Skocz do zawartości

Deus Ex: Human Revolution


Paliodor

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

 

Brutalność, brutalność i jeszcze raz brutalność.

Walka w zwarciu prezentuje się kozacko. Nowe zabawki( kusza z celownikiem i szpony w rękawach) wyglądają zawaliście. Szkoda tylko, że nie pokazali dalszej walki z tym mechem... może na Gamescom?

 

Ja osobiście jeszcze bardziej napaliłem się na tę gierkę :thumbsup:.

Edytowane przez sprite
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

Graficznie może nie powala ale design i klimat sci-fi Blade Runner ;p wymiata do tego ta przepiękna muzyka.

Idzie zakochać się w tej grze w końcu porządne sci-fi które nie będzie tylko fps-em.

 

No i jak Sprite wspomniał brutalność ale pasująca nie zrobiona na siłę.

 

Data premiery early 2011 no to się zapowiada grubyyy początek nowego roku (DS2, K3, Bulletstorm, DE) zresztą jak końcówka tego.

Edytowane przez SłupekPL
Odnośnik do komentarza

No i filmik za mną. Cóż można powiedzieć. Jeśli chodzi o oprawę graficzną to jest bardzo dobra ale to nie ona gra tu główne skrzypce lecz klimatyczny i przemyślany design świata, który powoduje, że klimat wprost wylewa się z ekranu monitora. Podobnie jak w poprzednich filmikach, także i tu można usłyszeć genialną muzykę. Widać, że autorzy bardzo przyłożyli się do jej wykonania, jak tylko wyjdzie ost to trzeba będzie go sobie sprawić bo zapowiada się wyśmienicie. Co zaś tyczy się rzeczy, które mi się nie podobają to niech twórcy popracują nad przenoszeniem zwłok w pierwszym Deus Ex jeśli chciałeś przenieść zwłoki to musiałeś mieć wolne ręce, co oczywiście jest realne, a nie tak jak mamy na tym filmiku, że zwłoki są wleczone, a w ręce Adam trzyma pistolet. Gdzie tu logika, co on siłą umysłu te zwłoki przenosi? Oby to było poprawione bo strasznie to nierealne i psuje ogólny wizerunek dopracowanej koncepcji gry.

Reszta to cóż migawki ze strzelania poprzeplatane wstawkami na silniku gry, które wyszły bardzo dobrze. Teraz tylko liczę na jakiś filmik z hackowaniem zabezpieczeń, rozmowami i pokazem różnych dróg do celu. Strzelanie w DE nie odgrywało głównej roli, gdyż było w znacznej mierze opcjonalne (zawsze można było grać stealth), więc liczę na to, że i tym razem nie skupią się głównie na tym elemencie.

Edytowane przez Paliodor
Odnośnik do komentarza

Widać, że to nowszy build demka z E3. Jest lepiej na pewno.

 

Grafika jest dobra pod względem technicznym, ale już pod względem artystycznym bardzo dobra. Nie zawsze silnik pozwoli na cuda więc cenię sobie jak dev nadrabia to pomysłem. Muzyka zapowiada się genialnie, pierwszy motyw przypomina mi SC Chaos Theory, a muzyka pod koniec Blade Runnera. Super.

 

Tak to przenoszenie ciał wygląda komicznie i powinni to poprawić w co wątpię.

 

Gameplay zapowiada się na rozwinięcie koncepcji poprzedniczek. Strzelanie wygląda na dopracowane, ale mam nadzieję, że będziemy mieć dość dużą swobodę.

Odnośnik do komentarza

Troszkę nowych informacji na temat gry, pochodzących z wywiadu z Jean-Francoisem Dugasem :

* Inspirowano się m.in. Blade Runnerem, który przedstawia archetyp cyber-punku (zapożyczenie mgieł, dymu i walających się śmieci). Jako wzorce służyły też: Ghost in the Shell, japońska anime, filmy klasy b typu Johnny Mnemonic ale i coś z wyższej półki np. Robocop. Zajrzano też do literatury w tym książek Raya Kurzweila i innych autorów odwołujących się do transhumanizmu. Swe poszukiwania prowadzili też w mitologii greckiej i wszędzie tam gdzie mogli znaleźć coś ciekawego. ?Wyzwaniem było zaczerpnięcie wiele fajnych pomysłów z różnych miejsc i połączenie ich w jedną ukierunkowaną rzecz nad którą można by pracować i która nie będzie sprawiała wrażenia wyciętej z czegoś innego.?

 

* Gra oferuje wiele zakończeń. W pewnym momencie w grze będzie trzeba podjąć ważną decyzję, która będzie miała wpływ na zakończenie. Poza tym owe zakończenia będą zróżnicowane w zależności od drobnych poczynań podczas gry.

