Skocz do zawartości

Battlefield Bad Company 2


schabek

Poziomt trudności pucharów.  

78 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Jak oceniasz poziom trudności pucharów w Bad Company 2?

    • Bardzo łatwe
      5
    • Łatwe
      24
    • Średnie
      36
    • Trudne
      11
    • Bardzo trudne
      2


Rekomendowane odpowiedzi

Sorry, ale wysłałem już invite'a do Lamkersa, bo myślałem, że on to organizuje. Mój login to jsr1337, także dajcie mnie spowrotem na podst. listę :|

Dobra już jesteś na liście głównej.

Lamkers organizuje, ja tylko listę poprawiłem. Mi brakuje et tu brute, a nie wiem z kim będę w drużynie więc wysyłam zaproszenie do wszystkich.

Chciałem innym ułatwić wysyłanie zaproszeń.

Odnośnik do komentarza

Sarge, jak jesteś nie cierpliwy to do wieczora wbijesz demo :

 

 

 

Włączcie sobie zimową mapkę w trybie deathmatch (nazywa się chyba white pass). Bierzcie czołg i rozwalajcie domy które maja 3 poziomy, te takie wysokie, jest ich chyba 5. Ja ostatnio z nudów rozwalałem chaty na tej mapie sposobem demolki 2.0 i w każdym w z tych większych domów ktoś był. W 10min. wpadło mi chyba z 4 kille własnie tym sposobem ;)

 

Odnośnik do komentarza

Sprobuj na Atacama desert(conquest) rozwalic swoj helikopter jak sie respnie.Mi to trofeum wpadlo kiedy zauwazylem ze przeciwnik wyladowal na dachu B w ostatnich M-com'ach na Port Valdez'ie ale nie pamietam zebym dostal tez killa co oznacza ze mozliwe ze nie musisz tez zabijac jakiegos przeciwnika siedzacego w heli.

Edytowane przez Neo3016
Odnośnik do komentarza

Mam pytanie czy daloby rade zrobic ustawke na Zniszczenie Heli z Stacjonarnergo RPG?

jedyne trophy ktorego mi brakuje w multi:/

 

Na ustawce ciężko to zrobić. Łatwiej samemu spróbować. Włącz sobie Rush w Port Valdez. Musisz być atakującym. Poczekaj aż zepchniecie wroga do tej bazy w której sa heli. Bierz RPG nie to które jest w tym dole tylko to które stoi obok domku w którym jest jedno z m-comów, jest to pierwsza część planszy, pierwsze dwa m-comy. Możesz obracać nim o 360o. Jak tylko zobaczysz jakiś wrogi heli nadlatujący z nad przeciwka to wal.

Odnośnik do komentarza

Panowie mam problem :confused: Przechodze sobie singla i od pewnego momentu nie wpadaja mi pucharki za przejscie poszczegolnych misji (z pucharkami dotyczacymi, np. zabicia 50 przeciwnikow shotgunem nie ma problemu). Wkurzam sie strasznie bo ostatnia misje juz chyba z 7 razy przechodzilem na wszystkich mozliwych poziomach trudnosci i dalej nic :angry2: Jakies rady?

Odnośnik do komentarza

Panowie mam problem :confused: Przechodze sobie singla i od pewnego momentu nie wpadaja mi pucharki za przejscie poszczegolnych misji (z pucharkami dotyczacymi, np. zabicia 50 przeciwnikow shotgunem nie ma problemu). Wkurzam sie strasznie bo ostatnia misje juz chyba z 7 razy przechodzilem na wszystkich mozliwych poziomach trudnosci i dalej nic :angry2: Jakies rady?

 

A od kiedy Ci się to dzieje i który ostatni lvl masz zaliczony?

 

Ale chyba i tak najlepsze rozwiązanie podał Khadgar

Odnośnik do komentarza

oto lista zmian ktore niebawem pewnie dotra na nasza platforme. Wlasciciele PCtow update juz mieli wczoraj.

 

bedzie po angielsku, lista dosc pokazna

 

Increased the base range of all Automatic and Semiautomatic weapons for more consistent close range combat.

Slightly increased the damage of Semiautomatic rifles over long range for more consistent damage output.

 

Increased the zoomed burst accuracy of LMGs and decreased LMG accuracy when moving to reduce LMG run and gun.

Decreased the base damage of the M60 and XM8 LMGs to bring them in line with the other LMG damage values.

Decreased the damage of the PKM over long range to balance it with other LMGs.

Increased the base damage of the Type88 LMG to balance it with other LMGs.

 

Slightly reduced the base damage of the M16 and G3 to balance the increased range.

Slightly increased the damage of the AEK971, F2000, AN94, and AUG over long range to balance them with other Assault Rifles.

 

Reduced the lethal blast range of the 40mm grenade and M2CG to highlight their role as a secondary weapon against infantry.

Slightly Reduced the max range of the 40mm shotgun to balance it with other shotguns.

Slightly increased the base damage of shotgun rounds and reduced their range to clarify ideal shotgun combat distance.

 

Reduced the base damage of the PP2000 to balance the increased range.

Increased the damage of the 9A91 over long range to balance its lower magazine size.

 

Increased the damage and range of the M9, M93 pistols to make them more desirable as a secondary weapon.

Increased the range of the MP443 pistol to make it more desirable as a secondary weapon.

Increased the damage of the MP412 over long range to balance its low rate of fire.

Slightly reduced the rate of fire of the M1911 pistol to balance it with other pistols.

 

Increased the repair and overheat speeds of the Power Tool. Now overheats sooner but repairs the same amount before overheating.

Increased the maximum number of Motion Sensors that can be carried from 2 to 3 and increased the speed which new sensors are acquired from ammo boxes.

