Skocz do zawartości

Dead Space 2


Danonek

Rekomendowane odpowiedzi

Osobiste wymagania odnośnie ds2:

 

- więcej bossów których człowiek faktycznie może się przerazić(w pierwszej części tylko ten "nieśmiertelniak" sprawił że miałem gęsią skórkę)

- więcej fabuły (tak wspaniałe uniwersum powinni dobrze wykorzystać też do poprowadzenia ciekawej fabuły, chcę bardziej wyraziste postacie niż pani z najbrzydszymi włosami na current genach czy pan czarny: rasistowska ta gra, czarny must die:P)

- dłuższą grę(źle niby nie było, 8-10 godzin jak się pierwszy raz gra, ale jednak chce się te 2-3 godzinki więcej:))

- więcej główkowania w gravity 0 lub na świeżym "bez" powietrzu :)

- większą różnorodność w trakcie akcji, tzn: częstsze akcje typu coś nagle cię wciąga za nogę lub to co było w najnowszym trailerze, spadasz, ledwo się budzisz a tam wielka kreatura chcąca odrąbać ci tą malutką główkę:))

- powiązań fabularnych z częścią poprzednią(o to myślę mogę być spokojny:))

- do oprawy nie ma co się czepiać, już jedynka była grą ładną, więc o grafę i muzykę/dźwięki:) się nie boję:)

 

jeżeli gra będzie zawierała to wszystko, znaczy mamy HICIOR(przynajmniej ja mam:P)

Edytowane przez xzdunx
Odnośnik do komentarza

Wczoraj na faceboku EA umieściło specjalny obrazek z DS. Obrazek miał zaszyfrowaną wiadomość która dotyczyła jakiegoś wielkiego ogłoszenia.

 

Tutaj obrazek:

 

http://www.ppe.pl/news-1756-Tajemniczy_obrazek_z_Dead_Space_2.html

 

Zagadka już rozwiązana ;]

O co chodzi? Chodzi o grę w stylu interaktywnego komiksu ("interactive comic-style game") "Dead Space Ignition" do kupienia z psn/xbla która ukaże się jesienią tego roku. DS Ignition będzie prequelem do drugiej części. Gameplay to typowy arcade z puzzlami i trzema mini-grami: Hardware Crack, Trace Route i System Override.

 

Od nas zależy w jaki sposób "przejdziemy grę" odblokowując przy tym 4 różne zakończenia które będą premiowane nagrodami między innymi specjalnymi strojami/kombinezonami dla Isaaca w DS2.

 

Świetnie, zaje.biście. Przy jedynce dostaliśmy 6 częściowy animowany komiks i film animowany Downfall a teraz to. No dla mnie rewelacja tym bardziej, obstawiam, że na tym się nie skończy. Uwielbiam takie bajery poprzedzające premierę gry. Jestem ciekaw czy albo ile światła rzuci ten komiks na fabułę dwójki. Może co nie co wyjaśni znaczenie i metamorfozę Isaaca w DS2.

 

Edit:

 

PS. W tym tygodniu ma się pojawić więcej informacji.

Edytowane przez SłupekPL
Odnośnik do komentarza

Pomysł bardzo dobry, oby tylko dobrali rysownika, który potrafi coś więcej niż nakreślić parę linii. Styl graficzny w poprzednim komiksie nie był przekonywujący, a to jest bardzo ważne w przypadku komiksów. Fajnie, że będziemy nagradzani, a sama historia będzie interaktywna, ciekawe jak z ceną.

Edytowane przez MajorZero64
Odnośnik do komentarza

Dla mnie DS to był w miarę fajny horror, ale jeżeli kontynuacja ma być kolejnym shooterem pokroju Call of Duty, Killzone, czy jakiś inny FPS, to ja dziękuje :angry2: Za dużo jest FPS-ów dzisiaj i dziwię się, że branża się tym jeszcze nie przejadła.

 

A widziałeś gameplaye z E3? Z konfy EA, Sony?

Chyba nie.

Bo ja po nich uspokoiłem się maksymalnie, obejrzyj a myślę, że Twoje obawy znikną przynajmniej częściowo.

 

To nadal horror i to chyba bardziej niż jedynka. Oczywiście mówię o pokazywanym fragmencie.

 

Widziałem trailery, ale często trailery nie pokazywały w 100% tego, co jest w grze.

