Opublikowano 18 czerwca 201014 l Szkoda tylko że zapomnieli zupełnie o zakrętach , samochodzik prawie cały czas napierdziela po linii prostej. Słynne rozjazdy też gdzieś sie zagubiły... Jak na razie umiarkowane emocje.
Opublikowano 19 czerwca 201014 l Szkoda tylko że zapomnieli zupełnie o zakrętach , samochodzik prawie cały czas napierdziela po linii prostej. Słynne rozjazdy też gdzieś sie zagubiły... Jak na razie umiarkowane emocje. Nie zapomnieli... Spokojnie rozjazdy będą, przecież to wizytówka serii a Apokalipsa może mieć najciekawsze i najbardziej zwariowane rozjazdy i skróty z serii Motorstorm. Umiarkowane emocję bo umiarkowany gameplay,dla mnie i tak już czuć ten za(pipi)isty klimat a gameplay dostarczył mi wystarczających wrażeń. ______________________________________________________________________________________________________________ MotorStorm: Apocalypse - wywiad oraz gameplay : http://konsolowisko.pl/?t=news&id=6595 Edytowane 20 czerwca 201014 l przez PRQc
Opublikowano 29 czerwca 201014 l MotorStorm: Apocalypse - wywiad, E3 2010 z reżyserem gry przeprowadzony przez Butchera !! ! (z napisami PL ) http://www.youtube.com/watch?v=g0LLHYZD1iU&feature=player_embedded
Opublikowano 24 lipca 201014 l Nareszcie nowe szczegóły na temat MotorStorm: Apocalypse !! - opcja wyświetlania "pełnego 3D", która znajdzie się w grze planowana była od momentu jej implementacji w MOTORSTORM: PACIFIC RIFT, - granie w 3D ma pozwolić na uzyskiwanie lepszych czasów w wyścigach, - stworzonymi w edytorze pojazdami będziesz mógł podzielić się z innymi poprzez Internet, - kreowanie własnych trybów gry ma opierać się na mechanizmach znanych z LITTLEBIGPLANET, - w MOTORSTORM: APOCALYPSE znajdzie się 40 tras, ponad 30 nawierzchni, 13 klas wehikułów (wśród nich 5 nowych: zwinny Superbike, Hot Mach, potężny chopper, szybki i przyczepny Supercar oraz Muscle Car, który najlepiej sprawdza się w tłumie), a także trzy kategorie perków: związane z przyspieszeniem, sterownością i walką, - pojawi się możliwość dodania własnego soundtracku, - destrukcja obecna będzie tak w trybie offilne, jak podczas zabawy przez Internet i nie zawsze ma postępować w ten sam sposób, - ekrany wczytywania zastąpiono przerywnikami filmowymi. ________________________________________________________________ Kolejne wspaniałe wieści, będzie najlepszy MotorStorm !!! Brakuje tylko kolejnego gameplayu, może nie długo coś pokażą z rozgrywki, ja czekam z niecierpliwością
Opublikowano 24 lipca 201014 l Pre-alpha czy nie potrącanie ludzi to zła droga. Za to kataklizm i jego wpływ na otoczenie to świetny pomysł. W Pacific Rift też można było potrącać ludzi. Nawet trofeum za to było.
Opublikowano 24 lipca 201014 l O co chodzi z tym 3d i przełożeniem jego na lepsze wyniki graczy? Śmierdzi mi typowa PRowska gadka.
Opublikowano 24 lipca 201014 l swoja droga czy kazdy widzial te gameplaye? ja nie pamietam zeby ktos je tu dawal, chociaz moze mam słabą pamiec wiec wybaczcie jesli byly, widac ze gra jeszcze nie skonczona ale i tak robi wrazenie
Opublikowano 30 lipca 201014 l Wywiad z producentem gry: Dobry wywiad, ale nic nowego się nie dowiedziałem Pozostaje czekać na Gamescom na którym mocnym punktem "Show" Sony będzie pokaz M: Apocalypse, pokażą zapewne więcej gameplayu z nowych tras, i ogłoszą mam nadzieje dokładną datę premiery gry.
Opublikowano 2 sierpnia 201014 l Pojawił się nowy nieoficjalny materiał wideo z rozgrywki w MotorStrom Apocalypse !!! http://www.youtube.com/watch?v=O_-1DxSUQwU&feature=player_embedded Gameplay nowy ale trasa znana z pokazów gry na E3.