Significantly increased the speed of the Tracer Dart projectile to make it more effective against airborne targets.

Increased the reload time of the Mortar Strike and reduced the damage it does to heavily armored vehicles.

Decreased the range of Bolt Action Sniper and Pump Shotgun Slug rounds when using Magnum Ammo for better Kit Balance, especially in Hardcore.

Slightly increased the Health of soldiers in Hardcore for better Kit Balance.

 

Increased the benefit from the Medkit Heal+ specialization to make it more desirable as a Specialization.

Decreased the benefit from Vehicle Reload Speed to balance it against other Vehicle Specializations.

Slightly decreased the benefit from accuracy specializations to balance the changes to range and accuracy tweaks.

 

 

Fixed a bug where the BMD3 would take extra damage to the front armor.

Reduced the explosive damage from Attack Helicopter cannons.

Increased the damage of AA guns against all targets. The AA gun should be much more effective against infantry on Port Valdez.

 

These changes will eventually make their way to the 360 and PS3 as we work with our partners Microsoft and Sony to continue to support BFBC2 on all platforms.

 

 

 

Fajnie by było jakby ktoś przetłumaczył to wszystko na j.polski :)

Odnośnik do komentarza

na szybkensa potłumaczyłem ;)

 

Zwiększono bazowy zasięg wszystkich automatycznych i półautomatycznych broni w celu ujednolicenia walki na bliskie odległości

 

Lekko zwiększono siłe półautomatycznych karabinów na odcinku długiego zasięgu - w celu ujednolicenia obrażeń.

 

Zwiększono rozrzut broni w LMG podczas zoomowania i biegania (to drugie po to by zredukować 'biegam i se strzelam z LMG :P)

 

Zmniejszono podstawowe obrażenia zadawane przez M60 i XM8 żeby zbytnio nie odstawały swoją moca pośród innych LMG.

 

Zmniejszono obrażenia zadawane przez PKM na długim zasięgu zeby zbalansować te obrażenia w zestawieniu z innymi LMG.

 

Zwiększono podstawowe obrażenia zadawane przez Type88 LMG by nie odstawał jakością od reszty LMG

 

Lekko zmniejszono podstawowe obrażenia zadawane przez M16 i G3 zeby zbalansować to z ich długim zasięgiem.

 

Lekko zwiększono obrażenia zadawane na długim dystansie przez AEK971, F2000, AN94, i AUG zeby bardziej zbalansować je na tle innych karabinów szturmowych.

 

Zmniejszono zabójczy zasięg granata i M2CG zeby podkreślic to iż są to bronie drugorzędne w rozprawianiu się z piechotą.

 

Lekko zmniejszono zasięg 40mm shotguna by zbalansować go pośród innych shotgunów.

 

Lekko zmniejszono podstawowe obrażenia i zasięg jaki posiadały shotguny by podkreślić jaki jest idealny dystans na jakim trzeba ich uzywać.

 

 

Zmniejszono podstawowe obrażenia zadawane przez PP2000 by zbalansować to ze zwiększonym zasięgiem.

 

Zwiększono obrażenia zadawane na długim dystansie prze 9A91 by zbalansować to z jego małym magazynkiem.

 

Zwiększono obrażenia i zasięg M9, M92 by Gracze częściej wybierali je jako drugą broń.

 

Zwiększono zasięg MP443 by Gracze częściej wybierali go jako drugą broń.

 

Zwiększono obrażenia na długim dystansie MP412 by zbalansować to z małą szybkostrzelnością.

 

Lekko zmniejszono częśtotliwości szybkostrzelności w M1911 by zbalansowac go wśród innych pistoletów.

 

 

Zwiększono prędkość naprawiania i przegrzewania się Power Tool'a - teraz szybciej się przegrzewa ale też szybciej naprawia (taką samą ilość punktów).

 

Zwiększono ilość Motion Sensor'ów z 2 do 3 a także prędkość ich odnawiania z Ammo Box'ów.

 

Zwiększono prędkość lotki z Tracer Dart'a dzięki czemu łatwiej jest uzywac go przeciw latającym celom.

 

Zwiększono czas oczekwiania na Mortar Strike i zmniejszono obrażenia jakie zadaje pojazdom.

 

Zmniejszono zasięg Snajperek Bol-Action (te przeładowujące po każdym strzale) i Pump shotgunów w połączeniu z Magnum ammo. By zbalansować cały zestaw jaki nosi postać - ważne zwłaszcza na Hardcore.

 

Slightly increased the Health of soldiers in Hardcore for better Kit Balance.

Lekko zwiększono ilość życia żołnierzy w trybie Hardcore dla lepszego balansu.

 

Zwiększono korzyści z posiadania specjalizacji Medkit Heal+ żeby gracze częściej to wybierali.

 

Zmniejszono korzyści płynące z Vehicle Reload Speed by zbalansować te specjalizacji na tle innych Specjializacji pojazdów.

 

Lekko zmniejszono korzyści płynące ze specjalizacji podnoszących accuracy broni by zbalansować zmiany dystansowe i accuracy.

 

Naprawiono Bug, który powodował, że BMD3 przyjmował więcej obrażeń w przedni Armor

 

Zmniejszono obrażenia zadawane od wybuchów rakiet z heli.

 

Zwiększono obrazenia broni AA przeciw wszystkim celom - dzięki czemu będzie bardziej wartościowa jako broń przeciwko piechocie w Port Valdez.

 

Te zmiany powinny trafić rówznież na PS3 i X360 - póki co dogadujemy się z Sony i M$ by kontynuowac support BFBC2 na wszystkie platformy.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.