się to podobało. Była to jedna z wielu rzeczy, którymi Infamous przebił Prototypa, gdzie m.in przez te milowe skoki, czasami, był za duży chaos i dużo rzeczy działo\o się przypadkiem.

Edytowane przez balon1984
Odnośnik do komentarza

@balon

No ten skok jest ograniczony w taki sposób, że musi iść rura metalowa na dach budynku. Wtedy Cole używa jakiegoś super fizycznego prawa fizyki i po prostu wskakuje na dach ;)

 

@pryxfus

W jedynce też bardzo wcześnie pokazali tę burzę piorunów. Chyba nawet w pierwszym trailerze. Mam nadzieję, że w tym przypadku zobaczymy jeszcze coś większego od tego Ionic Vortex. Byłoby miło skoro power-level ma być podbity w stosunku do jedynki. W ogóle to marzy mi się, żeby to tornado zastąpiło np. granaty i teraz dochodziły już coraz bardziej przepakowane moce ;)

Odnośnik do komentarza
Do tego jest jakiś horyzontalny jump po ścianach, ale tu nie wiem za bardzo o co chodzi ;)
W tym artykule z GI napisali, że będzie to w stylu grindu po kablach/torach kolejki ale tym razem będziemy grindować pionowo po rynnach i poziomo po metalowych częściach elewacji - czyli ogranicznikiem w pionowym śmiganiu będzie wyszukiwanie połączonych ze sobą rynien/rur, co oznacza że tradycyjna wspinaczka też będzie ale wchodzenie na wyższe budowle nie będzie już takie mozolne :)

W ogóle ciekawe czy będą w tym nowym mieście jakieś drapacze chmur albo raczej ile takich budynków będzie (wg http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_tallest_buildings_in_New_Orleans , Nowy Orlean na którym jest wzorowane miasto z iF2 ma trochę tych dużych budynków)

 

Wg GI Cole na początku "dwójki" ma być tak silny jak był na końcu "jedynki" i mam nadzieje że tak na prawdę będzie, do tego niech dorzucą import sejwa i możliwość zaczynania gry w zależności po której stronie Mocy się skończyło "jedynkę", i ja wtedy będę już w 100% usatysfakcjonowany :D

Odnośnik do komentarza

http://gameinformer.com/b/news/archive/2010/06/24/ask-game-informer-about-infamous-2.aspx Ask Game Informer About Infamous 2

 

To może być dobre pewnie pojawi się dużo nowych informacji. Mógłby ktoś spytać się czy będzie możliwość importu sejva z jedynki.

 

@ the_m

 

Pisali, że ma być tak silny jak na końcu jedynki i że będziemy posiadać wszystkie moce z jedynki. To mnie zastanawia przecież jak zaczniemy grę takim badassem to będzie hmm prosto. Chyba, że będzie tak jak w God of Warach, że stracimy te moce w jakiś sposób.

Edytowane przez SłupekPL
Odnośnik do komentarza

@up

No właśnie pisali, że w przeciwieństwie do innych tego typu tytułów gdzie grę kończysz badassem a w kontynuacji tracisz moce to właśnie w iF2 ma czegoś takiego ni być. W takim wypadku albo gra będzie mega trudna, albo chodzi tu o to że zachowamy zdobyte moce ale będą miały mniejszą siłę - wtedy byłby to taki "starter pack" i do tego byśmy dostali jakiś nowy pakiet mocy które będzie się ulepszać (bo nie widzę sensu w upgrade'owaniu po raz kolejny starych). Nie wiem jak to rozwiążą ale wierzę, że będzie dobrze :)

E: albo nowe moce będziemy zdobywać po znajdywaniu kolejnych Kul Promieni, bo skoro będziemy buszować w mieście w którym je wytwarzano, a Cole (prawdopodobnie) dostanie moc lodu to na pewno natkniemy się w grze na więcej niż jedna Kulę...

Edytowane przez the_m
Odnośnik do komentarza

Zauważcie, że w jedynce walczyliśmy przeciwko ludziom - członkom gangów, które nawet nie mogły się dozbroić z powodu kwarantanny. Teraz dodając dwa do dwóch - otwarte miasto i organizacja fanatyczno-militarna - przypuszczam, że akcje typu Cole vs. czołgi, helikoptery etc. będą na porządku dziennym. A to wcale takie proste być nie musi.

 

Poza tym dalej mi się wydaje, że te nasze moce z jedynki będą sukcesywnie zastępowane przez nowe moce. No bo jakie inne mogą wymyślić rozłożenie klawiszy na padzie? No chyba, że wprowadzą R1 również jako przycisk zmieniający [], /\, X i O w kolejne skróty do mocy. Byłby miód ;)

 

Wątpię, żebyśmy znajdywali nowe kule promieni. W sensie, na pewno nie tak rozwinięte jak ta z pierwszej części. Pamiętajmy, że aktywacja takiej kuli zrobiła mamy krater, a jej "developing" zajął kilkanaście lat. Podejrzewam bardziej, że dostaniemy do rąk jakieś prototypy co w konsekwencji uniemożliwi stanie się Icemanem albo człowiekiem-zapalniczką, a za to da dostęp do jednej/dwóch mocy z innego żywiołu.