Opublikowano 2 sierpnia 201014 l z jednej storny jest super widowiskowo i ogolnie świetnie , i fajny jest helikopter ktory "niesie" pod soba mete (pewnie pełni troche funkcje pokazywacza którędy jechać) ale mam kilka obaw mimo ze akcja jest widowiskowa to boje sie zeby nie bylo za duzo nasrane, atakujace pojazdy, budynki, zawalenia, przeciwnicy, ludzie, dym - moze sie okazac ze ledwo da sie jechać bo cała ta akcja zasłania obraz i przeszkadza zamiast bawić, no i to co sie stalo na koncu też nie wróży dobrze - gosc zahaczył o updajacy budynek i przez to mocno przegral, pewnie takie wpadki moga sie zdarzyć ze 20 razy podczas jednego wyscigu, a przegranie przez takie cos nie budzi radości raczej ;p
Opublikowano 2 sierpnia 201014 l podoba mi się tylko żeby model jazdy był taki sam lub podobny jak w części pierwszej i bankowo kupuję Edytowane 2 sierpnia 201014 l przez rydziu87
Opublikowano 4 sierpnia 201014 l chyba nowy wywiad z tym samym gosciem co na porpzedniej stronie, mowi ze ma byc edytor tras!! a to spora nowość :> http://www.gametrailers.com/video/sdcc-10-motorstorm-apocalypse/702491
Opublikowano 4 sierpnia 201014 l Nowy MotorStorm naprawdę będzie miał dużo rewolucyjnych pomysłów. Edytora sobie nie wyobrażam na razie, jeżeli się pojawi na pewno mocno wydłuży żywotność gry, zrobienie dobrej i ciekawej trasy będzie wymagało dużo czasu. Ciekawe czy będzie można zrobić okrągły plac i tam umieścić ok. 1000 mieszkańców i przypomnieć sobie jak grało się w carmageddon :D
Opublikowano 4 sierpnia 201014 l zastanawiam sie jak bedzie działał ten edytor, czy bedzie pzowalal wprowadzac drobne zmiany do zwyklych tras czy robibić uproszczone trasy troche jak w mod nation racers, czy bedzie pozwlał robic pełnoprawne trasy z tym wszystkim co beda miały w sobie normalne trasy robione przez twórców (ta ostatnia opcja wydaje mi sie mało realna) tak czy siak zapowiada sie fajnie co do przechodniów to mimo ze kiedys lubilem bardzo carmageddona to jakos tutaj mnie nie przekonuje rozjezdzanie ludzi, nie dosc ze dosyc dziwnie i bezkrwawo sie zachowują to ogolnie jakos nie pasuje mi to do klimatu, moze to nie jakas wielka wada, ale drobny zgrzyt jak narazie
Opublikowano 4 sierpnia 201014 l Edytor pewnie będzie czymś w rodzaju tego w Midnight Club 3. Ogromne otwarte miasto = zaznaczanie flagami checkpointów i nic więcej.
Opublikowano 4 sierpnia 201014 l Ja sie nad jednym zastanawiam. Skoro za nami zapada sie budynek, to trasa w nastepny okrazeniu jest nieprzejezdna? Czy wyscigi bede "jedno-okrazeniowe"? A jesli w multi przeciwnik zdazy przejechac, to ja jestem zmuszony uderzyc w zapadajce sie wiezowce? Poza tym nie widzialem na filmikach alternatywnych tras, albo ja slepy jestem.
Opublikowano 4 sierpnia 201014 l Widać, że Sony mocno idzie w stronę edytorów. W GT5 też podobno ma być.
Opublikowano 4 sierpnia 201014 l Ja sie nad jednym zastanawiam. Skoro za nami zapada sie budynek, to trasa w nastepny okrazeniu jest nieprzejezdna? Czy wyscigi bede "jedno-okrazeniowe"? A jesli w multi przeciwnik zdazy przejechac, to ja jestem zmuszony uderzyc w zapadajce sie wiezowce? Poza tym nie widzialem na filmikach alternatywnych tras, albo ja slepy jestem. nie jestem pewny na 100% ale prawie na pewno każde zawalenie czegokolwiek bedzie otwierało nową trase i jakieś inne drogi, ewentualnie przy takich akcjach bedą jeszcze objazdy, w koncu niemozliwe jest zeby zawalenie zamykalo cała trase bo co jesli gracz jedzie 1 i budynek odetnie reszta zawodnikow? nie bylo by sensu wiec napewno beda jakeis inne trasy po zawaleniach
Opublikowano 19 sierpnia 201014 l Krótki gameplay. http://www.gametrailers.com/video/gc-10-motorstorm-apocalypse/703222
Opublikowano 19 sierpnia 201014 l Swietny. Motorstorm jak zwykle w dobrej formie. Bardzo dobrze prezentuja sie walace budynki.
Opublikowano 19 sierpnia 201014 l No świetny,świetny tylko dlaczego to widziałem już na E3 , dlaczego nie pokażą innej trasy czyżby mieli tylko jedną do pokazania? <_< , najarałem się strasznie na tego Motorstorma jak na każdą inną część,więc dla mnie najgorsza wiadomością jest że Premiera na wiosnę 2011r. a miała być w 2010 potem na samym początku 2011 a tu d.upa Edytowane 19 sierpnia 201014 l przez PRQc
Opublikowano 19 sierpnia 201014 l Swietny. Motorstorm jak zwykle w dobrej formie. Bardzo dobrze prezentuja sie walace budynki. Sorry, ale jak na początku wali się ten pierwszy wieżowiec, to wygląda jakby spadał karton, a nie kilkunastopiętrowy wieżowiec. Nie podoba mi się również ten ciasny korytarz (jedna kraksa i droga zablokowana), mam nadzieję, że będzie też inna droga. I nadal nie wiem po co na siłę wrzucali rozjeżdżanie przechodniów. W ogóle aż dziw bierze, że taką 'brutalną' grę pokazują w Niemczech, gdzie jak wiemy dość rygorystycznie podchodzą do gier.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.