Opublikowano 1 maja 201014 l Tłumaczenie się, że Isaac nie miał z kim rozmawiać w pierwszej części jest niepoważne.
Opublikowano 1 maja 201014 l No właśnie dlatego też według mnie tworzenie bohatera niemowy jest pójściem na skróty. Czy nie odzywający się ani razu James w SH2 sprawiłby, że ten survival horror byłby bardziej klimatyczny? Ciężko jest stworzyć ciekawego bohatera, który nie psułyby wczuwki. Jednak zawsze będę uważał, że odzywający się Isaac i pokazujący emocje (robi to tylko jeden raz) bardziej pozwoliłoby mi wsiąknąć w grę. Nie no, takimi kartami to Ty Major nie graj heh. SH2 to nie jest typowy survival horror taki jak choćby DS. Zresztą nie ważne ale nie gadający James to by była KLAPA na maksa. Przecież to by było nie możliwe fabularnie. A DS i nie gadający Isaac jak najbardziej było i jest możliwe. Ok rozumiem, że komuś mogło to przeszkadzać. Ale kompletnie się nie zgodzę, że to pójście na skróty. DS jest zbyt dopracowaną grą, nie widzę w niej żadnych większych "skrótów". A już na pewno nie w Isaacu. Nie miałem żadnych problemów z wsiąknięciem w grę. To nawet bardziej budowało więź z Isaaciem; imo. I to właśnie powodowało, że było bardziej klimatycznie. Nie ma co w ogóle przyrównać tego z SH2. Edytowane 1 maja 201014 l przez SłupekPL
Opublikowano 1 maja 201014 l Dobra skończmy hehe. Każdy ma swoje zdanie i bardzo dobrze, są ważniejsze tematy. Przykładowo możemy pogadać na temat multi. Fajne byłoby coś w stylu L4D. Inżynierowie, żołnierze vs nekromorfy. Bądź kooperacja też w stylu podobnym do L4D. IMO gra Valve jest idealnym przykładem z którego można w tym temacie czerpać garściami.
Opublikowano 2 maja 201014 l Isaac niemowe dobrze zagrał, gorzej będzie sie teraz przyzwyczaić do gadającego, ale na pewno rozwinie to fabułę co jest oczywiste. Po DS oczekuje tego czego od jedynki - klimatu, nie musi co chwile straszyć ważne żeby był dobry dźwięk i klimat. Edytowane 2 maja 201014 l przez Kaucz
Opublikowano 2 maja 201014 l Przecież dzięki temu, że Isaac nic się nie odzywał gracz mógł lepiej się z nim utożsamiać podczas gry. W moim przypadku właśnie tak było. Widząc Isaac'a, który wcale się nie odzywa można było w końcu dostrzec samego siebie. Isaac był częściowo pozbawiony osobowości ale to właśnie osoba gracza miała mu ją nadać. Sadzę, że po części taki był zamysł samych twórców. Może nieco daję się ponieść fantazji, ale to z dalszej perspektywy to całkiem logiczne.
Opublikowano 3 maja 201014 l Zaczynam się martwić o tą produkcję bo w Dante's Inferno ewidentnie zabrakło świeżych pomysłów. Mam nadzieję, że za DS2 odpowiedzialny jest inny zespół. Powinni popracować nad fabułą bo w części pierwszej cała historia opierała się jedynie na pierwszych i ostatnich scenach. W środku gry gracz zajmował się naprawianiem statku.
Opublikowano 4 maja 201014 l http://www.gametrailers.com/video/gt-pop-block-dead-space-2/65217 słabiutka analiza trailera
Opublikowano 12 maja 201014 l czy fabuła mówi coś o tym, czemu ISAAC nadal używa narzędzi inżynierskich a nie broni?
Opublikowano 12 maja 201014 l czy fabuła mówi coś o tym, czemu ISAAC nadal używa narzędzi inżynierskich a nie broni? Bo nadal jest inżynierem.
Opublikowano 12 maja 201014 l czy fabuła mówi coś o tym, czemu ISAAC nadal używa narzędzi inżynierskich a nie broni? Bo nadal jest inżynierem. no jana jego miejscu po doświadczeniach z DS cz.1 to bym się poduczył strzelania hehe
Opublikowano 12 maja 201014 l Graficznie na razie nie za bardzo różni się od jedynki, jednak grafika nie jest najważniejsza. Na plus zaliczam fajny design kombinezonu (ciekawsza wizualizacja RIG) oraz "bardziej japoński" styl przeciwników. Będzie dobrze.
