Skocz do zawartości

Forumowy Turniej w Forza Motorsport 3


Rekomendowane odpowiedzi

Faktycznie masz racje z tymi czesciami...dopiero teraz na screenie zauwazylem ze indeks wydajnosci jest 764 zamiast 766....musialem przez pomylke zresetowac nie tylko ustawienia ale i upgrady (bo w garazu mialem juz przygotowana furke z 766 punktami).

Ogolnie czas zrobiony z bledem w pierwszym sektorze...na kazdym kolejnym okrazeniu po pierwszym sektorze bylem o 0.2 s do przodu...ale nie moge jakos posklejac calego kolka :wacko:

Odnośnik do komentarza

Panowie, a co myślicie, aby ma kolejne rundy nie wybierać tras typu Fujimi Kaido, Rally di Positiano oraz Nurburgring Nordschleife ?

Moim zdaniem, są to za duże masakratory i trza by chyba wziąć urlop w pracy, by znaleźć odpowiednio dużo czasu na perfekcyjne opanowanie toru, o czystym i szybkim kółku nie wspominając :P

 

Co sądzicie ?

Odnośnik do komentarza

Decyzja należy do zwycięzcy każdych zawodów. Bez lobbowania proszę. Akurat Nurburgring jest moim ulubionym torem i z przyjemnością bym na nim powalczył. Tylko, że różnice między nami byłyby liczone w sekundach a nie w dziesiątych ;) Tydzień na wykręcenie czasu to imo i tak bardzo dużo.

Odnośnik do komentarza

Decyzja należy do zwycięzcy każdych zawodów. Bez lobbowania proszę. Akurat Nurburgring jest moim ulubionym torem i z przyjemnością bym na nim powalczył. Tylko, że różnice między nami byłyby liczone w sekundach a nie w dziesiątych ;) Tydzień na wykręcenie czasu to imo i tak bardzo dużo.

 

O Matko, jaki lobbing? :P . Zaraz powołamy komisję śledczą :D

 

A tak poważnie, to chciałem tylko poznać Waszą opinię na ten temat. Jeśli inaczej to zrozumiałeś, to szczerze przepraszam :)

Odnośnik do komentarza

rent a car - heh a ja to musiałem sprzedać trochę aut żeby tego viperka kupić

 

n- ring to powinien zostać. pal licho straty czasowe - grzechem było by nie zagrać na tej trasie ( wielki finał ???)

 

 

 

ps. czas mojej siostry na Amalfi 01.02.685 :dance: pipa zabrała mi ixa - w środę ruszam z poważniejszą jazda na torze Catalunya :good:

Edytowane przez maciekww28
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

n- ring to powinien zostać. pal licho straty czasowe - grzechem było by nie zagrać na tej trasie ( wielki finał ???)

 

I tyle w temacie :thumbsup:

 

 

Chyba dziś wieczorkiem po pracy będę musiał mimo wszystko ostro zacząć grać, bo jak do tej pory mój rekord to 1:45,5xx i jakoś wcześniej nie wyobrażałem sobie jak można zrobić 1:44 :P A ogrywałem tego Vipera ostro już dawno temu :D

Jednym zdaniem: zostałem solidnie zbity na glebę tymi Waszymi czasami, hehe.

Odnośnik do komentarza

A więc pojeździłem trochę i udało mi się wykręcić 1:44,890 :)

 

W między czasie myślałem jeszcze, jakby tu uniknąć ryzyka zrobienia wałka polegającego na tym, aby zrobić sobie jakiś kosmiczny czas za pomocą toru National Circuit ;) . Na szczęście znalazłem na to sposób - wystarczy cyknąć fotkę w określonym miejscu.

Ta fotka prezentuje prawidłowy tor Grand Prix:

20syp78.jpg

 

A tutaj National Circuit:

r0bntd.jpg

 

Poza widoczną różnicą w czasie ( :D ), widać również inne otoczenie pod tablicą z napisem "Circuit de Catalunya".

Na torze Grand prix widać w tym miejscu elementy konstrukcyjne trybun, natomiast na National Circuit widnieją tam drzewka :)

Edytowane przez Michał102
Odnośnik do komentarza

jak mi moj crt-ek pozwoli to cyknę taką fotkę :thumbsup: ale pewno znów mnie będzie czekała wycieczka do mojej siostry. no i będę musiał spinać poślady - w tym tyg robię od 14 do 22 a ja jeszcze nawet nie zacząłem

 

no i do tego moj cudowny czas 01.47.8xx po wstępnym setupie

Edytowane przez maciekww28
Odnośnik do komentarza

no i do tego moj cudowny czas 01.47.8xx po wstępnym setupie

 

Ja z ustawianiem tego auta dałem sobie spokój. Nie mam pojęcia dlaczego każda wprowadzona zmiana w aerodynamice daje efekt zgoła odmienny od zamierzonego, to samo tyczy się zmian w zawieszeniu. Minimalnie pomaga mi tylko delikatna korekta poszczególnych przełożeń w skrzyni biegów, ale to i tak daje ledwie 0,2 - 0,3 sek. na okrążeniu :confused:

Edytowane przez Michał102
Odnośnik do komentarza

test wydajności przed ( z lewej ) i po tuningu (z prawej )

 

przyśpieszenie

 

3.500 ------ 3.466

6.184 ------ 6.120

 

prędkość

 

295.2 ------ 285.0

 

hamowanie

 

31.6 ------- 26.6

78.0 ------- 67.7

 

 

przeciążenie

 

brak zmian

 

 

efekt

 

+ 5 sekund do każdego okrążenia (gorsze czasy) = liść w twarz

Edytowane przez maciekww28
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...