 

* Główny wątek zajmie około 20 godzin, zaś wraz z misjami pobocznymi gameplay będzie trwał około 30.

 

* Nie wiadomo czy będą jakieś nagrody po ukończeniu gry, ale poważnie jest brana pod uwagę opcja rozpoczęcia gry od nowa ze wszystkimi zainstalowanymi rozszerzeniami co umożliwi zebranie i ulepszenie ich wszystkich. Jest to o tyle istotne, iż jedno przejście gry nie da możliwości ulepszenia wszystkich augmentacji na maksymalny poziom.

 

* Wersja na PC w stosunku do konsolowej będzie się różnić m.in. tym że będzie wykorzystywać DirectX 11. Ze względu na precyzyjność komputerowej myszy, gra na PC ma być trudniejsza.

Źródło :Polska strona Deus Ex

 

20 godzin wątku głównego to jest niezły wynik, a do tego jeszcze trzeba doliczyć dodatkowe zadania, szykuje się całkiem długa przygoda. Cieszą również potwierdzone różne zakończenia i konieczność podejmowania ważnych i z pewnością trudnych decyzji. Ogólnie coraz bardziej jestem spokojny o finalną wersję gry, niech tylko dopieszczą gameplay i będę zadowolony. Jak dla mnie to jedna z pierwszych gier jakie kupię w 2011.

Odnośnik do komentarza
Nie wiadomo czy będą jakieś nagrody po ukończeniu gry, ale poważnie jest brana pod uwagę opcja rozpoczęcia gry od nowa ze wszystkimi zainstalowanymi rozszerzeniami co umożliwi zebranie i ulepszenie ich wszystkich. Jest to o tyle istotne, iż jedno przejście gry nie da możliwości ulepszenia wszystkich augmentacji na maksymalny poziom.

FUCK YEAH! Na to czekam. NG+ w tej gierce zmiażdży! Jeszcze mam nadzieję, że dadzą jakieś cheat menu, żeby można było ustawić sobie nieskończoną energię. Wtedy przy 5 przejściu będzie można poczuć się bogiem. Elo.

Odnośnik do komentarza

Gdzieś czytałem, że to ma być restart serii (?). Jeśli tak to ciekawe czy pójdą za Bioware i sejw z jedynki wpłynie jakoś na dwójkę i tak dalej. Bardzo fajny patent.

 

A nie że to ma być prequel przed wydarzeniami z jedynki i dwójki?? Trzeba poszukać jakieś oficjalne info.

 

A co do tych importów sav'ów to akurat Bioware to słabo wyszło. Parę więcej zdań i tyle. Tak na prawdę w żaden sposób nie wpływało to na zdarzenia czy zadania (chodzi mi tu o ME2). W ogóle po co tak daleko wychodzić w przyszłość. Premiera dopiero w marcu. Potem będą nas częstować kolejnymi DLC. A i tak sequel będzie zależeć od sprzedaży. A tak poza tym to chyba (nie wiem) czy te same studio nie jest odpowiedzialne za Thief 4. Więc jak już to kontynuacja na next genach ;) .

Odnośnik do komentarza

Kolejna porcja nowych informacji na temat gry:

# Wersja na PC w stosunku do wersji konsolowych będzie miała lepsze tekstury i efekty atmosferyczne oraz mądrzejsze SI - jako że myszką można bardziej dynamicznie i precyzyjniej sterować postacią. Co ciekawe wspierane są karty graficzne AMD.

# Żółte/złote obwódki wokół przedmiotów do użycia, o których była mowa dwa newsy temu, to element ostateczny - część stylu gry (wiadomo że dominujące kolory to czarny i złoty). Nie wiadomo czy te obwódki są stałe czy pojawiają się po zbliżeniu się postaci.

# Interaktywność z otoczeniem określa się jako Augmented Relity. Oprócz prostego podnoszenia przedmiotów i interakcji z NPC, gracz dostanie dodatkowe informacje o obiektach w tym dla NPC rodzaj uzbrojenia oraz.. sposób w jaki najłatwiej go pokonać (oby była to opcja mechanicznego ulepszenia a nie standardowy element umiejętności Adama).

# Przejście głównego wątku zajmie 20 godzin, zaś wraz z misjami pobocznymi, czytaniem gazet itp. 30-35 godzin - innymi słowy Anfossi podbija stawkę :)

# Grafik (a wywiadzie określony przez Anfossi amatorem), który umieścił na szkicu Busha czyniąc go poszukiwanym masowym mordercą poniósł konsekwencje. Producent gry dodał też, że Deus Ex: Human Revolution nie będzie miał styczności z realnym światem.

# Utrzymano i potwierdzono termin wydania gry - marzec/wiosna 2011.

Źródło: Polska strona Deus Ex

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...