Opublikowano 13 maja 201014 l Przez ten kombinezon Isaac wydaje się być młodszy !? http://www.gametrailers.com/video/first-details-dead-space-2/100162 First Details Interview Zarżnąłbym już w tego DS. Oby wyszedł zanim EA (jeżeli w ogóle) wprowadzi jakieś abonamenty. W końcu DS też ma mieć multi ;]
Opublikowano 5 czerwca 201014 l Visceral Games ujawniło ostatecznie wygląd okładki: Nic oryginalnego, ale całkiem klimatyczna
Opublikowano 6 czerwca 201014 l Podoba mi się nawet bardzo. Okładka utwierdza i potwierdza to co przyniosły pierwsze informacje i teaser trailer. Isaac przeszedł grubą metamorfozę, teraz to on "rządzi", gra pierwsze skrzypce (skojarzenia z Obcym z Ripley? Jaką zmianę przechodziła z każdej kolejnej części.). No i tu pojawiają się najgorsze obawy, że klimat zaszczucia, survival horror odejdzie na rzecz strzelania, akcji... Na razie nie będę się tym zamartwiał zobaczymy po premierze. Cholera, no żeby tylko nie spieprzyli takiej perełki, takiej gry. Edytowane 6 czerwca 201014 l przez SłupekPL
Opublikowano 9 czerwca 201014 l http://gameinformer.com/b/news/archive/2010/06/08/sign-up-with-ea-for-dead-space-2-footage.aspx Sign Up With EA For Dead Space 2 Footage No zobaczymy. Edytowane 9 czerwca 201014 l przez SłupekPL
Opublikowano 9 czerwca 201014 l Screeny od MajorZero64, DJ1988 i Sprite'a zapowiadają niezłą gierkę. Oby nie zawalili sprawy. A DS i nie gadający Isaac jak najbardziej było i jest możliwe. Ok rozumiem, że komuś mogło to przeszkadzać. Ale kompletnie się nie zgodzę, że to pójście na skróty. DS jest zbyt dopracowaną grą, nie widzę w niej żadnych większych "skrótów". A już na pewno nie w Isaacu. A ja się czułem jakbym grał w GTA3. Idąc dalej Twoim tokiem rozumowania dojdziemy do miejsca w którym twórcy w DSX będą się w końcu bali "podarować" głos Isaack'owi. Analogiczna sytuacja jest z Linkiem. Dla mnie głos bohatera to standard w grach na current geny. To zdecydowane pójście na skróty. Edytowane 9 czerwca 201014 l przez Spuczan
Opublikowano 9 czerwca 201014 l To dziwne bo ja grając w DS-a miałem wrażenie, że gram w DS-a w survival horror a nie w GTA. Hmm... Rzeczywiście pójście na skróty zaoszczędzili "troszkę" na voice actingu głównego bohatera. Ale w dwójce jakie będzie pójście na skróty bo w nowym kombinezonie wygląda na chudszego. Parę poliglonów do przodu. PS. Jakby co w dwójce Isaac będzie mówił. Postanowili pójść po prostej. Edytowane 9 czerwca 201014 l przez SłupekPL
Opublikowano 9 czerwca 201014 l Visceral Games ujawniło ostatecznie wygląd okładki: Nic oryginalnego, ale całkiem klimatyczna Pałer Rendżers. Edytowane 9 czerwca 201014 l przez Zwyrodnialec
Opublikowano 10 czerwca 201014 l Ten gosciu jest straszny. Czytaliscie material w GI, ze DS2 ma byc gra bardziej dynamiczna, lecz mniej straszna, bo gracze nie wyrabiali przed konsolami?
Opublikowano 10 czerwca 201014 l Te "rewelacje" są znane już od pierwszej zapowiedzi. Niestety ;/ Co za czasy "bo gra była za straszna"..............................
Opublikowano 10 czerwca 201014 l Czytaliscie material w GI, ze DS2 ma byc gra bardziej dynamiczna, lecz mniej straszna, bo gracze nie wyrabiali przed konsolami? Też się spotkałem z takimi opiniami ale w wypowiedziach twórców i zapowiedziach. Nigdy żaden gracz się tym nie chwalił. No więc jak Panowie? Który to? ;D Edytowane 10 czerwca 201014 l przez Spuczan
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.