Odnośnik do komentarza

Oby nie było tak, że obejrzeniu tego będziemy znać fabułę gry. Tak było przy jedynce.

Jak przy jedynce? Przecież jedynka nie miała takiej gry-prequela. To znaczy DS: Extraction jest prequelem do jedynki ale on wyszedł po DS, tylko na Wii (póki co hehe) no i na innych zasadach niż ta "gra".

 

A jeżeli mówisz o komiksach i filmie to widzisz je się oglądało dopiero po grze. Dokładnie w takiej kolejności było zalecane: gra, 6 częściowy komiks animowany i na końcu film animowany.

Edytowane przez SłupekPL
Odnośnik do komentarza

To obejrzyj gameplay z E3 i nie bedziesz sie obawial ze kontynuacja to bedzie shooter pokroju Call of Duty ;)

 

Halo, przeczytaj jeszcze raz, co napisałem -_-' Widziałem te trailery, są w miarę fajne, ale historia wiele razy pokazała, że gry nie zawsze były takie, jak je prezentowano w trailerach. Nie jestem na tyle ślepo ufający wydawcom, by wierzyć we wszystko to, co podadzą w trailerach.

Edytowane przez TyskiPL
Odnośnik do komentarza

Oby nie było tak, że obejrzeniu tego będziemy znać fabułę gry. Tak było przy jedynce.

Jak przy jedynce? Przecież jedynka nie miała takiej gry-prequela. To znaczy DS: Extraction jest prequelem do jedynki ale on wyszedł po DS, tylko na Wii (póki co hehe) no i na innych zasadach niż ta "gra".

 

A jeżeli mówisz o komiksach i filmie to widzisz je się oglądało dopiero po grze. Dokładnie w takiej kolejności było zalecane: gra, 6 częściowy komiks animowany i na końcu film animowany.

 

No właśnie. Niestety u mnie było na odwrót i później już fabuła nie kryła tajemnic.

  • Plusik 3
Odnośnik do komentarza

No właśnie. Może Dead Space 2 nie będzie tym dla pierwszej części, czym był Uncharted 2 Among Thieves dla Drake's Fortune, ale i tak zapowiada się znacznie lepiej, a zmiany tylko cieszą.

 

Wykorzystywanie odciętych kończyń (to akurat miało już być w jedynce, bo pamiętam z wywiadu w PE, że producent już o tym wspominał).

 

Bohaterowi w końcu nadadzą jakąś osobowość i przemówi.

 

Znacznie bardziej efekciarskie akcje, walka z bossem z pokazu ładnie to pokazuje. W pierwszej części było coś podobnego na koniec i przy atakach macek, ale nie na taką skalę.

 

Bohater jak wiadomo jest inżynierem i twórcy chcą to wykorzystać, więc będą jakieś mini-gry np z otwieraniem elektrnicznego zamka.

 

Nowe bronie i usprawniona telekineza.

 

 

 

 

Jeszcze by się pewnie coś znalazło, ale w tej chwili nie pamiętam. :]

  • Plusik 3
Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Dead Space 2 konsolowisko Nowe screeny.

 

Ja już chcę grać!!! ;) ,i pomyśleć ze nawet w tym roku nie zagramy...

Chyba kupię ponownie DS ale tym razem przejdę go na najwyższym poziomie :)

 

 

Edit: o widzę że post wyżej zawiera newsa z tymi screenami :P sorry,myślałem że to tylko news z filmikiem.

Edytowane przez PRQc
Odnośnik do komentarza

http://gameinformer.com/b/news/archive/2010/07/21/dead-space-ignition-hands-on.aspx Dead Space Ignition Hands-On Impressions

 

Edit:

 

http://www.gametrailers.com/video/sdcc-10-dead-space/701967 SDCC 10: Stage Demo (Cam)

 

http://www.gametrailers.com/video/sdcc-10-dead-space-2/701965 SDCC 10: Storytelling Interview

Edytowane przez SłupekPL
Odnośnik do komentarza

No niestety wedle moich obaw styl graficzny tego komiksu nie powala... Ludzie wyglądają jak z chińskiego plastiku, a krzywe ryje dopełniają całości. Nie będzie łatwo wczuć się w tę historię. Poczekam na premierę, ale dwa dobre kadry z preview nie pomagają.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...