 

I cały czas się boję, że ograniczą się do lodu jako mocy do podróżowania, a tego bym nie chciał. No bo czy może być coś piękniejszego niż zamrożenie 10 typów, a później rzucenie w nich tym tornadem? Oj, będzie ogień.

 

Zauważyliście, że developerzy na razie nic nie przebąkują o ewentualnych karma-moments? Przy okazji zapowiedzi pierwszej części praktycznie od pierwszych strzępków informacji wiedzieliśmy, że będzie dualizm moralny. W tej części nie wiadomo. Może będzie tylko jedna słuszna ścieżka wyboru?

Odnośnik do komentarza

@up

a propos karmy, w wywiadzie dla IGN (albo GS), zaraz po E3, któryś z twórców wspominał, że nasz charakter będzie się zmieniał w zależności od tego czy będziemy zabijać cywili przy okazji używania naszych super mocy czy nie. Faktem jest że bezpośrednio system karmy nie został potwierdzony, co już od samego początku budziło mój niepokój, bo w iF system dobry-zły był tak dobrze wkomponowany w rozgrywkę, że nie wyobrażam sobie alby dali tylko jedną ścieżkę i z góry narzucili nam bycie dobrym lub złym.

IMO mogą to rozwiązać poprzez import sejwa z "jedynki", w zależności czy skończyłeś jako zły czy jako dobry będziesz kontynuował tą ścieżkę rozwoju charakteru. No ale o importowaniu sejwa nic też nie powiedzieli.

Strasznie dużo gdybania, mam nadzieję że na targach w Kolonii coś jeszcze wyjaśnią. No i jakiś gameplay trailer by się przydał :rolleyes:

Edytowane przez the_m
Odnośnik do komentarza

Protek nie miał dużo mocy :O:O:O.

 

Kurde największym failem, minusem przez duże M była właśnie zbyt duża liczba mocy, ciosów, ruchów. Zresztą dużo ludzi na to narzekało, dla mnie to był jakiś koszmar. Połowa rzeczy była nieużyteczna, połowa nieprzydatna, polowa nie do zapamiętania.

 

Sanryu tutaj trafił w sedno sprawy, zresztą jak The M już wczoraj zaczął pisać o tych mocach itd. pierwsza myśl jaka mi się przewinęła "cholera żeby nie było tak jak w Protku". Nie wiem może będzie taka opcja jak napisałeś jak w GoW, że będziemy wymieniać nowe moce na stare. A może nie, nie wiem.

 

Byle nie było tak zje.banie jak w Prototypie.

Odnośnik do komentarza

Prototype nie miał dużo mocy. Poza tym nie rozumiem aluzji, bo dla mnie gra Radical Entertainment to naprawdę świetna produkcja.

 

A ja nigdzie nie napisalem, ze to byla zla gra ;) Chodzi wlasnie, ze przesadzili z iloscia(moze i z jakoscia, ale napewno z uzytecznoscia)tych jezeli nie chcesz ich nazwac mocami to nie wiem, tranformacjami? Wszystko sprowadzalo sie do bodajze Blade'a, Elbow Drop'u, Cannonball'a. Jednak Prototype IMO byl bardzo dobra gra.

Ciekawe czy(jezeli bedzie opcja wykorzystania sejwa z pierwszej czesci)bedzie mozna zagrac dopakowanym na maxa Cole'm. Chodzi mi o np. o bycie zlym z tymi pieknymi czarno-czerwonymi electric power's ;) Ktos nie chcial wyprobowac tych karmazynowych blyskawic na jakiejs porzadnej liczbie wrogow...drooool epic battle by sie mi marzyla.

Odnośnik do komentarza

Już 2 lipca (u nas trzeciego) będziemy mogli zobaczyć gameplay iF2 na GT!!!

 

W końcu będziemy mogli zobaczyć czy faktycznie iF2 może konkurować z U2 jeśli chodzi o grafikę oraz, w końcu, nie będziemy musieli rozmawiać o wyglądzie Cole :thumbsup: .

 

http://www.suckerpunch.com/index.php?option=com_fireboard&Itemid=85&func=view&catid=18&id=61215

 

Ja już sobie ostrzę ząbki.

 

P.S. Ja nie wiem jakim cudem goście z SpikeTV biorą TAKIE materiały na wyłączność i to jeszcze między E3, a GC. W grę muszą wchodzić chyba GRUBE pieniądze :whistling: .

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...